abonnement Unibet Coolblue
pi_103120623


Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!














Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).




We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.



Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.



Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: TaoBao
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!






PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.

[ Bericht 0% gewijzigd door Skippy_ball op 16-10-2011 17:04:53 ]
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_103120672
Even wat nieuwe spelers voor Ajax shoppen in China. Wat een drama weer.
pi_103120688
Phew net geen lapo. Om mijn vraag over de helium maar even te herhalen:

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:07 schreef Tjado het volgende:
Maar in zo'n gasfles helium zit toch 80 liter compressed helium? Als je dat in een ballon doet zet het toch ontzettend uit? Volgensmij houden ze daar geen rekening mee.. (Anders zou je maar een ballon kunnen vullen ter grootte van de gasfles? :P)
pi_103120741
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:09 schreef Tjado het volgende:
Phew net geen lapo. Om mijn vraag over de helium maar even te herhalen:

[..]

inderdaad ja, 80 liter vloeibaar Helium
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_103120892
Punt is dus...hoeveel liter gas haal je uit een bus vloeibaar/compressed helium? :D
pi_103120920
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef Tjado het volgende:
Punt is dus...hoeveel liter gas haal je uit een bus vloeibaar/compressed helium? :D
10 liter op 200 bar = 1800 liter
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_103120952
Uit een cilinder van 1 meter gaan volgens mij 200 normale ballonnen. Als ik met dat goed herinner in ieder geval. Jammer dat helium vrij duur is en zo een grote fles moet ik niet. Heb wel van 18 euro gezien.
pi_103121014
Danku! (Hoe reken je dat uit? Scheikunde is al zo'n 5 jaar geleden..) Dan zou 1 liter vloeibaar dus al 180 liter gas zijn, waardoor het genoeg zou zijn voor 1 air swimmer ballon..

Daarbij zeggen ze ook nog dat zo'n Air Swimmer 2 maanden vol blijft, vind ik wel goed te doen dan :)
pi_103121137
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:18 schreef Tjado het volgende:
Danku! (Hoe reken je dat uit? Scheikunde is al zo'n 5 jaar geleden..) Dan zou 1 liter vloeibaar dus al 180 liter gas zijn, waardoor het genoeg zou zijn voor 1 air swimmer ballon..

Daarbij zeggen ze ook nog dat zo'n Air Swimmer 2 maanden vol blijft, vind ik wel goed te doen dan :)
1 liter is op 200 bar ongeveer 180 liter ja!

Maar zeker weten niet in zo'n klein busje. Denk dat daar hoogstens 5 bar of zoiets op staat.
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_103121250
Heb trouwens m'n eerste China horloge vandaag binnen..maar de wijzertjes van de (neppe :+ ) kleine klokjes zijn los en rammelen dus los door het horloge heen..

maar eens een claim indienen dus!

LOL! Blijkt dat op eBay bij de fotos die kleine wijzertjes ook al kapot zijn! Zie hier:

pi_103121293
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:24 schreef Tjado het volgende:
Heb trouwens m'n eerste China horloge vandaag binnen..maar de wijzertjes van de (neppe :+ ) kleine klokjes zijn los en rammelen dus los door het horloge heen..

maar eens een claim indienen dus!

LOL! Blijkt dat op eBay bij de fotos die kleine wijzertjes ook al kapot zijn! Zie hier:

[ afbeelding ]
Zelfs op de foto van ebay al :')
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_103121343
Welke China shop heeft nu de goedkoopste air swimmer?
pi_103121355
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:27 schreef Skiet het volgende:
Welke China shop heeft nu de goedkoopste air swimmer?
Wat kun je dat zelf snel opzoeken :P
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:37:08 #14
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103121691
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:27 schreef Skiet het volgende:
Welke China shop heeft nu de goedkoopste air swimmer?
www.Chinaprices.us http://chinaprices.us?q=air%20swimmer
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:18 schreef Tjado het volgende:
Danku! (Hoe reken je dat uit? Scheikunde is al zo'n 5 jaar geleden..) Dan zou 1 liter vloeibaar dus al 180 liter gas zijn, waardoor het genoeg zou zijn voor 1 air swimmer ballon..

Daarbij zeggen ze ook nog dat zo'n Air Swimmer 2 maanden vol blijft, vind ik wel goed te doen dan :)
quote:
Met deze bussen helium kunt u 1 latex ballon opblazen van 11 inch
.
Heb geen idee wat er in een 11'' ballon gaat (liter of 7/8?)
Verder las ik net op de site van hierboven in het vorige topic dat ze 2 weken helium vast hielden :)

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 15-10-2011 19:43:14 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_103122013
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:09 schreef Skiet het volgende:
Even wat nieuwe spelers voor Ajax shoppen in China. Wat een drama weer.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:50:58 #16
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103122210
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:18 schreef Tjado het volgende:
Danku! (Hoe reken je dat uit? Scheikunde is al zo'n 5 jaar geleden..) Dan zou 1 liter vloeibaar dus al 180 liter gas zijn, waardoor het genoeg zou zijn voor 1 air swimmer ballon..

Daarbij zeggen ze ook nog dat zo'n Air Swimmer 2 maanden vol blijft, vind ik wel goed te doen dan :)
Volgens balloon time zelf is zo'n grote cilinder 420 liter gas (uitgezet dus). In een air swimmer gaat 116 liter.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_103122403
Oh haha sorry. Ja, ik was ff niet aan het denken. Maar goed, 26,99 dus bij pandawill
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:07:21 #18
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103122848
Oh, als iemand zo'n air swimmer bij een bloemist of fopshop laat vullen, ben ik wel benieuwd wat het daar kost.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:18:57 #19
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103123411
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh, als iemand zo'n air swimmer bij een bloemist of fopshop laat vullen, ben ik wel benieuwd wat het daar kost.
Bloemist? Hebben ze daar Helium? :P
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:20:24 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103123482
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:55 schreef Skiet het volgende:
Oh haha sorry. Ja, ik was ff niet aan het denken. Maar goed, 26,99 dus bij pandawill
Fout, beter bij Lightake... http://lightake.com/detai(...)wnfish__4xAAA_-46507 - $22.99 ;)
En Retailmenot of Tjoos er dan ook nog een leuke discount bij...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:24:00 #21
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103123643
quote:
16s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:18 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Bloemist? Hebben ze daar Helium? :P
Bloemisten die ook ballonnen hebben, wel :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_103124715
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Fout, beter bij Lightake... http://lightake.com/detai(...)wnfish__4xAAA_-46507 - $22.99 ;)
En Retailmenot of Tjoos er dan ook nog een leuke discount bij...
Nice. Jammer dat ze geen 10% maar alleen nog 7% discount coupons hebben. Meteen even bestellen. Zie later wel of ik ergens goedkoop helium kan vinden.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:17:02 #23
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_103125991
http://www.tinydeal.com/s(...)s-56595-p-44172.html

Leuk horloge, misschien maar bestellen. :@
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:04:31 #24
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_103127821
Zojuist mijn eerste bestelling bij MisterTeo/TaoBao gedaan.
Een geel ijs-horloge. :)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:29:24 #25
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_103132032
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:24 schreef Tjado het volgende:
Heb trouwens m'n eerste China horloge vandaag binnen..maar de wijzertjes van de (neppe :+ ) kleine klokjes zijn los en rammelen dus los door het horloge heen..

maar eens een claim indienen dus!

LOL! Blijkt dat op eBay bij de fotos die kleine wijzertjes ook al kapot zijn! Zie hier:

[ afbeelding ]
Dan wordt claimen lastig. Item as pictured. ;)

quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:04 schreef Goddelijker het volgende:
Zojuist mijn eerste bestelling bij MisterTeo/TaoBao gedaan.
Een geel ijs-horloge. :)
Is dat net zoiets als gele sneeuw?
I am just a dreamer, but you are just a dream
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')