abonnement Unibet Coolblue
pi_103459354
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 21:07 schreef AlbinoBambi het volgende:

Oeh, die is ook gaaf. En stom weer he, krijg je zulke droge handen en nagelriemen van. :(
Echt he, ik kan de klok er bijna op gelijk zetten... Zodra het een beetje kouder wordt heb ik meteen superdroge handen. Gelukkig is dat een perfect excuus om een grote flacon Opi Avojuice met appeltjesgeur op mijn werkplek te hebben staan :D
pi_103465461
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 21:07 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Oehh pretty! Die moet ik nog een keer proberen. Heb je de andere 3 ook? Ik heb de Rock al gebruikt, die vind ik echt gaaf!

[..]

:9~ Wat moooooi!

[..]

Oeh, die is ook gaaf. En stom weer he, krijg je zulke droge handen en nagelriemen van. :(
Nee, die met flakies was overal uitverkocht.. :'(
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_103465586
Vanmiddag weer geknutseld, heerlijk ontspannen!
pi_103465822
wauw nice^ ice queen :P
pi_103471992
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:39 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Nee, die met flakies was overal uitverkocht.. :'(
Aaw, jammer! Iemand die vlakbij de grens woont heeft ze allevier voor mij gevonden. Ben er zooo blij mee, O+
pi_103472804
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:24 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Aaw, jammer! Iemand die vlakbij de grens woont heeft ze allevier voor mij gevonden. Ben er zooo blij mee, O+
Bofkont! Ik heb donderdag 6 uur (!) gedaan over de heenreis naar Aken (vanuit Almere).
Terugreis was 4 uur -_-'
Maar ik had gelukkig een goed boek bij me :P
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_103474813
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:34 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Bofkont! Ik heb donderdag 6 uur (!) gedaan over de heenreis naar Aken (vanuit Almere).
Terugreis was 4 uur -_-'
Maar ik had gelukkig een goed boek bij me :P
Aaaw. O+ Je hebt er iig wel wat voor over! Ik heb ze gewoon in m'n brievenbus gekregen. :')
pi_103475286
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Aaaw. O+ Je hebt er iig wel wat voor over! Ik heb ze gewoon in m'n brievenbus gekregen. :')
Misschien moet ik ook maar eens wat vriendinnen bij de grens/in Duitsland gaan zoeken.. :7
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_103475565
quote:
17s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:12 schreef Debsterr het volgende:
Komt 'ie dan hè!

Blue Year's Eve (3 laagjes), blauwe glassfleck met roze specks en paarse duochrome in het juiste licht.
[ afbeelding ]

Champagne Bubbles (3 laagjes), een metallic goud kleur met zilveren glitter.
[ afbeelding ]

Glittering Garland (2 laagjes), een groene basis met gouden en groene glassfleck.
[ afbeelding ]

Holly-Day (2 laagjes), heerlijk cremige groen.
[ afbeelding ]

Icicle (2 laagjes), standaard zilveren foil.
[ afbeelding ]

Poinsettia (2 laagjes), een fusion van jelly en creme, superfel en heerlijke glans.
[ afbeelding ]

Ring in the Red (3 laagjes), sheer rode basis met verschillende groottes rode glitter.
[ afbeelding ]

Snowglobe (2 laagjes), doorzichtige basis met 2 formaten glitter. Niet holograpisch maar opaal.
[ afbeelding ]

Tinsel Town (2 laagjes), sheer grijze basis met 2 formaten zilveren glitter.
[ afbeelding ]

Twinkle Lights (3 laagjes), dominant gouden glitter met groen en rood erdoorheen, alles in 1 formaat glitter.
[ afbeelding ]

Velvet Bow (2 laagjes), bordeauxrode creme met ook een heerlijke glans.
[ afbeelding ]

Winter Berry (2 laagjes), medium rode creme.
[ afbeelding ]

Op m'n blog zijn ze klikbaar + close-ups beschikbaar :).
Ow wauw ik ben fan!
Zijn allemaal super mooie kleuren, en je hebt ook een mooie lengte van de nagels!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 23 oktober 2011 @ 22:10:50 #285
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_103475847
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ow wauw ik ben fan!
Zijn allemaal super mooie kleuren, en je hebt ook een mooie lengte van de nagels!
Thanks O+!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_103476041
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:10 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Thanks O+!
Vooral die rode kleuren zijn erg gaaf, deze week eens op zoek naar zulke kleuren.

Heb gisteren bij de etos een lakje van miss sporty meegenomen omdat ik het zo'n mooie kleur vond, maar die lakt echt super fijn!
Had ik echt niet verwacht!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 23 oktober 2011 @ 22:21:05 #287
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_103476630
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Vooral die rode kleuren zijn erg gaaf, deze week eens op zoek naar zulke kleuren.

Heb gisteren bij de etos een lakje van miss sporty meegenomen omdat ik het zo'n mooie kleur vond, maar die lakt echt super fijn!
Had ik echt niet verwacht!
je kunt ze bestellen via wwe.nailpolishfashion.nl :)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_103477065
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:21 schreef Debsterr het volgende:

[..]

je kunt ze bestellen via wwe.nailpolishfashion.nl :)
Thnx ga ik van de week eens op mn gemak naar kijken!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_103477964
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:04 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Misschien moet ik ook maar eens wat vriendinnen bij de grens/in Duitsland gaan zoeken.. :7
Hihi, heb haar gevonden via een Facebook-groep, heb ik wat dat betreft echt ontzettend veel geluk mee gehad. Anders had ik die topcoats echt noooit gekregen. Maar wel gaaf dat je de andere 3 wel hebt, daar hoor ik ook veel goeds over!
pi_103479031


Zoya Faye gesponst over Let's mauve on! van Catrice. :*
pi_103479123
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:38 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Hihi, heb haar gevonden via een Facebook-groep, heb ik wat dat betreft echt ontzettend veel geluk mee gehad. Anders had ik die topcoats echt noooit gekregen. Maar wel gaaf dat je de andere 3 wel hebt, daar hoor ik ook veel goeds over!
Nu wil ik wel snel een mani met die flakie topcoat zien :P
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_103479310
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Nu wil ik wel snel een mani met die flakie topcoat zien :P
:P Ik heb nog aardig wat ongebruikte lakjes, dus weet niet wanneer deze aan de beurt is. Eerst maar eens Beyu 209 gebruiken. :9
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:01:58 #293
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_103479463
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:53 schreef VGA4xZoom het volgende:
[ afbeelding ]

Zoya Faye gesponst over Let's mauve on! van Catrice. :*
Leuk! Ik hou van sponzen :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_103519201
OPI - Yodel Me On My Cell.

pi_103519359
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef TheNailAddict het volgende:
OPI - Yodel Me On My Cell.

[ afbeelding ]
Moest even heeeel erg knipperen met m'n ogen! Vet kleurtje :9~
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_103572285
Dag dames,

even een vraagje... ik wil heul graag een paar lakkies van de Muppetscollectie van OPI. Ik heb net op Transdesign gekeken maar een paar van die ik wil zijn "out of stock". :'(
Het is ook nog eens een LE... Zouden ze nog aangevuld worden of ben ik te laat? -O-
pi_103572347
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:02 schreef MiniVla het volgende:
Dag dames,

even een vraagje... ik wil heul graag een paar lakkies van de Muppetscollectie van OPI. Ik heb net op Transdesign gekeken maar een paar van die ik wil zijn "out of stock". :'(
Het is ook nog eens een LE... Zouden ze nog aangevuld worden of ben ik te laat? -O-
Volgens mij is LE nog altijd best lang, en vaak komen ze wel weer back in stock, ik weet niet of dat tegenwoordig nog zo is, maar vorig jaar nog wel :) dus er is hoop.
pi_103572418
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:04 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Volgens mij is LE nog altijd best lang, en vaak komen ze wel weer back in stock, ik weet niet of dat tegenwoordig nog zo is, maar vorig jaar nog wel :) dus er is hoop.
_O_ hoop, I like!
thanks :-) Ik zal het in de gaten houden.
pi_103573686
Ik vond de Muppets collectie best teleurstellend :@ Had high hopes, maar ik hou niet echt van layering glitters... Had gehoopt dat het meer was zoals de Burlesque collectie.
pi_103573887
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:51 schreef Miezziej het volgende:
Ik vond de Muppets collectie best teleurstellend :@ Had high hopes, maar ik hou niet echt van layering glitters... Had gehoopt dat het meer was zoals de Burlesque collectie.
Ik wil die blauwe glitter heeeel graag O+ meer niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')