Wauw geweldig!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:30 schreef AmyGrace het volgende:
Catrice Pool Party At Night, gestempeld met plate BM-224 en de witte stempellak van Konad.
[ afbeelding ]
*Stikjaloers*quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:30 schreef AmyGrace het volgende:
Catrice Pool Party At Night, gestempeld met plate BM-224 en de witte stempellak van Konad.
[ afbeelding ]
Veeeeeetttt!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:16 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag naar Walibi Fright Night dus ik moest iets toepasselijk creëren. Nog geheel zonder clean up, maar ben best tevreden hiermee.
Met Gosh - Lambada.
Wauwww, lijkt bijna photoshop.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:16 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag naar Walibi Fright Night dus ik moest iets toepasselijk creëren. Nog geheel zonder clean up, maar ben best tevreden hiermee.
Met Gosh - Lambada.
Eerst de tipjes en dan met een mini dotting tool de lijntjes maken. Ik vond net een filmpje na de maaltijd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:02 schreef Tammymara het volgende:
Ik wil weten hoe je dat gedaan hebtwil ik ook!
Mooi! Netjes vooral ^^ Ik vind het alleen zo jammer dat die nagelrekken zo duur zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:00 schreef TheNailAddict het volgende:
Een nieuwe plek voor mijn lakjes.
[ afbeelding ]
Wauw. Wauw. Wauw..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:30 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker kleurtje, bijna te zomers zelfs.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:12 schreef afivi het volgende:
[..]
*Stikjaloers*
Ik droeg afgelopen week Sky Bar van Anny. Langere droogtijd dan ik gewend ben, maar de kleur maakt een hoop goed
[ afbeelding ]
Nice! Ik heb volgende week ook een halloweenfeestje, misschien een idee. ^^quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:16 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Met Gosh - Lambada.
Hehe, kun je 'blauw bloed' maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:33 schreef expiratorial het volgende:
leuk! krijg gelijk zin om het met lekkere knalkleurtjes te doen. roze en blauw bv
1 laagje?! Wow, misschien moet ik toch nog maar meer Kleancolor gaan bestellen..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:09 schreef AmyGrace het volgende:
Bedankt voor de reacties meiden!![]()
@afivi, wat een mooi kleurtje!
@wolvendagen, cool.![]()
@Sokkepok,![]()
![]()
![]()
Kleancolor Bite Me. 1 laagje! Zal wel een lekkere stainer zijn.![]()
[ afbeelding ]
mijn gelnagels waren na het gebruik van kleancolor fuchsia compleet roze gestained, door en doorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:09 schreef AmyGrace het volgende:
Bedankt voor de reacties meiden!![]()
@afivi, wat een mooi kleurtje!
@wolvendagen, cool.![]()
@Sokkepok,![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, bizar hè? Kleancolor heeft een boel mooie lakjes, je moet wel tegen de stank kunnen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:30 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
1 laagje?! Wow, misschien moet ik toch nog maar meer Kleancolor gaan bestellen..
Oh ja, dat herinner ik me nog!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mijn gelnagels waren na het gebruik van kleancolor fuchsia compleet roze gestained, door en door
Ja, die meur is wel wat minder inddquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:11 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, bizar hè? Kleancolor heeft een boel mooie lakjes, je moet wel tegen de stank kunnen.
[..]
Oh ja, dat herinner ik me nog!Ik ben benieuwd of 2 lagen basecoat me zullen redden...
ik geloof dat iemand hier met natuurlijke nagels geen enkele problemen hadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:11 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, bizar hè? Kleancolor heeft een boel mooie lakjes, je moet wel tegen de stank kunnen.
[..]
Oh ja, dat herinner ik me nog!Ik ben benieuwd of 2 lagen basecoat me zullen redden...
Peekshur?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik geloof dat iemand hier met natuurlijke nagels geen enkele problemen had
ik heb net ook maar m'n kleancolor gehaald
als basis red jewelry, sexy kleur
en op iedere nagel een andere chunky holo om eens te kijken wat het verschil nou is
(weinig ws.)
Oehh pretty! Die moet ik nog een keer proberen. Heb je de andere 3 ook? Ik heb de Rock al gebruikt, die vind ik echt gaaf!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:19 schreef Sokkepok het volgende:
Mijn nagels van vandaag:
[ afbeelding ]
Essence - Someone Like You met Just can't get Enough topcoat.
Van de Re-Mix Your Style collectie (niet in Nederland uitgekomen)
Voor het holo effect:
[ afbeelding ]
Deze keer had Essence zelfs de naam goed! 'Holo finish' staat op de dop
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:09 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, die is ook gaaf. En stom weer he, krijg je zulke droge handen en nagelriemen van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:01 schreef afivi het volgende:
Ik heb sinds zojuist OPI DS Tapestry! Ik had hem van iemand hier overgenomen en ben heel aangenaam verrast
[ afbeelding ]
*gaat nu snel een dikke laag handcrème smeren*![]()
Tja, een jaar of 10 geleden met mijn nagel in een manenkam gegrepen. (lees uit de poetskoffer van de paarden) Erg pijnlijk geintje geweest, maar nu voel ik er niets meer van. We hebben er al verschillende acties op uitgeprobeerd. Maar hij is vanaf het aanhechtingspunt in 2én gedeeld. Dus niets meer aan te doen. Soms werk ik hem wel weg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:32 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
wat heb je met je middelvinger-nagel gedaan?![]()
ziet er wel erg vrolijk uit! had ik er de tijd maar voor
dat is raarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:48 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Tja, een jaar of 10 geleden met mijn nagel in een manenkam gegrepen. (lees uit de poetskoffer van de paarden) Erg pijnlijk geintje geweest, maar nu voel ik er niets meer van. We hebben er al verschillende acties op uitgeprobeerd. Maar hij is vanaf het aanhechtingspunt in 2én gedeeld. Dus niets meer aan te doen. Soms werk ik hem wel weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |