Dat zuigt.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:31 schreef greavy het volgende:
Zo, mijn baantje bij de Railcatering is per 12 Oktober beëindigd.
Klopt... De cijfers bij Utrecht zijn strenger als in Rotterdam;quote:Op woensdag 28 september 2011 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
tjsa, de railcateraar bij de FYRA wordt er minder snel uitgegooid bij een lage omzet
Servex verder schijnt wel tof te zijn. Railcatering Utrecht is alleen een beetje anders. Het "buitenbeentje" van de Servex, wordt altijd wat opzij geschoven.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zuigt.
Ik zei al dat het me een klotebedrijf lijkt om voor te werken... helaas heb ik gelijk gekregen
Een target is volgens mij ook helemaal niet reeël in de railcatering. Je kunt mensen moeilijk verplichten iets te kopen. Ze hebben ergens zin in en als je pech hebt hebben ze nergens zin in.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:59 schreef greavy het volgende:
[..]
Klopt... De cijfers bij Utrecht zijn strenger als in Rotterdam;
[..]
Servex verder schijnt wel tof te zijn. Railcatering Utrecht is alleen een beetje anders. Het "buitenbeentje" van de Servex, wordt altijd wat opzij geschoven.
Daarom is er ook zoveel verloop met Railcateraars. Gemiddeld 80 tot 90(!!) % van alle nieuwe railcateraars verdwijnen na de proefperiode weer![]()
Ik snap niet dat je uberhaupt bereidt bent geweest een verbintenis aan te gaan met zo'n kutbedrijf onder zulke voorwaarden. Werk moet wel een beetje gerespecteerd worden, hoe simpel ook.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:59 schreef greavy het volgende:
[..]
Klopt... De cijfers bij Utrecht zijn strenger als in Rotterdam;
[..]
Servex verder schijnt wel tof te zijn. Railcatering Utrecht is alleen een beetje anders. Het "buitenbeentje" van de Servex, wordt altijd wat opzij geschoven.
Daarom is er ook zoveel verloop met Railcateraars. Gemiddeld 80 tot 90(!!) % van alle nieuwe railcateraars verdwijnen na de proefperiode weer![]()
En vast nog wel meerquote:Op woensdag 28 september 2011 20:42 schreef James1988 het volgende:
SLT, mwoah... het heeft goede airco en dat is fijn op een hete zomerdag. Ook de automatisch sluitende deuren zijn wel fijn.
Maar verder...
- Die overdreven harde automatische omroep
- Dat constante gepiep bij de sluitende deuren
- Stotterende handmatige omroep
- Niet storingsvrij (winterproblemen, wil soms niet ontkoppelen, enz)
- Geen toilet
- Krappe zitplaatsen (zeker vierzitters!)
- Slecht zitcomfort
- 'Leeslampjes' in de eerste klas die geen kak helpen
Wat mis ik nog?
Inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 20:01 schreef Peter het volgende:
Greavy, dat zijn bedrijfsgevoelige cijfers.. denk niet dat je baas het leuk vindt dat je dat hier post...
Terwijl het voor ons niet eens heel relevant is
(ookal ga je weg... er staat vast iets over in je contract.)
Mens. Moet je op de GOEDE banken gaan zitten. NIET op de planken.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:56 schreef James1988 het volgende:
Het zitcomfort van SLT vind ik op zich nog wel meevallen voor korte afstanden, pas als ik er een uur in zit vind ik het vervelende stoelen.
Bij DD-AR (groene bankjes) heb ik dat na 30 seconden al.
Planken onder, banken boven?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:31 schreef greavy het volgende:
[..]
Mens. Moet je op de GOEDE banken gaan zitten. NIET op de planken.
Planken:
[ afbeelding ]
De banken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nietquote:Op woensdag 28 september 2011 21:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
Planken onder, banken boven?
Sorry, ik zit liever onderin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |