abonnement Unibet Coolblue
pi_102482982
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 08:58 schreef Sushimonster het volgende:

[..]

Je kan als fotograaf op je kop gaan staan, als een meisje het niet geeft, dan krijg je niks. Model zijn is een vak, en dat heeft minder te maken met puur looks dan je zou denken. Je moet er ook wat mee kunnen. Weten hoe je je schoonheid kan gebruiken, kracht overbrengen... Modellenwerk is ook een soort acteren.

Ik vind Nancy trouwens wél mooi, zie:


Ik snap alleen echt niet hoe het zo heeft kunnen lopen met haar, ik bedoel, ze deed de goeie bladen, drie jaar geleden al. En dan nu in HNTM gaan, dan ben je echt diep gezonken.
wtf :o
pi_102483127
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 08:58 schreef Sushimonster het volgende:

[..]

Je kan als fotograaf op je kop gaan staan, als een meisje het niet geeft, dan krijg je niks. Model zijn is een vak, en dat heeft minder te maken met puur looks dan je zou denken. Je moet er ook wat mee kunnen. Weten hoe je je schoonheid kan gebruiken, kracht overbrengen... Modellenwerk is ook een soort acteren.

Ik vind Nancy trouwens wél mooi, zie:


Ik snap alleen echt niet hoe het zo heeft kunnen lopen met haar, ik bedoel, ze deed de goeie bladen, drie jaar geleden al. En dan nu in HNTM gaan, dan ben je echt diep gezonken.
Echt mooi vind ik het nog steeds niet :N , al zitten er een paar leuke tussen. Maar Kate Moss vind ik ook afstotelijk lelijk, met die alien ogen 30 cm uit elkaar :D Niet alle modellen zijn supervrouwelijk.
Nancy had gewoon geen kort haar moeten hebben, dat is nu een rattenkoppie, of meer een junk. En daar kan ze niks aan doen verder. ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_102483432
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:35 schreef L0t.. het volgende:

[..]

wtf :o
Nog veel meer:

  FOK!fossiel woensdag 28 september 2011 @ 18:05:07 #79
1455 Keroppi
kool kikker
pi_102483811
Maar als je zo'n portfolio hebt, wat moet je dan in deze show. Ik zou bijna zeggen dat het meer kwaad dan goed doet...
Chick on a mission
pi_102483933
Volgens mij is het op een gegeven moment toch fout gelopen. Afgaande op de veelal beeldige foto's hierboven (zeker die in m'n vorige posting) lijkt me dat meer aan haar karakter liggen dan aan haar kwaliteiten als model...

Ze was me in het verleden al opgevallen, en óók was me opgevallen dat ze op een gegeven moment van bureau was gewisseld. Van Paparazzi naar Ulla, dat was al een stapje terug. En daarna was het heel snel over.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2011 18:11:09 ]
  woensdag 28 september 2011 @ 18:16:26 #81
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102484110
Ze is denk ik niet sterk genoeg voor het modellenwerk, zo vaak dat ze in tranen uitbarst.
En met schoonheid heeft het sowieso niet per se te maken: Lara Stone vind ik bijvoorbeeld helemaal niet mooi, maar het is op dit moment wel het meest succesvolle Nederlandse model.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102484299
Die vind ik zelf juist prachtig, maar ik schijn (afgaande op een ander topic op dit forum) een van de weinigen te zijn. :')

Daar werd over d'r gepraat alsof het het monster van Loch Ness is. :')
pi_102486039
Jeetje wat hebben ze dat kind verpest met d'r haar zo :{
  woensdag 28 september 2011 @ 20:07:24 #84
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_102488167
Ik vind haar gewoon echt niet mooi. Ze heeft een heel onappetijtelijke mond.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_102488465
Ik vind haar mond juist wel mooi. Haar gebit is gewoon heel lelijk.
pi_102488719
Maarja aan een gebit kun je wel wat doen... Dat korte rattenkapsel is echt eeuwig zonde.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 28 september 2011 @ 20:25:45 #87
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_102489008
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:19 schreef alors het volgende:
Maarja aan een gebit kun je wel wat doen... Dat korte rattenkapsel is echt eeuwig zonde.
...want aan een kapsel kun je niets veranderen :?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_102489488
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:25 schreef Verbal het volgende:

[..]

...want aan een kapsel kun je niets veranderen :?

V.
zei ik dat? Haar moet groeien en dat duurt nu eenmaal lang. En voor haar natuurlijk honderd andere meisjes met lang haar.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_102490714
Elise heeft keer op keer voor mij gevoel een slechte foto. Enige wat ze doet is voor drama zorgen zeuren en stampen : IK WIL ME VADER. Komop joh.
pi_102495217
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:09 schreef female81 het volgende:
Volgens mij is het op een gegeven moment toch fout gelopen. Afgaande op de veelal beeldige foto's hierboven (zeker die in m'n vorige posting) lijkt me dat meer aan haar karakter liggen dan aan haar kwaliteiten als model...

Ze was me in het verleden al opgevallen, en óók was me opgevallen dat ze op een gegeven moment van bureau was gewisseld. Van Paparazzi naar Ulla, dat was al een stapje terug. En daarna was het heel snel over.
Ergens (ook gezien die kansloze shoot in dat zwembad bijvoorbeeld)


denk ik dat Nancy wel heel graag model wil worden/zijn, maar zelf totaaaal geen idee heeft wie goed is en wie niet, met wie ze moet werken en wie niet... Paparazzi heeft haar aan goede jobs geholpen, maar als je dan ziet in die youtube-filmpjes (die volgens mij door haarzelf of een handig neefje online zijn gezet, beide posters hebben maar één filmpje online, enne "international top model" lol)) worden de mooie foto's ook net zo makkelijk afgewisseld met hele lelijke...

Dat vindt een modellenbureau ook niet tof, als je dat zelf zo gaat lopen doen. Ik denk dat dat het is. Ze wil te graag. (En ze is gewoon te kort, eerlijk is eerlijk.)
  woensdag 28 september 2011 @ 23:48:05 #91
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102498684
Op deze foto is haar haar opgestoken, maar je "ziet" toch dat ze lang haar heeft. Veel mooier bij haar gezicht en ook wel een mooie foto vind ik.
吴 曼 迪
pi_102500950
Je bent fotogeniek of je bent het niet. Jildis mooi meisje als ze in beeld is, op foto's straalt ze niet dat uit. Sommige mensen zijn mooi 'in motion' en veel minder op foto's. Sommige mensen zijn altijd mooi.
pi_102502225
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 01:04 schreef Lagrinta het volgende:
Je bent fotogeniek of je bent het niet. Jildis mooi meisje als ze in beeld is, op foto's straalt ze niet dat uit. Sommige mensen zijn mooi 'in motion' en veel minder op foto's. Sommige mensen zijn altijd mooi.
Mensen die mooi zijn "in motion" hebben vaak een minder symmetrisch gezicht, of een kleine afwijking in de verhoudingen (ogen te hoog, of te dichtbij elkaar).. Ze hebben dan nog steeds de ingrediënten van een knap persoon (bijv volle lippen) maar die ongelijkheid/afwijking zorgt ervoor dat ze niet fotogeniek zijn. De beste modellen zijn vaak nieteens de mooiste, maar ze zijn zeker wel symmetrisch.
pi_102503187
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 08:58 schreef Sushimonster het volgende:

[..]

Je kan als fotograaf op je kop gaan staan, als een meisje het niet geeft, dan krijg je niks. Model zijn is een vak, en dat heeft minder te maken met puur looks dan je zou denken. Je moet er ook wat mee kunnen. Weten hoe je je schoonheid kan gebruiken, kracht overbrengen... Modellenwerk is ook een soort acteren.
Nog steeds onzin vind ik. Kracht overbrengen, lachen met je ogen, blablabla, je hebt gewoon de looks die je hebt, de stylist etc maken er wat moois van en hoppakee, fotootje maken, niks geen zwaar beroep oid. Is allemaal zo overtrokken door dit soort programma's. Bottomline is een beetje over een runway wandelen en mooi op de foto staan. Nog steeds een beroep waar je niet de slimste voor hoeft te zijn en waarbij het enkel om je uiterlijk gaat. Neemt niet weg dat ik dit soort programma's wel vermakelijk vind, anders keek ik niet natuurlijk. Maar kom op zeg, model zijn, wat stelt dat nu helemaal voor. Past wel goed in het tijdsbeeld van vandaag de dag. Met weinig kunnen toch een hoop bereiken....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  donderdag 29 september 2011 @ 09:10:11 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102503442
Jij hebt echt een totaal vertekend beeld van het beroep en van de kwaliteiten die een model bezitten om dat beroep goed uit te oefenen.

Daarvoor hoef je zeer zeker geen schoonheid te zijn die in het normale leven ook wordt nagekeken vanwege haar fabulous looks. Ik zeg een ding: An van ANTM.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_102504418
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:48 schreef megamandy het volgende:
Op deze foto is haar haar opgestoken, maar je "ziet" toch dat ze lang haar heeft. Veel mooier bij haar gezicht en ook wel een mooie foto vind ik.
[ afbeelding ]
Zolang je het gebit niet ziet en het haar niet kort is, is het prima ja :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_102505057
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:10 schreef Copycat het volgende:
Jij hebt echt een totaal vertekend beeld van het beroep en van de kwaliteiten die een model bezitten om dat beroep goed uit te oefenen.
Dat bijna alle succesvolle modellen Havo of hoger doen (of gedaan hebben) zal wel zo z'n redenen hebben.

En ik denk dat het door veel mensen inderdaad onderschat wordt. Lijkt me om te beginnen al handig als je een beetje inzicht hebt in de hele financiele mallemolen, zodat je niet genaaid wordt door aasgieren die veel slinkser zijn dan jij. Daar zijn genoeg mensen die 'iets' in de media/mode gedaan hebben al kapot aan gegaan. En wat dacht je van zelfstandig de wereld over moeten, in je eentje de weg moeten vinden in Japan of zo (waar je niemand kunt verstaan), en dat soort dingen? Enige wereldwijsheid is wel handig. :)

Het gaat niet alleen om de momenten waarop er foto's geschoten worden, juist door de momenten ertússen lijkt het me een behoorlijk zwaar beroep.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2011 10:14:40 ]
pi_102512216
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 07:27 schreef Sushimonster het volgende:

[..]

Mensen die mooi zijn "in motion" hebben vaak een minder symmetrisch gezicht, of een kleine afwijking in de verhoudingen (ogen te hoog, of te dichtbij elkaar).. Ze hebben dan nog steeds de ingrediënten van een knap persoon (bijv volle lippen) maar die ongelijkheid/afwijking zorgt ervoor dat ze niet fotogeniek zijn. De beste modellen zijn vaak nieteens de mooiste, maar ze zijn zeker wel symmetrisch.
Mee eens.
pi_102512291
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 08:55 schreef Samson het volgende:

[..]

Nog steeds onzin vind ik. Kracht overbrengen, lachen met je ogen, blablabla, je hebt gewoon de looks die je hebt, de stylist etc maken er wat moois van en hoppakee, fotootje maken, niks geen zwaar beroep oid. Is allemaal zo overtrokken door dit soort programma's. Bottomline is een beetje over een runway wandelen en mooi op de foto staan. Nog steeds een beroep waar je niet de slimste voor hoeft te zijn en waarbij het enkel om je uiterlijk gaat. Neemt niet weg dat ik dit soort programma's wel vermakelijk vind, anders keek ik niet natuurlijk. Maar kom op zeg, model zijn, wat stelt dat nu helemaal voor. Past wel goed in het tijdsbeeld van vandaag de dag. Met weinig kunnen toch een hoop bereiken....
Je hebt mooie mensen met een matige lach. Dat hebben we nu al zo vaak gezien.
pi_102514912
Probleem met (x)NTM is dat de programmamakers er helemaal niet op uit zijn om hun kandidaten richting topmodel te coachen. Treiteren, confronteren, afbekken en emoties op de spits drijven: in de eerste plaats moet het spraakmakende TV opleveren. Neem nou die make-overs. Reken maar dat zie die Nancy een jongenskapsel hebben aangemeten om haar te prikkelen een potje te janken voor de camera. Blijk van inzicht in wat werkt voor welk persoon geeft het in ieder geval niet.
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')