abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:30:42 #26
184465 Migue
Sensuele man
pi_102698291
GvdG wil waarschijnlijk gewoon geen flinke zak geld betalen voor een paar nutteloze rondjes. Zo zijn er wel meer coureurs die weigeren aan die test mee te doen. Giedo kan dat geld ook beter bewaren om zich bij een team naar binnen te kopen.
pi_102723727
Henry Zumbrink met Lamborghini Gallardo in FIA GT 3 race op Zandvoort

quote:
Henry Zumbrink en consortium hebben de afgelopen weken niet stilgezeten. Insiders waren al op de hoogte van de plannen om tijdens de Formido Finaleraces deel te nemen aan de F1A GT 3-klasse, die hun races op zaterdag 15 en zondag 16 oktober aanstaande op het Circuit Park Zandvoort gaan verrijden tijdens het laatste Dutch Power Pack weekend van dit seizoen. En de kogel is eindelijk door de kerk. Zumbrink zal tijdens dit weekend, naast zijn vaste deelname aan de Dutch GT4 én de Toerwagen Dieselcup, ook deelnemen aan de FIA GT 3-klasse, samen met de Zweedse coureur Max Nilsson in een Lamborghini Gallardo van het REITER Team.
Jos Verstappen maakt debuut in Race of the Champions

quote:
Jos Verstappen zal deelnemen aan de Race Of Champions, die op 3 en 4 december in Düsseldorf plaats heeft. Nederlands succesvolste F1 coureur aller tijden maakt zijn debuut in deze autosportarena. In de Race Of Champions komen de beste coureurs uit de racerij en rallysport uit. Het is de enige competitie ter wereld waar sterren uit de Formule 1, het WK Rally, Nascar, DTM, WTCC, 24U van Le Mans en X-Games het in identieke auto's in een rechtstreeks duel tegen elkaar opnemen.

Verstappen zal op zondag 4 december uitkomen in de Legends Cup. Hij neemt het daarin op tegen Heinz-Harald Frentzen, de coureur die na zijn Formule 1 carrière nog DTM, Speedcar Series en de 24 Uur van Le Mans reed. Ook treedt Jos aan tegen Hans-Joachim Stuck, de inmiddels 60-jarige Duitser die ervaring heeft van F1 tot en met touring cars en nog altijd actief is in lange afstandsracen. De vierde coureur in de Legends Cup is de door de wol geverfde Duitse rallyveteraan Armin Schwarz. Iedere rijder zal uitkomen tegen de overige drie coureurs. De beste twee gaan daarna de strijd aan in een head-to-head finale.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_102728424
Ach, Giedo..... Hij zou zomaar weleens in een F1 wagen kunnen zitte volgend seizoen. HRT of Virgin. Dat soort teams zoeken altijd wel iemand met geld. Lukt de F1 niet dan is er wel een Indycar team wat een grote zak met geld zoekt. Denk dat hij wel onder gebracht wordt bij een slecht team in een toonaangevende raceklasse.
pi_102728551
Wil er geen nieuw topic voor openen, maar heeft iemand nog weleens wat over die A10 Worldseries gehoord?
http://www.a10worldseries.com/

Lijkt inmiddels een stille dood gestorven te zijn.
pi_102813394
Nigel Melker krijgt een nieuwe tweedaagse GP2 test

quote:
...

Afgelopen week testte Melker voor het eerst in de GP2 twee dagen voor het Arden-team. Op het circuit van Jerez de la Frontera wist hij indruk te maken door de snelle aanpassing en de derde tijd op de tweede testdag te rijden. Zijn optreden krijgt eind oktober in Barcelona een vervolg met een nieuwe tweedaagse test.

Woordvoerder Daniel Peeters van GR8Industries.com vertelde aan F1Today.nl: "Nigel deed het erg goed in Jerez. Team Arden was zeer tevreden. Om als rookie op de derde plaats te eindigen is zeker niet verkeerd."

"Er komt een vervolg voor Nigel tijdens de volgende GP2-test op het circuit in Barcelona, daar zal hij weer 2 volle dagen gaan testen. Het is nog niet zeker met welk team, aangezien er meerdere aanbiedingen zijn. Doelstelling voor 2012 is een vol seizoen in de GP2. Het is daarom cruciaal om de testdagen te gebruiken om ervaring en kennis op te doen. Dit biedt dan tegelijkertijd de mogelijkheid om met verschillende teams te praten over de mogelijkheden voor 2012. Nigel heeft aangetoond dat hij goed overweg kan met deze auto en we schatten daarom de kansen positief in voor volgend seizoen."

Naar verluidt is het management van de 20-jarige coureur in gesprek met zowel Arden als Ocean Racing voor de testsessie in Barcelona en het 2012-seizoen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_102819287
Het benodigde budget is geen probleem voor Melker?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:05:00 #32
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_102819924
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:20 schreef Waffle het volgende:
Jammer dat fok geen vind ik leuk knop heeft. Bedankt voor de updates
je kunt topics liken als je de functie aan hebt staan, maar dat is dan wel de FaceBook-knop :')
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_102850178
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Het benodigde budget is geen probleem voor Melker?
Ook wel opvallend dat een succesvol juniorenteam als Muecke geen GP2 team heeft.
pi_102854525
Daar moet je de financiele middelen en mankracht voor hebben.
pi_102899765
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

je kunt topics liken als je de functie aan hebt staan, maar dat is dan wel de FaceBook-knop :')
Het gaat me vooral om te laten weten dat ik zijn updates erg waardeer.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_102908322
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:09 schreef Waffle het volgende:

[..]

Het gaat me vooral om te laten weten dat ik zijn updates erg waardeer.
Dank!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_102909430
Ik waardeer het ook. :)
pi_102922408
+1
pi_102950821
Dan nu weer een update.

Afgelopen weekend hadden we races op Catalunya voor het World Series by Renault Formule 3.5 kampioenschap (gewonnen door Robert Wickens) met Daniel de Jong. Hij werd 16de en 9de en eindigde als 29ste in de eindstand. Chris van der Drift werd 12de in de eindstand, na de tweede helft van het seizoen niet meer gereden te hebben.

In de Formule Renault 2.0 werd Robin Frijns, die al kampioen was, 4de en 5de. Pieter Schothorst werd in beide races 20ste en eindigde als 24ste in het kampioenschap. Meindert van Buuren werd 25ste en 32ste. Liroy Stuart reed de laatste races niet meer mee, maar werd als 21ste in het kampioenschap geklasseerd.

In het Britse Formule kampioenschap werd ook de laatste ronde gehouden, dit maal op Silverstone. Bart Hylkema werd 13de in de eerste race, viel uit in de tweede race en eindigde als 14de in de derde race. In de eindstand werd hij 16de.

Volgende week zijn er geen belangrijke races waar Nederlanders aan mee doen. De week erop (20-23 oktober) zijn ondere de laatste ronde van de Formule 3 Euroseries met Nigel Melker, de WTCC op Suzuka met Tom Coronel, de DTM op de HockenheimRing met Renger van der Zande, de Rally van Spanje met Dennis Kuipers en Peter van Merksteijn en de FIA GT1 race op Curatiba (Brazilië) met Nicky Patorelli, Stef Dusseldorp, Mike Hezemans en Nicky Catsburg

En dan nog dit

Afgelopen maandag was er een testdag in de Formule Renault 2.0 met onder andere Nyck de Vries (4de), Meindert van Buuren (15e) en Beitske Visser (26ste).

Tim Coronel gaat niet met de elektrische buggy naar Dakar, de batterijenleverancier uit Zuid-Korea kon geen garanties geven over levering van de batterijen, dus wordt het financieel gezien niet haalbaar. Tim probeert nu in 2013 met de elektrische buggy aan de start te staan. In 2012 wordt het met de gewone buggy.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_103015343
Exclusief interview met Frits van Amersfoort

12 oktober 2011

Van Amersfoort Racing heeft een bijzonder succesvol seizoen achter de rug in de Duitse Formule 3. De Nieuw-Zeelander Richie Stanaway scoorde tien pole-positions en dertien overwinningen met het team uit Huizen, dat volgende maand voor het eerst sinds dertien jaar weer aan de start staat in Macau én volgend jaar in de World Series by Renault hoopt te racen. GPUpdate.net sprak Frits van Amersfoort.

Gaan we Richie Stanaway in de Formule 1 terugzien?
"Dat vind ik altijd zo'n lastige vraag. Maar als ik één iemand zou moeten aanwijzen van de coureurs die de afgelopen zeven of acht jaar voor mij gereden hebben, dan is hij het wel. Maar je moet er heel nuchter in zijn. We weten allemaal dat de Formule 3 een bepaald niveau heeft en dat dat nog lang geen Formule 1 is. De tijd zal het uitwijzen. Richie heeft in ieder geval het karakter van een Formule 1-coureur. Zijn wilskracht is enorm groot. Daarnaast heeft hij het ideale postuur, is zijn conditie dik in orde en heeft hij een fenomenaal goede reactietijd. Als een auto een stap opzij zet, is hij er altijd net even iets eerder bij dan de gemiddelde coureur. Mede hierdoor is hij net wat sneller dan de rest."

Hoe is Richie eigenlijk bij jullie terechtgekomen?
"Hij is naar Europa gekomen op initiatief van een persoon uit Nieuw-Zeeland. Die heeft hem vorig jaar in de ADAC Formel Masters laten rijden. Dat kampioenschap heeft hij ook opgerold. De top-drie in het ADAC Formel Masters krijgt altijd een test bij een Duits Formule 3-team. We hebben Richie vorig jaar gelijk na de laatste race in onze auto gezet en hadden meteen al zoiets van: hem moeten we hebben! Het duurde daarna nog een kleine winter voordat het helemaal geregeld was, doordat hij problemen had om zijn budget rond te krijgen. We hebben Gavity Sports Management uiteindelijk zover gekregen dat zij hem opnamen in hun programma. Zij hebben zijn seizoen gefinancierd."

Eind vorige week werd de deelnemerslijst voor de Macau Grand Prix bekendgemaakt. Daar stond Van Amersfoort Racing ook op.
"Klopt. We gaan met Richie naar Macau. Het is dertien jaar geleden dat we daar voor het laatst zijn geweest. Wat onze doelen zijn voor Macau? Macau en doelen gaan niet samen. Je moet er met open vizier naartoe gaan. Je moet er niet iets willen bewijzen. Richie heeft dit jaar al laten zien dat hij goed is en wij hebben aangetoond dat we een goede auto kunnen neerzetten. Het zou mooi zijn als we in Macau nog een bonuspunt kunnen scoren. Gemakkelijk wordt dat niet. Macau is een verrekt moeilijke baan."

Naast Stanaway reden dit jaar Hannes van Asseldonk en Jeroen Mul voor Van Amersfoort Racing in de Formule 3. Hoe beoordeel je het seizoen van Van Asseldonk?
"Hannes heeft dit jaar genoegen moeten nemen met een paar podiumplaatsen. Waar de vorige twee seizoenen andere coureurs nog wel een overwinning meepikten, was het dit jaar alleen maar Richie die er met de zeges vandoor ging. Aan het begin van het jaar was Hannes nog echt een rookie. Hij maakte gruwelijk veel fouten en wist af en toe niet wat hem overkwam. Hannes kan heel hard rijden, maar hij moest zijn zenuwen nog onder controle zien te krijgen. Hij had moeite om zich te focussen, maar daar hebben we aan gewerkt en tijdens het seizoen is dat steeds beter geworden. Voor Hannes is één seizoen in de Formule 3 gewoon te kort. Hij moet gewoon nog even doorgaan. Hij gaf in het begin ook wat moeilijk zijn vertrouwen aan ons en het vertrouwen tussen coureur en team moet gewoon honderd procent zijn. Naarmate het vertrouwen toenam, zag je Hannes steeds beter presteren."

Hannes gaat ook naar Macau, maar wel met een ander team.
"Dat zijn de speciale wetten van Macau. Je wordt als rijder uitgenodigd door de organisatie. Je kunt je als team dus niet inschrijven. Toen Richie de uitnodiging kreeg voor Macau, wilden we natuurlijk dat hij voor ons team daar zou rijden. Maar we wilden Hannes ook graag meenemen. Dat was eerst niet bespreekbaar, omdat Hannes niet was geselecteerd, maar uiteindelijk kwam er een plekje vrij bij het Britse Hitech Racing, dat bij het groepje teams hoort dat elk jaar naar Macau gaat. We gaan wel een soort van samenwerking opzetten met Hitech, zodat we Hannes daar wel een handje kunnen helpen. Ik heb aan de familie van Hannes beloofd dat we hem niet laten zwemmen en dat we een oogje in het zeil houden."

En hoe deed Jeroen het dit jaar?
"Hij had een moeilijk seizoen. Het is lastig om de vinger op de zere plek te leggen. Aan het begin van het seizoen moest hij zijn studie nog afmaken, wat hem best nog wel veel energie kostte. Hij was daardoor vaak ook wat ongeconcentreerd. Op een gegeven moment viel dat weg en zijn we alles op alles gaan zetten om hem verder naar voren te krijgen. Zijn grootste probleem is dat hij moeite heeft om al zijn goede sectortijden aan elkaar te knopen tot een snel rondje. En als hij wel een snelle ronde weet te rijden, zoals tijdens de tweede training in Hockenheim, gaat er bij de start wel wat mis. Tijdens de tests is Jeroen ook altijd wel voorin te vinden, maar in de kwalificaties en races laat hij het nog een beetje afweten. Maar dat is een kwestie van tijd. Hij moet gewoon nog wat meer ervaring opdoen, in essentie is hij net zo goed als Richie en Hannes."


Hoe staat het er over het algemeen voor met het niveau van de Nederlandse coureurs?
"Tot een paar jaar geleden was het redelijk in orde, met jongens als Renger, Giedo en Carlo. Het gaat echter in golfbewegingen. Het heeft heel erg te maken met wat er van de kart af komt. We zijn een redelijk klein autosportland, waardoor er niet automatisch elk jaar veel aanwas is. Het lijkt er op het moment echter op dat er weer wat aankomt. Er zitten momenteel wat goede jongens in de Formule Ford. Ik ben gematigd positief voor de komende jaren. Helaas is financiering vaak een probleem in Nederland."

Wat kan er gedaan worden om autosport in Nederland naar een hoger plan te tillen?
"Er moet eigenlijk een structuur worden opgezet om de jongens een eind op weg te helpen. Dat zou je door de KNAF kunnen laten doen, maar dat is niet echt een organisatie die erop ingesteld is om snel en commercieel te handelen. In Duitsland hebben ze dat beter voor elkaar. Daar heb je vanuit de ADAC de Stiftung Sport, die jongens vanuit de karts stimuleert om verder te komen en daar ook geld in steekt. Dit is iets wat we hier eigenlijk ook zouden moeten hebben, maar waar helaas niet genoeg geld voor is. Er is de afgelopen jaren zoveel geld verbrand door Spyker, Trust en Muermans. Ik had liever gezien dat ze daar iets constructievers mee hadden gedaan. Je moet niet in één keer iets willen neerzetten, maar iets van de grond af opbouwen. Een Nederlands F1-team is per definitie onmogelijk. Het gevolg is dat we nu met lege handen staan. Dat is doodzonde. Het is toch raar dat een land als Finland wel wereldkampioenen kan voortbrengen en Nederland niet?"

Na een goed seizoen zie je altijd jongens doorstromen naar hogere raceklasses. Begint het bij jou niet te kriebelen om een stap omhoog te doen?
"Dat begint het zeker. Ik ben er op de eerste plaats heel trots op dat ik dit team al twintig jaar overeind heb weten te houden. Dat is elk jaar best wel weer een opgave. Het gaat om grote bedragen. Je moet daarnaast ook succesvol zijn, anders wordt het in de toekomst alleen maar moeilijker om het budget rond te krijgen. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik me een paar jaar geleden wilde inschrijven voor de GP3. De initiële inleg bedroeg echter al zes ton, om er drie seizoenen in te kunnen zitten. Achteraf gezien ben ik blij dat het niet door is gegaan, want de GP3 blijkt een enorme financiële valkuil. Je moet elk weekend en elke testdag verplicht drie wagens neerzetten en elke keer dat dat niet gebeurt, krijg je een boete van 25.000 euro. Ik weet dat de helft van de teams hun wagens tegen kostprijs of nog minder laat rijden. Echt lucratief is de GP3 dus niet."

Begin deze week werd echter bekend dat Van Amersfoort Racing zich heeft ingeschreven voor de World Series by Renault.
"Ik zou de kroon op mijn werk kunnen zetten als dat door gaat. Maar er hebben zich meer teams ingeschreven dan er plek is op de grid. Het is dus nog even afwachten. Volgende week wordt bekend welke dertien teams volgend jaar meedoen.”

Interview: Erwin Jaeggi

http://www.gpupdate.net/n(...)its-van-amersfoort/?

Ik gun het Van Amersfoort echt van harte om door te stromen naar de World Series by Renault! Zou tevens heel goed zijn voor onze talenten.
pi_103031051
Zou prachtig zijn als VAR in WSbR uit mag/kan komen.
pi_103036420
Frijns populair na debuut in Formule Renault 3.5

13 oktober 2011

Robin Frijns heeft een uitstekende indruk achtergelaten in zijn eerste test in de Formule Renault 3.5. De Nederlander is een gewild man bij ISR-teambaas Igor Salaquarda, die hem graag voor volgend jaar zou vastleggen.

"Robin wordt een snelle man in de toekomst, dat is wel zeker", aldus Salaquarda. "Hij had wat pech in de test. Op oude banden was hij snel, maar hij kan het nieuwe rubber nog niet volledig benutten. En dat is ook niet zo gek. Daarbij had hij pijn in zijn nek, dus hij had wat problemen om zijn hoofd rechtop te houden."

En Frijns ziet een debuutjaar in de 3.5 wel zitten. "De prijs van 500.000 euro die bij het winnen van de titel in de 2.0 kwam, was erg handig", aldus de Limburger. "Maar ik moet nog wel wat meer sponsoren hebben voor 2012. Daar werken we dan ook aan."


Gaat lekker!
pi_103036652
Volgens mij zou hij de ATS F3 bij een team als Van Amersfoort op zijn sloffen winnen. Dat is wel weer een titel. De stap van Formule Renault naar de World Series is wel een hele grote stap, maar ik denk dat dit wel de stap voor hem gaat worden.
pi_103038206
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:14 schreef Big-Ern het volgende:
Frijns populair na debuut in Formule Renault 3.5

13 oktober 2011

Robin Frijns heeft een uitstekende indruk achtergelaten in zijn eerste test in de Formule Renault 3.5. De Nederlander is een gewild man bij ISR-teambaas Igor Salaquarda, die hem graag voor volgend jaar zou vastleggen.

"Robin wordt een snelle man in de toekomst, dat is wel zeker", aldus Salaquarda. "Hij had wat pech in de test. Op oude banden was hij snel, maar hij kan het nieuwe rubber nog niet volledig benutten. En dat is ook niet zo gek. Daarbij had hij pijn in zijn nek, dus hij had wat problemen om zijn hoofd rechtop te houden."

En Frijns ziet een debuutjaar in de 3.5 wel zitten. "De prijs van 500.000 euro die bij het winnen van de titel in de 2.0 kwam, was erg handig", aldus de Limburger. "Maar ik moet nog wel wat meer sponsoren hebben voor 2012. Daar werken we dan ook aan."


Gaat lekker!
Frijns werd dertiende bij de test.


Nigel Melker test volgende week weer in de GP2 voor iSport

quote:
Nigel Melker is ook de komende collectieve GP2-test van de partij. Deze heeft op 19 en 20 oktober plaats op het Circuit de Catalunya nabij Barcelona. Melker zal voorlopig de tweede testdag in actie komen voor het team van Paul Jackson iSport International.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:15:12 #45
184465 Migue
Sensuele man
pi_103052321
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:21 schreef Big-Ern het volgende:
De stap van Formule Renault naar de World Series is wel een hele grote stap, maar ik denk dat dit wel de stap voor hem gaat worden.
Valt wel mee hoor, Albert Costa, Kevin Korjus, Filipe Albuquerque doen/deden het als FR2.0-kampioenen uitstekend in 3.5. 2.0 naar 3.5 is ook geen bijzonder grote stap, alleen een stuk competitiever, maar FR3.5 hoeft ook niet in het debuutseizoen al gewonnen te worden. Ik denk dat Frijns daar wel op zijn plaats zal zijn volgend jaar. Duits F3 is natuurlijk een stap terug vanuit Eurocup FR2.0.
pi_103189829
Nigel Melker gaat naast een test voor iSport ook voor Ocean Racing testen.

quote:
Nigel Melker zal woensdag voor het Portugese Ocean Racing Technology testen. Zo heeft zijn management maandag bekendgemaakt. Vorige week werd al bekend dat de 20-jarige Nederlander op donderdag voor het Engelse iSport in actie zal komen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_103203438
VAR niet in WSR, Arden en DAMS daarentegen wel. :(
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:57:40 #48
184465 Migue
Sensuele man
pi_103203887
Arden en DAMS zijn natuurlijk ook wel een stuk professioneler dus ik snap de organisatie ook wel, maar ik denk dat Van Amersfoort Racing ook prima op zijn plaats zou zijn in FR3.5. Jammer maar helaas, Van Amersfoort Racing was natuurlijk ook een long shot.
pi_103226674
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:57 schreef Migue het volgende:
Arden en DAMS zijn natuurlijk ook wel een stuk professioneler dus ik snap de organisatie ook wel, maar ik denk dat Van Amersfoort Racing ook prima op zijn plaats zou zijn in FR3.5. Jammer maar helaas, Van Amersfoort Racing was natuurlijk ook een long shot.
Een verhuizing naar een klasse waar het er professioneler aan toe gaat, lijkt mij inmiddels wel een must ALS ze in de toekomst eens echt een stapje hoger willen. Brits F3 kampioenschap? Euroseries(al weet ik niet hoe gezond die serie nog is)?
pi_103321298
Verstappen wil weer gaan racen

quote:
Jos Verstappen denkt eraan om weer te gaan racen. Dit liet de voormalig Formule 1-coureur weten in zijn column voor De Telegraaf. De 39-jarige Verstappen, die de afgelopen jaren veel tijd heeft gestoken in de carrière van zijn zoon Max, denkt aan de DTM, Le Mans en Dakar als mogelijke opties voor zijn rentree.
Renger van der Zande wil ook volgend jaar DTM rijden voor Mercedes
quote:
Het DTM-seizoen beleeft komend weekend zijn grote finale op het F1 circuit van Hockenheim. Renger van der Zande kan alvast terugkijken op een bijzonder leerzaam seizoen, waarin hij zich per race verder wist te ontwikkelen. Het vizier staat nu op 2012, waarin hij graag een tweede DTM-seizoen wil rijden.

"Dit seizoen is echt voorbij gevlogen", aldus Van der Zande. "Mijn eerste DTM-jaar stond volledig in het teken van het leerproces als rookie en in de loop van het seizoen was duidelijk een stijgende lijn te zien, met als voorlopige hoogtepunt de race in Valencia, waarin ik eindigde als snelste van alle Mercedes-coureurs."

"Vanaf nu gaat het om het zogenaamde 'silly season'. Er zijn volgend jaar minder stoeltjes beschikbaar bij Mercedes, maar ik ben vast van plan om daar eentje van te bemachtigen. Voor komend weekend hoop ik de goede lijn van Valencia door te zetten en opnieuw een goed resultaat te scoren."
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')