abonnement Unibet Coolblue
pi_102203550
Welke afslankpillen of supplementen heb jij gebruikt? En werkte het of was het troep? Welke werken echt niet, en welke echt wel? Wat waren je bijwerkingen?

Ik wil ongeveer 5-8 kilo kwijtraken (denk ik, t gaat me meer om hoe het eruit ziet dan wat de weegschaal zegt). Dit wil ik uiteindelijk bereiken of iig vasthouden door meer beweging en door gezond te eten.
Heb ooit ongeveer een jaar gezond gegeten (bijna geen suikers meer, veel volkoren en biologisch, geen snacks en snoep en sauzen als mayonaise meer etc) en dat beviel erg goed: ik viel er van af, voelde me (ook daardoor) beter, fitter etc.
Echter om met zoiets te beginnen is best moeilijk. Nu zit ik momenteel werkloos en ongelukkig thuis en heb daarom weinig beweging en afleiding, en erg de neiging mezelf uit verveling etc vol te proppen met eten. Ik ben in een halfjaar tijd behoorlijk aangekomen door dit gebrek aan beweging en meer eten.

Omdat ik weet dat nu beginnen met een gezonde levensstijl voor mij nu nauwelijks vol te houden is, maar ik ook niet verder wil aankomen, zoek ik dus een middel waardoor ik iig niet verder aankom, maar liefst ook al wat afval (dat stimuleert me hopelijk ook om sneller te beginnen met gezonder leven).
Als ik me wat beter voel wil ik gaan beginnen met gezonder leven.

Opmerkingen als: je voelt je ook beter als je gaat sporten/ minder suikers eet etc. En afslankpillen werken niet etc. ben ik niet naar op zoek. Dat weet ik zelf ook al wel en idd zelf gezonder leven is het beste. Maar ik ben gewoon erg benieuwd naar de ervaringen van mensen en kies even deze weg.
pi_102203603
Omega3, Zinc, Whey en Suppelior Caseine
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_102203609
Gewoon die pillen waarbij je minder eet en meer beweegt.
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:39:41 #4
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102203696
quote:
Als ik me wat beter voel wil ik gaan beginnen met gezonder leven.
Begin gewoon nu slappeling.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_102203762
zet gewoon die spuit met testosterone man kan niks fout gaan
pi_102203926
Juist door sporten ga je je beter voelen. En joh doe eens niet zo ongelukkig ik zit ook werkloos en vind nergens een baan omdat ik als 19jarige nergens aan de bak kom. en met de opleiding die ik wil doen nergens stages voor zijn en ik maar moet afwachten. Maar geniet lekker van het leven.
eerst ga je mopperen dat je niet extreem gezond wil doen, en nu geef je t aan het wel te willen.

Nou hup gezond eten. Sport 4-5 keer per week, skeeleren dat werkt echt voor je buikvet en eet het weekend lekker een zak friet met een flinke klodder mayo. Jammie.

Ga genieten en in de oplossing denken en niet naar het probleem kijken en blijven zeuren
pi_102204086
diaree pillen?

Die het opwekken bedoel ik dan..
pi_102204377
En afslankpillen werken niet etc. ben ik niet naar op zoek. Dat weet ik zelf ook al wel


Waarom stel je de vraag dan als je het antwoord al weet?
pi_102204466
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:50 schreef TonyVermicelli het volgende:
diaree pillen?

Die het opwekken bedoel ik dan..
Laxeermiddelen lijkt me niet zo'n goed idee...ten eerste werkt mn pil dan wellicht niet meer en daar word ik dan dikker van ipv dunner :'), ten tweede wordt dan de opname van essentiele voedingsstoffen neem ik aan verhinderd, en ten derde verlies je denk ik vnl vocht ipv vet (ja ok, je neemt niks op als je het direct uitpoept dus ook geen vet, maar gezond is anders).
pi_102204623
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:59 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Laxeermiddelen lijkt me niet zo'n goed idee...ten eerste werkt mn pil dan wellicht niet meer en daar word ik dan dikker van ipv dunner :'), ten tweede wordt dan de opname van essentiele voedingsstoffen neem ik aan verhinderd, en ten derde verlies je denk ik vnl vocht ipv vet (ja ok, je neemt niks op als je het direct uitpoept dus ook geen vet, maar gezond is anders).
Nee maar je wilt sowieso niet gezond afvallen. Want gezond eten is (te)moeilijk te beginnen voor je en sporten is teveel moeite. En dat terwijl je alle tijd van de wereld hebt.
Maar goed als jij het met pillen wilt regelen ga je gang.

Kun je ook shakes drinken, vitaminepillen enz. Weet je zeker dat je de vitamientjes , ijzer, calcium shit binnen krijgt. Want naar mijn serieuze antwoord luister je tot 2 maal toe niet naar.
pi_102204941
ga sporten, luie
pi_102205080
minder frietjes eten (hielp bij mij)
pi_102205243
quote:
99s.gif Op woensdag 21 september 2011 00:11 schreef boskameel het volgende:
ga sporten, luie
Zucht. Graag alleen reacties mbt afslankprodukten en ervaringen.
pi_102205523
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 00:19 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Zucht. Graag alleen reacties mbt afslankprodukten en ervaringen.
Zie je nou niet in dat je jezelf tegen spreekt? Je wilt ervaringen maar zegt zelf in je openingspost dat je wel weet dat die troep niet werkt. Waarom vraag je het dan. Echt zon hekel aan ts'ers die alleen maar reageren als het hun uit komt en kritiek uit de weg lopen.

En dan wil je nog wel gezond afvallen.. Dat doe je dus niet met pillen.

Ga anders naar de dietist, word dit jaar nog vergoed dacht ik.
pi_102205583
speed wordt nogal eens als afslankmiddel gebruikt. Je hongergevoel verdwijnt en je bent ook veel actiever. gegarandeerd dat je afvalt

het is wel een beetje ongezond
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_102205594
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 00:19 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Zucht. Graag alleen reacties mbt afslankprodukten en ervaringen.
blijf lekker dik dan, varkentje. ik kan het weten, alleen sporten en gezond eten helpt
pi_102206374
Roken vergroot het verzadigingsgevoel in de hersenen dus hoef je minder te eten. Een prima tip dus als je toch de hele dag thuis op je luie reet zit.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_102207490
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 00:30 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Zie je nou niet in dat je jezelf tegen spreekt? Je wilt ervaringen maar zegt zelf in je openingspost dat je wel weet dat die troep niet werkt. Waarom vraag je het dan. Echt zon hekel aan ts'ers die alleen maar reageren als het hun uit komt en kritiek uit de weg lopen.

En dan wil je nog wel gezond afvallen.. Dat doe je dus niet met pillen.

Ga anders naar de dietist, word dit jaar nog vergoed dacht ik.
Nee, ik bedoelde dat ik geen reacties wilde van mensen die posten 'dat die troep toch niet werkt'. Niet dat ik dat zelf al weet. Maar ja, een hoop afslankzooi werkt idd niet, en dat weet ik. En een deel werkt bij de een beter dan bij de ander.
Maar er zijn ook afslankmiddelen die wél (snel) effect hebben (bij sommige/ de meeste mensen). Ik ben benieuwd welke (en welke bijwerkingen je daarbij evt. krijgt), en welke ik beter niet kan nemen omdat het echt niet werkt.
En ja, ik weet dat het niet 'de weg' is en je het beste langdurig resultaat bereikt door gewoon je levensstijl aan te passen, maar op dit moment heb ik gewoon een steuntje in de rug nodig en ben ik idd even niet in staat mezelf tot grote discipline aan te sturen.
pi_102207596
Hilarisch. Werkloos thuiszitten en je tegoed doen aan coke, speed en afslankpillen. Fijn ook hoe je open staat voor kritiek. Jij komt er wel :|W
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_102207606
Oh, en rip voor de nabestaanden.

:')
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  woensdag 21 september 2011 @ 06:55:22 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102207783
Als je toch werkloos thuis zit, heb je ook wel tijd om elke dag een uur stevig te gaan wandelen. Hup, muziek op je oren en flink doorstappen. Moet jij eens kijken wat er gebeurt. 5 tot 8 kilo afvallen in 3 tot 6 maanden tijd moet gemakkelijk lukken.

Overigens werken afslankpillen omdat mensen die ze slikken ook hun eet- en beweegpatroon aanpassen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_102208006
Er bestaan geen pillen waarvan je afvalt. Als deze op de markt waren, dan zou iedereen wel slank zijn.
Je hebt echter wel supplementen die icm een gezonde levensstijl (regelmatig sporten + gezond eten) zorgen voor extra vetverbranding.
Echter, alleen deze supplementen nemen en verder niets aan je levensstijl veranderen heeft geen zin.
  woensdag 21 september 2011 @ 07:46:54 #23
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_102208024
Ik ben 54 kilo afgevallen zonder pillen, gewoon nu lekker gaan bewegen (wandelen of fietsen is genoeg) en wat gezonder gaan eten, meer heeft een mens echt niet nodig (afgezien van wat doorzettingsvermogen natuurlijk)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_102208106
En heb je eindelijk door dat gezond afvallen toch beter zal werken? Plus je word er nog leuker van als je gaat sporten. Ga hardlopen, genoeg leuke mannen die je nakijken hoor.

En ze zijn echt niet trots op je als je een pillenslikker bent omdat je geen discipline hebt om te sporten. Echt, doe eens wat moeite om iets te bereiken.

Met sporten bereik je het eerder op gezonde manier zonder jojo effect mits je voldoende eet, drinkt.
Dan op pillen gaan leven, eten, en niet sporten. Dan kom je waarschijnlijk als je stopt met die troep weer aan en misschien wel meer ook.

Maar joh iedereeen zegt dat sporten het b este isvomdat iedereen weet dat pillen troep zijn.. Dus hup 2 weken actief bezig zijn en je ziet echt wel verschil
pi_102209001
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:35 schreef bulbjes het volgende:

Opmerkingen als: je voelt je ook beter als je gaat sporten/ minder suikers eet etc. En afslankpillen werken niet etc. ben ik niet naar op zoek. Dat weet ik zelf ook al wel en idd zelf gezonder leven is het beste.
Doe dat dan ook! In plaats hier zo zielig in zelfmedelijden te zitten posten. Er is maar 1 persoon die dit kan veranderen en dat ben jezelf. Je bent werkeloos dus je hebt alle tijd om te gaan bewegen en gezond te gaan eten in plaats van zo huillie huillie te doen van: " ;( Ik ben zo zielig. Ik ben te dik, werkeloos en voel me kut. ;( " Ik zou willen dat ik zoveel tijd over had om te sporten. Echt, een trap onder je (nu nog te dikke) hol verdien je!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 21 september 2011 @ 10:49:29 #26
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_102211297
zelfs al is er een pil die zou werken, dan werken ze nog alleen maar als je er ook bij beweegt. de enige manier om af te vallen is door meer energie te verbruiken dan je inneemt. zo'n pilletje maakt hoogstens dat je je wat eerder vol voelt. als je toch werkloos thuis zit heb je toch tijd zat om te bewegen? Je hoeft niet gelijk naar de sportschool, maar elke dag een uur wandelen zou al enorm helpen!
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_102211371
Er zijn pillen die enigzins helpen maar geen van allen laat er echt vanzelf gewicht af gaan. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_102214738
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:50 schreef TonyVermicelli het volgende:
diaree pillen?

Die het opwekken bedoel ik dan..
Super goed idee! noemen ze ook wel een eetlepen olijfolie na iedere maaltijd, hoeven je darmen niet meer te werken met flinke gezondheidsklachten als gevolg.

Ik begrijp het alleen niet zo, als je geen werk hebt... heb je toch juist tijd om te sporten...?
  woensdag 21 september 2011 @ 12:50:00 #29
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_102214998
Blauwe driehoeken, groene canadezen, oranje Q's, rode eekhoorns.

Die doen het wel goed ^O^.

De enige goede afslankproducten zijn een gezond eetpatroon met de juiste verhouding en hoeveelheid eiwitten koolhydraten en vetten en een paar keer week actief bewegen. En dan bedoel ik niet 20 minuten met 4 km/h op de loopband GTST kijken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_102215032
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:41 schreef Goofy88 het volgende:


Ik begrijp het alleen niet zo, als je geen werk hebt... heb je toch juist tijd om te sporten...?
Jamaar TS voelt zich zo ellendig. :'( ;(
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_102215554
Vooruit, ipv sarcastische opmerkingen op TonyVermicelli ook nog een normale reactie.

Heb je er wel is over nagedacht 2 van je problemen in 1x op te lossen? Er zijn meer dan genoeg vacatures voor postbezorger. Volgens mij hoef je daar geen universitaire graad voor te hebben (ik zeg niet dat je debiel bent maar je hebt je cv ook niet gepost) en je krijgt naast salaris ook je lichaamsbeweging.
pi_102215660
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Jamaar TS voelt zich zo ellendig. :'( ;(
Ik begrijp dat het uitnodigend is om TS lichtelijk belachelijk te maken maar wat er in het koppie om gaat is en blijft toch belangrijk om een prestatie te leveren, wat voor prestatie (lees werkzoeken en sporten) dat dan ook is.

Ik zie liever iets meer opbeurende reacties en TS aan de baan en de sport (en weer een uitkering minder niet te vergeten)
pi_102216050
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 13:11 schreef Goofy88 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat het uitnodigend is om TS lichtelijk belachelijk te maken maar wat er in het koppie om gaat is en blijft toch belangrijk om een prestatie te leveren, wat voor prestatie (lees werkzoeken en sporten) dat dan ook is.

Ik zie liever iets meer opbeurende reacties en TS aan de baan en de sport (en weer een uitkering minder niet te vergeten)
Nee, ts heeft gewoon een schop onder haar hol nodig.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_102216179
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 13:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Nee, ts heeft gewoon een schop onder haar hol nodig.
Of een baan als postbezorgen
pi_102217388
San T3, AMP van Ergopharm. Beide gehad, 2 x en beide keren zowel met een normaal dieet en sport als met een crashdieet. Beide goed bevallen en na crashdieet uiteindelijk zo´n 50% terug gejojo´d (of hoe je het schrijft).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')