abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 september 2011 @ 10:49:29 #26
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_102211297
zelfs al is er een pil die zou werken, dan werken ze nog alleen maar als je er ook bij beweegt. de enige manier om af te vallen is door meer energie te verbruiken dan je inneemt. zo'n pilletje maakt hoogstens dat je je wat eerder vol voelt. als je toch werkloos thuis zit heb je toch tijd zat om te bewegen? Je hoeft niet gelijk naar de sportschool, maar elke dag een uur wandelen zou al enorm helpen!
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_102211371
Er zijn pillen die enigzins helpen maar geen van allen laat er echt vanzelf gewicht af gaan. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_102214738
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:50 schreef TonyVermicelli het volgende:
diaree pillen?

Die het opwekken bedoel ik dan..
Super goed idee! noemen ze ook wel een eetlepen olijfolie na iedere maaltijd, hoeven je darmen niet meer te werken met flinke gezondheidsklachten als gevolg.

Ik begrijp het alleen niet zo, als je geen werk hebt... heb je toch juist tijd om te sporten...?
  woensdag 21 september 2011 @ 12:50:00 #29
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_102214998
Blauwe driehoeken, groene canadezen, oranje Q's, rode eekhoorns.

Die doen het wel goed ^O^.

De enige goede afslankproducten zijn een gezond eetpatroon met de juiste verhouding en hoeveelheid eiwitten koolhydraten en vetten en een paar keer week actief bewegen. En dan bedoel ik niet 20 minuten met 4 km/h op de loopband GTST kijken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_102215032
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:41 schreef Goofy88 het volgende:

Ik begrijp het alleen niet zo, als je geen werk hebt... heb je toch juist tijd om te sporten...?
Jamaar TS voelt zich zo ellendig. :'( ;(
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_102215554
Vooruit, ipv sarcastische opmerkingen op TonyVermicelli ook nog een normale reactie.

Heb je er wel is over nagedacht 2 van je problemen in 1x op te lossen? Er zijn meer dan genoeg vacatures voor postbezorger. Volgens mij hoef je daar geen universitaire graad voor te hebben (ik zeg niet dat je debiel bent maar je hebt je cv ook niet gepost) en je krijgt naast salaris ook je lichaamsbeweging.
pi_102215660
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Jamaar TS voelt zich zo ellendig. :'( ;(
Ik begrijp dat het uitnodigend is om TS lichtelijk belachelijk te maken maar wat er in het koppie om gaat is en blijft toch belangrijk om een prestatie te leveren, wat voor prestatie (lees werkzoeken en sporten) dat dan ook is.

Ik zie liever iets meer opbeurende reacties en TS aan de baan en de sport (en weer een uitkering minder niet te vergeten)
pi_102216050
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 13:11 schreef Goofy88 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat het uitnodigend is om TS lichtelijk belachelijk te maken maar wat er in het koppie om gaat is en blijft toch belangrijk om een prestatie te leveren, wat voor prestatie (lees werkzoeken en sporten) dat dan ook is.

Ik zie liever iets meer opbeurende reacties en TS aan de baan en de sport (en weer een uitkering minder niet te vergeten)
Nee, ts heeft gewoon een schop onder haar hol nodig.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_102216179
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 13:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Nee, ts heeft gewoon een schop onder haar hol nodig.
Of een baan als postbezorgen
pi_102217388
San T3, AMP van Ergopharm. Beide gehad, 2 x en beide keren zowel met een normaal dieet en sport als met een crashdieet. Beide goed bevallen en na crashdieet uiteindelijk zo´n 50% terug gejojo´d (of hoe je het schrijft).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')