Super goed idee! noemen ze ook wel een eetlepen olijfolie na iedere maaltijd, hoeven je darmen niet meer te werken met flinke gezondheidsklachten als gevolg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:50 schreef TonyVermicelli het volgende:
diaree pillen?
Die het opwekken bedoel ik dan..
Jamaar TS voelt zich zo ellendig.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:41 schreef Goofy88 het volgende:
Ik begrijp het alleen niet zo, als je geen werk hebt... heb je toch juist tijd om te sporten...?
Ik begrijp dat het uitnodigend is om TS lichtelijk belachelijk te maken maar wat er in het koppie om gaat is en blijft toch belangrijk om een prestatie te leveren, wat voor prestatie (lees werkzoeken en sporten) dat dan ook is.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jamaar TS voelt zich zo ellendig.![]()
Nee, ts heeft gewoon een schop onder haar hol nodig.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:11 schreef Goofy88 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het uitnodigend is om TS lichtelijk belachelijk te maken maar wat er in het koppie om gaat is en blijft toch belangrijk om een prestatie te leveren, wat voor prestatie (lees werkzoeken en sporten) dat dan ook is.
Ik zie liever iets meer opbeurende reacties en TS aan de baan en de sport (en weer een uitkering minder niet te vergeten)
Of een baan als postbezorgenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, ts heeft gewoon een schop onder haar hol nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |