abonnement Unibet Coolblue
pi_103298479
Mensen lezen niet altijd verder dan hun neus lang is ;)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_103298877
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:22 schreef DjinN het volgende:
Mensen lezen niet altijd verder dan hun neus lang is ;)
Nou, ik zag die promo net voorbij komen. "Ik krijg dagelijks mailtjes van Madonna, Rihanna en zelfs van Frank Sinatra."

Dat 'zelfs' geeft mi aan dat hij op zijn minst zelf denkt dat het om senior gaat.
pi_103299462
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nou, ik zag die promo net voorbij komen. "Ik krijg dagelijks mailtjes van Madonna, Rihanna en zelfs van Frank Sinatra."

Dat 'zelfs' geeft mi aan dat hij op zijn minst zelf denkt dat het om senior gaat.
Die indruk had ik ook, wie heeft trouwens ooit gehoord van Frank Sinatra Jr. ?
Hij zal wel een seintje krijgen dat hij een fout gemaakt heeft en dan zal er wel
ergens een berichtje komen te staan dat hij Jr. bedoelde, zo zal het wel gaan :P
pi_103301534
Afrojack heeft een heel ander leven dan wij ooit zullen kunnen bevatten.

Als je de hele dag verheerlijkt word door Paris Hilton, Enrique, Pitbull, Madonna..... nou dan stijgt de ''fame'' je wel naar je hoofd. En Amanda is voor hem nu niet meer dan een bijzaak. Wat niet wegneemt dat hij wel iets meer verantwoordelijkheid voor Amanda zou kunnen nemen.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 14:32:48 #280
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_103325763
quote:
9s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Jammer voor Amanda dat ze nooit de kans heeft gehad BFF van Paris Hilton te worden.
Dit smeuïge gerucht hieronder gaat over Afrojack en Paris Hilton.

quote:
'Paris Hilton date met Afrojack'

De samenwerking tussen de Nederlandse dj Afrojack en Paris Hilton zou tot méér hebben geleid dan alleen een mooie vriendschap.

Verschillende insiders melden dat het tweetal al een tijdje aan het daten is.

Paris is haar vermeende nieuwe liefde in ieder geval komen opzoeken in Amsterdam, waar hij donderdagavond zijn opwachting maakt in AIR. Bovendien bezocht de socialite de dj, korte tijd na de breuk met zijn zwangere ex-vriendin Amanda Balk, voor zijn verjaardag op het Spaanse feesteiland Ibiza.

Het management van Afrojack, echte naam Nick van de Wall, ontkent dat er sprake is van een liefdesaffaire tussen de twee. "Hij produceert voor haar en zij is naar Amsterdam gekomen voor het Amsterdam Dance Event."
Bron: Telegraaf

[ Bericht 0% gewijzigd door IkeDubaku99 op 20-10-2011 14:47:25 ]
  donderdag 20 oktober 2011 @ 14:35:20 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103325864
Hahahaha, en dan noemen ze Amanda de golddigger.... Nick is net zo erg _O-

Het is eigenlijk wel een opsteker voor Amanda; er zijn meer mannen die hun vrouw zouden dumpen om kans te maken bij Paris Hilton...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103335497
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef Leandra het volgende:
Hahahaha, en dan noemen ze Amanda de golddigger.... Nick is net zo erg _O-

Het is eigenlijk wel een opsteker voor Amanda; er zijn meer mannen die hun vrouw zouden dumpen om kans te maken bij Paris Hilton...
Nah.. zat ik niet heel erg ver uit de buurt toen ik hem een pooier noemde :P
Al heeft paris natuurlijk wel veeeeeeeeeeeeel meer stijl geld dan Amanda.

http://www.radio538.nl/fu(...)on-weer-samen-gespot

Afrojack heeft z’n zwangere vriendin Amanda van de week op straat gezet na een dikke ruzie,
maar hij lijkt er niet mee te zitten. Afrojack gaat namelijk gewoon door met feesten en is alwee
een paar keer gespot met Paris Hilton!

Paris is helemaal weg van Afrojack.
‘Can’t wait to see my boy @djafrojack spin at Pacha Ibiza tonight!
en ‘@djafrojack was amazing! Love watching him play, best energy in the room!’
postte Paris op d’r Twitter.

De twee werken ook al samen aan Paris d’r nieuwe album.
Dus wie weet bloeit er nog wat op?



pi_103335663
Misschien trekt ze wel bij 'm in, in Spijkenisse w/
pi_103335711
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien trekt ze wel bij 'm in, in Spijkenisse w/
gezellie *;

pi_103337837
Terwijl Afrojack de zwangere Amanda rustig laat stikken, weet hij ondertussen wel een gaatje vrij te maken voor de beroemde Miss. Paris Hilton. En als je het mij vraagt bloeit er wat moois tussen die 2! :D Paris is vandaag helemaal speciaal naar Amsterdam gekomen om vanavond naar zijn feestje te komen kijken. Het management van Afro zegt dat het puur zakelijk is, maar daar geloven wij natuurlijk helemaaaaal niks van! :9

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-dan-vrienden.dhtml

http://www.telegraaf.nl/p(...)rojack___.html?p=2,1

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:D
pi_103339070
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:17 schreef xChar het volgende:
Terwijl Afrojack de zwangere Amanda rustig laat stikken, weet hij ondertussen wel een gaatje vrij te maken voor de beroemde Miss. Paris Hilton. En als je het mij vraagt bloeit er wat moois tussen die 2! :D Paris is vandaag helemaal speciaal naar Amsterdam gekomen om vanavond naar zijn feestje te komen kijken. Het management van Afro zegt dat het puur zakelijk is, maar daar geloven wij natuurlijk helemaaaaal niks van! :9

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-dan-vrienden.dhtml

http://www.telegraaf.nl/p(...)rojack___.html?p=2,1

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:D
Ach het wachten is op stap 7 van het stappenplan van Paris

http://news.softpedia.com(...)ful-Slut-22672.shtml

Step 7: Get a fianc�

Then lose the sucker! Dump him only after he gave you a very expensive ring. Keep the ring.
Once reaching this step you are almost a slutty-slut.

Lang zal het niet duren in ieder geval :')
pi_103340685
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Die indruk had ik ook, wie heeft trouwens ooit gehoord van Frank Sinatra Jr. ?
Hij zal wel een seintje krijgen dat hij een fout gemaakt heeft en dan zal er wel
ergens een berichtje komen te staan dat hij Jr. bedoelde, zo zal het wel gaan :P
"Het label!" riep hij net heel hard bij DWDD, De Tv Draait Door.
Don't you love her madly?
  Moderator donderdag 20 oktober 2011 @ 22:37:30 #288
184769 crew  Deisyy
pi_103349975
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien trekt ze wel bij 'm in, in Spijkenisse w/
Jottum -O-

Neemt ze vast ook haar chihuahua's mee.

[ Bericht 3% gewijzigd door Deisyy op 20-10-2011 22:43:38 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_103363547
Ze heeft net voor het eerst haar kindje voelen schoppen lees ik op haar facebook :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_103364435
Hij is gekozen op nummer 7 in de DJ lijst van de wereld.
  Admin vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:04:51 #291
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103364486
Hé dames!
De eindsprint is ingezet. Nog precies een week te gaan waarin gestemd kan worden op FOK.nl voor de Website van het Jaar. Stemmen kan nog tot 10:00 uur op 28 oktober!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:05:03 #292
184769 crew  Deisyy
pi_103366878
Volgens Manny is de relaasie tussen Nick en Paris een stunt :)

quote:
vr 21 okt 2011, 06:00
Relatie Paris Hilton en Afrojack een stunt? door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Beleven de Nederlandse dj Afrojack en de Amerikaanse socialite Paris Hilton nu wel of geen romance? Insiders beweren van wel, maar de dj zelf ontkent. Zijn zwangere ex-vriendin Amanda Balk denkt dat het een publiciteitsstunt zou kunnen zijn. „Alleen al de suggestie van een relatie zou hij geweldig vinden”, zegt ze.

„Ik heb geen idee of er wat speelt, maar ik weet wel dat Nick, zoals hij in het echt heet, blind gaat voor zijn carrière”, vervolgt de oud-kandidate van De Gouden Kooi. „Het is zuur om te merken dat hij totaal geen interesse toont in ons dochtertje, dat begin maart wordt verwacht.”

Zucht: „Sinds we uit elkaar zijn, heb ik niets meer van Nick vernomen. Ach, een vader die niet wil, kun je niet dwingen... Daar heb ik me inmiddels bij neergelegd.”
Bron
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:16:41 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103367267
Het zit haar wel hoog dat ze gedumpt is voor Paris Hilton... het had stukken erger kunnen zijn, voor Britt bijvoorbeeld :')

Dat "geen interesse in ons dochtertje" begint ook een beetje drammerig te worden, zolang het kind nog niet geboren is is dat vrijwel altijd synoniem voor interesse in de zwangere.
Op een echo en het kloppen van het hartje na valt er weinig interesse in te hebben.
Het zou wel netjes zijn als het hem wel wat kon schelen hoe de SEO verlopen is, maar dat is met 20 weken, en zo ver is ze (dacht ik) nog niet toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:20:29 #294
184769 crew  Deisyy
pi_103367397
„Het is zuur om te merken dat hij totaal geen interesse toont in ons dochtertje, dat begin maart wordt verwacht.”

Dit wordt de komende maanden waarschijnlijk een standaardzin wat Amanda in elk stukje tekst gebruikt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:25:36 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103367562
Ons dochtertje klinkt ook veel erger dan ons ongeboren kind...
Wat dat betreft weet ze dondersgoed hoe je het publiek moet beïnvloeden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103368246
Niet grappig.

[ Bericht 52% gewijzigd door static op 21-10-2011 12:51:16 ]
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:49:17 #297
184769 crew  Deisyy
pi_103368397
quote:
djafrojackNick van de Wall



@petervandevorst thnx he dat je die reclame zo hebt geknipt over frank sinatra lol, wil je weten wat ik echt zei? Check dan vrijdag #vdvzs

12 hours ago
Van Twitter @afrojack
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_103368534
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Niet grappig.
heb je hem weer......
pi_103368647
Hoezo zou dat die relatie met Paris Hilton dan een publiciteitsstunt zijn? Hij en zijn management zeggen dat het alleen zakelijk is omdat ze een plaat voor haar aan het produceren zijn, alleen de Telegraaf komt met die relatie aan zetten. Zijn die zijn pr-bureau of zo?
pi_103368739
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoezo zou dat die relatie met Paris Hilton dan een publiciteitsstunt zijn? Hij en zijn management zeggen dat het alleen zakelijk is omdat ze een plaat voor haar aan het produceren zijn, alleen de Telegraaf komt met die relatie aan zetten. Zijn die zijn pr-bureau of zo?
Paris heeft wel wat beters te doen heur dan zich met Afro Jack in te laten :')

Misschien dan ze hem 1x zou geven als ze d'r neusje vol gesnoven heeft maar dat is het dan wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')