abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 september 2011 @ 15:19:52 #1
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_101858092


Hmm toch niet zo succesvol vanaf de mobiel.
Kan iemand even de op fixxen? Thank you please!
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_101858633
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2011 15:18 schreef Undergod het volgende:

[..]

Gelul!
Het is hier een forum, dus niet fluisteren in gezelschap :)
Precies! Huisje zien! Beetje reclame toch alleen maar mooi meegenomen als je wil verkopen?
En als je de link niet heel direct wil posten, dan maak je er maar een leuke webquest van :)
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_101858960
Ah het betaald parkeren gebied is weer uitgebreid in Ondiep zie ik. 3 straten erbij, ben benieuwd hoe snel het zal vorderen.
Too much is never enough!
pi_101859684
Bij de Acaciastraat bedoel je? Ja, dat doen ze leuk inderdaad en gaat ineens heel snel. Nieuwste gebied is nog niet ingegaan, toch? Geloof per 1 oktober of november ofzo.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_101862310
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 16:04 schreef Naamah het volgende:
Bij de Acaciastraat bedoel je? Ja, dat doen ze leuk inderdaad en gaat ineens heel snel. Nieuwste gebied is nog niet ingegaan, toch? Geloof per 1 oktober of november ofzo.
Per 1 oktober idd.
Too much is never enough!
  maandag 12 september 2011 @ 17:12:45 #6
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_101862348
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:35 schreef Naamah het volgende:

[..]

Precies! Huisje zien! Beetje reclame toch alleen maar mooi meegenomen als je wil verkopen?
En als je de link niet heel direct wil posten, dan maak je er maar een leuke webquest van :)
Vooruit, even kijken wie er goed met Funda is:
Ik kijk uit over een park en kan in de verte de Domtoren zien. Aan de andere kant zie ik de zendmast staan. En in m'n woonkamer heb ik een rood vlak op de muur. Succes :)
pi_101863327
Ik denk gevonden, met een paars plantje in de keuken dat erg graag op de foto wil?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_101863345
Jaaaaaaaa! Grmblbglrblbmekjah, is Zatoichi me net voor :( :( :(
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  maandag 12 september 2011 @ 17:50:33 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_101863922
Keuken is wat apart, en Kanaleneiland natuurlijk, maar mooi optrekje voor die prijs.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 12 september 2011 @ 18:42:56 #11
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_101865923
quote:
Snel gedaan! :D

quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 17:50 schreef speknek het volgende:
Keuken is wat apart, en Kanaleneiland natuurlijk, maar mooi optrekje voor die prijs.
Mja, keuken is wat basic en we hebben er wat extra spullen in moeten zetten na de geboorte van ons kind. En Kanaleneiland heeft helaas een negatieve bijklank, maar het stuk waar ik zit is op zich prima. Ja, er wonen hier veel Marokkanen, maar daar heb ik in de 11 jaar dat ik hier nu woon nauwelijks last van gehad. Paar keer een autoinbraak, maar dat was 't wel. Nooit bedreigd of dat soort rariteiten. Denk dat de meeste Utrechters ook wel weten dat Kanaleneiland vooral beroerd is tussen het winkelcentrum en het ziekenhuis en dan verder richting het kanaal.

Maar goed, ik hoop dat er iemand het ook een mooi optrekje vindt en het wil kopen. :)
  maandag 12 september 2011 @ 19:19:59 #12
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_101867988
Ik heb op de afrikalaan gewoond, en dat viel ook wel mee.
Een keer groepje tuig tegen het lijf gelopen toen ik dronken thuis kwam, toen "mochten" mijn maat en ik door zonder gezeik. Omdat 1 zo'n knul mij dacht te herkennen ofzo.
Daardoor heb ik het idee dat ze minder tof/kut doen als ze weten dat je er woont ofzo.


Maar vanaf wc naar de ikea is dus veel minder erg dan van wc naar ziekenhuis
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_101868951
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2011 19:19 schreef Undergod het volgende:
Ik heb op de afrikalaan gewoond, en dat viel ook wel mee.
Een keer groepje tuig tegen het lijf gelopen toen ik dronken thuis kwam, toen "mochten" mijn maat en ik door zonder gezeik. Omdat 1 zo'n knul mij dacht te herkennen ofzo.
Daardoor heb ik het idee dat ze minder tof/kut doen als ze weten dat je er woont ofzo.


Maar vanaf wc naar de ikea is dus veel minder erg dan van wc naar ziekenhuis
Idd, noord is hel.
For great justice!
pi_101873339
Das idd een prima stukje..
Ik zit in transwijk (eigenlijk nieuw welgelegen, maar bijna niemand kent de naam van dat miniwijkje).. doe mijn boodschappen bij t winkelcentrum daar... wandel regelmatig door die hoek...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_101876557
* sylvesterrr is op zoek naar een appartementje in/rondom Utrecht.

Vanwege het simpele feit dat ik geen sociale danwel economische binding met Utrecht heb kom ik niet aanmerking voor een woonvergunning. Hierdoor mag ik dus niet in "goedkope" woningen wonen. :( Ik moet dus huren in de vrije sector of een veel te duur appartement kopen.

Door de idiote inkomenseisen van makelaars (bruto maandsalaris minstens 4 tot 5x de huurprijs) is het (met een bovenmodaal salaris) best lastig om een leuk appartementje in bijv. Leidsche Rijn te huren.

Iemand nog tips? In een buurt wonen met veel medelanders is geen ramp, daar heb ik als geboren en getogen Nijmegenaar met Turkse ouders genoeg ervaring mee. ;)

Is (een bepaald deel van) Overvecht goed te doen? Later naar een andere buurt verhuizen kan nog altijd...
  maandag 12 september 2011 @ 23:17:44 #16
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_101882809
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 21:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[me=sylvesterrr]is op zoek naar een appartementje in/rondom Utrecht.
[/me]

Vanwege het simpele feit dat ik geen sociale danwel economische binding met Utrecht heb kom ik niet aanmerking voor een woonvergunning. Hierdoor mag ik dus niet in "goedkope" woningen wonen. :( Ik moet dus huren in de vrije sector of een veel te duur appartement te huren.
Doordat je niet in utrecht woont, of in de laatste 5 jaar iets met utrecht te maken hebt gehad (dacht ik) kun je je niet inschrijven bij woningnet.
Klopt volgens mij, maar troost je met de gedachte dat dat niets had uitgemaakt.
Ik ben nu pas enkele jaren ingeschreven en reageren op dingen is futile.

Dus welkom in de rij,
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_101889684
Ik sta 6,5 jaar ingeschreven en maak eindelijk kans bij pauperflats O+
Van Leidsche Rijn word je ook niet vrolijk hoor :P al is het natuurlijk maar net wat je wilt.
Tap tap tap
  dinsdag 13 september 2011 @ 08:43:34 #18
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_101889818
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 21:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[me=sylvesterrr]is op zoek naar een appartementje in/rondom Utrecht.
[/me]

Vanwege het simpele feit dat ik geen sociale danwel economische binding met Utrecht heb kom ik niet aanmerking voor een woonvergunning. Hierdoor mag ik dus niet in "goedkope" woningen wonen. :( Ik moet dus huren in de vrije sector of een veel te duur appartement kopen.

Door de idiote inkomenseisen van makelaars (bruto maandsalaris minstens 4 tot 5x de huurprijs) is het (met een bovenmodaal salaris) best lastig om een leuk appartementje in bijv. Leidsche Rijn te huren.

Iemand nog tips? In een buurt wonen met veel medelanders is geen ramp, daar heb ik als geboren en getogen Nijmegenaar met Turkse ouders genoeg ervaring mee. ;)

Is (een bepaald deel van) Overvecht goed te doen? Later naar een andere buurt verhuizen kan nog altijd...
Voor Overvecht geldt hetzelfde als Kanaleneiland. De hele wijk heeft een slechte naam, maar de ellende beperkt zich tot een paar straten. Nu ben ik niet bekend in Overvecht om te weten waar het wel en niet goed is, maar er zijn hier vast mensen die je daarmee kunnen helpen.

Mijn appartement niks voor je (zie funda link hierboven, maar is wel koop)? :)
pi_101890017
Als je geen binding hebt zit je met een koopgrens die vorig jaar is opgeschroefd naar 180.000 geloof ik.
Tap tap tap
pi_101890446
Volgens mij is die grens ¤170.250. :( Chevalric, jouw appartement is dus te goedkoop voor me. En nee, ik ga je niet meer betalen. :P

Woningnet.nl valt voor mij sowieso af omdat ik niet in aanmerking kom voor sociale huurwoning (en bij vrije sector wordt blijkbaar rekening gehouden met de doorstroming vanuit een sociale huurwoning).
pi_101890644
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 09:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij is die grens ¤170.250. :( Chevalric, jouw appartement is dus te goedkoop voor me. En nee, ik ga je niet meer betalen. :P

Woningnet.nl valt voor mij sowieso af omdat ik niet in aanmerking kom voor sociale huurwoning (en bij vrije sector wordt blijkbaar rekening gehouden met de doorstroming vanuit een sociale huurwoning).
O, ook dat nog :D Ik heb ook niet echt binding met Utrecht, en in m'n vorige dorp kan ik ook nergens terecht. Ik ga denk ik maar van onderhuur naar onderhuur tot ik een rijke vent heb :D
Tap tap tap
pi_101891062
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 08:43 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Voor Overvecht geldt hetzelfde als Kanaleneiland. De hele wijk heeft een slechte naam, maar de ellende beperkt zich tot een paar straten. Nu ben ik niet bekend in Overvecht om te weten waar het wel en niet goed is, maar er zijn hier vast mensen die je daarmee kunnen helpen.
Iemand een idee welke delen van Overvecht (niet) goed te doen zijn?

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 09:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O, ook dat nog :D Ik heb ook niet echt binding met Utrecht, en in m'n vorige dorp kan ik ook nergens terecht. Ik ga denk ik maar van onderhuur naar onderhuur tot ik een rijke vent heb :D
* sylvesterrr wacht op een rijke dame... :P
pi_101891613
tsja woningnet; godzijdank heeft mijn moeder me gelijk gedwongen om me in te schrijven zodra ik 18 werd. Hierdoor kon ik na vijf jaar studentenflat (en 7 jaar wachttijd) een op zich leuk huisje (bouwjaar 47, enkel glas enkel steens en een gaskachel in de woonkamer) huren. tuintje, meerdere slaapkamers en in pijlsweerd, redelijk dicht bij het centrum dus.

Dit was alleen maar mogelijk omdat ik net afgestudeerd was en mijn vrouw (toen nog vriendin :P) drie dagen in de week werkte, waardoor wij in aanmerking kwamen voor die goedkope woning. Direct daarna ben ik aan het werk gegaan en binnen drie maanden waren we volgens mij scheefhuurders...

Op zich was het leuk, wel een echte volksbuurt, buren die klaagden dat je vuilnisbak op de dag dat het werd opgehaald tot zes uur buiten stond en niet gelijk was weggehaald (ja sorry, er moet toch iemand werken voor je uitkering?), maar daar viel mee te leven.

Totdat de rustige buurvrouw vertrok een tokkie van een paar huizen verder op zijn 40ste eindelijk zijn ouderlijk huis uit ging om in dat huis te gaan wonen maar wel in dezelfde straat als zijn ouders. Die kerel dealde vanuit zijn schuurtje en draaide elke avond als ie om 4:00 thuiskwam op volume 10 André Hazes...

Binnen een half jaar hadden we een huis gekocht en zijn we verhuisd :D Al met al... zeven jaar wachttijd voor drie jaar wonen...

En nu sta ik alweer drie jaar te wachten (voor de zekerheid, mocht ik ooit een keertje scheiden...)(verder woon ik prima waar ik nu woon!)

Het was in iedergeval een interessant ervaring...
  dinsdag 13 september 2011 @ 10:32:08 #24
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_101891807
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 09:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij is die grens ¤170.250. :( Chevalric, jouw appartement is dus te goedkoop voor me. En nee, ik ga je niet meer betalen. :P

Woningnet.nl valt voor mij sowieso af omdat ik niet in aanmerking kom voor sociale huurwoning (en bij vrije sector wordt blijkbaar rekening gehouden met de doorstroming vanuit een sociale huurwoning).
Wow, was alweer vergeten dat dat bestond. Wat een onzinregeling op dit moment. Er staat zo enorm veel te koop, ook onder die grens, dat zo'n limiet de koopmarkt onnodig op slot houdt. *zucht*
pi_101891895
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 10:32 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Wow, was alweer vergeten dat dat bestond. Wat een onzinregeling op dit moment. Er staat zo enorm veel te koop, ook onder die grens, dat zo'n limiet de koopmarkt onnodig op slot houdt. *zucht*
Ik heb leuke appartementjes ook in Transwijk gezien, echt veel ook, maar ja, koopgrens he -O-
Tap tap tap
pi_101891950
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 10:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb leuke appartementjes ook in Transwijk gezien, echt veel ook, maar ja, koopgrens he -O-
Transwijk. O+!
Stomme koopgrens. ;(.
For great justice!
pi_101891965
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 10:32 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Wow, was alweer vergeten dat dat bestond. Wat een onzinregeling op dit moment. Er staat zo enorm veel te koop, ook onder die grens, dat zo'n limiet de koopmarkt onnodig op slot houdt. *zucht*
Idd, ik ben blij dat de grens nog realistisch was toen ik mn appartement kocht.
For great justice!
  dinsdag 13 september 2011 @ 10:46:19 #28
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_101892064
Nou ja, ik snap op zich nog wel dat ze op die manier de trek richting de stad een beetje willen inperken, maar het is eigenlijk wel heel raar dat iemand die in Amsterdam werkt, zich niet in Utrecht mag vestigen, maar iemand die in Amersfoort werkt, mag wel weer in Utrecht wonen. De binding lijkt mij dan gelijkwaardig. Ze zouden die economische binding op basis van een straal rondom de stad moeten doen, niet op basis van provinciegrenzen.

Transwijk heeft inderdaad leuke startersappartementen.
pi_101893761
als je huurt mag je helemaal niks, overal 8 jaar wachtlijst en vereiste economische binding.
pi_101894427
Of betalen natuurlijk.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_101895528
ja als je kan betalen ben je vrij.
pi_101895803
Gewoon dood gaan, veel goedkoper.
For great justice!
pi_101895913
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:59 schreef Q. het volgende:
Gewoon dood gaan, veel goedkoper.
Kost ook geld ;(
Tap tap tap
pi_101895954
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kost ook geld ;(
Ja maar dat hoef je dan niet zelf meer te betalen (of wel, maar daar merk je niets meer van...)
pi_101902312
Nou die online petitie tegen Wolfsen loopt in ieder geval goed :-) Hopelijk gebeurd er ook echt wat mee!

"UTRECHT - Een onlinepetitie waarin de Utrechtse burgemeester Aleid Wolfsen wordt opgeroepen om zijn functie neer te leggen, is dinsdagochtend door bijna 2000 mensen ondertekend. 'Wolfsen onze Domstad uit' is een initiatief van een bezorgde inwoner van de stad. "
pi_101905515
Hoop nieuwe mensen in dit topic. Welkom!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_101907431
Ik had mijn eerste appartementje (vrije sector) gewoon uit de krant. Al had ik wel geluk dat ik als eerste belde, waren daarna nog 35 reacties. Maargoed huren in Wittevrouwen is zelfs nu nog wel populair denk ik (gelukkig heb ik tegenwoordig een koophuis, meer ruimte voor minder geld).
pi_101909076
Transwijk is idd best veel te koop nu... Zie ook steeds meer studenten die een appartementje in transwijk hebben..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_101909083
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:20 schreef Marijevdh het volgende:
Nou die online petitie tegen Wolfsen loopt in ieder geval goed :-) Hopelijk gebeurd er ook echt wat mee!

"UTRECHT - Een onlinepetitie waarin de Utrechtse burgemeester Aleid Wolfsen wordt opgeroepen om zijn functie neer te leggen, is dinsdagochtend door bijna 2000 mensen ondertekend. 'Wolfsen onze Domstad uit' is een initiatief van een bezorgde inwoner van de stad. "

quote:
Na enkele bestuurlijke blunders is het politieke lot van burgemeester Aleid Wolfsen buitengewoon onzeker. De Utrechtse burgervader wordt gezien als het toonbeeld van regenteske arrogantie, maar om zijn blazoen te zuiveren ging Wolfsen dit weekend diep door het stof en beloofde hij de kritische gemeenteraad meer openheid en transparantie. Correspondent Ronald Giphart legde de hand op een vertrouwelijke memo:

“In antwoord op schriftelijke vragen van de oppositiepartijen aangaande de toestand in Leidsche Rijn, meld ik u in alle openheid en transparantie dat middels een richtinggevende departementoverschrijdende procesvernieuwing van de drielagenstructuur, zoals geaccordeerd in het beleidsprioriteitenvoornemen van de dienst Duurzame Transparante Communicatie, de kerndoelstellende werkprocessen binnen de granulariteitsbepaling vergaand zijn gestandaardiseerd, hetgeen in het ambitieniveau een forse efficiencyslag mogelijk heeft gemaakt, waarbij parallelle selectie en permutaties in de doorstroompilot die zorgen voor een beheersbaarheid van agressieve elementen zorgen dat nieuwe targets makkelijker kunnen worden geïmplenteerd in de precoördinatie van de institutionele beleidsbepalingen, mede door de verdieping van een themagerichte participatiestructuur, waarbij we de te bereiken plandoelstellingen onderscheiden naar een dynamische en een semi-statische context indien dat technisch haalbaar is, en een electronische prestatie-indicator die gestalte zal krijgen als een referentiemodel en een normering van de verschillen tussen voorlopige en definitieve doelstellingen, dit alles zonder specifieke tijdhorizon, maar weldegelijk in het kader van de veiligheid van Hans en Ton om wie het ons allemaal is te doen.”

Door: Ronald Giph*rt
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:37:58 #40
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_101915519
Oke, kleine noodoproep.

Moeder en 7 jarige dochter zitten zonder dak boven hun hoofd. Bivakkeren momenteel bij vrienden op de bank, maar das geen ideale situatie. Relatie is over en ze staan dus op straat. Crisisdienst zegt geen plek te hebben, ze moeten maar naar een hotel. Procedures voor aanvraag en uitkering en alles lopen al, maar woonruimte wordt lastig!

Hier toevallig niet iemand die een kamer(of 2) over heeft voor moeder en kind die op dít moment nog weinig kunnen betalen maar die wel een uitkering zal gaan krijgen? Een dak boven hun hoofd en een bed om in te slapen en een douche om zich te wassen is al heel wat...

(eventuele tips voor woonruimte te krijgen in deze situatie zijn uiteraard ook welkom)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 13 september 2011 @ 22:20:14 #41
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_101918352
Sorry, daar kan ik je niet mee helpen, maar wil wel even zeggen dat de vader in kwestie een enorme klootzak is als hij z'n dochter (en ex-partner) zo buiten de deur zet. Maar goed, daar ging het niet om.
pi_101920863
Ik stuur ff een pbtje..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_101927217
treurig... ik heb helaas geen ruimte.
pi_101927993
Niet om het een of ander, maar van die hele woningnood heb ik nooit iets gemerkt.

Tijdens studententijd enkele keren gehospiteerd en woonde ik lang in Watervogelenbuurt. Toen enkele maanden op asw in een oude lullenhuis.

Nu al bijna een jaar midden in het centrum via vrije sector (via Twitter, zelfs).

Als je enkele weken actief zoekt heb je iets gevonden.

Doet overigens geen afbreuk aan het feit, dat de vader in bovenstaand verhaal een behoorlijke hufter is.

(Als moeder afhankelijk zijn van een uitkering is dan ook weer niet zo slim, maar dat is een andere discussie.)
pi_101947052
De Coop aan de Croeselaan is er flink op vooruit gegaan na de verbouwing/uitbreiding, het assortiment is eindelijk acceptabel. De prijzen liggen nog wel makkelijk 25% boven die van normale supermarkten dus mij zullen ze er niet snel zien. :')
For great justice!
pi_101949952
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:37 schreef Ireth het volgende:
Oke, kleine noodoproep.

Moeder en 7 jarige dochter zitten zonder dak boven hun hoofd. Bivakkeren momenteel bij vrienden op de bank, maar das geen ideale situatie. Relatie is over en ze staan dus op straat. Crisisdienst zegt geen plek te hebben, ze moeten maar naar een hotel. Procedures voor aanvraag en uitkering en alles lopen al, maar woonruimte wordt lastig!

Hier toevallig niet iemand die een kamer(of 2) over heeft voor moeder en kind die op dít moment nog weinig kunnen betalen maar die wel een uitkering zal gaan krijgen? Een dak boven hun hoofd en een bed om in te slapen en een douche om zich te wassen is al heel wat...

(eventuele tips voor woonruimte te krijgen in deze situatie zijn uiteraard ook welkom)
Dan heb je toch recht op urgentie en dergelijke bij Woningnet?
pi_101954513
Nou, dat gaat niet zomaar:
http://www.woningnet.nl/pagina.asp?pageid=845&IID=7
je moet o.a. eerst de gezamelijke woning bij de rechter hebben opgeëist
pi_101963726
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, dat gaat niet zomaar:
http://www.woningnet.nl/pagina.asp?pageid=845&IID=7
je moet o.a. eerst de gezamelijke woning bij de rechter hebben opgeëist
Dat in een kort geding opeisen dus.
  donderdag 15 september 2011 @ 12:46:15 #49
62913 Blik
The one and Only!
pi_101972907
waarom staat deze niet in MyAT?
pi_101980530
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:59 schreef Q. het volgende:
De Coop aan de Croeselaan is er flink op vooruit gegaan na de verbouwing/uitbreiding, het assortiment is eindelijk acceptabel. De prijzen liggen nog wel makkelijk 25% boven die van normale supermarkten dus mij zullen ze er niet snel zien. :')
Tijdens mijn studententijd heb ik nog schuin boven de Coop gewoond aan de Croeselaan. In m'n ochtendjas ontbijt (verse croissantjes en CoolBest) halen in het weekend. Over het algemeen was ik te lui om naar de AH te gaan op het eind van de Croeselaan, dus ik kwam er best vaak.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 15 september 2011 @ 22:25:52 #51
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_101997559
Hoi!

Heeft iemand van jullie al eens bij Lokaal Negen gegeten?
En is dat wat?
Ik moet m'n ouders mee uit eten nemen zaterdag... ik woon al 3 jaar in utrecht, maar ik ken amper restaurants :@

andere tips zijn ook welkom :D

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_101997739
Lokaal Negen ken ik niet. Heb laatst (ook met m'n ouders :)) bij restaurant Blij gegeten. Niet in het centrum, maar daarvandaan wel een leuk stukje om naartoe te lopen.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_101997815
Ik mis nog wel steeds de Milky! Helaas alweer een paar jaartjes weg...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  donderdag 15 september 2011 @ 22:30:00 #54
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_101997844
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef timbob het volgende:
Hoi!

Heeft iemand van jullie al eens bij Lokaal Negen gegeten?
En is dat wat?
Ik moet m'n ouders mee uit eten nemen zaterdag... ik woon al 3 jaar in utrecht, maar ik ken amper restaurants :@

andere tips zijn ook welkom :D
Jasmijn & ik op de kanaalstraat, vreemde locatie (tussen een viswinkel en een buitenlandse bruidszaak) maar verder erg lekker eten, een beetje tapas op zijn aziatisch.
pi_101998813
Ik heb vorige week bij 'De Markt" in de Drieharingenstraat gegeten. Heerlijke spaghetti vongole.

En Jasmijn&ik kan ik ook aanraden (wel reserveren!)
pi_101998965
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vorige week bij 'De Markt" in de Drieharingenstraat gegeten. Heerlijke spaghetti vongole.

En Jasmijn&ik kan ik ook aanraden (wel reserveren!)
Ik heb vorige week ook bij de markt gegeten, erg goed!
pi_102001369
Aantal goede restaurants als genoemd (De Markt (overigens wel wat kleinere porties, maar wel goed), Jasmijn & Ik). Verder Pret a Porter vond ik erg goed en C'est Ca (Wittevrouwen) is natuurlijk leuk. En zo zijn er nog zoveel leuke restaurants. Binnenkort weer naar de restaurantweek om nieuwe ideen op te doen :)
  vrijdag 16 september 2011 @ 00:05:51 #58
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_102002676
Dank voor alle tips!
ik ga even kijken waar ik voor ga...

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_102006496
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef timbob het volgende:
Hoi!

Heeft iemand van jullie al eens bij Lokaal Negen gegeten?
En is dat wat?
Ik moet m'n ouders mee uit eten nemen zaterdag... ik woon al 3 jaar in utrecht, maar ik ken amper restaurants :@

andere tips zijn ook welkom :D
De enige keer dat ik daar zat had ik bedorven sliptongetjes. Mijn vriendin kreeg de verkeerde gamba's in het gerecht (ongepeld ipv gepeld) en er werd niet bijzonder netjes op gereageerd.

Wel leuk vind ik de Garde, Vis en meer, idd Jasmijn en ik, Saffraan, Artisjok, San Siro. Van een ander soort nog Buurten en Le:en.

Oh de kust ook, en umami.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 16 september 2011 @ 08:10:11 #60
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_102006953
Hier nog een stem voor Jasmijn & ik. Wil je een Franse kaart dan is Rosa's Kitchen in Oog in Al ook een aanrader. Luce (naast de Mariaplaats) voor chique italiaans is ook goed te doen. Zinnia in Park Transwijk is een all-you-can-eat sushi restaurant.
pi_102007253
De Garde is een aanrader (ga uit van 75 euro pp), evenals Vaartsche Rijn (wel iets meer uit het centrum, ook iets goedkoper; zo'n 50 euro pp). Voor iets minder geld lekker eten deed ik bij Bouffe (ongeveer 35 euro pp).

Heb nog veel meer restaurants bezocht, maar dit is wat er bij mij wel bovenuit springt. Aan Tafel vond ik ook lekker, maar als je dan toch veel geld wilt uitgeven gaat mijn voorkeur uit naar De Garde.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102008523
Umami schijnt echt goed te zijn, staat hier ook nog op de verlanglijst.
Lokaal Negen ken ik niet, maar Saigon op de Voorstraat is ook erg lekker!
pi_102008978
Tweed stem voor Saigon. Erg lekker en nog betaalbaar ook.
Of Paradijs!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_102009349
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:36 schreef lost95 het volgende:
Aantal goede restaurants als genoemd (De Markt (overigens wel wat kleinere porties, maar wel goed), Jasmijn & Ik). Verder Pret a Porter vond ik erg goed en C'est Ca (Wittevrouwen) is natuurlijk leuk. En zo zijn er nog zoveel leuke restaurants. Binnenkort weer naar de restaurantweek om nieuwe ideen op te doen :)
Ja, de porties waren inderdaad aan de kleine kant, ook de toetjes heb je in 3 happen op, mijn tafelgenoot had eigenlijk niet genoeg aan een hoofdgerecht en toetje. Maar wel erg lekker en goed klaargemaakt. De locatie en inrichting vind ik ook erg geslaagd.
  vrijdag 16 september 2011 @ 10:28:19 #65
62913 Blik
The one and Only!
pi_102009608
Vergeet ook niet restaurant de Goedheyd in de Hamburgerstraat, ook erg lekker als je een iets beter gevulde portemonnee hebt
pi_102009766
Tja mijn favoriet is nog altijd goeie louisa, beetje posh, maar het beste eten van utrecht!
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:29:11 #67
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102011247
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef timbob het volgende:
Hoi!

Heeft iemand van jullie al eens bij Lokaal Negen gegeten?
En is dat wat?
Ik moet m'n ouders mee uit eten nemen zaterdag... ik woon al 3 jaar in utrecht, maar ik ken amper restaurants :@

andere tips zijn ook welkom :D
Lokaal negen is (in mijn ogen) toch niet meer dan een standaard kroeg waar je vast wel een of andere studentenhap hebt? Het zou niet mijn eerste keus zijn om daar lekker te gaan tafelen.

Als mijn ouders op bezoek zijn neem ik ze mee naar de Olivier ofzo, haha. Bij mij om de hoek bij Central Park (Oosterkade) ook wel eens gezeten, is nu best een leuke tent geworden waarbij je zelf je maaltijden kunt samenstellen.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:34:11 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_102011420
Ik wou voor m'n verjaardag naar Culinair Podium, maar die lui zitten altijd weken van tevoren vol :(.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102013582
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als mijn ouders op bezoek zijn neem ik ze mee naar de Olivier ofzo, haha.
Daar ga ik echt niet meer eten :') Vond de keuze erg beperkt, m'n stuk vlees wat ik medium had besteld had nauwelijks een pan aangeraakt en de groente vond ik niet bepaald goed smaken. Dan ga ik liever nog naar Mick O'Connels waar het in elk geval echt prima en goedkoop is :P

Begin dit jaar gegeten bij Amberes op de Burg. Reigerstraat, vond ik erg goed. Tijdens de restaurantweek in de Drieharingstraat bij Tot Straks gegeten, was ook lekker.
Too much is never enough!
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:46:04 #70
8369 speknek
Another day another slay
pi_102013654
Amberes is totnutoe het beste waar ik in Utrecht gegeten heb, vond ik beter dan Karel V. Maar ben dus nog niet bij Culinair Podium geweest (die vaak bovenaan de lijstjes staat). Zoals zoveel plekken niet, eigenlijk, maar goed.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102016724
quote:
Fietsers gaan betalen voor parkeren Utrecht

Fietsers moeten bij het Centraal Station in Utrecht gaan betalen voor het parkeren van hun rijwiel. Dat maakte de gemeente Utrecht vrijdag bekend.

Over 2 jaar begint aan de westkant van het station een proef met betaald fietsparkeren. NS, ProRail en de gemeente Utrecht kampen met een tekort van meer dan 20 miljoen euro op de bouw van de fietsvoorzieningen. Zij zoeken aanvullende financiering en proberen de prijs voor de fietser zo laag mogelijk te houden. Ook zoekt de gemeente naar een plek verder van het station gelegen, waar fietsen gratis mogen staan.
Fietsers gaan betalen voor parkeren Utrecht
For great justice!
pi_102016863
Wat is hier nieuw aan?
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:24:29 #73
8369 speknek
Another day another slay
pi_102016871
Haha wat een hoopvolle titel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102017459
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:24 schreef Specularium het volgende:
Wat is hier nieuw aan?
Niets, was al bekend, maar nu 'officieel'.
For great justice!
  vrijdag 16 september 2011 @ 15:12:32 #75
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_102018708
Betalen om je fiets ergens kwijt te kunnen? Dan maar weer de auto pakken?

Kan iemand Aleid er aub uittiefen? Die eikel helpt m'n stad naar de knoppen :(
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_102019526
betalen... wat een dom idee.
pi_102019807
"Utrecht kampen met een tekort van meer dan 20 miljoen euro op de bouw van de fietsvoorzieningen."

ik geloof er geen reet van; 20 miljoen op fietsenstallingen? Dat komt ergens anders vandaan... of heb ik nou zo'n verkeerd beeld wat een fietsenstalling moet kosten?
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:13:11 #78
62913 Blik
The one and Only!
pi_102020975
Echt waar, waarom zou ik gaan betalen om mijn fiets ergens neer te zetten?
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:13:37 #79
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_102020991
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:40 schreef zatoichi het volgende:
"Utrecht kampen met een tekort van meer dan 20 miljoen euro op de bouw van de fietsvoorzieningen."

ik geloof er geen reet van; 20 miljoen op fietsenstallingen? Dat komt ergens anders vandaan... of heb ik nou zo'n verkeerd beeld wat een fietsenstalling moet kosten?
Gouden randjes...

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_102021305
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:40 schreef zatoichi het volgende:
"Utrecht kampen met een tekort van meer dan 20 miljoen euro op de bouw van de fietsvoorzieningen."

ik geloof er geen reet van; 20 miljoen op fietsenstallingen? Dat komt ergens anders vandaan... of heb ik nou zo'n verkeerd beeld wat een fietsenstalling moet kosten?
De nieuwe fietsenstallingen worden allemaal inpandig, onder Stationsplein West en Stationsplein Oost, dan zit je zo aan de 20 miljoen. Daarbij kost het huidige fietsbeheer in het stationsgebied ook 6 miljoen per jaar.

http://www.cu2030.nl/projecten/stationspleinwest

http://www.cu2030.nl/fietsparkeren_8/toekomstige_situatie

For great justice!
pi_102021510
Dan pleur ik m'n fiets wel ergens anders neer :P
Tap tap tap
pi_102021543
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Dan pleur ik m'n fiets wel ergens anders neer :P
Er komt uiteraard een bijzonder streng ruimingsbeleid. :7
For great justice!
pi_102023630
Genaaid zeg. En lekker ontmoedigend ook nog eens. Ik pak de auto inderdaad wel.

Het enige waar ik dan nog wel zou willen betalen is een fietsenstalling die echt enorm efficiënt is, dat je vanaf de fietsenstalling gewoon binnen een minuut op je perron bent. Zoals ik het nu zie worden alle plekken die nu gewoon stalling zijn, betaald. Bah.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_102023838
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:26 schreef Naamah het volgende:
Genaaid zeg. En lekker ontmoedigend ook nog eens. Ik pak de auto inderdaad wel.

Het enige waar ik dan nog wel zou willen betalen is een fietsenstalling die echt enorm efficiënt is, dat je vanaf de fietsenstalling gewoon binnen een minuut op je perron bent. Zoals ik het nu zie worden alle plekken die nu gewoon stalling zijn, betaald. Bah.
Die onder Stationsplein Oost komt wel echt heel dicht bij de perrons, onder wat nu de patatstraat is ongeveer. Met directe toegang naar stationsplein oost. Ik vraag me alleen af hoe ze daar 12.000 fietsen kwijt denken te kunnen.
For great justice!
pi_102023908
Ik vind de stalling onder de perrons nu het geld best waard.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_102026786
Is Rosa's Kitchen nog open?? Lang geen beweging gezien?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:30:24 #87
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_102034016
Hm, geen idee, ik ben er bijna een jaar geleden geweest.
pi_102034558
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:52 schreef Reilain het volgende:
Is Rosa's Kitchen nog open?? Lang geen beweging gezien?
Ze doen mee met de restaurant week, dus ik denk het wel.
http://www.restaurantweek(...)ed=4149532&sort=name
pi_102036909
Laatste paar keer dat ik er langs kwam waren de gordijnen altijd dicht.. vandaar.. zag er een beetje leeg en verlaten uit...
Maar mooi dat ze toch nog bezig zijn... Jaar of 3 terug eens gegeten, smaakte prima!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102048326
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:33 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Tijdens mijn studententijd heb ik nog schuin boven de Coop gewoond aan de Croeselaan. In m'n ochtendjas ontbijt (verse croissantjes en CoolBest) halen in het weekend. Over het algemeen was ik te lui om naar de AH te gaan op het eind van de Croeselaan, dus ik kwam er best vaak.
Ik dacht dat jij al een aantal jaar student-af was? Die coop zit er pas een jaar of 2...
pi_102048411
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:26 schreef Naamah het volgende:
Genaaid zeg. En lekker ontmoedigend ook nog eens. Ik pak de auto inderdaad wel.

Het enige waar ik dan nog wel zou willen betalen is een fietsenstalling die echt enorm efficiënt is, dat je vanaf de fietsenstalling gewoon binnen een minuut op je perron bent. Zoals ik het nu zie worden alle plekken die nu gewoon stalling zijn, betaald. Bah.
Ik heb een tijdje betaald geparkeerd bij de fietsenstalling onder perrons aan de westkant. Totdat een keer mijn fiets uit het rek gepleurd was, mijn stuur verbogen en de reactie was: "Sja, kan gebeuren".

Toen kon ik ineens geen reden bedenken waarom ik die ¤100 per jaar voor aan het uitgeven was.
pi_102048414
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:13 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij al een aantal jaar student-af was? Die coop zit er pas een jaar of 2...
Die zit er echt al langer hoor. Woonde tot en met december 2006 aan de Croeselaan en toen zat hij er al.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102049622
jaja, bouwen ze een stationshal, voor x miljoen euro. dan zeggen ze hopelijk niet; we hebben een x- miljoen tekort op de stationshal, dus moet je entree betalen.

wat een onzin allemaal.
  zondag 18 september 2011 @ 09:51:44 #94
62913 Blik
The one and Only!
pi_102086934
Dat betalen voor je fiets vind ik echt kansloos. Never nooit dat ik ga betalen om mijn fiets ergens neer te zetten
pi_102087371
Worden al die stallingen parallel aan bus station ook betaald? Dat slaat toch nergens op.

Hoe willen ze dat practisch doen? Iedereen pleurt zijn fiets dan ergens anders neer. Willen ze die dan allemaal verwijderen?
pi_102087424
Dat gaat ze net zoveel geld kosten aan handhaving als het gaat opleveren :')
Tap tap tap
pi_102093346
Nou fijn. Ze gaan aan mijn kant van het station beginnen met een proef. Ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren, ik kan me niet anders voorstellen dan dat het op een drama uitloopt. Jaarbeurs zal wel flink boos worden met allemaal fietsen op hun plein.
pi_102093359
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:02 schreef okiokinl het volgende:
jaja, bouwen ze een stationshal, voor x miljoen euro. dan zeggen ze hopelijk niet; we hebben een x- miljoen tekort op de stationshal, dus moet je entree betalen.

wat een onzin allemaal.
Je komt zometeen idd de stationshal niet meer in zonder OV Chipkaart en zonder in te checken. :7
For great justice!
pi_102093379
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 10:23 schreef bierjoost het volgende:
Worden al die stallingen parallel aan bus station ook betaald? Dat slaat toch nergens op.
Nee, die gaan allemaal weg.
For great justice!
  zondag 18 september 2011 @ 13:34:31 #100
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_102093436
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Dat gaat ze net zoveel geld kosten aan handhaving als het gaat opleveren :')
Ik snap de reden hiervoor ook nog niet helemaal. Zoals ik het nu lees is het nodig om de stallingen te kunnen betalen. Maar het lijkt me sterk dat al die stallingen nu verlies draaien, dus waar komt dat dan ineens vandaan?
  zondag 18 september 2011 @ 13:36:45 #101
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_102093542
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 13:32 schreef Q. het volgende:

[..]

Je komt zometeen idd de stationshal niet meer in zonder OV Chipkaart en zonder in te checken. :7
Er blijft altijd nog een passage buitenlangs de hal als het goed is. En ik geloof er niets van dat dat straks allemaal soepel gaat lopen met die poortjes en de mensen massa's die daar doorheen moeten.

Het lukt nu op sommige stations al niet eens terwijl de poortjes nog openstaan... :')
  zondag 18 september 2011 @ 13:37:55 #102
141482 Q.
JurassiQ
pi_102093599
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik snap de reden hiervoor ook nog niet helemaal. Zoals ik het nu lees is het nodig om de stallingen te kunnen betalen. Maar het lijkt me sterk dat al die stallingen nu verlies draaien, dus waar komt dat dan ineens vandaan?
Het zijn vooral de bouwkosten voor de nieuwe inpandige stallingen, onder Plein West en Plein Oost.
For great justice!
  zondag 18 september 2011 @ 13:46:44 #103
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_102094054
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef Q. het volgende:

[..]

Het zijn vooral de bouwkosten voor de nieuwe inpandige stallingen, onder Plein West en Plein Oost.
Ook mooi straks, moet je je fiets gaan stallen tegen betaling om je gratis id kaart af te halen (twee keer).
  zondag 18 september 2011 @ 13:54:22 #104
141482 Q.
JurassiQ
pi_102094420
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 13:46 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ook mooi straks, moet je je fiets gaan stallen tegen betaling om je gratis id kaart af te halen (twee keer).
Of je gaat lopen. :7
For great justice!
  Forum Admin zondag 18 september 2011 @ 14:17:15 #105
232445 crew  Specularium
pi_102095636
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 13:54 schreef Q. het volgende:

[..]

Of je gaat lopen. :7
  zondag 18 september 2011 @ 19:09:24 #106
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102107120
;) Ik kan idd beter gaan lopen straks!!

Ik doe nu nog alles met een strippenkaart :Y veel goedkoper!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102135523
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:09 schreef Reilain het volgende:


Ik doe nu nog alles met een strippenkaart :Y veel goedkoper!
Ik ook, zo lang het nog kan scheelt het veel geld. En mochten ze station Overvecht ooit met poortjes afsluiten, dan krijgen ze ruzie met mij, het is mijn looproute naar Tuindorp.
  maandag 19 september 2011 @ 14:09:38 #108
62913 Blik
The one and Only!
pi_102137725
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik ook, zo lang het nog kan scheelt het veel geld. En mochten ze station Overvecht ooit met poortjes afsluiten, dan krijgen ze ruzie met mij, het is mijn looproute naar Tuindorp.
Over het algemeen worden alleen de perrons afgesloten, je zou nog wel gewoon in de stationshallen moeten kunnen komen en dus ook onder/bovenlangs kunnen lopen
pi_102137792
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 13:54 schreef Q. het volgende:

[..]

Of je gaat lopen. :7
Huuuu! Da's een uur!
Tap tap tap
pi_102141052
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 14:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Huuuu! Da's een uur!
Harder lopen.
For great justice!
pi_102141078
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 14:09 schreef Blik het volgende:

[..]

Over het algemeen worden alleen de perrons afgesloten, je zou nog wel gewoon in de stationshallen moeten kunnen komen en dus ook onder/bovenlangs kunnen lopen
Nee hoor, de tunnels worden ook vaak afgesloten, in Leiden heeft dat bv al voor een flinke politieke rel gezorgd.
For great justice!
pi_102143361
amsterdam amstel heeft ook poortjes aan twee kanten, nu nog open, maar straks niet meer vrees ik.
  maandag 19 september 2011 @ 17:07:33 #113
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_102143888
Begint een flinke rotzooi te worden bij het Beatrix, was er al een tijdje niet meer geweest. :')
pi_102144343
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:07 schreef Goddelijker het volgende:
Begint een flinke rotzooi te worden bij het Beatrix, was er al een tijdje niet meer geweest. :')
Jaarbeursplein bedoel je?
For great justice!
  maandag 19 september 2011 @ 17:23:37 #115
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_102144544
quote:
5s.gif Op maandag 19 september 2011 17:18 schreef Q. het volgende:

[..]

Jaarbeursplein bedoel je?
Ja, en dan richting het station.
  maandag 19 september 2011 @ 17:25:27 #116
62913 Blik
The one and Only!
pi_102144620
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 15:59 schreef Q. het volgende:

[..]

Nee hoor, de tunnels worden ook vaak afgesloten, in Leiden heeft dat bv al voor een flinke politieke rel gezorgd.
Hmm, waarom kan het dan niet zoals bij bijvoorbeeld Amsterdam-Zuid. Dat werkt prima
pi_102145598
Hehe tunnels en amsterdam in één post :D
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:09:03 #118
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_102178679
Ik schrok laatst ook al bij de jaarbeurs uitgang van centraal.
Was er een hele jungle van fietsen.
Ziet er niet veilig uit, een broedplaats voor ratten (ook tweebenige).

Als je trouwens een uur lopen vanaf centraal woont, is het ov zowiezo om.
Koop een auto zou ik zeggen.
Noise is all relative to the silence preceding it
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:09:59 #119
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_102178702
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:09 schreef Undergod het volgende:
Ik schrok laatst ook al bij de jaarbeurs uitgang van centraal.
Was er een hele jungle van fietsen.
Ziet er niet veilig uit, een broedplaats voor ratten (ook tweebenige).

Als je trouwens een uur lopen vanaf centraal woont, is het ov zowiezo om.
Koop een auto zou ik zeggen.
Ik doe er 45-60 minuten over om met het OV van de ene naar de andere kant van Utrecht te komen. :')
pi_102178708
Een uur lopen vanaf centraal is echt bjina nergens in Utrecht behalve Leidsche Rijn volgens mij...
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:10:45 #121
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102178719
Wie gaat er nou ook een uur lopen. Dan ben je echt letterlijk en figuurlijk van het pad af.
Gourmetten of steengrillen?
pi_102178907
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:10 schreef Silenus het volgende:
Wie gaat er nou ook een uur lopen. Dan ben je echt letterlijk en figuurlijk van het pad af.
Nou lang lang geleden toen er nog nachtbussen reden in Utrecht (lijn A, B, C, D, E en F) ben ik een keer gaan lopen omdat ik de nachtbus gemist had. Ik deed er van Vredenburg,toen die betonnen hokjes er nog stonden



ongeveer driekwartier over om in Overvecht noord te komen. Godszijdank woon ik nu lekker zo dichtbij dat ik sowieso vaak liever lopend de stad in ga...
pi_102179007
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:10 schreef zatoichi het volgende:
Een uur lopen vanaf centraal is echt bjina nergens in Utrecht behalve Leidsche Rijn volgens mij...
Uhuh :D
Tap tap tap
pi_102179027
En toen die man zondag zelfmoord pleegde op Utrecht Terwijde was lopen bijna sneller dan de bus nemen.
Tap tap tap
pi_102180463
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:25 schreef Blik het volgende:

[..]

Hmm, waarom kan het dan niet zoals bij bijvoorbeeld Amsterdam-Zuid. Dat werkt prima
Daar is helemaal geen alternatief voor de route door het station.
For great justice!
pi_102180507
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:16 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Vredenburg,toen die betonnen hokjes er nog stonden

[ afbeelding ]

Opa vertelt.
For great justice!
pi_102180530
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:23 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ja, en dan richting het station.
Wen er maar aan, dat wordt een nog veeeeeeeeeel grotere teringzooi de komende tijd. :7
For great justice!
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:04:37 #128
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_102180612
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:02 schreef Q. het volgende:

[..]

Wen er maar aan, dat wordt een nog veeeeeeeeeel grotere teringzooi de komende tijd. :7
Ik kom op dat gedeelte bijna nooit, gelukkig. Stond toevallig even snel in de parkeergarage daar. :P
pi_102180882
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:04 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik kom op dat gedeelte bijna nooit, gelukkig. Stond toevallig even snel in de parkeergarage daar. :P
Die wordt eind dit jaar gesloopt. :7
For great justice!
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:13:03 #130
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_102180930
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:11 schreef Q. het volgende:

[..]

Die wordt eind dit jaar gesloopt. :7
Dan wordt parkeren ook een steeds groter drama. :{
pi_102181268
Bushalte op Vredenburg O+
Tap tap tap
pi_102181399
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:13 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dan wordt parkeren ook een steeds groter drama. :{
In Utrecht moet je geen auto willen hebben.
For great justice!
pi_102181411
Of een fiets.
For great justice!
pi_102181416
Of een leven.
For great justice!
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:31:51 #135
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_102181562
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:01 schreef Q. het volgende:

[..]

Daar is helemaal geen alternatief voor de route door het station.
Die is er bij Amsterdam Amstel ook niet.
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:32:51 #136
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_102181599
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:09 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik doe er 45-60 minuten over om met het OV van de ene naar de andere kant van Utrecht te komen. :')
Ja, dat is echt een drama in Utrecht, omdat je zo goed als altijd moet overstappen op CS.
pi_102181702
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:02 schreef Q. het volgende:

[..]

Opa vertelt.
Leidsche Rijn bestond nog niet, Lunetten was een nieuwbouwwijk en ik zoende voor het eerst met een meisje in de borderline O+
pi_102181707
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:31 schreef Neelix het volgende:

[..]

Die is er bij Amsterdam Amstel ook niet.
Daar staan de poortjes ook al mooi midden in de tunnel. :7
For great justice!
pi_102181773
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:36 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Leidsche Rijn bestond nog niet, Lunetten was een nieuwbouwwijk en ik zoende voor het eerst met een meisje in de borderline O+
in of met? :D
Tap tap tap
pi_102181911
De eerste keer dat ik in Utrecht met een meisje zoende was tijdens mijn UIT-dagen, op de Drift tegenover de sociëteit van UVSV. Het was het jongere zusje van mijn mentormama (ook van UVSV).

[ Bericht 19% gewijzigd door Nielsch op 20-09-2011 16:33:12 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:00:00 #141
8369 speknek
Another day another slay
pi_102182694
De eerste keer dat ik een meisje in Utrecht kuste was in de Storm denk ik. Wel echt al drie jaar m'n studententijd in, en met een meisje dat ik al evenzolang kende.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102186234
Nostalgie, die betonnen bushokjes...
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:30:12 #143
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102186382
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:41 schreef Nielsch het volgende:
De eerste keer dat ik in Utrecht met een meisje zoende was tijdens mijn UIT-dagen, op de Drift tegenover de sociëteit van UVSV. Het was het jongere zusje van mijn mentormama (ook van UVSV).
Nice. Ik in het K-Sjot. :')

Ook al jaren niet meer geweest trouwens.
Gourmetten of steengrillen?
pi_102186434
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nice. Ik in het K-Sjot. :')

Ook al jaren niet meer geweest trouwens.
En de cirkel is rond; het K-sjot was vroeger dus de borderline...
pi_102186454
Eerste keer met een meisje in Utrecht was tijdens de introductie van mijn studentenvereniging.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:34:58 #146
8369 speknek
Another day another slay
pi_102186582
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef Vanyel het volgende:
Eerste keer met een meisje in Utrecht was tijdens de introductie van mijn studentenvereniging.
:D.

edit, oh wacht je bent ook lesbisch, toch nog steeds onverwachte opmerking.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102186620
Zoenen bedoelde ik heel braaf hoor.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_102186647
Oh wacht, jij lachte om iets anders dan ik dacht.

Toen nog niet hoor.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:59:33 #149
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_102195804
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:16 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Nou lang lang geleden toen er nog nachtbussen reden in Utrecht (lijn A, B, C, D, E en F) ben ik een keer gaan lopen omdat ik de nachtbus gemist had. Ik deed er van Vredenburg,toen die betonnen hokjes er nog stonden

[ afbeelding ]

ongeveer driekwartier over om in Overvecht noord te komen. Godszijdank woon ik nu lekker zo dichtbij dat ik sowieso vaak liever lopend de stad in ga...
In zo'n bushokje zat ik vroeger als klein meisje altijd op zaterdagmiddag samen met mijn moeder (rip) een puntzak patat met mayonaise van Van Dalen te eten! O+

Tegenwoordig doe ik dat ook met mijn eigen dochter, maar nu op het trapje bij P&C bij gebrek aan bushalte's :D
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_102196232
Ja ik ken die betonnen bushokjes ook nog! Daar stond ik vaak met m'n opa als we samen naar de Rembrandt waren geweest in de jaarlijkse week dat ik bij m'n opa en oma ging logeren.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 21 september 2011 @ 00:21:00 #151
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_102205283
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ja, dat is echt een drama in Utrecht, omdat je zo goed als altijd moet overstappen op CS.
En dan binnen 5 km 5 haltes... waar s ochtends overal iemand in moet stappen.
pi_102206732
haha die betonnen hokjes, wat waren ze lelijk..
pi_102208077


Gejat van Bouwput Utrecht:
http://www.bouwpututrecht.nl/bu/
For great justice!
  woensdag 21 september 2011 @ 08:30:27 #154
8369 speknek
Another day another slay
pi_102208480
Je zou maar aan 'deze' kant van de Vredeburg een appartement gekocht hebben. Ohja je kijkt uit tegen een massieve blinde muur van het muziekpaleis..

[ Bericht 0% gewijzigd door speknek op 21-09-2011 08:36:21 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102208536
Idd, lekker uitzicht heb je dan. :') Misschien zijn die appartementen weer meer op de binnentuin gericht. Anyway, ik weet dat de verkoop aan de muziekpaleis-kant erg slecht loopt. Niet zo raar. Verder erg fraaie appartementen op een mooie plek!
For great justice!
pi_102208588
En het is een erg fraaie foto verder, geeft mooi weer hoeveel er daar al is gebeurt de laatste jaren. We hebben nog een before-foto nodig vanaf die plek eigenlijk.
For great justice!
  woensdag 21 september 2011 @ 10:19:24 #157
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102210469
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 08:30 schreef speknek het volgende:
Je zou maar aan 'deze' kant van de Vredeburg een appartement gekocht hebben. Ohja je kijkt uit tegen een massieve blinde muur van het muziekpaleis..
Haha, een goede vriend van mij woont daar boven een winkel. We pesten hem er natuurlijk ook mee, vooral omdat hij in het begin nog stoer deed omdat hij voor een redelijke prijs iets had weten te regelen op een A-locatie.

Je kijkt ook alleen uit op bouwkranen, echt verschrikkelijk.

Gaan er nog mensen a.s. zondag meedoen aan de Singelloop? *O*
Gourmetten of steengrillen?
pi_102211065
Dat was toch afgelopen zondag?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 21 september 2011 @ 10:43:50 #159
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102211103
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:42 schreef Vanyel het volgende:
Dat was toch afgelopen zondag?
WAT?! Dat wordt dan zeker geen beste tijd, ik moet nog beginnen!

..Nee, aankomende zondag. :P Start en finish aan Lepelenburg.
Gourmetten of steengrillen?
pi_102211171
Vandaar dat het zo rustig was in de straat 8)7
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_102211290
Oude Vredenburg met die lelijke bushokjes O+
pi_102211341
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2011 07:55 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]

Gejat van Bouwput Utrecht:
http://www.bouwpututrecht.nl/bu/
Wat komen er eigenlijk in die torens? Kantoren?
  woensdag 21 september 2011 @ 10:54:33 #163
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_102211436
Wat me trouwens het meest irriteert aan dat betaald fietsenparkeren, om maar weer even een onderwerp van 3 dagen terug te pakken, is dat dat waarschijnlijk weer extra tijd gaat kosten.

Ik, als persoon die 10 minuten voordat de trein vertrekt als een bezetene door de stad fietst, heb daar niet zo'n behoefte aan...

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_102212450
quote:
5s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:51 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Wat komen er eigenlijk in die torens? Kantoren?
Voornamelijk liften, verder waarschijnlijk toileten en andere kern-voorzieningen. Het hele gebouw wordt net zo hoog als de 'torens' (eigenlijk kernen) zijn.

Zie:
For great justice!
pi_102212534
Interessant plaatjes-voer, de presentatie van de laatste schouw van het Stationsgebied, oa plaatjes over de constructie van het stadskantoor:

http://www.cu2030.nl/asse(...)onsgebied_200911.pdf
For great justice!
pi_102216551
ik ook fototjes:

sporthal weg, vaak gebasketbalt daar..



stations overkapping weg :( eeuwig zonde.



en nog eens wat, iemand ook opgevallen dat sommige straatlantaarns in de binnenstand ineens onthoofd zijn en dan met zon lelijk modern bovenstuk erop? ik neem aan dat het tijdelijk is, maar het ziet er echt niet uit. nu hier bij de weertsluis, en een tijdje geleden zag ik het ook op het domplein.
pi_102217230
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 13:35 schreef okiokinl het volgende:

en nog eens wat, iemand ook opgevallen dat sommige straatlantaarns in de binnenstand ineens onthoofd zijn en dan met zon lelijk modern bovenstuk erop? ik neem aan dat het tijdelijk is, maar het ziet er echt niet uit. nu hier bij de weertsluis, en een tijdje geleden zag ik het ook op het domplein.
http://dnu.nu/artikel/472(...)vanging-lampenkappen
For great justice!
pi_102217276
RIP stationsoverkapping ;(
Tap tap tap
pi_102218430
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 13:54 schreef CherryLips het volgende:
RIP stationsoverkapping ;(
Die was al lang RIP:



Wat er nog stond waren alleen de zielige laatste restjes van het oude CS.
For great justice!
pi_102218768
:o
Why ;(
Tap tap tap
  woensdag 21 september 2011 @ 14:40:11 #171
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_102218813
Net een kwartier op een buschauffeur staan wachten, de bus stond er al, alleen zat de chauffeur nog ergens rustig aan de koffie ofzo.
pi_102218846
quote:
ah... nou in ieder geval is t alleen tijdelijk..
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef Q. het volgende:

[..]

Die was al lang RIP:

[ afbeelding ]

Wat er nog stond waren alleen de zielige laatste restjes van het oude CS.
ja, de foto, dat is dus het allerlaatste stukje dat er nog staat, vandaar.
pi_102218961
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 14:39 schreef CherryLips het volgende:
:o
Why ;(
Vooruitgang! *O*

Meeste is gesloopt rond 1970, samen met het oude station.
For great justice!
pi_102219062
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 14:41 schreef okiokinl het volgende:

[..]

ja, de foto, dat is dus het allerlaatste stukje dat er nog staat, vandaar.
Ouwe troep, weg er mee. *O*

Zo deden ze dat in de jaren '60 en '70 ook in het stationsgebied. Vooruitgang is goed. Niemand mist die oude troep toch, zoals De Utrecht enzo.



Weg er mee! *O* Stilstand is achteruitgang! *O*
For great justice!
pi_102219068
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef Goddelijker het volgende:
Net een kwartier op een buschauffeur staan wachten, de bus stond er al, alleen zat de chauffeur nog ergens rustig aan de koffie ofzo.
Lief dagboek
pi_102220621
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2011 14:47 schreef Q. het volgende:

[..]

Ouwe troep, weg er mee. *O*

Zo deden ze dat in de jaren '60 en '70 ook in het stationsgebied. Vooruitgang is goed. Niemand mist die oude troep toch, zoals De Utrecht enzo.

[ afbeelding ]

Weg er mee! *O* Stilstand is achteruitgang! *O*
lol..
pi_102222975
Liep net van de Jaarbeurs naar de oostkant van het station, en er stonden echt heel veel agenten bij de ingangen van het station en op het station zelf. Iemand enig idee waarom?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 21 september 2011 @ 17:06:04 #178
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_102225064
Kweetnie of het er iets mee te maken heeft, maar zie dit op 112meldingen.nl staan:
1
2
3
4
5
16:49:20  21-09-11    Melding    :    GAARNE MELDKAMER STAD BELLEN
     Regio    :    09 : [UTR] Utrecht
     Urgentie    :    O O O O O : HOOG
     Eenheden    :    0736900 : Monitorcode Politie Utrecht
          :    0736085 : Team Explosieververkenning Politie Utrecht

Dat laatste klinkt als mogelijke bommelding?
  woensdag 21 september 2011 @ 17:08:07 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_102225144
Er is ook voetbal, maar dat is uit. Maar je weet nooit wat er over Utrecht komt naar een andere stad qua hooligans.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102229052
Hier nog een Fokker! uit Utrecht :) uit Lombok!
pi_102229187
Zag net op de ASW dat de politie een of andere controle hield. Stond ook een dikke Ford Focus RS politiewagen bij, mss bij ontsnappingspogingen handig :P
Too much is never enough!
pi_102229487
Ik woon sinds kort in Utrecht. Heeft iemand nog een goede aanbeveling voor een specifieke sportclub. Een balsport bedoel ik dan.
pi_102230077
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:17 schreef Nielsch het volgende:
Liep net van de Jaarbeurs naar de oostkant van het station, en er stonden echt heel veel agenten bij de ingangen van het station en op het station zelf. Iemand enig idee waarom?
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/389854
For great justice!
pi_102232151
Wie kan mij wat vertellen over tennisverenigingen in Utrecht?
pi_102232633
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef marckvandijk het volgende:
Ik woon sinds kort in Utrecht. Heeft iemand nog een goede aanbeveling voor een specifieke sportclub. Een balsport bedoel ik dan.
Fc utrecht :p
pi_102233384
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:59 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Fc utrecht :p
Ja, dat is een schot voor open doel ;)
  woensdag 21 september 2011 @ 20:32:06 #187
8369 speknek
Another day another slay
pi_102234716
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef marckvandijk het volgende:
Hier nog een Fokker! uit Utrecht :) uit Lombok!
Buurman.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102234854
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:32 schreef speknek het volgende:

[..]

Buurman.
Kanaalstraat buurman?
pi_102235535
lombok is de beste, al woon ik er niet meer tegenwoordig.
pi_102236994
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:46 schreef okiokinl het volgende:
lombok is de beste, al woon ik er niet meer tegenwoordig.
Er zijn geloof ik wel een heleboel studentenhuizen :)
pi_102242519
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef marckvandijk het volgende:
Ik woon sinds kort in Utrecht. Heeft iemand nog een goede aanbeveling voor een specifieke sportclub. Een balsport bedoel ik dan.
http://www.utrechtrugby.nl/
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102244829
quote:
Ik heb de website bekijken. Het lijkt me wel leuk! Ik vraag me alleen af of mijn niet getrainde werveltjes dat wel aankunnen. Wat is de contributie?
  woensdag 21 september 2011 @ 23:59:09 #193
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_102246970
quote:
gebeurt er ooit wel eens iets in utrecht wat jij niet weet? :P

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_102251340
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 23:19 schreef marckvandijk het volgende:

[..]

Ik heb de website bekijken. Het lijkt me wel leuk! Ik vraag me alleen af of mijn niet getrainde werveltjes dat wel aankunnen. Wat is de contributie?
Contributie zal te vergelijken zijn met een normale sportclub. Werveltjes worden vanzelf getraind.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102251353
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2011 23:59 schreef timbob het volgende:

[..]

gebeurt er ooit wel eens iets in utrecht wat jij niet weet? :P
Ik ga er niet van uit.
For great justice!
pi_102252685
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 08:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Contributie zal te vergelijken zijn met een normale sportclub. Werveltjes worden vanzelf getraind.
Prima. Kan je wat vertellen over de leden? Leeftijd etc. en hoe vaak trainen jullie? (ik neem aan dat je een lid bent? )
  donderdag 22 september 2011 @ 10:17:10 #197
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_102253053
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:00 schreef marckvandijk het volgende:

[..]

Prima. Kan je wat vertellen over de leden? Leeftijd etc. en hoe vaak trainen jullie? (ik neem aan dat je een lid bent? )
Ik denk dat je er gewoon een keer naar toe moet gaan? Om te kijken hoe het is qua sfeer enzo? Kan je ook daar gelijk al je vragen neergooien?
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_102263651
Klik niet op de onderstaande link:

http://img560.imageshack.us/img560/6660/1106134wgutrecht.jpg (copy/paste deze link)
For great justice!
pi_102263689
Waarom doet die link het niet als link?
For great justice!
pi_102263744
quote:
8s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:30 schreef Q. het volgende:
Waarom doet die link het niet als link?
Imageshack.
pi_102263762
Mooie foto.
pi_102263808
quote:
14s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:29 schreef Q. het volgende:
Klik niet op de onderstaande link:

http://img560.imageshack.us/img560/6660/1106134wgutrecht.jpg (copy/paste deze link)
Ik kan er ook niet op klikken dus klikken wordt lastig.

Ontopic: Ik denk dat ik binnenkort even kom kijken !
pi_102263815
quote:
14s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:29 schreef Q. het volgende:
Klik niet op de onderstaande link:

http://img560.imageshack.us/img560/6660/1106134wgutrecht.jpg (copy/paste deze link)
Vette pic! Jammer dat de dom er net niet helemaal op staat.
pi_102263895
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:33 schreef marckvandijk het volgende:

[..]

Ik kan er ook niet op klikken dus klikken wordt lastig.

Ontopic: Ik denk dat ik binnenkort even kom kijken !
Deze is wel klikbaar:

http://qyroz.home.xs4all.nl/fok/temp/1106134wgutrecht.jpeg
For great justice!
  donderdag 22 september 2011 @ 16:46:52 #205
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102264342
Gave foto!
Gourmetten of steengrillen?
pi_102265533
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:50 schreef marckvandijk het volgende:
Wie kan mij wat vertellen over tennisverenigingen in Utrecht?
Wat wil je weten? :)
Ik ben lid van tc Domstad. Vind het een hele leuke vereniging. Ze organiseren veel activiteiten en er is eigenlijk voor elk wat wils. Teams en trainingen op alle niveaus, interne competities en ook gewoon leuke activiteiten naast de baan!
pi_102265634
quote:
Qyroz O+
Tap tap tap
pi_102267117
Wow vette foto
Too much is never enough!
pi_102268637
Jeeej vanaf 14 oktober elke vrijdag markt in Leidsche Rijn, wegens het gebrek aan winkelcentrum :')
Tap tap tap
pi_102270175
Toffe foto!!! Mijn werk staat erop ;) mijn huis net niet ;)... en toch zo'n 30/40 min onderweg met de bus ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102270795
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Jeeej vanaf 14 oktober elke vrijdag markt in Leidsche Rijn, wegens het gebrek aan winkelcentrum :')
Met een beetje geluk staat dat winkelcentrum er al in 2025 dus niet zeuren. 8-)
For great justice!
pi_102270807
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Qyroz O+
Ik mis hem.
For great justice!
  donderdag 22 september 2011 @ 21:06:05 #213
8369 speknek
Another day another slay
pi_102275198
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102287223
Ik fietste net in een ietwat benevelde staat langs 't Vreeburg en ik dacht toen bij mezelf: "wow, het gaat hier best wel gaaf worden volgens mij!"

Voor het eerst een bezoek gebracht aan een specifiek café in Wijk C (ben de naam even kwijt). De barman kende mijn opa nog van 30 jaar geleden. Dat was wel gaaf om te horen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102287665
dikke dries?

inderdaad, vette foto.
pi_102288977
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 01:40 schreef Nielsch het volgende:
Ik fietste net in een ietwat benevelde staat langs 't Vreeburg en ik dacht toen bij mezelf: "wow, het gaat hier best wel gaaf worden volgens mij!"



Het wordt eindelijk een echt plein. :7

En zo moet het worden:

For great justice!
pi_102289050
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 03:00 schreef okiokinl het volgende:
dikke dries?

inderdaad, vette foto.
Nee, Van Wegen in de Lange Koestraat. Zou er normaal zelf nooit komen, maar was met onder andere een collega op leeftijd die z'n hele leven naar dit soort kroegies in Wijk C gaat.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102289101
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 08:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee, Van Wegen in de Lange Koestraat.
Ah, de oude stamkroeg van Anton Geesink.
For great justice!
pi_102289782
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 03:00 schreef okiokinl het volgende:
dikke dries?
Daar kwam Opstelten in zijn tijd ook soms langshangen.
  vrijdag 23 september 2011 @ 09:36:24 #220
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102290094
quote:
'Utrecht al 3000 jaar geleden bewoond'
Laatste update: 22 september 2011 16:24 info
Bekijk op de kaart .UTRECHT - De plek waar zich nu de Utrechtse wijk Hoograven bevindt, was waarschijnlijk 3000 jaar geleden al bewoond.

Foto: NU.nl/johan arnts Dat is de conclusie van archeologen die er een raadselachtig vlechtwerk van wilgentenen hebben gevonden. Dat heeft de gemeente Utrecht donderdag bekendgemaakt.

Het vlechtwerk van 38 meter lang en 1 meter breed stamt waarschijnlijk uit de bronstijd. Het is volgens de onderzoekers een van de oudste bewonerssporen die ooit in de gemeente Utrecht zijn gevonden.

De functie is niet bekend. Omdat het op de toenmalige oever van de Rijn is gemaakt, denken archeologen dat het mogelijk met de visvangst te maken had.


Romeinse tijd

Ook zijn op de vindplek weer restanten gevonden van een weg uit de Romeinse tijd. De afgelopen jaren zijn al veel restanten van deze weg gevonden.

Archeologen ontdekten onlangs dat veel materialen die de Romeinen gebruikten van ver werden aangevoerd, zoals grind en puin van een fort uit het Duitse Xanten, dat in het jaar 69 werd verwoest.
nu.nl
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:12:45 #221
8369 speknek
Another day another slay
pi_102290913
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2011 08:43 schreef Q. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het wordt eindelijk een echt plein. :7

En zo moet het worden:

[ afbeelding ]
Of mijn ruimtelijk inzicht zuigt, of het muziekpaleis staat op de verkeerde plek.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102290944
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2011 08:43 schreef Q. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het wordt eindelijk een echt plein. :7

En zo moet het worden:

[ afbeelding ]
Die penthouses zien er best prima uit + de auto parkeren in de binnenstad. Dat lukt je niet als je een leuk bestaand appartementje koopt.
pi_102290988
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:12 schreef speknek het volgende:

[..]

Of mijn ruimtelijk inzicht zuigt, of het muziekpaleis staat op de verkeerde plek.
Dat eerste. Deze impressie is vanaf het Vredenburg.
For great justice!
pi_102293048
De jaarbeurs, die staat op de verkeerde plek...
pi_102293247
quote:
De functie is niet bekend. Omdat het op de toenmalige oever van de Rijn is gemaakt, denken archeologen dat het mogelijk met de visvangst te maken had.
Zo zeg, hoe zouden ze tot die voorlopige conclusie zijn gekomen?
pi_102293264
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:34 schreef zatoichi het volgende:
De jaarbeurs, die staat op de verkeerde plek...
Die staat daar prima net buiten het leefgebied.
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:14:07 #227
8369 speknek
Another day another slay
pi_102294324
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:16 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat eerste. Deze impressie is vanaf het Vredenburg.
Ik zie het nu op de foto erboven, maar is het niet juist vanaf de straat?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102294595
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

Die staat daar prima net buiten het leefgebied.
Ja dat is buiten het leefgebied omdat de jaarbeurs daar staat; daardoor zijn alle wijken aan de andere kant van het station buitenwijken. De ambitie is om van CS het middelpunt te maken maar dat lukt nooit zolang dat ding in de weg staat. Ik zeg weghalen en verplaatsen naar Leidsche Rijn; kunnen bezoekers direct van de A2 naar de jaarbeurs rijden, mensen kunnen vanaf terwijde naar de jaarbeurs lopen, al het jaarbeurs verkeer weg uit het centrum, Lombok vind aansluiting met het centrum net als dichterswijk, Bouw een nieuwe wijk en voorzieningen aan die kant van het station, huizenprijzen zullen stijgen, leefbaarheid zal beter worden, iedereen blij.

De rai staat toch ook niet op de dam?
pi_102294787
Wat mij betreft wordt die hele ellende in Leidsche Rijn gegooid. Grafgebied.
Maar men vindt het wel best op deze locatie, wat logisch is.

Ondertussen gaan de huizenprijzen van Lombok niet stijgen zolang die veel te grote moskee daar komt.
pi_102294853
Even een vraagje, gaat die tunnel onder het spoor (die 'atoombunker') dicht?
Qua inkomstenderving als mensen ineens onbetaald hun fiets gaan stallen aan de andere kant.
  vrijdag 23 september 2011 @ 19:31:05 #231
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_102308072
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:32 schreef Specularium het volgende:
Even een vraagje, gaat die tunnel onder het spoor (die 'atoombunker') dicht?
Qua inkomstenderving als mensen ineens onbetaald hun fiets gaan stallen aan de andere kant.
Nee, de 'atoombunker' gaat niet dicht. Trouwens wel een coole expositie die ze daar hebben, had ik nooit gezien.

Naast die tunnel is er natuurlijk ook gewoon een fietstunnel en die gaat ook niet dicht. Ze gaan nu eerst aan de westkant "experimenteren" met betaald parkeren. Dus ja, dan zullen er wel wat meer fietsen naar de oostkant verhuizen.
pi_102311178
bij de jaarbeurs gaat ook veel gebeuren hoor, mega bios, casio, moet een uitgaansgebied worden geloof ik.
de jaarbeurs krijg je toch niet weg, die gasten zijn een veel te belangrijke partij in utrecht, met veel geld.
  vrijdag 23 september 2011 @ 20:56:37 #233
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102311726
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

Die staat daar prima net buiten het leefgebied.
Nou.... this praktisch mijn achtertuin... van mij maggie ook weg! Kunnen wij weer parkeren tijdens beurzen ipv dat iedereen voor onze deur komt staan
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  vrijdag 23 september 2011 @ 20:57:18 #234
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102311763
Iemand ook een plattegrondje van hoe t station/vreeburg/singel nu gaat worden??
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102331023
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:43 schreef okiokinl het volgende:
bij de jaarbeurs gaat ook veel gebeuren hoor, mega bios, casio, moet een uitgaansgebied worden geloof ik.
de jaarbeurs krijg je toch niet weg, die gasten zijn een veel te belangrijke partij in utrecht, met veel geld.
pi_102333802
ik zou willen dat die tsjechisch uitziende accordion speler in de binnenstad voor 1 dag andere nummers onder mn raam zou spelen. ;(
pi_102339730
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:43 schreef okiokinl het volgende:
bij de jaarbeurs gaat ook veel gebeuren hoor, mega bios, casio, moet een uitgaansgebied worden geloof ik.
de jaarbeurs krijg je toch niet weg, die gasten zijn een veel te belangrijke partij in utrecht, met veel geld.
De plannen zijn er wel, nu nog maar eens zien wat er allemaal gerealiseerd gaat worden.
pi_102342059
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:57 schreef Reilain het volgende:
Iemand ook een plattegrondje van hoe t station/vreeburg/singel nu gaat worden??
http://www.cu2030.nl/
For great justice!
pi_102342844
hehe, dat was leuk, partijtje voor de vrijheid. :)
  zondag 25 september 2011 @ 22:46:42 #240
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_102381751
Hai!

Zijn er hier misschien mensen die vrijdag naar EINDBAAS in de Ekko gaan en 2 slaapplekken hebben? Of gewoon een grond waar twee mensen op kunnen liggen?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zondag 25 september 2011 @ 23:23:42 #241
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102383464
quote:
Tnxs... Wordt overal groot afgebeeld die site ;) maar ik was um weer vergeten...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102388514
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:06 schreef okiokinl het volgende:
hehe, dat was leuk, partijtje voor de vrijheid. :)
Als je een werkschuwe, langharige kuthippie zonder fatsoenlijk wereldbeeld bent ja. Wat een tuig allemaal zeg.
For great justice!
pi_102388520
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 07:46 schreef Q. het volgende:

[..]

Als je een werkschuwe, langharige kuthippie zonder fatsoenlijk wereldbeeld bent ja. Wat een tuig allemaal zeg.
Was jij erbij dan?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102388529
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 07:46 schreef Q. het volgende:

[..]

Als je een werkschuwe, langharige kuthippie zonder fatsoenlijk wereldbeeld bent ja. Wat een tuig allemaal zeg.
Helemaal mee eens. Desalniettemin zag het er best gezellig uit.

Iemand nog naar closing party strand oog in al geweest?

Schijnt moeilijk druk geweest te zijn namelijk.
pi_102388560
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 07:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Was jij erbij dan?
Er stond een reportage op GeenStijl. 8-)
For great justice!
pi_102388621
Ja, van Tom Staal. Wat is dat een saai persoon zeg. Die schreef ook altijd van die slechte restaurantrecensies op DNU.nu
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102388631
Desalniettemin waren het veel vieze krakers ja...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102389014
Ze kwamen voorbij mijn huis en het waren weldegelijk vieze krakers met van die vieze honden en euro shopper bier.
pi_102389075
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 08:41 schreef bierjoost het volgende:
Ze kwamen voorbij mijn huis en het waren weldegelijk vieze krakers met van die vieze honden en euro shopper bier.
Dat zeg ik toch
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102389104
Al had dat ene mens wellicht wel gelijk met d'r infrastructuur die steeds meer tegen de vrijheid ingaat: kastje in de auto, vingerafdruk in het paspoort, volgen op internet, gegevensuitwisseling met andere overheden etcetera.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102389329
Dat het vieze krakers zijn maakt ze niet per se dom natuurlijk :)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_102389461
HOAX
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102389565
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 08:47 schreef Nielsch het volgende:
Al had dat ene mens wellicht wel gelijk met d'r infrastructuur die steeds meer tegen de vrijheid ingaat: kastje in de auto, vingerafdruk in het paspoort, volgen op internet, gegevensuitwisseling met andere overheden etcetera.
Als je je gedraagt zoals dat tuig zich gedraagt creeër je weinig draagvlak voor je standpunten, sterker nog, op zo'n manier keren mensen zich er van af.
For great justice!
  maandag 26 september 2011 @ 09:21:40 #254
8369 speknek
Another day another slay
pi_102389670
mja, ik haat krakers, maar ik haat big brother nog net wat meer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102389687
Ja ik deel die standpunten ook wel; maar ja ik ga er echt niet tussenlopen... En mijn vrouw is doodsbang voor die honden :')
  maandag 26 september 2011 @ 09:23:04 #256
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102389697
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 07:46 schreef Q. het volgende:

[..]

Als je een werkschuwe, langharige kuthippie zonder fatsoenlijk wereldbeeld bent ja. Wat een tuig allemaal zeg.
Helemaal mee eens! Gadverdamme wat een vieze hippies. Beetje onze stad lopen bevuilen met hun vlooienhaar. Blech.

Gelukkig werd er dit weekend ook iets georganiseerd voor mensen die wel eens af en toe onder de douche gaan en iets uitvoeren, namelijk de Singelloop. Leuke sfeer, heerlijk weer..ik heb zelf een tijd gerend van 56.55, niet m'n PR maar ik had ook niet getraind en het was warm. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_102389727
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Gadverdamme wat een vieze hippies. Beetje onze stad lopen bevuilen met hun vlooienhaar. Blech.

Gelukkig werd er dit weekend ook iets georganiseerd voor mensen die wel eens af en toe onder de douche gaan en iets uitvoeren, namelijk de Singelloop. Leuke sfeer, heerlijk weer..ik heb zelf een tijd gerend van 56.55, niet m'n PR maar ik had ook niet getraind en het was warm. :')
Daar heb ik heel wat meer respect voor dan rellend kraaktuig. :7 Goed bezig!
For great justice!
pi_102389735
Maar fris rook ook dat niet :N
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_102389773
Beetje jammer dat er iemand bij de Singelloop is overleden ;(
Tap tap tap
pi_102389818
Tja risico van topsport, hoe lullig ook. Sporten is helemaal niet gezond; dat is een mythe.
  maandag 26 september 2011 @ 09:57:19 #261
62913 Blik
The one and Only!
pi_102390251
In principe was het te warm voor topsport, dus dan kun je helaas dergelijke dingen verwachten.

Wat zatoichi hier zegt ben ik het mee oneens. Sporten is wel degelijk gezond mits je het met verstand doet, topsport is echter niet gezond.
  maandag 26 september 2011 @ 10:36:41 #262
8369 speknek
Another day another slay
pi_102390997
Wedstrijden zijn niet gezond. Vorig jaar of twee jaar terug stond ik in de buurt van de finish van de singelloop, en daar kwam op een gegeven moment ook iemand langs die volledig van het padje af was, botste eerst tegen de omheining aan de ene kant, toen aan de andere kant, waarna wat mensen hem weer de goede richting opwezen en hij doorstrompelde. Drie minuten later ineens veel consternatie en een ambulancesirene :').

Het is ook een beetje de reden waarom ik zelf niet meer met die lopen meedoe, ik kan mezelf niet zo goed matigen dan. Dan ben ik 500 meter voor de finish al vrij dood, maar denk ik ach fuck it, nog 500 meter, straks haalt die vriendin me weer in, ik kan nog wel even doorbijten, laat ik nog wat versnellen voor een mooie tijd etc. Gevolg is dat ik aan het eind stekende pijn in de helft van m'n organen heb en ik nog een uur lang duizelig ben. Niks gezonds aan.

En ik geloof dat mensen die een beetje overgewicht hebben vaak langer leven dan mensen die slank zijn, dus ik vind het geen gekke gedachte dat sport gewoon vrijwel altijd ongezond is (maar je gaat er wel beter van uit zien).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 26 september 2011 @ 10:41:34 #263
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102391100
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:36 schreef speknek het volgende:
Het is ook een beetje de reden waarom ik zelf niet meer met die lopen meedoe, ik kan mezelf niet zo goed matigen dan. Dan ben ik 500 meter voor de finish al vrij dood, maar denk ik ach fuck it, nog 500 meter, straks haalt die vriendin me weer in, ik kan nog wel even doorbijten, laat ik nog wat versnellen voor een mooie tijd etc. Gevolg is dat ik aan het eind stekende pijn in de helft van m'n organen heb en ik nog een uur lang duizelig ben. Niks gezonds aan.
Ik heb/had exact hetzelfde. Je wordt opgenaaid door je vrienden, je wil je niet laten kennen of een mietje zijn en uiteindelijk ga je zeven keer door je eigen grens heen. Je wil op het eind elke seconde nog pakken maar je gaat wel bijna van je stokje af als je over de finish bent. Het laatste wat je wil is opgeven en uitgelachen worden door je vrienden.

Even los van het feit dat ik m'n knieën nu amper kan buigen en erbij loop als een kreupele Koos Alberts. :')

Maar uiteindelijk heb je wel een goed gevoel van 'pfoe, heb het toch maar even gedaan!' Maar nu even geen hardlopen meer, vind ik het ook een vrij saaie sport zonder publiek langs de kant.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 26 september 2011 @ 10:54:29 #264
62913 Blik
The one and Only!
pi_102391364
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:36 schreef speknek het volgende:
Wedstrijden zijn niet gezond. Vorig jaar of twee jaar terug stond ik in de buurt van de finish van de singelloop, en daar kwam op een gegeven moment ook iemand langs die volledig van het padje af was, botste eerst tegen de omheining aan de ene kant, toen aan de andere kant, waarna wat mensen hem weer de goede richting opwezen en hij doorstrompelde. Drie minuten later ineens veel consternatie en een ambulancesirene :').

Het is ook een beetje de reden waarom ik zelf niet meer met die lopen meedoe, ik kan mezelf niet zo goed matigen dan. Dan ben ik 500 meter voor de finish al vrij dood, maar denk ik ach fuck it, nog 500 meter, straks haalt die vriendin me weer in, ik kan nog wel even doorbijten, laat ik nog wat versnellen voor een mooie tijd etc. Gevolg is dat ik aan het eind stekende pijn in de helft van m'n organen heb en ik nog een uur lang duizelig ben. Niks gezonds aan.

En ik geloof dat mensen die een beetje overgewicht hebben vaak langer leven dan mensen die slank zijn, dus ik vind het geen gekke gedachte dat sport gewoon vrijwel altijd ongezond is (maar je gaat er wel beter van uit zien).
Dus, tot 500 meter voor de finish gaat alles goed en lekker, maar omdat je jezelf niet wilt laten kennen ga je de laatste 500 meter nog even tot het gaatje en ga je over je grens. En dan is sporten opeens ongezond?

Ik ga mee met de redenering dat sporten ongezond is als je te ver over je grenzen heen gaat, maar sporten in zijn algemeenheid ongezond noemen vind ik echt onzin. Zeker als je het vergelijkt met iemand die niet sport
pi_102391697
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:54 schreef Blik het volgende:
Ik ga mee met de redenering dat sporten ongezond is als je te ver over je grenzen heen gaat, maar sporten in zijn algemeenheid ongezond noemen vind ik echt onzin. Zeker als je het vergelijkt met iemand die niet sport
Ik chargeer natuurlijk wel, maar het is vooral bewegen dat gezond is (minimaal 30 minuten per dag), en sporten minder. Dat er een verschil is tussen recreatief sporten en fanatiek sportern staat buiten kijf, maar ook recreatief sporten is behoorlijk ongezond. Kijk vooral naar blessures e.d. Tennis, voetbal, contactsporten en vooral hardlopen is echt niet gezond voor je.

Ik denk dat je gezonder af bent als je 30 minuten per dag naar je werk fietst (alhoewel vanochtend in de krant stond dat fietsen in grote steden ongezond is vanwege de uitlaatgassen), dan dat je 30 minuten gaat fitnessen.

Overigens doe ik ook gewoon aan hardlopen enzo, dus doe net zo (on)gezond ;)

Oh en Speknek is het niet juist dat mensen met een beetje ondergewicht juist langer blijven leven? (Moet jij weten met je bezoek aan Japan!)
  maandag 26 september 2011 @ 11:22:09 #266
8369 speknek
Another day another slay
pi_102392062
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:54 schreef Blik het volgende:
Dus, tot 500 meter voor de finish gaat alles goed en lekker
Nou nee ook niet echt. Ik geloof eigenlijk niet dat het het ooit gezond is als je hartslag boven de 150bpm komt, daar slijt het alleen maar sneller van.

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:07 schreef zatoichi het volgende:
Oh en Speknek is het niet juist dat mensen met een beetje ondergewicht juist langer blijven leven? (Moet jij weten met je bezoek aan Japan!)
http://www.elsevier.nl/we(...)kje-leven-langer.htm

Ik weet ook niet zo zeker of er veel Japanners met ondergewicht zijn. In mijn ervaring in de badhuizen zijn er genoeg met vetrandjes en blubber, alleen hebben ze gewoon een tengere bouw.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102392215
nou nou, wat zijn we weer tokkie, met al die ' vieze krakers' commentaren...
allemaal fijn in de wilders-mode vandaag? t is links dus tuig en trap maar de grond in?

quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 07:54 schreef Q. het volgende:

[..]

Er stond een reportage op GeenStijl. 8-)
geweldige reportage, typisch nieuw-rechtse afzeik onzin.
je gaat meer dan een uur mensen interviewen, en dan lekker knippen en plakken zodat je iets kunt maken dat je vooringenomen mening bevestigd. en dan laat je 1 stuje erin van een oude dame die iets zinnigs zegt, en scheld je haar nog even uit voor teef.
dat noemt zich journalisten, het is te treurig voor woorden. misschien moet je dan even overnieuw nadenken wie het tuig zijn en wie niet.

maar goed, doet er verder niet toe, was supergezellig en een zeer nodig ander geluid. :)
  maandag 26 september 2011 @ 11:32:38 #268
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102392341
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:28 schreef okiokinl het volgende:
nou nou, wat zijn we weer tokkie, met al die ' vieze krakers' commentaren...
allemaal fijn in de wilders-mode vandaag? t is links dus tuig en trap maar de grond in?
Vond ik voor Wilders ook al hoor. Heb nooit wat opgehad met die luie stinkballen.

Ga gewoon eens onder de douche, gedraag je normaal en zeg dan wat je probleem is. Dat komt beter over dan al jointjes rokend de godganse dag zitten chillen en dan af en toe eens wat roepen dat de maatschappij zo kut is.
Gourmetten of steengrillen?
pi_102392448
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:32 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vond ik voor Wilders ook al hoor. Heb nooit wat opgehad met die luie stinkballen.

Ga gewoon eens onder de douche, gedraag je normaal en zeg dan wat je probleem is. Dat komt beter over dan al jointjes rokend de godganse dag zitten chillen en dan af en toe eens wat roepen dat de maatschappij zo kut is.
Zonder iets bij te dragen kun je simpelweg niet serieus genomen worden. Het systeem dat ons onderhoud is kut!! Wait whut? Ja! Anarchie!!

:')
  maandag 26 september 2011 @ 11:38:44 #270
8369 speknek
Another day another slay
pi_102392502
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:28 schreef okiokinl het volgende:
nou nou, wat zijn we weer tokkie, met al die ' vieze krakers' commentaren...
allemaal fijn in de wilders-mode vandaag? t is links dus tuig en trap maar de grond in?
Wilders en zijn aanhangers zijn ook tokkies, tuig en trap ik het liefst de grond in. Ik sta in super elitaire mode, en dat elke dag.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 26 september 2011 @ 11:48:00 #271
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_102392792
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 08:47 schreef Nielsch het volgende:
Al had dat ene mens wellicht wel gelijk met d'r infrastructuur die steeds meer tegen de vrijheid ingaat: kastje in de auto, vingerafdruk in het paspoort, volgen op internet, gegevensuitwisseling met andere overheden etcetera.
Ik maak me ook zorgen over big brother, maar die vrouw met haar club Vrijbit helpt absoluut niet.

Dan heb ik liever initiatieven als http://www.bof.nl of http://www.privacyfirst.nl.
pi_102393375
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:28 schreef okiokinl het volgende:
nou nou, wat zijn we weer tokkie, met al die ' vieze krakers' commentaren...
allemaal fijn in de wilders-mode vandaag? t is links dus tuig en trap maar de grond in?

[..]

geweldige reportage, typisch nieuw-rechtse afzeik onzin.
je gaat meer dan een uur mensen interviewen, en dan lekker knippen en plakken zodat je iets kunt maken dat je vooringenomen mening bevestigd. en dan laat je 1 stuje erin van een oude dame die iets zinnigs zegt, en scheld je haar nog even uit voor teef.
dat noemt zich journalisten, het is te treurig voor woorden. misschien moet je dan even overnieuw nadenken wie het tuig zijn en wie niet.

maar goed, doet er verder niet toe, was supergezellig en een zeer nodig ander geluid. :)
Nee, die Indymedia artikelen zijn lekker objectief. Kom op zeg. Zoals ik aangaf zag het er best gezellig uit en vind ik het prima dat er een 'ander' geluid gegeven mag worden.

Maar het is en blijft links tuig, dat te beroerd is om via normale kanalen van de democratie hun standpunten duidelijk te maken. Dat je om serieus genomen te worden, sowieso een 'normaal' uiterlijk moet hebben, dan wordt ook niet gesnapt.
pi_102393649
hard nodig dat er meer van dit soort dingen in utrecht worden georganiseerd, zo te horen.
die privacy websites zijn inderdaad goed, zo doet iedereen wat ie kan toch? lijkt mij het belangrijkste, dat je dan niet elkaar gaat lopen afzeiken, maar een beetje steunt.
pi_102394660
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:04 schreef bierjoost het volgende:

Maar het is en blijft links tuig, dat te beroerd is om via normale kanalen van de democratie hun standpunten duidelijk te maken.
met alle respect, sinds wanneer is demonstreren op straat geen normaal kanaal van de democratie meer?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102395228
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

met alle respect, sinds wanneer is demonstreren op straat geen normaal kanaal van de democratie meer?
Ik doelde er meer op dat het daarbij blijft. En ze niet eens een fatsoenlijke politieke partij kunnen oprichten, waar ze zelf op kunnen stemmen.
pi_102395339
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:01 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Ik doelde er meer op dat het daarbij blijft. En ze niet eens een fatsoenlijke politieke partij kunnen oprichten, waar ze zelf op kunnen stemmen.
De SP heeft anders aardig wat zetels in de 2de Kamer. Teveel mijns inziens, ik vind het namelijk een verachtelijke partij, maar ik kan me voorstellen dat het de partij is waar dit soort mensen op stemmen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102395417
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:01 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Ik doelde er meer op dat het daarbij blijft. En ze niet eens een fatsoenlijke politieke partij kunnen oprichten, waar ze zelf op kunnen stemmen.
je bent zo vooringenomen, er liepen mensen van groenlinks en de sp mee.
en de harde kern anarchisten, die heb ik niet eens gezien, de bivakmutsjes met zwarte jasjes.
en verder doen anarchisten niet mee aan politiek, dat is de hele kern van hun ideologie. zij gebruiken andere middelen om hun stem te laten horen, namelijk zelf actie ondernemen.
pi_102395610
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:00 schreef Vanyel het volgende:
Dat het vieze krakers zijn maakt ze niet per se dom natuurlijk :)
En daar zitten ze dan voor Cafe Belgie met hun hond.
Die hond is nog schoner dan het baasje. Kun je nagaan.
pi_102396238
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef okiokinl het volgende:

[..]

je bent zo vooringenomen, er liepen mensen van groenlinks en de sp mee.
en de harde kern anarchisten, die heb ik niet eens gezien, de bivakmutsjes met zwarte jasjes.
en verder doen anarchisten niet mee aan politiek, dat is de hele kern van hun ideologie. zij gebruiken andere middelen om hun stem te laten horen, namelijk zelf actie ondernemen.
Waarom moeten die GL en SP een ander geluid laten horen? Dat kunnen ze toch doen in de Kamer?

En over dat laatste doelde ik dus ook op dat ze democratische kanalen niet gebruiken. Dan ben je wat mij betreft tuig, door direct actie te ondernemen, als je denkt dat dat het juiste is, zonder dat te laten toetsen.
pi_102396826
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:27 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Waarom moeten die GL en SP een ander geluid laten horen? Dat kunnen ze toch doen in de Kamer?

En over dat laatste doelde ik dus ook op dat ze democratische kanalen niet gebruiken. Dan ben je wat mij betreft tuig, door direct actie te ondernemen, als je denkt dat dat het juiste is, zonder dat te laten toetsen.
Wat een onzin. Ze proberen de publieke opinie en wellicht ook politici te beïnvloeden. Of dat op deze manier effect sorteert is twijfelachtig, maar dat doet er niet toe. Dat maakt je nog niet direct tuig. Ze doen het tenminste nog voor de schermen. Je moest eens weten hoeveel miljarden er omgaan in de lobby-industrie, die de publieke opinie en politici achter de schermen proberen te beïnvloeden. Dat zijn duurbetaalde mannen in maatpakken die van alles gedaan krijgen zonder dat ze dit hebben laten toetsen. Door hoor ik je niet over.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102397028
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ze proberen de publieke opinie en wellicht ook politici te beïnvloeden. Of dat op deze manier effect sorteert is twijfelachtig, maar dat doet er niet toe. Dat maakt je nog niet direct tuig. Ze doen het tenminste nog voor de schermen. Je moest eens weten hoeveel miljarden er omgaan in de lobby-industrie, die de publieke opinie en politici achter de schermen proberen te beïnvloeden. Dat zijn duurbetaalde mannen in maatpakken die van alles gedaan krijgen zonder dat ze dit hebben laten toetsen. Door hoor ik je niet over.
De demonstranten noem ik nergens tuig. Ik noemde ze vieze krakers. En precies wat je zegt, de lobby industrie. Dat is wel wat anders dan met een bivak muts op je hoofd politici intimideren.
pi_102397117
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:50 schreef bierjoost het volgende:

[..]

De demonstranten noem ik nergens tuig. Ik noemde ze vieze krakers. En precies wat je zegt, de lobby industrie. Dat is wel wat anders dan met een bivak muts op je hoofd politici intimideren.
Ik dacht dat we het over de demonstranten van het Partijtje voor de Vrijheid hadden. Ja, het waren krakers ja en daar heb ik niets mee, maar ik heb niemand met een bivakmuts gezien. Over wie heb je het nu precies?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102397207
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik dacht dat we het over de demonstranten van het Partijtje voor de Vrijheid hadden. Ja, het waren krakers ja en daar heb ik niets mee, maar ik heb niemand met een bivakmuts gezien. Over wie heb je het nu precies?
De discussie was al weer naar anarchistich links tuig geslingerd. Overigens kan dat lobby tuig natuurlijk ook zo maar eens intimiderend uit de hoek komen. Maar deze discussie gaat helemaal niet meer over Utrecht.

Zoals ik al zei, heb ik ook helemaal niets met vieze stink krakers. Maar zag het er erg gezellig uit en is demonstratie natuurlijk een prima (zei het niet effectief, in mijn ogen) middel om een 'ander geluid' te laten horen.
pi_102397280
quote:
Aan de Theemsdreef in Overvecht is zaterdag rond 16.00 uur een tiener in zijn gezicht gestoken met een schroevendraaier. De politie heeft de 14-jarige dader inmiddels aangehouden.

Het 13-jarige slachtoffer kon ter plekke worden verzorgd.
Gezellige boel daar!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102397394
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 13:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Gezellige boel daar!
Tuig! :')
pi_102397550
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:01 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Tuig! :')
Dat ook ja
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102399209
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:27 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Waarom moeten die GL en SP een ander geluid laten horen? Dat kunnen ze toch doen in de Kamer?

En over dat laatste doelde ik dus ook op dat ze democratische kanalen niet gebruiken. Dan ben je wat mij betreft tuig, door direct actie te ondernemen, als je denkt dat dat het juiste is, zonder dat te laten toetsen.
openbaar en vrij protest is een essentieel onderdeel van democratie. de politiek is er om ONS te dienen, wij zijn er niet om de politiek te bedienen. en als de politiek niet luisterd of iets anders doet dan wat jij wilt, dan is protest een drukmiddel om zaken op de agenda te krijgen.
raar dat je dat niet begrijpt.

en een protest organiseren IS directe actie. stemmen is indirecte actie, als je het al actie kan noemen, want je geeft je zelfbeschikking weg aan wat mensen die dan 4 jaar lang voor jou beloven te spreken. somiigen zijn daar tevreden mee, of het interesseerd ze geen reet. en sommigen willen meer inspraak en doen er dus niet aan mee, doen dan dus zelf dingen. sommigen gaan daarin te ver, vind ik ook. de meesten niet. dit was een volledig geweldloze demonstratie, zonder zwarte capichons. geen enkele reden om zo maaskantje te doen dus.
pi_102399225
en laten we het nou weer gewoon over utrecht hebben, zoals dat hoort in dit topic.
pi_102399399
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:07 schreef okiokinl het volgende:
en laten we het nou weer gewoon over utrecht hebben, zoals dat hoort in dit topic.
Accoord. En zoals ik al zei: de mensen in die demonstratie noemde ik geen tuig...

OT: Weet iemand waarom het opeens koopzondag bleek te zijn afgelopen zondag?
pi_102399712
Geen idee.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102399736
In zowel november als december zijn er trouwens 3 koopzondagen per maand. Maar das elk jaar zo.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102399748
Nee weet ik ook niet, kwam er ook alleen maar achter omdat ik toevallig een wandeling met mijn hoogzwangere vrouw maakte en ze niet veel verder kwam dan de stad.... Het was super rustig, dus kan me niet voorstellen dat het de winkels wat heeft opgeleverd...

Ik dacht mooi, ik heb toch nog wat van de Gamma nodig, maar die was dus wel dicht... zul je altijd zien :)
pi_102399804
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:25 schreef zatoichi het volgende:
Nee weet ik ook niet, kwam er ook alleen maar achter omdat ik toevallig een wandeling met mijn hoogzwangere vrouw maakte en ze niet veel verder kwam dan de stad.... Het was super rustig, dus kan me niet voorstellen dat het de winkels wat heeft opgeleverd...

Ik dacht mooi, ik heb toch nog wat van de Gamma nodig, maar die was dus wel dicht... zul je altijd zien :)
Het kan een van de twee individuele winkelkoopzondag zijn die elke winkel in Utrecht mag aanvragen. Veel winkels die bij elkaar zitten doen dat dan gezamenlijk. De volgende in het centrum is op zondag 13 november. Hierdoor komt het aantal koopzondag in november feitelijk op 4 in plaats van 3.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102400576
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:25 schreef zatoichi het volgende:
Nee weet ik ook niet, kwam er ook alleen maar achter omdat ik toevallig een wandeling met mijn hoogzwangere vrouw maakte en ze niet veel verder kwam dan de stad.... Het was super rustig, dus kan me niet voorstellen dat het de winkels wat heeft opgeleverd...

Ik dacht mooi, ik heb toch nog wat van de Gamma nodig, maar die was dus wel dicht... zul je altijd zien :)
Het was rustig ja :o Ik moest nog even wat voor een verjaardag halen en dacht oh god, ik moet die ellende door... maar nee O+
Tap tap tap
pi_102401531
ik dacht gisteren nog, was het maar koopzondag.. en dat was het dus, lol.
pi_102402113
Ik kom niet graag in de hema, vanwege de drukte; dat was zondag wel even ander! :D
pi_102402152
De HEMA is een goede winkel. Ze hebben er spullen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102402266
Ouwe doos. Zoek de verschillen:

For great justice!
pi_102402480
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 16:31 schreef Q. het volgende:
Ouwe doos. Zoek de verschillen:

[ afbeelding ]
Toen was Utrecht nog zwart-wit, nu niet meer.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102402529
Mooie tijd was dat. Ik zie trouwens de Monicakerk er ook nog op staan, moet rond 1970 zijn geweest deze foto, de treinen waren al geel en er staat al een HC-bouwkeet op het Smakkelaarsveld.

En die heerlijke rommelige, kleinschalige bebouwing op het Leidseveer. O+
For great justice!
pi_102402575
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 16:31 schreef Q. het volgende:
Ouwe doos. Zoek de verschillen:

[ afbeelding ]
Geen roken is dodelijk banner over dat reclamebord?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')