abonnement Unibet Coolblue
pi_102083302
Serieus man, die gast heeft gewoon een volstrekt ontopic reactie van me verwijderd, onder de noemer antisemitisch (de reactie was alles behalve antisemitisch...). Heb bijna moeten smeken om de reactie even te copypasten, net tot het moment daar was... topic op slot. Dit is echt verkeerd.
  zondag 18 september 2011 @ 02:22:16 #178
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102083331
Hij was wel een beetje partijdig ja. :')
This isn't even my final form.
pi_102083351
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 02:22 schreef Levolution het volgende:
Hij was wel een beetje partijdig ja. :')
Een beetje :')
Wat deed hij daar überhaupt :') Hij is moderator/redactie lid op film.fok.nl...hij heeft niks op de fp te zoeken :')
pi_102083408
Betreffende crewlid is een Koerd in diaspora (niets tegen Koerden!), dus wellicht dat het een en ander in perspectief plaatst. Omdat zijn volk onderdrukt is, voelt hij blijkbaar de noodzaak om zijn macht te misbruiken ten nadele van posts van Turken die hem niet welgevallig zijn. Deze posts zijn behoorlijk tekenend...

quote:
8s.gif Op zondag 18 september 2011 01:35 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Natuurlijk neemt de Turk het op voor zijn landsgenoten.

Niet dat elke Turk zo is, want er zitten een aantal Turken in dat topic (nou ja, aantal, volgens mij eentje) die niet op zo'n asociale manier reageert.

Ik verwijder berichten die ten nadeel zijn van de Turken, maar niet omdat ik racistisch bezig ben. De berichten zijn elke keer weer off-topic, antisemitisch, racistisch en/of bevatten haatzaaierij.

Dat je dit kunt doen in Turkije, omdat het daar de cultuur is, betekent niet dat het een standaard is in de Westerse wereld. Hier zijn er regels waar men zich aan dient te houden en ook op de Frontpage van deze website.

Ik denk niet dat FOK! graag gevonden zou willen worden door mensen, omdat er door een stel Turken 250 antisemitische berichten zijn geplaatst. Wat ik doe is omdat ik graag de naam van FOK! zuiver wil houden en niet dat mensen het straks voor een of andere nazi-website aanzien.

Wat jullie doen is niet alleen fout volgens de regels van de FP, maar ook volgens de Nederlandse wet.

Ik vraag jullie vriendelijk weer ontopic te gaan bij dat nieuwsbericht en de rest te vergeten. Jullie zijn te eigenwijs en egoïstisch om jullie gelijk te behalen. Die krijgen jullie niet, want jullie zitten fout. Leer daar maar mee leven, niet elk land werkt zoals Turkije. Dit klinkt misschien hard, maar na 4 uur blijven jullie doorgaan.
quote:
8s.gif Op zondag 18 september 2011 01:56 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Jullie denken echt dat jullie een superieur volk zijn he?

Ik zal je eens iets vertellen:

Ik zie een mooi, rijk, eerlijk, democratisch, vriendelijk, leuk en kleurrijk toekomst niet bepaald in een Turk of Marokkaan. Ik zoek geen Turkse of Marokkaanse vriendin en als ik dat wel deed, dan zeker niet via een forum, maar in het echt. Je-weet-wel, wanneer je elkaar kunt aanraken. Ik heb andere behoeftes en een Turkse/Marokkaanse vriendin heb ik dan ook geen behoefte aan. Sterker nog: zoiets zou niet eens onderaan mijn 50.000 things-to-do-before-i-die lijstje staan.

Sorry als ik hiermee mensen heb gekwetst, maar ik houd er niet van wanneer mensen denken superieur te zijn aan anderen. Is weleens fout gegaan in het verleden enzo. :s)
:')

[ Bericht 17% gewijzigd door TheMagnificent op 18-09-2011 02:32:32 ]
pi_102083534
Lekker boeiend of het een Koerd, Jood, of wat dan ook is. Maar zijn partijdigheid druipt er echt van af. Dat is echt verkeerd. Hij kwam in de discussie met kinderachtige flauwekul als "Joden en Koerden hebben altijd gewonnen en zullen nooit opgeven" En een hoop verwante blabla. Kom op, zit je in een serieuze discussie, kom je met zo een geweldige dooddoener... en dan doodleuk alle reacties verwijderen die niet in zijn straatje passen, zelfs mijn reacties die absoluut niet antisemitisch waren (wat hij wel beweert).
pi_102083679
Die computerprobleem zal niet zo lang mod meer blijven denk ik :')
pi_102083756
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 02:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die computerprobleem zal niet zo lang mod meer blijven denk ik :')
nou, fok heeft met de jaren mee steeds meer tolerantie getoond voor discriminatie en racisme. het zou me niet verbazen als de fok crew ook nog eens voor zijn woorden en daden op gaat komen.

ik heb talloze racistische en discriminerende reacties gezien op de frontpage die ze rustig laten staan, vroeger werden deze verwijderd: zoals het hoort.

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 02:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Betreffende crewlid is een Koerd in diaspora (niets tegen Koerden!), dus wellicht dat het een en ander in perspectief plaatst. Omdat zijn volk onderdrukt is, voelt hij blijkbaar de noodzaak om zijn macht te misbruiken ten nadele van posts van Turken die hem niet welgevallig zijn. Deze posts zijn behoorlijk tekenend...

[..]


[..]

:')
met alles dat hij zegt toont hij slechts zijn ware aard en leeftijd aan, in dit geval 18. een kind van 18 ga je niet representatief opstellen op de frontpage. een kind van 18 moet zich zelf nog ontdekken, en in dit geval 'druipt dit er ook echt van af'.
  zondag 18 september 2011 @ 03:17:10 #184
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_102084240
Wat een onzin allemaal.

Het is goed wanneer een Turk Joden of Koerden discrimineert, maar o wee als iemand de Turk erop wijst dat we HIER in een democratie leven en waarbij antisemitische uitspraken (en daar zijn er tientallen van geplaatst) verboden zijn en verwijderd worden.

Daarnaast heeft YoungTurk gezorgd voor zo'n 180 spamberichten waarin mensen hun vinger moeten opsteken als ze mij stout vinden :')

Sorry jongens, jullie moeten er maar mee leren leven dat er in dit land, in het Westen en in Israel regels zijn die nageleefd moeten worden. Onderdrukken van Joden, Koerden, Christenen en alles en iedereen wat geen Turk is, mogen jullie van mij doen in Turkije. Hier moeten jullie echter braaf zijn :)
pi_102084317
Ik typ morgen een verhaal over hoe dom en waarom je dom bent.
Heb geen zin om momenteel teveel moeite in jou te steken.
  zondag 18 september 2011 @ 03:24:34 #186
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_102084359
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 03:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik typ morgen een verhaal over hoe dom en waarom je dom bent.
Heb geen zin om momenteel teveel moeite in jou te steken.
Doe geen moeite, zal dit topic niet meer bezoeken.

:W
  zondag 18 september 2011 @ 03:24:39 #187
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102084361
quote:
8s.gif Op zondag 18 september 2011 03:17 schreef computerprobleem het volgende:
Wat een onzin allemaal.

Het is goed wanneer een Turk Joden of Koerden discrimineert, maar o wee als iemand de Turk erop wijst dat we HIER in een democratie leven en waarbij antisemitische uitspraken (en daar zijn er tientallen van geplaatst) verboden zijn en verwijderd worden.

Daarnaast heeft YoungTurk gezorgd voor zo'n 180 spamberichten waarin mensen hun vinger moeten opsteken als ze mij stout vinden :')

Sorry jongens, jullie moeten er maar mee leren leven dat er in dit land, in het Westen en in Israel regels zijn die nageleefd moeten worden. Onderdrukken van Joden, Koerden, Christenen en alles en iedereen wat geen Turk is, mogen jullie van mij doen in Turkije. Hier moeten jullie echter braaf zijn :)
Ik durf te beamen dat de users hierboven niets tegen Koerden hebben en ook niet antisemitisch zijn. Het gaat ons niet om de discussie die gevoerd wordt tussen beide partijen, het gaat ons om de partijdigheid die komt kijken bij jouw modereren.
This isn't even my final form.
pi_102084647
quote:
8s.gif Op zondag 18 september 2011 03:17 schreef computerprobleem het volgende:
Wat een onzin allemaal.

Het is goed wanneer een Turk Joden of Koerden discrimineert, maar o wee als iemand de Turk erop wijst dat we HIER in een democratie leven en waarbij antisemitische uitspraken (en daar zijn er tientallen van geplaatst) verboden zijn en verwijderd worden.

Daarnaast heeft YoungTurk gezorgd voor zo'n 180 spamberichten waarin mensen hun vinger moeten opsteken als ze mij stout vinden :')

Sorry jongens, jullie moeten er maar mee leren leven dat er in dit land, in het Westen en in Israel regels zijn die nageleefd moeten worden. Onderdrukken van Joden, Koerden, Christenen en alles en iedereen wat geen Turk is, mogen jullie van mij doen in Turkije. Hier moeten jullie echter braaf zijn :)
kom je weer met je shittalk. wat weet jij van nederland? nog voor jij geboren was had nog niet één nederlander iets gezegd zoals "hier moeten jullie braaf zijn", "mogen jullie doen in turkije" en "ga terug naar turkije". nederland was een heel sociaal land en behandelde iedereen ook gelijk.

echter sinds het hele europa gebeuren van start was gegaan, is nederland en zijn maatschappij onwijs veel veranderd. de economische achtergang bij mensen en in het land heeft gezorgd voor veel frustratie en dat uit zich in van alles. racisme, discriminatie, denkwijze, media, omgang met elkaar. noem maar op.

zelfs wilders zou jou krom uitlachen, want je denkt precies te doen wat hij doet maar je doet juist het tegenovergestelde. hij verlangt naar het land dat nederland was voor het betreden van europa. jij wilt een nederland dat nooit bestaan heeft en nooit zal bestaan ook.

je bent nog veel te jong en hebt veel te weinig macht en invloed, kennis en levenservaring om deze en dergelijke last op je schouders te dragen, dit weet jij zelf ook heel goed. maar ach, trots, trots is wat jou nog het energie geeft om tegen ons allen in te gaan. echter wil jij het geen trots noemen, want trots, trots is iets dat slechts dat aan de turken erkend is: wanneer we uitgaan van jou denkwijze. zelfs dat stukje zelfkennis heb je niet.
pi_102084841
quote:
8s.gif Op zondag 18 september 2011 03:24 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Doe geen moeite, zal dit topic niet meer bezoeken.

:W
Jij bent hier niet welkom.

Net zoals je bij meerdere plekken niet welkom bent, gniffel gniffel :D
pi_102087687
wat een triest figuur is dat computerprobleem ook en ook nog mod dus :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_102087800
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 02:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die computerprobleem zal niet zo lang mod meer blijven denk ik :')
als ie zijn werk niet goed doet lijkt me wel ,maar de mensen die daar over gaan moeten wel in de gaten hebben waar hij mee bezig is
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_102088100
quote:
8s.gif Op zondag 18 september 2011 03:17 schreef computerprobleem het volgende:
Daarnaast heeft YoungTurk gezorgd voor zo'n 180 spamberichten waarin mensen hun vinger moeten opsteken als ze mij stout vinden :')
Zijn username impliceert sowieso al een racistische tendens, mits hij de geschiedenis ervan weet. :')
pi_102088367
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 10:58 schreef IntercityAPT2 het volgende:

[..]

Zijn username impliceert sowieso al een racistische tendens, mits hij de geschiedenis ervan weet. :')
scherp! :s)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_102088519
http://forum.fok.nl/user/history/344644

Opeens zit hij in topics over Turkije. We hebben een hater gecreëerd 8-)
pi_102088566
Wow, wat een discussie ^O^

Die haters, priceless _O_
pi_102088902
Hij dacht volges mij eventjes dat die een interweb warrior was met zijn wapens:
- verwijderen van posts
- liegen
- zielig doen ( bijv. Zie zijn klaagbaak topic.)
pi_102088962
quote:
8s.gif Op zondag 18 september 2011 03:17 schreef computerprobleem het volgende:
Wat een onzin allemaal.

Het is goed wanneer een Turk Joden of Koerden discrimineert, maar o wee als iemand de Turk erop wijst dat we HIER in een democratie leven en waarbij antisemitische uitspraken (en daar zijn er tientallen van geplaatst) verboden zijn en verwijderd worden.

Daarnaast heeft YoungTurk gezorgd voor zo'n 180 spamberichten waarin mensen hun vinger moeten opsteken als ze mij stout vinden :')

Sorry jongens, jullie moeten er maar mee leren leven dat er in dit land, in het Westen en in Israel regels zijn die nageleefd moeten worden. Onderdrukken van Joden, Koerden, Christenen en alles en iedereen wat geen Turk is, mogen jullie van mij doen in Turkije. Hier moeten jullie echter braaf zijn :)
Waarom post je dit in dit topic?

YoungTurk is niet eens hier aanwezig, dus waarom verwijs je naar hem? Zijn de posters in dit topic verantwoordelijk voor zijn gedrag?

En ik heb niets tegen Joden, Koerden of christenen. Verwijs dan ook niet met 'jullie'.

quote:
Jullie moeten er maar mee leren leven
Mogen jullie van mij doen in Turkije
Moeten jullie echter braaf zijn
Etc.
Bleh.
pi_102088975
:r. :r.
pi_102088989
quote:
15s.gif Op zondag 18 september 2011 11:32 schreef Julis het volgende:
En ik heb niets tegen Joden, Koerden of christenen. Verwijs dan ook niet met 'jullie'.
You is a cool bitch ^O^
pi_102089072
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 11:33 schreef Weissman het volgende:

[..]

You is a cool bitch ^O^
Maar jij bent een ermeni toch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')