Nederlanders die overdrijvenquote:Op zondag 18 september 2011 01:08 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ben dus al uren lang bezig met het modereren bij een nieuwsbericht.
Het gaat over Turkije die 53 Koerden heeft gearresteerd.
Turkije arresteert 52 Koerden
De TS is een Koerd.quote:Op zondag 18 september 2011 01:11 schreef Alessándro. het volgende:
[..]
Nederlanders die overdrijvenZeggen dat er 53 Koerden zijn opgepakt terwijl er in het nieuwsbericht 52 staan
quote:Op zondag 18 september 2011 @ 01:06 schreef Yondaime het volgende:
[..]
kijk, ik woon nu een Nederland...ik ben een turk, maar als de duitsers opeens mijn woongebied kapot maakt en ook mijn huis in beslag neemt, dan zou ik zeggen, NEDERLAND geef me jullie wapens aan mij en laat me ze een kopje kleiner maken...niet dat ik trots ben op Nederland maar dat mijn vertrouwende wijk waar ik me opgegroeid bent met aardige mensen...
Man, hoezo generaliserend! Met dit soort uitspraken vraag je er zelf om. Aan mijn reactie was niks op aan te merken, en toch heb je 'm verwijderd. Je geeft niet eens antwoord op waarom je 'm hebt verwijderd.quote:Natuurlijk komt veel volk hierop af (met name Turken) en ja hoor, de antisemitische uitspraken en haatzaaierij laten niet lang op zich wachten.
Ja, halloquote:Op zondag 18 september 2011 01:15 schreef Alessándro. het volgende:
Modereren op het FP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar modereren omdat je niet goed genoeg bent voor het forum![]()
![]()
![]()
+1 voor deze reactiequote:Op zaterdag 17 september 2011 @ 22:07 schreef Farissa het volgende:
Sorry, vergat mijn reaktie: ik vindt het schandalig dat je (computerprobleem) durft te zeggen dat er hier op fok geen antisemitische of rascistische uitspraken mogen worden gedaan: ik lees niet anders! Laat die jongen gewoon zijn mening geven ook al is hij een Turk en zijn velen daar hier niet van gediend. De meeste reakties hier getuigen van een erg laag niveau en vaak wordt er zo maar wat geroepen, of worden er mensen afgezeken, vernederd, uitgescholden en uitgelachen. Leer eens wat respect te hebben voor de mening van een ander i.p.v. gelijk wat lucht te verplaatsen a.u.b.
Ze hebben zich allemaal verzameld bij dat nieuwsbericht.quote:
Waarom heb je mijn reactie verwijderd?quote:Op zondag 18 september 2011 01:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ze hebben zich allemaal verzameld bij dat nieuwsbericht.
Ik draai overuren
Antisemitisme.quote:Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef Caratacus het volgende:
[..]
Waarom heb je mijn reactie verwijderd?
Uh... nou, nee.quote:Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef ezelbayraktar het volgende:
je hele username is gebaseerd op de zielige aandacht die je continu hebt gevraagd, en nog steeds vraagt door het openen van de meest verkankerde topics en het plaatsen van de meest nutteloze reacties.
zelfs deze topic open je met in je achterhoofd de gedachte dat mensen op jou fok inmiddels kennen, waarderen en zullen steunen.
rot toch op man, kleuter.
Pak ze bij hun rugvacht lan man!quote:Op zondag 18 september 2011 01:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik draai overuren
ja in jou persoonlijkheid zeker ook. bullshit, kom met een beter argument.quote:Op zondag 18 september 2011 01:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Uh... nou, nee.
Frontpage en Forum zit een wereld van verschil tussen.
Jij had het over mijn username toch? Even die van jou lezen... o, ik begrijp het.quote:Op zondag 18 september 2011 01:24 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
ja in jou persoonlijkheid zeker ook. bullshit, kom met een beter argument.
Dat is dus een leugen. Een keiharde nog wel. Ik heb slechts kritiek geleverd, maar heb zeker geen antisemitische uitspraken gedaan. Citeer op zijn minst uit mijn verwijderde reactie de desbetreffende 'antisemitische' zin, zodat ik er ook lering uit kan trekken, zoverre er wat te citeren valt natuurlijk. Ik vraag om bewijs.quote:Op zondag 18 september 2011 01:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Antisemitisme.
Dat is volgens de Nederlandse wetgeving verboden en er staan straffen op.
Er zijn veel verwijderde berichten, kan die niet zomaar opzoeken.quote:Op zondag 18 september 2011 01:27 schreef Caratacus het volgende:
[..]
Dat is dus een leugen. Een keiharde nog wel. Ik heb slechts kritiek geleverd, maar heb zeker geen antisemitische uitspraken gedaan. Citeer op zijn minst uit mijn verwijderde reactie de desbetreffende 'antisemitische' zin, zodat ik er ook lering uit kan trekken, zoverre er wat te citeren valt natuurlijk. Ik vraag om bewijs.
zodat je mijn reacties kan verwijderen omdat ik van turks afkomst ben maar nog belangrijker nu persoonlijk sta tegenover jou manier van aanpak? hard he dat iemand door je heen kan kijken. je hele verwoording is ineens slap geworden, wacht eens, sterke verwoording heb jij nooit gehad, je had slechts de functie om berichten te verwijderen: echter heb jij dit misbruikt. for your information, ik heb die nieuwstopic gevolgd over de dag heen en dacht keer op keer hoe triest de gang van zaken was. minder tot geen spreekrecht voor een bepaald groep was namelijk het enige dat ik zag.quote:Op zondag 18 september 2011 01:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij had het over mijn username toch? Even die van jou lezen... o, ik begrijp het.
Ik verwijs je graag door naar het nieuwstopic.
Niet allemaal, wijsneus.quote:Op zondag 18 september 2011 01:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik draai overuren
Ik heb 3 of 4 reacties geplaatst. Ga terug naar de topic, pagina 3 of 4, gebruik ctrl + F en zoek op Caratacus, kopieer de reactie van mij die op verwijderd staat (slechts één), plak het hier, en wijs me op de regels die antisemitisch zijn. Dan leer ik ervan. En ben jij van mijn kritiek af. Daar schieten we beiden mee op.quote:Op zondag 18 september 2011 01:29 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Er zijn veel verwijderde berichten, kan die niet zomaar opzoeken.
Let de volgende keer op je berichten en doe voortaan geen antisemitische uitspraken meer a.u.b. Dan hoef ik ook geen berichten te verwijderen.
Natuurlijk neemt de Turk het op voor zijn landsgenoten.quote:Op zondag 18 september 2011 01:30 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
zodat je mijn reacties kan verwijderen omdat ik van turks afkomst ben maar nog belangrijker nu persoonlijk sta tegenover jou manier van aanpak? hard he dat iemand door je heen kan kijken. je hele verwoording is ineens slap geworden, wacht eens, sterke verwoording heb jij nooit gehad, je had slechts de functie om berichten te verwijderen: echter heb jij dit misbruikt. for your information, ik heb die nieuwstopic gevolgd over de dag heen en dacht keer op keer hoe triest de gang van zaken was. minder tot geen spreekrecht voor een bepaald groep was namelijk het enige dat mij opviel.
rot toch op man met je slap gelul. je hebt continu reacties zitten verwijderen van turken die zowel in afkomst, mening, als persoonlijk gebasht werden.quote:Op zondag 18 september 2011 01:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Natuurlijk neemt de Turk het op voor zijn landsgenoten.
Niet dat elke Turk zo is, want er zitten een aantal Turken in dat topic (nou ja, aantal, volgens mij eentje) die niet op zo'n asociale manier reageert.
Ik verwijder berichten die ten nadeel zijn van de Turken, maar niet omdat ik racistisch bezig ben. De berichten zijn elke keer weer off-topic, antisemitisch, racistisch en/of bevatten haatzaaierij.
Dat je dit kunt doen in Turkije, omdat het daar de cultuur is, betekent niet dat het een standaard is in de Westerse wereld. Hier zijn er regels waar men zich aan dient te houden en ook op de Frontpage van deze website.
Ik denk niet dat FOK! graag gevonden zou willen worden door mensen, omdat er door een stel Turken 250 antisemitische berichten zijn geplaatst. Wat ik doe is omdat ik graag de naam van FOK! zuiver wil houden en niet dat mensen het straks voor een of andere nazi-website aanzien.
Wat jullie doen is niet alleen fout volgens de regels van de FP, maar ook volgens de Nederlandse wet.
Ik vraag jullie vriendelijk weer ontopic te gaan bij dat nieuwsbericht en de rest te vergeten. Jullie zijn te eigenwijs en egoïstisch om jullie gelijk te behalen. Die krijgen jullie niet, want jullie zitten fout. Leer daar maar mee leven, niet elk land werkt zoals Turkije. Dit klinkt misschien hard, maar na 4 uur blijven jullie doorgaan.
Je dient je gewoon behoorlijk te gedragen, antisemitisme hou je maar lekker in Turkije.quote:Op zondag 18 september 2011 01:40 schreef Caratacus het volgende:
Copy-paste mijn (door jou verwijderde) reactie alsjeblieft. Ik ben er zeker van dat er geen enkel antisemitisch element in mijn reactie zat. Dat wil ik je bewijzen, die kans moet je me gunnen.
Iemand die tenminste iets verder denkt.quote:Op zondag 18 september 2011 01:39 schreef Bredemug het volgende:
Misschien is TS zelf van Joods afkomst en ligt het gevoelig?
ja nog een realitykick voor jou, je zal nooit met coban in één bed liggen dus verwijf je ook niet wanneer het gaat om haar.quote:Op zondag 18 september 2011 01:37 schreef computerprobleem het volgende:
Ik kan het verder heel goed vinden met andere Turken op dit forum, zoals Coban.
Jullie verpesten het voor de rest door zulke foute berichten te plaatsen en het nieuwsbericht/topic te vervuilen.
Houd daar gewoon mee op.
Je hebt gelijk, antisemitisme hoort niet. Daarom vind ik het ook verkeerd dat mijn reactie verwijderd is, terwijl er niets antisemitisch in zat. Nogmaals, copy-pasten alsjeblieft, dit is al de zoveelste keer dat ik het vraag...quote:Op zondag 18 september 2011 01:41 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Je dient je gewoon behoorlijk te gedragen, antisemitisme hou je maar lekker in Turkije.
laat die mongool, ik zocht meteen op jou post en die was verwijderd ook. toont slechts aan wat voor zielenpoot het is.quote:Op zondag 18 september 2011 01:40 schreef Caratacus het volgende:
Copy-paste mijn (door jou verwijderde) reactie alsjeblieft. Ik ben er zeker van dat er geen enkel antisemitisch element in mijn reactie zat. Dat wil ik je bewijzen, die kans moet je me gunnen.
Laat nou eventjes mijn (door jou verwijderde) reactie zien, ik wil er lering uit trekken.quote:Op zondag 18 september 2011 01:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Iemand die tenminste iets verder denkt.
Geef maar een link, ik ga hem niet op zoeken tussen al die tering die ik verwijderd heb.quote:Op zondag 18 september 2011 01:45 schreef Caratacus het volgende:
[..]
Laat nou eventjes mijn (door jou verwijderde) reactie zien, ik wil er lering uit trekken.
Oke, bij deze even een eerdere reactie van me:quote:Op zondag 18 september 2011 01:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Geef maar een link, ik ga hem niet op zoeken tussen al die tering die ik verwijderd heb.
Ik heb ook een leven, krijg niet betaald om dit te doen.
quote:Op zondag 18 september 2011 01:33 schreef Caratacus het volgende:
[..]
Ik heb 3 of 4 reacties geplaatst. Ga terug naar de topic, pagina 3 of 4, gebruik ctrl + F en zoek op Caratacus, kopieer de reactie van mij die op verwijderd staat (slechts één), plak het hier, en wijs me op de regels die antisemitisch zijn. Dan leer ik ervan. En ben jij van mijn kritiek af. Daar schieten we beiden mee op.
Ja gast, tfoe. Allochtoonquote:Op zondag 18 september 2011 01:44 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
ja nog een realitykick voor jou, je zal nooit met coban in één bed liggen dus verwijf je ook niet wanneer het gaat om haar.
fok zit vol met kinderen die overal de filosoof, de psycholoog, de "moderator", de "man" zijn maar zodra het aankomt op een paar allochtoon meisjes zoals marokkaansekip of coban worden ze ineens pussy's. en dit is puur omdat jullie het idee hebben dat meisjes als zij makkelijk zijn en jullie door fok een kans gaan maken ook, want in realiteit, nee in realiteit gaan zulke dingen niet voor jullie. niks gaat voor jullie in realiteit, niet het praten met allochtoon meisjes, niet het zijn van de filosoof, psycholoog of "de man". helemaal niks. slechts het zijn van een pussy is wat jullie nablijft van fok.
Geef een link naar het precieze verwijderde bericht. Je moet weten dat ik niet verplicht ben te vertellen waarom ik een bericht verwijderd heb. Maar in dit geval wil ik je de voordeel van de twijfel geven.quote:Op zondag 18 september 2011 01:48 schreef Caratacus het volgende:
[..]
Oke, bij deze even een eerdere reactie van me:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |