abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2011 @ 01:08:06 #1
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_102080962
Ik ben dus al uren lang bezig met het modereren bij een nieuwsbericht.

Het gaat over Turkije die 53 Koerden heeft gearresteerd.

Natuurlijk komt veel volk hierop af (met name Turken) en ja hoor, de antisemitische uitspraken en haatzaaierij laten niet lang op zich wachten.

Klacht: Turken die het niet kunnen hebben dat er gemodereerd word en dat er:

- Antisemitische uitspraken
- Racistische opmerkingen
- Crewbash
- Userbash
- Haatzaaierij
- Linkdumps naar Turkse propaganda sites
- Terroristische uitingen (dood aan alle Joden, Joden aan de gas)
- Reacties op moderatie

Verwijderd word. :')

Ik ben nu moe en ga slapen. Heb al teveel berichten moeten verwijderen, ze leren het nooit. Denken waarschijnlijk dat ze in Turkije zijn en dit mogen doen omdat hun president ook lekker bezig is.

Link naar nieuwsbericht voor geïnteresseerden:

Turkije arresteert 52 Koerden
pi_102081006
computerprobleem :')
Topic openen over hoe je met de bus moet reizen :')
pi_102081038
Denken dat de Turkse president de eindbaas van het land daar is :')
  zondag 18 september 2011 @ 01:09:43 #4
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102081041
Modereren op de frontpage. :') Hoe diep kun je zinkon.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_102081100
Boefjes zijn het. Assertief zijn ze al, nu het kalme nog.
BEASTMODE
pi_102081109
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:08 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ben dus al uren lang bezig met het modereren bij een nieuwsbericht.

Het gaat over Turkije die 53 Koerden heeft gearresteerd.
Turkije arresteert 52 Koerden
Nederlanders die overdrijven :') Zeggen dat er 53 Koerden zijn opgepakt terwijl er in het nieuwsbericht 52 staan :')
  zondag 18 september 2011 @ 01:11:49 #7
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102081125
YoungTurk diszt ze wel kaolo hard br0eder
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_102081159
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 01:11 schreef Alessándro. het volgende:

[..]

Nederlanders die overdrijven :') Zeggen dat er 53 Koerden zijn opgepakt terwijl er in het nieuwsbericht 52 staan :')
De TS is een Koerd. :').
pi_102081162
mod_ataturk en klaar ben je.
pi_102081188
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

De TS is een Koerd. :').
TS sowieso :')
  zondag 18 september 2011 @ 01:13:09 #11
344644 computerprobleem
pi_102081189
Dit bericht sloeg alles :')

quote:
Op zondag 18 september 2011 @ 01:06 schreef Yondaime het volgende:
[..]

kijk, ik woon nu een Nederland...ik ben een turk, maar als de duitsers opeens mijn woongebied kapot maakt en ook mijn huis in beslag neemt, dan zou ik zeggen, NEDERLAND geef me jullie wapens aan mij en laat me ze een kopje kleiner maken...niet dat ik trots ben op Nederland maar dat mijn vertrouwende wijk waar ik me opgegroeid bent met aardige mensen...
pi_102081196
quote:
Natuurlijk komt veel volk hierop af (met name Turken) en ja hoor, de antisemitische uitspraken en haatzaaierij laten niet lang op zich wachten.
Man, hoezo generaliserend! Met dit soort uitspraken vraag je er zelf om. Aan mijn reactie was niks op aan te merken, en toch heb je 'm verwijderd. Je geeft niet eens antwoord op waarom je 'm hebt verwijderd.

O ja, lekker objectief ben je voor een mod ("Ze leren het nooit...").
pi_102081285
Modereren op het FP :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Daar modereren omdat je niet goed genoeg bent voor het forum :') :') :') :')
pi_102081337
Modereren op de frontpage... tot daar aan toe. Maar zó slecht modereren... :N
  zondag 18 september 2011 @ 01:17:23 #15
344644 computerprobleem
pi_102081368
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 01:15 schreef Alessándro. het volgende:
Modereren op het FP :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Daar modereren omdat je niet goed genoeg bent voor het forum :') :') :') :')
Ja, hallo ;(

Iemand moet toch het vuile werk doen?
Ik doe het in dit geval graag :D

Ik ga nu film kijken :P
pi_102081430
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 @ 22:07 schreef Farissa het volgende:
Sorry, vergat mijn reaktie: ik vindt het schandalig dat je (computerprobleem) durft te zeggen dat er hier op fok geen antisemitische of rascistische uitspraken mogen worden gedaan: ik lees niet anders! Laat die jongen gewoon zijn mening geven ook al is hij een Turk en zijn velen daar hier niet van gediend. De meeste reakties hier getuigen van een erg laag niveau en vaak wordt er zo maar wat geroepen, of worden er mensen afgezeken, vernederd, uitgescholden en uitgelachen. Leer eens wat respect te hebben voor de mening van een ander i.p.v. gelijk wat lucht te verplaatsen a.u.b.
+1 voor deze reactie

even een realitykick voor computerprobleem, modereren zal door een ieder anders uitgevoerd worden. dus de reacties die jij verwijderd zou een ander moderator misschien hebben laten staan. de reacties die jij niet verwijderd, zou een ander dan misschien ook wel verwijderen.

dus ja, modereren word ook gedaan uit gevoel en mening. nu mag jij maar vertellen waar jij op fok hebt laten zien dat jij een neutraal, bewust persoon bent. van wat ik allemaal herinner ben je toch echt een shitfuck dat niet een haar beter is als de gemiddelde troll. prove me otherwise.
pi_102081438
Komen er Turken op Fok dan? :D
  zondag 18 september 2011 @ 01:20:09 #18
344644 computerprobleem
pi_102081478
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Komen er Turken op Fok dan? :D
Ze hebben zich allemaal verzameld bij dat nieuwsbericht.
Ik draai overuren :P
pi_102081565
je hele username is gebaseerd op de zielige aandacht die je continu hebt gevraagd, en nog steeds vraagt door het openen van de meest verkankerde topics en het plaatsen van de meest nutteloze reacties.

zelfs deze topic open je met in je achterhoofd de gedachte dat mensen op jou fok inmiddels kennen, waarderen en zullen steunen.

rot toch op man, kleuter.
pi_102081567
quote:
8s.gif Op zondag 18 september 2011 01:20 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Waarom heb je mijn reactie verwijderd?
  zondag 18 september 2011 @ 01:23:19 #21
344644 computerprobleem
pi_102081620
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef Caratacus het volgende:

[..]

Waarom heb je mijn reactie verwijderd?
Antisemitisme.
Dat is volgens de Nederlandse wetgeving verboden en er staan straffen op.
  zondag 18 september 2011 @ 01:23:43 #22
344644 computerprobleem
pi_102081635
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef ezelbayraktar het volgende:
je hele username is gebaseerd op de zielige aandacht die je continu hebt gevraagd, en nog steeds vraagt door het openen van de meest verkankerde topics en het plaatsen van de meest nutteloze reacties.

zelfs deze topic open je met in je achterhoofd de gedachte dat mensen op jou fok inmiddels kennen, waarderen en zullen steunen.

rot toch op man, kleuter.
Uh... nou, nee.
Frontpage en Forum zit een wereld van verschil tussen.
pi_102081652
quote:

[..]

Pak ze bij hun rugvacht lan man!
pi_102081656
quote:
8s.gif Op zondag 18 september 2011 01:23 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Uh... nou, nee.
Frontpage en Forum zit een wereld van verschil tussen.
ja in jou persoonlijkheid zeker ook. bullshit, kom met een beter argument.
  zondag 18 september 2011 @ 01:25:15 #25
344644 computerprobleem
pi_102081698
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:24 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

ja in jou persoonlijkheid zeker ook. bullshit, kom met een beter argument.
Jij had het over mijn username toch? Even die van jou lezen... o, ik begrijp het.
Ik verwijs je graag door naar het nieuwstopic.
pi_102081800
quote:
8s.gif Op zondag 18 september 2011 01:23 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Antisemitisme.
Dat is volgens de Nederlandse wetgeving verboden en er staan straffen op.
Dat is dus een leugen. Een keiharde nog wel. Ik heb slechts kritiek geleverd, maar heb zeker geen antisemitische uitspraken gedaan. Citeer op zijn minst uit mijn verwijderde reactie de desbetreffende 'antisemitische' zin, zodat ik er ook lering uit kan trekken, zoverre er wat te citeren valt natuurlijk. Ik vraag om bewijs.
  zondag 18 september 2011 @ 01:29:48 #27
344644 computerprobleem
pi_102081868
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:27 schreef Caratacus het volgende:

[..]

Dat is dus een leugen. Een keiharde nog wel. Ik heb slechts kritiek geleverd, maar heb zeker geen antisemitische uitspraken gedaan. Citeer op zijn minst uit mijn verwijderde reactie de desbetreffende 'antisemitische' zin, zodat ik er ook lering uit kan trekken, zoverre er wat te citeren valt natuurlijk. Ik vraag om bewijs.
Er zijn veel verwijderde berichten, kan die niet zomaar opzoeken.

Let de volgende keer op je berichten en doe voortaan geen antisemitische uitspraken meer a.u.b. Dan hoef ik ook geen berichten te verwijderen.
pi_102081916
quote:
8s.gif Op zondag 18 september 2011 01:25 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jij had het over mijn username toch? Even die van jou lezen... o, ik begrijp het.
Ik verwijs je graag door naar het nieuwstopic.
zodat je mijn reacties kan verwijderen omdat ik van turks afkomst ben maar nog belangrijker nu persoonlijk sta tegenover jou manier van aanpak? hard he dat iemand door je heen kan kijken. je hele verwoording is ineens slap geworden, wacht eens, sterke verwoording heb jij nooit gehad, je had slechts de functie om berichten te verwijderen: echter heb jij dit misbruikt. for your information, ik heb die nieuwstopic gevolgd over de dag heen en dacht keer op keer hoe triest de gang van zaken was. minder tot geen spreekrecht voor een bepaald groep was namelijk het enige dat ik zag.
pi_102081956
Turken-verzamel-topic :')
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_102081969
quote:

[..]

Niet allemaal, wijsneus.
pi_102081990
quote:
8s.gif Op zondag 18 september 2011 01:29 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Er zijn veel verwijderde berichten, kan die niet zomaar opzoeken.

Let de volgende keer op je berichten en doe voortaan geen antisemitische uitspraken meer a.u.b. Dan hoef ik ook geen berichten te verwijderen.
Ik heb 3 of 4 reacties geplaatst. Ga terug naar de topic, pagina 3 of 4, gebruik ctrl + F en zoek op Caratacus, kopieer de reactie van mij die op verwijderd staat (slechts één), plak het hier, en wijs me op de regels die antisemitisch zijn. Dan leer ik ervan. En ben jij van mijn kritiek af. Daar schieten we beiden mee op.
  zondag 18 september 2011 @ 01:35:10 #32
344644 computerprobleem
pi_102082037
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:30 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

zodat je mijn reacties kan verwijderen omdat ik van turks afkomst ben maar nog belangrijker nu persoonlijk sta tegenover jou manier van aanpak? hard he dat iemand door je heen kan kijken. je hele verwoording is ineens slap geworden, wacht eens, sterke verwoording heb jij nooit gehad, je had slechts de functie om berichten te verwijderen: echter heb jij dit misbruikt. for your information, ik heb die nieuwstopic gevolgd over de dag heen en dacht keer op keer hoe triest de gang van zaken was. minder tot geen spreekrecht voor een bepaald groep was namelijk het enige dat mij opviel.
Natuurlijk neemt de Turk het op voor zijn landsgenoten.

Niet dat elke Turk zo is, want er zitten een aantal Turken in dat topic (nou ja, aantal, volgens mij eentje) die niet op zo'n asociale manier reageert.

Ik verwijder berichten die ten nadeel zijn van de Turken, maar niet omdat ik racistisch bezig ben. De berichten zijn elke keer weer off-topic, antisemitisch, racistisch en/of bevatten haatzaaierij.

Dat je dit kunt doen in Turkije, omdat het daar de cultuur is, betekent niet dat het een standaard is in de Westerse wereld. Hier zijn er regels waar men zich aan dient te houden en ook op de Frontpage van deze website.

Ik denk niet dat FOK! graag gevonden zou willen worden door mensen, omdat er door een stel Turken 250 antisemitische berichten zijn geplaatst. Wat ik doe is omdat ik graag de naam van FOK! zuiver wil houden en niet dat mensen het straks voor een of andere nazi-website aanzien.

Wat jullie doen is niet alleen fout volgens de regels van de FP, maar ook volgens de Nederlandse wet.

Ik vraag jullie vriendelijk weer ontopic te gaan bij dat nieuwsbericht en de rest te vergeten. Jullie zijn te eigenwijs en egoïstisch om jullie gelijk te behalen. Die krijgen jullie niet, want jullie zitten fout. Leer daar maar mee leven, niet elk land werkt zoals Turkije. Dit klinkt misschien hard, maar na 4 uur blijven jullie doorgaan.
  zondag 18 september 2011 @ 01:37:27 #33
344644 computerprobleem
pi_102082124
Ik kan het verder heel goed vinden met andere Turken op dit forum, zoals Coban.
Jullie verpesten het voor de rest door zulke foute berichten te plaatsen en het nieuwsbericht/topic te vervuilen.

Houd daar gewoon mee op.
pi_102082180
Misschien is TS zelf van Joods afkomst en ligt het gevoelig?
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_102082190
Antisemitisme :') Wat word ik moe van dat woord.

Als er anti-moslim berichtjes staan gebeurt er amper iets.

De Turken op de FP zijn dan weer het extreme..
pi_102082192
quote:
8s.gif Op zondag 18 september 2011 01:35 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Natuurlijk neemt de Turk het op voor zijn landsgenoten.

Niet dat elke Turk zo is, want er zitten een aantal Turken in dat topic (nou ja, aantal, volgens mij eentje) die niet op zo'n asociale manier reageert.

Ik verwijder berichten die ten nadeel zijn van de Turken, maar niet omdat ik racistisch bezig ben. De berichten zijn elke keer weer off-topic, antisemitisch, racistisch en/of bevatten haatzaaierij.

Dat je dit kunt doen in Turkije, omdat het daar de cultuur is, betekent niet dat het een standaard is in de Westerse wereld. Hier zijn er regels waar men zich aan dient te houden en ook op de Frontpage van deze website.

Ik denk niet dat FOK! graag gevonden zou willen worden door mensen, omdat er door een stel Turken 250 antisemitische berichten zijn geplaatst. Wat ik doe is omdat ik graag de naam van FOK! zuiver wil houden en niet dat mensen het straks voor een of andere nazi-website aanzien.

Wat jullie doen is niet alleen fout volgens de regels van de FP, maar ook volgens de Nederlandse wet.

Ik vraag jullie vriendelijk weer ontopic te gaan bij dat nieuwsbericht en de rest te vergeten. Jullie zijn te eigenwijs en egoïstisch om jullie gelijk te behalen. Die krijgen jullie niet, want jullie zitten fout. Leer daar maar mee leven, niet elk land werkt zoals Turkije. Dit klinkt misschien hard, maar na 4 uur blijven jullie doorgaan.
rot toch op man met je slap gelul. je hebt continu reacties zitten verwijderen van turken die zowel in afkomst, mening, als persoonlijk gebasht werden.

een standaard in de westerse landen, turkije is meer verwesterd als nederland ooit zal zijn. het probleem van nederlanders als jij, zei die in zulke topics reageren alsof ze alles weten is dat jullie denken dat jullie een elite volk zijn.

zelfs nu met je nederlandse wet en turken in het geheel benoemen van eigenwijs en egoïstisch toon je aan wat voor circus clown je bent.
  zondag 18 september 2011 @ 01:40:06 #37
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_102082206
Ik voel je pijn Computerprobleem, je dient al die turken wat mij betreft gewoon keihard te ip bannen.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_102082217
Copy-paste mijn (door jou verwijderde) reactie alsjeblieft. Ik ben er zeker van dat er geen enkel antisemitisch element in mijn reactie zat. Dat wil ik je bewijzen, die kans moet je me gunnen.
  zondag 18 september 2011 @ 01:41:20 #39
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_102082248
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:40 schreef Caratacus het volgende:
Copy-paste mijn (door jou verwijderde) reactie alsjeblieft. Ik ben er zeker van dat er geen enkel antisemitisch element in mijn reactie zat. Dat wil ik je bewijzen, die kans moet je me gunnen.
Je dient je gewoon behoorlijk te gedragen, antisemitisme hou je maar lekker in Turkije.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
  zondag 18 september 2011 @ 01:41:35 #40
344644 computerprobleem
pi_102082254
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:39 schreef Bredemug het volgende:
Misschien is TS zelf van Joods afkomst en ligt het gevoelig?
Iemand die tenminste iets verder denkt.
pi_102082336
quote:
8s.gif Op zondag 18 september 2011 01:37 schreef computerprobleem het volgende:
Ik kan het verder heel goed vinden met andere Turken op dit forum, zoals Coban.
Jullie verpesten het voor de rest door zulke foute berichten te plaatsen en het nieuwsbericht/topic te vervuilen.

Houd daar gewoon mee op.
ja nog een realitykick voor jou, je zal nooit met coban in één bed liggen dus verwijf je ook niet wanneer het gaat om haar.

fok zit vol met kinderen die overal de filosoof, de psycholoog, de "moderator", de "man" zijn maar zodra het aankomt op een paar allochtoon meisjes zoals marokkaansekip of coban worden ze ineens pussy's. en dit is puur omdat jullie het idee hebben dat meisjes als zij makkelijk zijn en jullie door fok een kans gaan maken ook, want in realiteit, nee in realiteit gaan zulke dingen niet voor jullie. niks gaat voor jullie in realiteit, niet het praten met allochtoon meisjes, niet het zijn van de filosoof, psycholoog of "de man". helemaal niks. slechts het zijn van een pussy is wat jullie nablijft van fok.
pi_102082348
quote:
13s.gif Op zondag 18 september 2011 01:41 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

Je dient je gewoon behoorlijk te gedragen, antisemitisme hou je maar lekker in Turkije.
Je hebt gelijk, antisemitisme hoort niet. Daarom vind ik het ook verkeerd dat mijn reactie verwijderd is, terwijl er niets antisemitisch in zat. Nogmaals, copy-pasten alsjeblieft, dit is al de zoveelste keer dat ik het vraag...
pi_102082371
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:40 schreef Caratacus het volgende:
laat die mongool, ik zocht meteen op jou post en die was verwijderd ook. toont slechts aan wat voor zielenpoot het is.
pi_102082391
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 01:41 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Iemand die tenminste iets verder denkt.
Laat nou eventjes mijn (door jou verwijderde) reactie zien, ik wil er lering uit trekken.
  zondag 18 september 2011 @ 01:46:25 #45
344644 computerprobleem
pi_102082430
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:45 schreef Caratacus het volgende:

[..]

Laat nou eventjes mijn (door jou verwijderde) reactie zien, ik wil er lering uit trekken.
Geef maar een link, ik ga hem niet op zoeken tussen al die tering die ik verwijderd heb.
Ik heb ook een leven, krijg niet betaald om dit te doen.
pi_102082490
quote:
8s.gif Op zondag 18 september 2011 01:46 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Geef maar een link, ik ga hem niet op zoeken tussen al die tering die ik verwijderd heb.
Ik heb ook een leven, krijg niet betaald om dit te doen.
Oke, bij deze even een eerdere reactie van me:
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:33 schreef Caratacus het volgende:

[..]

Ik heb 3 of 4 reacties geplaatst. Ga terug naar de topic, pagina 3 of 4, gebruik ctrl + F en zoek op Caratacus, kopieer de reactie van mij die op verwijderd staat (slechts één), plak het hier, en wijs me op de regels die antisemitisch zijn. Dan leer ik ervan. En ben jij van mijn kritiek af. Daar schieten we beiden mee op.
  zondag 18 september 2011 @ 01:49:50 #47
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_102082531
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:44 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

ja nog een realitykick voor jou, je zal nooit met coban in één bed liggen dus verwijf je ook niet wanneer het gaat om haar.

fok zit vol met kinderen die overal de filosoof, de psycholoog, de "moderator", de "man" zijn maar zodra het aankomt op een paar allochtoon meisjes zoals marokkaansekip of coban worden ze ineens pussy's. en dit is puur omdat jullie het idee hebben dat meisjes als zij makkelijk zijn en jullie door fok een kans gaan maken ook, want in realiteit, nee in realiteit gaan zulke dingen niet voor jullie. niks gaat voor jullie in realiteit, niet het praten met allochtoon meisjes, niet het zijn van de filosoof, psycholoog of "de man". helemaal niks. slechts het zijn van een pussy is wat jullie nablijft van fok.
Ja gast, tfoe. Allochtoon :')
  zondag 18 september 2011 @ 01:50:08 #48
344644 computerprobleem
pi_102082542
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:48 schreef Caratacus het volgende:

[..]

Oke, bij deze even een eerdere reactie van me:

[..]

Geef een link naar het precieze verwijderde bericht. Je moet weten dat ik niet verplicht ben te vertellen waarom ik een bericht verwijderd heb. Maar in dit geval wil ik je de voordeel van de twijfel geven.
  zondag 18 september 2011 @ 01:50:50 #49
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102082569
De wandaden, waar Israël zich keer op keer schuldig aan maakt, benoemen, is toch zeker geen antisemitisme?
This isn't even my final form.
pi_102082605
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 01:49 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

Ja gast, tfoe. Allochtoon :')
jij grijpt ook even de kans om te communiceren met een allochtoon op internet omdat je dit in het echt waarschijnlijk zo een 20 jaar al niet gedaan hebt? en, hoe voelt het?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')