Deze wandaden worden/werden niet besproken en dat moet dan ook mooi bewezen worden, want ik ben niet op de hoogte van wandaden van Israel.quote:Op zondag 18 september 2011 01:50 schreef Levolution het volgende:
De wandaden, waar Israël zich keer op keer schuldig aan maakt, benoemen, is toch zeker geen antisemitisme?
Uhm, het bericht is toch verwijderd... hoe kan ik de link nu terugvinden dan...quote:Op zondag 18 september 2011 01:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Geef een link naar het precieze verwijderde bericht. Je moet weten dat ik niet verplicht ben te vertellen waarom ik een bericht verwijderd heb. Maar in dit geval wil ik je de voordeel van de twijfel geven.
Joden vergassen en dergelijke heb ik niet gezien, zulke dingen zijn inderdaad niet netjes.quote:Op zondag 18 september 2011 01:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Deze wandaden worden/werden niet besproken en dat moet dan ook mooi bewezen worden, want ik ben niet op de hoogte van wandaden van Israel.
Zij hebben het over dat Israel een terroristische hondenstaat is, dat Joden vergast dienen te worden, dat Koerden net als hun Israelische broeders honden zijn, dat het gehele Westen niet deugt en Amerika een reten likker is, en ga zo maar door.
Dat gaat naar mijn mening veel te ver.
Ik vind dit racistisch noch antisemitisch. Hoogstens behoorlijk generaliserend. En als jij niet op de hoogte van de wandaden van Israël bent, heb je zeker nog nooit gehoord van de Palestijnse kinderen die Israëlische soldaten op hun wagens bonden als menselijk schild?quote:52 huurlngen van schurkenstaat israel. Dat betekent dus dat geen een van hen onschuldig is. Wij arresteren deze terroristen tenminste, waar de joden onschuldige palestijnen doodschieten.
Dat bedoel ik dus. Jullie denken echt dat jullie een superieur volk zijn he?quote:Op zondag 18 september 2011 01:44 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
ja nog een realitykick voor jou, je zal nooit met coban in één bed liggen dus verwijf je ook niet wanneer het gaat om haar.
fok zit vol met kinderen die overal de filosoof, de psycholoog, de "moderator", de "man" zijn maar zodra het aankomt op een paar allochtoon meisjes zoals marokkaansekip of coban worden ze ineens pussy's. en dit is puur omdat jullie het idee hebben dat meisjes als zij makkelijk zijn en jullie door fok een kans gaan maken ook, want in realiteit, nee in realiteit gaan zulke dingen niet voor jullie. niks gaat voor jullie in realiteit, niet het praten met allochtoon meisjes, niet het zijn van de filosoof, psycholoog of "de man". helemaal niks. slechts het zijn van een pussy is wat jullie nablijft van fok.
Vind je het werkelijk zo slim om door jou verwijderde reacties hier gewoon even lekker te quoten?quote:
Dat is nou eenmaal een onderdeel van de Turkse cultuur, dat moet je respecteren en anders ben jij een racist.quote:Op zondag 18 september 2011 01:41 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Je dient je gewoon behoorlijk te gedragen, antisemitisme hou je maar lekker in Turkije.
Nee.quote:Op zondag 18 september 2011 01:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vind je het werkelijk zo slim om door jou verwijderde reacties hier gewoon even lekker te quoten?
Of überhaupt om users op jouw subsite publiekelijk af te gaan lopen zeiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |