abonnement Unibet Coolblue
pi_101361417
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:08 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Owjaaaaaa dat is waar ook. Waarom heb ik dat niet meer gedaan?
Kun je woensdag of donderdag toevallig?
Ja hoor tot nu toe nog wel! ge zegt t maar.

@ CindieY, Ik zag dat ze bij Gait Rigter aan de Rembrandtlaan deze zaterdag weer 2e hands fietsen in de uitverkoop hebben. Misschien kun je daar slagen.
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_101382975
Bedankt allebei! Ik ga zeker even bij die ene aan de Assendorperstraat kijken, daar woon ik mooi dichtbij. Het is echt gruwelijk irritant om alles lopend te moeten doen :(
I reject reality and substitute my own
pi_101383707
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:52 schreef Croli het volgende:

[..]

Ja hoor tot nu toe nog wel! ge zegt t maar.

Ik PM je even, handiger.
pi_101405948
Even bij SWZ geweest, inkomen van man veranderd... geen sociale huurwoningen meer. Enige huis in de vrije sector op dit moment komen we niet voor in aanmerking, want het inkomen is te laag! Que?

Weet iemand goede/betrouwbare particuliere huurwoning bedrijven in Zwolle. Of omgeving?

Vanavond naar Croli, morgen afspraak bij de Hypotheker.

Ook al langs de belastingdienst geweest (altijd fijn, huur en zorgtoeslag terugbetalen....) en straks even naar de Bouwkeet, Jasper van SWZ opzoeken voor informatie.

Busy dag!
  donderdag 1 september 2011 @ 14:53:03 #230
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_101448967
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:41 schreef Kekaa het volgende:
Even bij SWZ geweest, inkomen van man veranderd... geen sociale huurwoningen meer. Enige huis in de vrije sector op dit moment komen we niet voor in aanmerking, want het inkomen is te laag! Que?

Weet iemand goede/betrouwbare particuliere huurwoning bedrijven in Zwolle. Of omgeving?

Vanavond naar Croli, morgen afspraak bij de Hypotheker.

Ook al langs de belastingdienst geweest (altijd fijn, huur en zorgtoeslag terugbetalen....) en straks even naar de Bouwkeet, Jasper van SWZ opzoeken voor informatie.

Busy dag!
heel gek maar misschien marktplaats eens kijken? en google :)
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pi_101451415
Marktplaats nog niet gedaan, gisteren die tip ook gekregen.
Google al lang gedaan. Maar misschien wist iemand nog iets anders, vandaar de vraag.

@Croli, de hypotheker zegt 7000 minder dan wat jij gisteren zei.... Dat wordt em dus definitief niet.

Het wordt gewoon minimaal nog een jaar hier wonen gok ik.
pi_101451512
:( Balen zeg! Maarja nu was je al een beetje voorbereid en was het niet een megadomper...

Hopen op een goede job binnenkort ofzo...
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_101451821
Idd al voorbereid. Volgend jaar meer kans :)
En banen... zo de tweede sollicitatie eruit doen, gisteren ook al eentje gedaan.
pi_101478881
Ah! kijk aan goed bezig.
Ik heb gemerkt dat je CV updaten op nationale vacaturebank goed helpt. Kreeg gelijk al 2 dingen aangeboden, ware het dat het niet echt wat was. De 1 tijdelijk en te weinig salaris, en de andere huis aan huis kpn glasvezel verkopen.. Not my cup of tea.

Dus we gaan nog steeds verder op zoek!
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:25:57 #235
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_101633412
Ik neem al het negatieve wat ik ooit heb gezegd terug.
IKEA is de beste en meest awesome winkel aller tijden!
Check de epische shit.

Vanaf nu gaat dit topic over IKEA en hoe we de IKEA zo snel mogelijk in Zwolle kunnen krijgen.

*O* IKEA *O* IKEA *O* IKEA *O*
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_101633435
:')
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:36:25 #237
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_101633728
Als iemand nog vintage jaren 50 tot 80 IKEA-meubels heeft en die wil ruilen tegen die moderne slavenarbeidvrije meubels die ik heb (Expedit serie), dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Als je niet wil ruilen dan begrijp ik dat uiteraard, in dat geval ben ik bereid ervoor te betalen in goud. Als jij geen vragen stelt hoe ik aan dat goud kom, dan zal ik het niet zeggen! Tevens op zoek naar een lampenkap gemaakt van mensenhuid (ras onbelangrijk).
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_101633891
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:36 schreef beelz het volgende:
Als iemand nog vintage jaren 50 tot 80 IKEA-meubels heeft en die wil ruilen tegen die moderne slavenarbeidvrije meubels die ik heb (Expedit serie), dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Als je niet wil ruilen dan begrijp ik dat uiteraard, in dat geval ben ik bereid ervoor te betalen in goud. Als jij geen vragen stelt hoe ik aan dat goud kom, dan zal ik het niet zeggen! Tevens op zoek naar een lampenkap gemaakt van mensenhuid (ras onbelangrijk).
*grijns*
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:46:43 #239
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_101634078
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:

[..]

*grijns*
Als jij me een vintage meubelstuk uit die tijd weet te leveren dan krijg je er 2 van die taarten bij, gratix en voor niets. 2 Meubelstukken en ik doe je er zelfs een krat Hertog Jan bij.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_101634322
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:46 schreef beelz het volgende:

[..]

Als jij me een vintage meubelstuk uit die tijd weet te leveren dan krijg je er 2 van die taarten bij, gratix en voor niets. 2 Meubelstukken en ik doe je er zelfs een krat Hertog Jan bij.
Ik had ooit een Klippan, maar die kwam uit... *reken* 1999, hooguit 1998. En dat was uit mijn eerste Ikea aankopen. Helaas.
  dinsdag 6 september 2011 @ 16:07:33 #241
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_101634678
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik had ooit een Klippan, maar die kwam uit... *reken* 1999, hooguit 1998. En dat was uit mijn eerste Ikea aankopen. Helaas.
Als ik een hart zou hebben om te breken, dan zou je dat met deze mededeling gedaan hebben. ;(
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_101634774
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:07 schreef beelz het volgende:

[..]

Als ik een hart zou hebben om te breken, dan zou je dat met deze mededeling gedaan hebben. ;(
Wel hele goede herinneringen aan die bank, toch flink wat meiden cq. vrouwen op bevredigd (en visa versa). Uiteindelijk gratis weggeven via marktplaats aan een 19 jarige studente.
pi_101634897
Maar eh beelz, heb jij wel eens de figuurlijke degens gekruist met Kreator? Ben erg benieuwd hoe dat zou aflopen.
  dinsdag 6 september 2011 @ 16:15:13 #244
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_101634913
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wel hele goede herinneringen aan die bank, toch flink wat meiden cq. vrouwen op bevredigd (en visa versa). Uiteindelijk gratis weggeven via marktplaats aan een 19 jarige studente.
POIDH! :D
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 6 september 2011 @ 16:17:13 #245
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_101634981
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
Maar eh beelz, heb jij wel eens de figuurlijke degens gekruist met Kreator? Ben erg benieuwd hoe dat zou aflopen.
LOL, hoezo dat?
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_101635001
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:15 schreef beelz het volgende:

[..]

POIDH! :D
Ik heb nog wel pics van de bank, maar wat je daar mee wilt...
pi_101635067
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:17 schreef beelz het volgende:

[..]

LOL, hoezo dat?
Kreator vindt zichzelf een superieur wezen. Zeker hier op FOK! Ter voorbeeld:
[Fok Wiki FAQ] Oldbies

Iets wat jij ook van jezelf vindt. Maar net op een andere manier. Beide erg goed in verbaal iemand afmaken. En beide in staat om elke tegenstoot van anderen te counteren.

Zou gewoon een epic battle zijn. Denk ik.
  dinsdag 6 september 2011 @ 16:22:44 #248
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_101635169
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Kreator vindt zichzelf een superieur wezen. Zeker hier op FOK! Ter voorbeeld:
[Fok Wiki FAQ] Oldbies

Iets wat jij ook van jezelf vindt. Maar net op een andere manier. Beide erg goed in verbaal iemand afmaken. En beide in staat om elke tegenstoot van anderen te counteren.

Zou gewoon een epic battle zijn. Denk ik.
Ik denk niet dat er een battle zou komen. Krea en ik zijn het vrij vaak eens en PM-wisselingen gaan altijd prima.

Mocht er ooit een battle komen, dan weten we natuurlijk wie de winrar zal zijn. ^O^
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_101635254
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:22 schreef beelz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er een battle zou komen. Krea en ik zijn het vrij vaak eens en PM-wisselingen gaan altijd prima.

Mocht er ooit een battle komen, dan weten we natuurlijk wie de winrar zal zijn. ^O^
Damn, sucks -O-

winrar? T9?
  dinsdag 6 september 2011 @ 16:31:35 #250
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_101635512
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Damn, sucks -O-

winrar? T9?
Nope, T9 is voor fucktards. Winrar is bewust getypt.

Als ik autocorrectgrappen zou maken zouden ze meer gaan als:

Hoi mam, wat eten we vanavond?

Grr kutautocorrect, ik bedoelde: ik ga je vanavond in de reet neuken.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')