abonnement Unibet Coolblue
pi_100589619
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:03 schreef _Loki het volgende:
Pm mag ook, ben toch wel heel benieuwd :@
Verstuuuuurd :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_100589996
Ik ben ook benieuwd!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:20:33 #103
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_100602111
quote:
Halskettingrovers actief in de regio

ARNHEM (REGIO) – In de politieregio Gelderland-Midden zijn vandaag halskettingrovers actief geweest. In Velp en Zevenaar werden nietsvermoedende passanten op slinkse wijze van hun sieraden beroofd. In beide gevallen was volgens getuigen sprake van een man en één of meerdere vrouwen in een donkere auto met buitenlands kenteken. De politie is nog op zoek naar de daders.

Even voor een uur werd een 49-jarige Velpenaar op de Willemstraat in zijn woonplaats op straat aangesproken door een tot dusver onbekende man en vrouw die kans zagen er met zijn halsketting vandoor te gaan. Het voorval werd gezien door getuigen. Een van hen zou er op zijn brommer achteraan zijn gegaan maar raakte het duo kwijt. Agenten hadden eveneens een zoektocht ingesteld maar zonder resultaat.

Gouden ring
Kort daarop werd op de Noordeinde in Zevenaar een soortgelijke melding gedaan. Daar bleek omstreeks kwart over een 61-jarige Zevenaarder zijn halsketting te missen nadat hij door twee vrouwen op straat was aangesproken die hem een gouden ring omdeden. De vrouwen waren vervolgens in een auto gestapt en weggereden richting Hengelder. Ook hier heeft de politie vergeefs naar de daders gezocht.

Donkere auto
Begin augustus werd een 85-jarige Arnhemse op de Apeldoornseweg ook al het slachtoffer van kettingrovers. In de meeste gevallen was steeds sprake van meerdere daders, vaak vrouwen al dan niet in gezelschap van een man met een getint uiterlijk. Ook werd vaker een donkere auto genoemd met een buitenlands kenteken: witte platen met zwarte cijfers.

Tips
De politie adviseert om sieraden op straat niet al te opzichtig te dragen: draag ze onder uw kleren of onder een sjaaltje. Beter nog: laat ze thuis. Daarnaast zoekt de politie getuigen die iets van de diefstallen heeft gezien of gehoord. De politie is bereikbaar op 0900-8844. Anoniem reageren kan ook op telefoonnummer 0800-7000.
(2011092220/2011092229-pk)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_100602391
wtf je halsketting wordt gestolen maar je krijgt wel een gouden ring? :{
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_100602641
Wat een vaag verhaal :')
pi_100603223
Vanavond naar The Move of zo :P
pi_100603250
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:44 schreef RoW_0 het volgende:
Vanavond naar The Move of zo :P
Goede zaak. :P
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_100607713
Gaat weer goed met de criminaliteit in arnhem.

Vanavond eten op de zeedijk :)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 17:45:52 #109
3878 Vork
Manisch creatief
pi_100608203
Straks nog mensen in de trein?
pi_100609100
hou maar op over de trein.. of het ov ansich!

vandaag (voor de zoveelste keer) met translinksystems aan de lijn gehangen..
Mijn chipkaart is in april geblokkeerd vanwege onvoldoende saldo tijdens t automatisch opladen.. prima, shit happens! ik betaald, en dan zou het na 3 dagen weer moeten werken..

inmiddels is het 12 augustus..
Dus vorrige week gebeld, kreeg ik dametje aan de lijn, stuurde me naar een NS automaat, deed het niet.
Toen was er iemand zo slim die stuurde me naar het VVV kantoor, en daarna een automaat bij de primerba, doet t allemaal niet :')

Vorrige week zegt zon mevrouw "ik ga het nogmaals doorsturen naar de betreffende afdeling, en dan werkt het woensdag weer" :') Woensdag gebeld, krijg je weer een medewerker "nee ik verbind u door met de financiele administratie" "ja nee, wij kunnen ook niks doen want het ZOU moeten werken, maar ik stuur meteen een mailtje, over 5 dagen werkt het!" ja daaaaag, geef je baas maar aan de telefoon..
"Meneer ik stuur meteen een mailtje naar het hoofd der hoofden, meer kunnen wij ook niet doen" prima, dan bellen we gewoon translinksystems weer.. "meneer alles ligt plat kun u na 6u terug bellen" enfin.. ik ga dus zometeen weer bellen, en anders sta ik morgen inj amersfoortl.

Normaal zou ik een andere kaart kopen en denken "fuck it" maar mijn NS abbo's e.d staan er OOK op, en die kunnen (aldus NS althans, IK vind het bullshit) weer niet gekoppeld worden aan een andere kaart :')

*zucht* ik ben echt een beetje gefrustreert momenteel...
heb al gezegt dat ik elk uur blijf bellen tot het werkt, en ga contact zoeken met mijn rechtsbijstand, telefoonkosten, extra kaartjes (enkeltje oosterbeek is toch ineens 3,-) en evt. boetes van de NS ga ik toch echt proberen te verhalen op TransLinkSystems
En hier staat ook al weinig nuttigs..
pi_100609110
mijn langste post ooit :')
En hier staat ook al weinig nuttigs..
  Moderator donderdag 11 augustus 2011 @ 18:12:35 #112
155227 crew  Guppy
dus
pi_100609181
Ik snap de frustratie. Zit nu wel in de trein naar huis, dat dan weer wel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:16:17 #113
3878 Vork
Manisch creatief
pi_100609319
Ik niet ik paste er niet meer bij. Trein was veel te kort en te laat, dus stampvol en ik heb een fiets bij me. Volgende dan maar. Hopelijk pas ik daar wel bij, want ik heb nu wel honger en ik kan door die fiets hier dus niets zomaar even halen.
pi_100609612
Godverdomme weer vertraging, tyfus NS.
Nooit.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:40:46 #115
3878 Vork
Manisch creatief
pi_100610256
Volgens mij kun je als oud medewerker bij Translink systems geen andere fatsoenlijke baan in de IT sector meer krijgen. Als je dat eenmaal op je cv hebt staan, dan is het snel gedaan met solliciteren, vrees ik. Dat wordt weer lekker schoonmaken en vakkenvullen.
pi_100611120
heb je bij TLS gewerkt Vork.. :')
En hier staat ook al weinig nuttigs..
  donderdag 11 augustus 2011 @ 19:05:13 #117
3878 Vork
Manisch creatief
pi_100611240
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 19:02 schreef Xiance het volgende:
heb je bij TLS gewerkt Vork.. :')
nee, dan had ik nog een logische verklaring gehad voor het feit dat ik mijn branche niet meer inkom en al helemaal niet op mijn niveau. Aan de andere kant ben ik er ook wel weer blij om dat TLS geen deel uit mijn van mijn arbeidsleven.
pi_100611581
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 19:05 schreef Vork het volgende:

[..]

nee, dan had ik nog een logische verklaring gehad voor het feit dat ik mijn branche niet meer inkom en al helemaal niet op mijn niveau. Aan de andere kant ben ik er ook wel weer blij om dat TLS geen deel uit mijn van mijn arbeidsleven.
hmz, en voor jezelf beginnen?>
En hier staat ook al weinig nuttigs..
  donderdag 11 augustus 2011 @ 19:17:06 #119
3878 Vork
Manisch creatief
pi_100611668
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 19:14 schreef Xiance het volgende:

[..]

hmz, en voor jezelf beginnen?>
ik ben bezig met een plan waar dat in elk geval ook inzit. Het is wat ingewikkeld om zo even uit te leggen, maar als het goed is werk ik over een jaar voor de helft voor mezelf en houd ik daarnaast nog een baan aan die wel leuk is.
pi_100611707
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 19:17 schreef Vork het volgende:

[..]

ik ben bezig met een plan waar dat in elk geval ook inzit. Het is wat ingewikkeld om zo even uit te leggen, maar als het goed is werk ik over een jaar voor de helft voor mezelf en houd ik daarnaast nog een baan aan die wel leuk is.
dat doe ik dus ook *O* maar ik wil uiteindelijk fulltime voor mezelf bezig
En hier staat ook al weinig nuttigs..
  donderdag 11 augustus 2011 @ 19:19:34 #121
3878 Vork
Manisch creatief
pi_100611756
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 19:18 schreef Xiance het volgende:

[..]

dat doe ik dus ook *O* maar ik wil uiteindelijk fulltime voor mezelf bezig
Ik zie wel hoever ik kom. Ik heb wat opstarttijd nodig. Ik ben in elk geval wel blij met de keuze om ook eens naar een doel toe te werken, want van de arbeidsmarkt zelf moet ik het niet hebben.
pi_100611819
het is makkelijker dan je denkt..
dat gezegt, het is niet makkelijk, maar veel mensen denken er wel veel te zwaar over

alleen je moet wel heel duidelijk weten WAT je wil..
En hier staat ook al weinig nuttigs..
  donderdag 11 augustus 2011 @ 19:26:02 #123
3878 Vork
Manisch creatief
pi_100612030
Ik heb het mensen om mij heen zien doen, voor zichzelf beginnen en deels ook binnen dezelfde sector en daar gaat het best goed. Ik werk nu ook een paar dagen per weer voor een eenmanszaak en ook daar steek ik heel veel van op. Ik had het nooit als optie gehad, iets voor mezelf doen, maar het begint zo langzamerhand de beste optie te worden. Ik heb twee baantjes, samen 40 uur per week, waarvan een contract nog ongeveer een jaar duurt en die wordt niet verlengd. Ik zit dus in de situatie dat ik een jaar de tijd heb om die stap goed voor te bereiden. Risico is relatief laag. Als ik het nu niet probeer, dan laat ik denk ik een kans liggen.
pi_100617347
Stoer dat jullie die stap nemen :)

Wat is de trein op dit tijdstip toch altijd weer een feest...
pi_100617462
de trein is AL-TIJD een feest, net zoals het HELE ov in nederland..
WEER de halve avond aan de telefoon gehangen, NOG geen ene moer opgeschoten, en nu morgen maar met een ingebrekestelling naar het hoofdkantoor van TLS in Amersfoort
En hier staat ook al weinig nuttigs..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')