abonnement Unibet Coolblue
pi_99559852
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef Kriegel het volgende:
Gefelicondoleerd! ^O^ ;(
Zo kun je het ook zeggen inderdaad!

Dank je wel :)
pi_99562444
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:45 schreef gateway het volgende:
zo, auto volgepakt, alles vloeistoffen gecontroleerd, nu op vakantie :)
Have fun!
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:28 schreef Hitomi het volgende:
:W Mag me hier binnenkort ook gaan laten zien :Y Donderdag geslaagd, gisteren het pasje aangevraagd. Als ie voor donderdag al klaar ligt (instructeur zei dat het meestal wel zo was), dan zal ik denk ik donderdag voor het eerst een ritje maken. Heeft een iets minder prettige eindbestemming (crematie), maar het zal toch een flink eindje worden. Waarschijnlijk Zwolle > Emmeloord > Hoofddorp. :)
Gefeliciteerd! Hoop veilige ritten toegewenst, dat het maar lang mag duren voor je dat ritje gestrekt achterin doet :D
quote:
Ondertussen ook aan het sparen gegaan voor mijn eerste autootje :Y
Leuk! Al wat op het oog?
pi_99563754
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef L0we het volgende:

[..]

Have fun!

[..]

Gefeliciteerd! Hoop veilige ritten toegewenst, dat het maar lang mag duren voor je dat ritje gestrekt achterin doet :D

[..]

Leuk! Al wat op het oog?
Dank je wel! Ik heb zeker wat op het oog :Y Een Toyota Starlet lijkt me wel een leuk, degelijk en niet al te prijzig (jaarlijks) wagentje :Y Geen idee hoe het met benzinekosten zit, maar aan verzekering en wegenbelasting zou een 3-deurs Starlet uit ongeveer 1997 uitkomen op 812 euro per jaar voor mij.

Ik wil een rooie, maar m'n vriend wil straks niet in een roze starlet rondrijden _O-
  zondag 17 juli 2011 @ 00:35:28 #254
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_99565518


Starlet _O_

Oh wacht. :@

Maar dat zijn echt prima karretjes hoor, kun je heel goed mee beginnen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_99600315
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Dank je wel! Ik heb zeker wat op het oog :Y Een Toyota Starlet lijkt me wel een leuk, degelijk en niet al te prijzig (jaarlijks) wagentje :Y Geen idee hoe het met benzinekosten zit, maar aan verzekering en wegenbelasting zou een 3-deurs Starlet uit ongeveer 1997 uitkomen op 812 euro per jaar voor mij.
Dat is +- 50 voor verzekering, en +- 17 euro voor verzekering? Tel daar ook per jaar zeker 2 a 300 euro aan onderhoud bij op. Dat zal in de meeste gevallen wel minder zijn, maar je weet maar nooit...
quote:
Ik wil een rooie, maar m'n vriend wil straks niet in een roze starlet rondrijden _O-
Hij kan altijd nog gaan lopen... ;)

Volgens de poetsfanaten blijft rood ook echt rood op het moment dat je hem regelmatig poetst. Maar daar moet je ook net zin in hebben ;).
pi_99602550
Rood moet je 1x goed poetsen en daarna gewoon een beetje bijhouden dan valt het redelijk mee.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  maandag 18 juli 2011 @ 00:59:09 #257
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_99603963
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:45 schreef gateway het volgende:
zo, auto volgepakt, alles vloeistoffen gecontroleerd, nu op vakantie :)
Goede reis! :)

quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:45 schreef L0we het volgende:
Tel daar ook per jaar zeker 2 a 300 euro aan onderhoud bij op. Dat zal in de meeste gevallen wel minder zijn, maar je weet maar nooit...
Mwoah, dat zou ik niet te hard roepen. E.e.a. is wel afhankelijk van het gebruik en het kilometrage. Hoe meer je per jaar rijdt, hoe duurder het wordt. 200 à 300 kan als je weinig rijdt. Haal je de 20k per jaar of meer, dan ben je dat bedrag alleen al kwijt aan een fatsoenlijke beurt. Los van slijtageonderdelen en incidentele gebreken. Het kan dan snel oplopen.

Zo ben ik aan regulier onderhoud (beurt) afgelopen jaar 300 euro ofzo kwijt. Maar ook nog 350 euro voor nieuwe winterbanden, 325 euro voor nieuwe draagarmen en nog eens 350 euro voor nieuwe zomerbanden. Dan telt het goed op... Niet te kort door de bocht gaan en het te rooskleurig voorstellen dus :)

[ Bericht 49% gewijzigd door Mikkie op 18-07-2011 01:09:31 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_99604266
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:45 schreef L0we het volgende:

[..]

Dat is +- 50 voor verzekering, en +- 17 euro voor verzekering? Tel daar ook per jaar zeker 2 a 300 euro aan onderhoud bij op. Dat zal in de meeste gevallen wel minder zijn, maar je weet maar nooit...
50,- aan verzekering maandelijks
53,- aan wegenbelasting per kwartaal (is dus ongeveer 17 euro per maand)

quote:
[..]

Hij kan altijd nog gaan lopen... ;)
_O_

quote:
Volgens de poetsfanaten blijft rood ook echt rood op het moment dat je hem regelmatig poetst. Maar daar moet je ook net zin in hebben ;).
Ben ik (denk ik) niet te beroerd voor. :) Als ik een autootje heb wil ik er voor zorgen ook :Y
pi_99607308
De politie kan ook je vriend zijn heb ik zojuist gemerkt.

Reed met een defecte koplamp (dimlicht) rond en mijn mistlampen aan. Word ik staande gehouden door een politiebusje met de vraag of ik weet dat mijn lamp defect is. Nou ja dat wist ik en daarom had ik dus ook mijn mistlampen aan. Agent vraagt mijn rijbewijs, andere neemt een blaastest af en ze wensen mij een prettige avond met het vriendelijke verzoek of ik toch zo snel mogelijk naar de garage wil gaan (wat inderdaad al gepland stond voor morgenochtend).

Niets geen boete of waarschuwing of whatever, vond ik toch zeer schappelijk van ze.
pi_99613206
En dat op een hele vroege maandag ochtend :D
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_99769923
Nou - het plan voor vandaag werd iets gewijzigd. Eigenlijk zouden ik en mijn vader naar een begrafenis gaan, maar dat ging door omstandigheden niet door. Uiteindelijk heb ik met mijn schoonmams en de vriendin van mijn vader een plannetje gesmeed.

Ter info: ik heb 14 juli mijn examen gehaald, maar mijn vader wist helemaal van niets.

Dus, vandaag in de Opel Corsa van mijn schoonmams (met schoonmams ernaast natuurlijk) een ritje gemaakt van Zwolle naar Wolvega en weer terug. :) Binnen Zwolle was het erg makkelijk, daar had ik al zo vaak gereden, de snelweg was niet veel bijzonders (tussen Steenwijk en Wolvega 130! :D) maar Wolvega was een regelrechte ramp :+ Wegwerkzaamheden, vervolgens had ik rechts opgeschreven in plaats van links en kwamen we nog meer werkzaamheden tegen en we hadden geen TomTom die ons echt kon helpen. Ja, smartphones waar geen degelijke software op zit.

Anyway, uiteindelijk de weg gevonden, kwamen we daar aan, bleek mijn vader nog niet aanwezig te zijn. Na een check-up via de telefoon bleek het nog 5 a 6 minuutjes te duren.

Afijn, dat maakte het alleen maar leuker. We zijn een zijstraatje vóór de straat van zijn vriendin gaan staan, op de hoek. Motor uit en wachten. Niet veel later kwam daar een rode Citroën Xsara langskarren, met overduidelijk mijn pa achter het stuur. })
Motor aan en er direct achteraan gegaan. Tegen de tijd dat hij klaar was met inparkeren, stond ik voor zijn auto, luid toeterend en met een ontzettende grote lach op mijn gezicht.

Het resultaat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De terugweg was ontzettend rustig. Hebben wegens de tijd in Zwolle maar Chinees gehaald. Reed daar achteruit de parkeerplaats weer uit, heel voorzichtig. Gestopt, was aan het schakelen en toen reed iemand in de parkeerplaats achter mij zonder te kijken achteruit.. :X :X Die gast stopte nog net op tijd, maar ik had een hartverzakking..

Anyways, bij schoonmams thuis aangekomen heb ik 'm beter achteruit gefileparkeerd dan dat zij dat gekund zou hebben.

Was wel een mooi ritje, 2x 45 minuten gereden. :) Liggend aan de weersomstandigheden: volgende week donderdag naar Texel rijden. :)
pi_99771495
Die blik _O-.
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:35:22 #263
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_99771828
Epic _O-
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:17:29 #264
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_99774335
Over anderhalve week tijdelijk terug naar m'n oude baantje als koerier. Dat wordt kilometers vreten!
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:33:18 #265
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_99775200
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:17 schreef JDude het volgende:
Over anderhalve week tijdelijk terug naar m'n oude baantje als koerier. Dat wordt kilometers tankstation-broodjes vreten!
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:34:05 #266
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_99775248
Dat ook ja.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_99777056
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:28 schreef Anne het volgende:
Die blik _O-.
Ik moest zo hard lachen en omdat ik al -maanden- had gepland dat dit zou gaan gebeuren en zijn gezicht maakte het allemaal echt helemaal waard _O_ _O-

Oeh, ik heb ook geslipt trouwens :P Stond voor een stoplicht en was nog niet helemaal aan de auto gewend. Dus die sloeg af. Ik wilde niet achterblijven, dus ik motor weer gestart en gas lomp in.

Gevolg: IIEIEIEIEIIEIEHHHH -- VROEM.

Oeps. :P

[ Bericht 21% gewijzigd door Hitomi op 22-07-2011 00:22:16 ]
pi_99779347
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:10 schreef Hitomi het volgende:


Oeh, ik heb ook geslipt trouwens :P Stond voor een stoplicht en was nog niet helemaal aan de auto gewend. Dus die sloeg af. Ik wilde niet achterblijven, dus ik motor weer gestart en gas lomp in.

Gevolg: IIEIEIEIEIIEIEHHHH -- VROEM.

Oeps. :P
Wacht maar tot de winter O+ Welkom trouwens, ik had het idee dat je je rijbewijs zowat tegelijkertijd met mij haalde toendertijd, nog in't rijles topic!
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_99779409
De Laguna krijgt een verwenbeurt volgende week. Ze is te erg mishandelt bij de verhuizing, inclusief een stomme kras/veeg op het portier. Fijne nieuwe buurt :N
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_99779680
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Wacht maar tot de winter O+ Welkom trouwens, ik had het idee dat je je rijbewijs zowat tegelijkertijd met mij haalde toendertijd, nog in't rijles topic!
Daar heeft de instructeur mij al bij helpen oefenen :P Met sneeuw rijden, bochtje om en toen zette meneer de handrem er ineens op.

Volgens de Rijles-topics heb jij 'm op 1 juni 2010 gescoord. Toen was ik net 2 maanden bezig denk ik. :) Heb er heel lang over gedaan omdat ik heel veel tussenstops heb gehad..
pi_99779863
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 01:07 schreef Hitomi het volgende:


Volgens de Rijles-topics heb jij 'm op 1 juni 2010 gescoord. Toen was ik net 2 maanden bezig denk ik. :) Heb er heel lang over gedaan omdat ik heel veel tussenstops heb gehad..
Klopt, en dat verklaart het dan inderdaad! Heb het topic daarna ook niet echt meer gevolgd :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_99870946
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:01 schreef Hitomi het volgende:
Afijn, dat maakte het alleen maar leuker. We zijn een zijstraatje vóór de straat van zijn vriendin gaan staan, op de hoek. Motor uit en wachten. Niet veel later kwam daar een rode Citroën Xsara langskarren, met overduidelijk mijn pa achter het stuur. })
Motor aan en er direct achteraan gegaan. Tegen de tijd dat hij klaar was met inparkeren, stond ik voor zijn auto, luid toeterend en met een ontzettende grote lach op mijn gezicht.

Het resultaat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniale blik! _O-
quote:
Was wel een mooi ritje, 2x 45 minuten gereden. :) Liggend aan de weersomstandigheden: volgende week donderdag naar Texel rijden. :)
Goeie reis alvast! :)
pi_99871190
Hoi, weet iemand waar ik gratis theorie-examens kan oefenen? Heel vaak moet je betalen..
pi_99871973
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:53 schreef L0we het volgende:

[..]

Geniale blik! _O-

[..]

Goeie reis alvast! :)
Reis naar Texel gaat niet door ;( Mijn oom die daar zou zitten met zijn vriendin is ziek en ze hebben besloten ook ivm het weer om er minimaal 2 weken niet heen te gaan. ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')