abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:46:53 #1
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_97991655
Ik had al eerder een topic geopend in NWS hierover, maar de moderator Paddy had het idee om het maar hier te openen.

Omdat ik houd van bruggenbouwen, i.p.v. mensen uit te sluiten, zie ik het als een uitdaging een samenleving te scheppen waarin kinderen veilig zijn, ouders niet hysterisch angstig en para en waarin ook plek is voor mensen met pedofiele gevoelens.

Het is zeer zeker niet de bedoeling om te gaan discussiëren over leeftijdsgrenzen en de vraag of minderjarigen recht hebben op seks, dat kan desnoods indien je dit wenst in een ander topic, maar niet hier.

Pedofielen zijn mensen met (onder andere) pedofiele gevoelens, die leven zonder seks. Het lukt de media vooralsnog niet onderscheid te maken tussen pedofielen en pedoseksuelen, maar ik wil het hier dus niet over pedoseksuelen hebben.

Ik ben zelf van mening dat mensen met pedofiele gevoelens (volgens mij een heel groot deel van de samenleving) niet uitgesloten mogen worden van de samenleving en dat je open en eerlijk over je gevoelens moet kunnen praten, zonder bakstenen door je ruit te krijgen of wekelijks door je buren in elkaar gerost te worden.

Als mensen eerlijk uit kunnen komen voor hun pedofiele gevoelens, is er wellicht een oplossing mogelijk. Nu kunnen mensen met deze gevoelens nergens terecht, psychologen nemen pedofielen namelijk niet aan, alleen als het kalf al verdronken is, dus na een delict en dat lijkt me niet de bedoeling, ik zou preventief willen handelen.

Ik stel voor dat groepssessies bijvoorbeeld mogelijk worden, zoals in het verleden door de NVSH werd gedaan, maar die durven niet meer, vanwege alle commotie.

Volgens mij zijn meer oplossingen denkbaar: zoals goed gemodereerde fora met deskundige begeleiding en ook spotjes op TV, waarbij bijvoorbeeld duidelijk de celibataire levenswijze geprezen wordt, als een zeer goed en gelukkig alternatief voor mensen met pedofiele gevoelens. Nu word je gezien als mongool als je geen seks hebt, terwijl dit juist voor pedofielen de enige weg is.

Ik zie Marthijn Uittenboogaard hierin als een soort goeroe, zoals al eerder aangegeven, als voorbeeld voor pedofielen, die pedofiel zijn en hier vrede mee hebben en hier op een zeer goede wijze mee om gaan.

Mensen die alleen willen schelden en vloeken kunnen dit vrijelijk doen in KLB en ONZ, maar liever niet hier in dit topic.

Hopelijk kan dit een serieus topic worden. En anders doen we er maar een slot op en is het me wel duidelijk dat de woorden van Papier (een van de weinige kwaliteitsusers op FOK!) waar zijn: 'The war is not ment to be won' ;(
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:48:39 #2
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_97991721
Wat je ook doet, haat tegen pedofielen zal altijd blijven bestaan.
wat is dit
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:52:00 #3
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_97991858
Heel mooi dat jij zo ruimdenkend wil zijn, maar de haat naar pedofielen komt voort uit een heel basaal onderbuikgevoel dat verreweg de meeste mensen hebben en het zal imo héél, héél lang gaan duren voor daar iets aan zal veranderen, áls dat al ooit gebeurt. Tot die tijd zullen ze altijd met haat en agressie worden bejegend als ze zich als pedo kenbaar maken.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:54:22 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_97991957
Er is geen enkele reden om een "oplossing" te zoeken voor mensen met een zieke geest. Of wil je ook een "oplossing" zoeken voor mensen die graag anderen omleggen?
De oplossing is simpel: houd je aan de wet!
censuur :O
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:54:29 #5
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_97991963
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:48 schreef Dhaha het volgende:
Wat je ook doet, haat tegen pedofielen zal altijd blijven bestaan.
Mwaah ... is ook maar iets van de laatste tijd. In begin jaren '90 en de tijd daarvoor gingen mensen respectvol met elkaar om, in de regel ook met pedofielen.

De hysterie is 100% de schuld van de media, overkomen waaien uit het land der waanzin, de VS.

Het is echt niet van alle tijden deze hetze en haat jegens mensen met een andere geaardheid. Vroeger konden we er beter mee omgaan.

Het is in elk geval zaak lijkt me, een oplossing te bedenken.

Ergens begrijp ik het niet. Zou het voor ouders niet veel fijner zijn wanneer men weet wie er pedofiel is? Nu kunnen pedofielen het niet bekend maken, want ze zijn dan hun leven niet zeker.

Het lijkt me echt een win-win situatie voor iedereen in de samenleving, wanneer er openheid plaats kan vinden.
pi_97991969
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben zelf van mening dat mensen met pedofiele gevoelens (volgens mij een heel groot deel van de samenleving)
Ehm, nee. Of wat bedoel je met een groot deel?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:58:21 #7
344797 CyberJesus
The final word.
pi_97992130
Oplossing voor dat soort dingen zijn het zuivere van het menselijke ras..
en dan niet met het doden van, maar ze genetisch laten uitsterven, ik ben van mening dat die mensen gewoon een 'defect' gen hebben.

dat geldt overigens niet alleen voor pedo's, ook mensen met een mentale aandoening, mensen met een verstandelijke handicap 'obviously', en dat soort mensen.

Misschien 'hard en koud', maar als het aan mij lag zou ik ervoor zorgen dat die mensen per direct geen kinderen meer konden/mochten krijgen... dit soort gedrag/afwijkingen/of een ander defect waardoor er van dit soort figuren blijven rondlopen, want in 9/10 gevallen krijgen dit soort mensen zelf nog kinderen ook. en ik persoonlijk vind dat gewoon niet kunnen. geen uitzondering, geen medelijden, gewoon NEE.
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:58:34 #8
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_97992137
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:54 schreef gamezz het volgende:

[..]

Ehm, nee. Of wat bedoel je met een groot deel?
Hoi Opperhoofd. Ughh!

Er is ooit onderzoek geweest onder studenten of men pedofiele gevoelens had en ik geloof dat 15% of zo reageerde op pedofiele stimuli. Niemand weet precies het aantal pedofielen, omdat pedofielen er niet mee naar buiten kunnen komen.

Ik heb het dus nadrukkelijk over mensen met die gevoelens, maar die er niets mee doen. De incidenten die je hoort in de media, is slechts het deel dat wel iets met die gevoelens doet.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:05:03 #9
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_97992369
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:58 schreef CyberJesus het volgende:
Oplossing voor dat soort dingen zijn het zuivere van het menselijke ras..
en dan niet met het doden van, maar ze genetisch laten uitsterven, ik ben van mening dat die mensen gewoon een 'defect' gen hebben.

dat geldt overigens niet alleen voor pedo's, ook mensen met een mentale aandoening, mensen met een verstandelijke handicap 'obviously', en dat soort mensen.

Misschien 'hard en koud', maar als het aan mij lag zou ik ervoor zorgen dat die mensen per direct geen kinderen meer konden/mochten krijgen... dit soort gedrag/afwijkingen/of een ander defect waardoor er van dit soort figuren blijven rondlopen, want in 9/10 gevallen krijgen dit soort mensen zelf nog kinderen ook. en ik persoonlijk vind dat gewoon niet kunnen. geen uitzondering, geen medelijden, gewoon NEE.
Pedofielen kunnen zich niet voortplanten. Maar er worden wel telkens nieuwe pedofielen geboren uit gewone hetero-huwelijken. Moeders en vaders die nu hysterisch lopen te blaten, kunnen zelf een kind krijgen dat later pedofiele gevoelens krijgt. Die kans is altijd aanwezig.

Dus ook al stuur je alle pedo's (en andere mensen die we liever niet in de samenleving hebben zoals gehandicapten, gepensioneerden, PvdA-stemmers, homo's etc) naar Treblinka, er zullen er altijd weer nieuwe geboren worden.
Totalvernichtung lukt dus niet. Daarom is het beter naar een oplossing te zoeken.

Ik zie zelf niet in, waarom iemand zou moeten haten op mensen die pedofiele gevoelens hebben, maar niets met die gevoelens doet en bijvoorbeeld door groepssessies (die nu nergens gegeven worden helaas, want niemand durft dit te starten) op het goede pad blijft.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:05:16 #10
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97992379
Het is prima mogelijk voor pedofielen om 'onder de mensen te leven', dat is gewoon door het 'niemand' (the general public dus) te vertellen. En aangezien ze hun 'filie' toch niet kunnen uitoefenen zijn ze er ook niet bij gebaat dat te doen. De reden dat mensen er achter komen is vooral omdat ze het vaak toch niet kunnen laten veel met jonge kinderen bezig te zijn.

quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Pedofielen kunnen zich niet voortplanten.
:')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:05:26 #11
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_97992384
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mwaah ... is ook maar iets van de laatste tijd. In begin jaren '90 en de tijd daarvoor gingen mensen respectvol met elkaar om, in de regel ook met pedofielen.

De hysterie is 100% de schuld van de media, overkomen waaien uit het land der waanzin, de VS.

Het is echt niet van alle tijden deze hetze en haat jegens mensen met een andere geaardheid. Vroeger konden we er beter mee omgaan.
Onderbouwing graag? Want ik kan me goed voorstellen dat je er 'vroeger' niet zoveel van hoorde (omdat de media het niet zo breed uitmat - dáár geef ik je zeker gelijk in), maar men zal er minstens zo ontstemd over zijn geweest als er een gluiperd in het dorp rondliep die zich aan kleine kinderen vergreep.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:06:34 #12
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_97992430
ik heb ooit ergens een klein verhaal gelezen ooit....van een man die gevoelens had voor meisjes van 8...en die zag op een dag een naakt spleetje van een familielid ( een meisje van 8 ) die uit de douche kwam en toen was ie opeens genezen van zijn pedofiliteit omdat hij het niet meer mooi vond... ( of mischien onnatuurlijk )
dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:07:26 #13
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_97992464
Pedofilie biedt draagvlak voor pedoseksuelen, niks goeds aan die zooi.

Tevens niet te verhelpen, alleen te onderdrukken. En onderdrukken werkt uiteindelijk altijd averechts.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:07:53 #14
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97992482
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:06 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
ik heb ooit ergens een klein verhaal gelezen ooit....van een man die gevoelens had voor meisjes van 8...en die zag op een dag een naakt spleetje van een familielid ( een meisje van 8 ) die uit de douche kwam en toen was ie opeens genezen van zijn pedofiliteit omdat hij het niet meer mooi vond... ( of mischien onnatuurlijk )
Net zo waarschijnlijk als dat een homo opeens geen homo meer is als 'ie een pik ziet.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97992535
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Hoi Opperhoofd. Ughh!

Er is ooit onderzoek geweest onder studenten of men pedofiele gevoelens had en ik geloof dat 15% of zo reageerde op pedofiele stimuli. Niemand weet precies het aantal pedofielen, omdat pedofielen er niet mee naar buiten kunnen komen.

Ik heb het dus nadrukkelijk over mensen met die gevoelens, maar die er niets mee doen. De incidenten die je hoort in de media, is slechts het deel dat wel iets met die gevoelens doet.
Ook een bron daarvan? Lijkt me nogal sterk namelijk, want pedofilie is per definitie een 'ziekelijke liefde voor kinderen'.
Dat is niet zomaar iets. Kan me niet voorstellen dat dat echt 15% is.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:09:45 #16
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_97992577
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:05 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Onderbouwing graag? Want ik kan me goed voorstellen dat je er 'vroeger' niet zoveel van hoorde (omdat de media het niet zo breed uitmat - dáár geef ik je zeker gelijk in), maar men zal er minstens zo ontstemd over zijn geweest als er een gluiperd in het dorp rondliep die zich aan kleine kinderen vergreep.
http://beta.uitzendinggem(...)mte-voor-de-pedofiel

http://www.geschiedenis24.nl/speler.program.7134851.html

En het halve archief van martijn staat vol met hoe men er vroeger over dacht. Vroeger toen er nog vrijheid van meningsuiting was. Andere tijden.
Terug naar de onze.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:10:03 #17
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97992596
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:08 schreef gamezz het volgende:
Ook een bron daarvan? Lijkt me nogal sterk namelijk, want pedofilie is per definitie een 'ziekelijke liefde voor kinderen'.
Dat is niet zomaar iets. Kan me niet voorstellen dat dat echt 15% is.
Ik ben wel erg benieuwd naar dat onderzoek dan.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:11:17 #18
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_97992657
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:08 schreef gamezz het volgende:

[..]

Ook een bron daarvan? Lijkt me nogal sterk namelijk, want pedofilie is per definitie een 'ziekelijke liefde voor kinderen'.
Dat is niet zomaar iets. Kan me niet voorstellen dat dat echt 15% is.
nou mischien is dit getal realischtisch bij pedos bij meisjes van 13 tot 15 die al een beetje borsten enzo beginnen te krijgen

en wettelijk gezien spreek je al over een pedo dus bij een knaapje van 20 en een meisje van 15
dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:13:40 #19
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_97992773
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
En het halve archief van martijn staat vol met hoe men er vroeger over dacht. Vroeger toen er nog vrijheid van meningsuiting was. Andere tijden.
Terug naar de onze.
Ja het is genoegzaam bekend wat martijn ons wil doen geloven.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:22:26 #20
344797 CyberJesus
The final word.
pi_97993177
7s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

quote:
Pedofielen kunnen zich niet voortplanten.
Pedofiele kunnen zich niet voortplanten? dat is natuurlijk onzin.. hoeveel kleine meisjes zijn er al zwanger geraakt door een vent van 50+? in de meeste gevallen nog door hun bloed eigen vader!!!

quote:
Maar er worden wel telkens nieuwe pedofielen geboren uit gewone hetero-huwelijken. Moeders en vaders die nu hysterisch lopen te blaten, kunnen zelf een kind krijgen dat later pedofiele gevoelens krijgt. Die kans is altijd aanwezig.
En dat is nu ook precies wat ik bedoel.. ik beschouw dit gewoon als een defect, een foutje in het systeem wat door gegeven wordt van generatie op generatie als een grond om op te bouwen..
in de zin van dat het verder gevoed zal worden door invloeden van buitenaf, not to mention mass media manipulation.. Dit defect moet imo gewoon bij het hart van de zaad aangepakt worden.. al is het om het te verminderen.

quote:
Dus ook al stuur je alle pedo's (en andere mensen die we liever niet in de samenleving hebben zoals gehandicapten, gepensioneerden, PvdA-stemmers, homo's etc) naar Treblinka, er zullen er altijd weer nieuwe geboren worden.
Totalvernichtung lukt dus niet. Daarom is het beter naar een oplossing te zoeken.
Ik zie zelf niet in, waarom iemand zou moeten haten op mensen die pedofiele gevoelens hebben, maar niets met die gevoelens doet en bijvoorbeeld door groepssessies (die nu nergens gegeven worden helaas, want niemand durft dit te starten) op het goede pad blijft.
Gepensioneerden hebben hier natuurlijk niks mee te maken. althans, in mijn ogen niet.
en tuurlijk zullen er nieuwe blijven komen.. maar die kan je dan bij de kern aanpakken wanneer alles wat meer 'gezuiverd' is.
en tevens haat ik niet.. ik ben ook maar 1 persoon, like I can make a difference?
ik laat die dingen verder lekker aan me voorbij gaan en kijk wel toe hoe de mensheid zichzelf verkracht.
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:22:38 #21
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_97993191
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:08 schreef gamezz het volgende:

[..]

Ook een bron daarvan? Lijkt me nogal sterk namelijk, want pedofilie is per definitie een 'ziekelijke liefde voor kinderen'.
Dat is niet zomaar iets. Kan me niet voorstellen dat dat echt 15% is.
http://newgon.com/wiki/Es(...)nor-attracted_Adults
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:24:47 #22
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_97993299
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:11 schreef meisjeonderbroekje het volgende:

[..]

nou mischien is dit getal realischtisch bij pedos bij meisjes van 13 tot 15 die al een beetje borsten enzo beginnen te krijgen

en wettelijk gezien spreek je al over een pedo dus bij een knaapje van 20 en een meisje van 15
Sterker nog, volgens de hysterische media kan premier Silvio Berlusconi zich ook maar beter aanmelden als lid van de vereniging Martijn en 90% van FOK! ook gezien de foto's van 13-jarige meisjes en de reacties hierop.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:27:08 #23
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_97993392
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

http://beta.uitzendinggem(...)mte-voor-de-pedofiel

http://www.geschiedenis24.nl/speler.program.7134851.html

En het halve archief van martijn staat vol met hoe men er vroeger over dacht. Vroeger toen er nog vrijheid van meningsuiting was. Andere tijden.
Terug naar de onze.
Vroeger, toen pedofielen nog aan hun trekken konden komen door middel van herendiensten of geld. Helaas voor ze dat er nu regelgeving is en de vrijheid en jeugd van de kinderen 'gewaarborgd' wordt.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:27:49 #24
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_97993430
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:13 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ja het is genoegzaam bekend wat martijn ons wil doen geloven.
Martijn citeert alleen feiten en hierin blijkt heel duidelijk dat heel veel mensen enorm aan het draaien zijn.

Nu is een normale discussie niet eens meer mogelijk, mogen er geen kritische vragen gesteld worden over leeftijdsgrenzen en in hoeverre kinderen hiervan juist de dupe zijn. Het ziet er naar uit dat onze media en onze vrijheid erg gelijkend is op die van China.
Leve Hu Jin Tao, zeg ik dan maar om niet in moeilijkheden te geraken. Prijs deze geweldige man. *O*
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:29:11 #25
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_97993494
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:27 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Vroeger, toen pedofielen nog aan hun trekken konden komen door middel van herendiensten of geld. Helaas voor ze dat er nu regelgeving is.
ik vind niet dat je alles over een kam kan scheren

zelf was ik 9 jaar en toen wilde in een volwassen vrouw beffen.....het is me niet gelukt ( helaas ) maar de rest van mn leven denk ik wel "is zo een vrouw die dat zou doen per definitie een crimineel?"
dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')