Leif is een beetje de weg kwijtgeraakt in de loop der tijd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:27 schreef Kingstown het volgende:
Hemeltje lief....wat heeft Leif gedaan dat hij in een gevangenispakje is beland?
Bob Geldof:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was niets en is niets.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:29 schreef Tinkepink het volgende:
Bob Geldof vind ik er eigenlijk op vooruit gegaan
Lol....ik vind hem er oud en vermoeid uitzien, maar mss dat ik er als man anders tegen aan kijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:29 schreef Tinkepink het volgende:
Bob Geldof vind ik er eigenlijk op vooruit gegaan
Drugs....dat is toch normaal in de artiestenwereld?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Leif is een beetje de weg kwijtgeraakt in de loop der tijd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leif_Garrett
Drugsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:27 schreef Kingstown het volgende:
Hemeltje lief....wat heeft Leif gedaan dat hij in een gevangenispakje is beland?
Maar het is niet gezond, zie Leif.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Drugs....dat is toch normaal in de artiestenwereld?![]()
Geen Gary Glitter-achtige escapades iig....dat noem ik echt de weg kwijt raken.
Die rocken nog als vroeger. Natuurlijk ouder, maar zeker niet verlept.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:40 schreef pinine het volgende:
rolling stones, nu de rimpling stones
[ afbeelding ]
Grappig, dat was (indirect) een van mijn eerste 'fuck ik word oud'-momenten. Bij de opnames van 'Band AId - Do they do it's christmas deel 3' werd Joss Stone geïnterviewd, en die had het over 'that old man' toen ze Bob Geldof bedoelde. Even dacht ik 'Wat een domme koe, dat ze Bob Geldof niet kent', en toen bedacht ik me dat ze nog niet eens geboren was toen dat nummer voor het eerst opgenomen werd en Bob Geldof inderdaad een 'old man' isquote:
Toch wel een beetje als je allemaal tegen de 70 bent of er zelfs overheen zit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Die rocken nog als vroeger. Natuurlijk ouder, maar zeker niet verlept.
Die heeft het allemaal aan zichzelf te wijten....het voorbeeld dat je vooral niet voor die aanbieding van die goedkoopste plastisch chirurg moet gaan.quote:
Als ik er rond mijn 70ste nog zo uitzie als Jagger teken ik daarvoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:07 schreef trovey het volgende:
Toch wel een beetje als je allemaal tegen de 70 bent of er zelfs overheen zit.Met hun muziek heeft dat niets te maken maar alles met hun uiterlijk....Oude Stones Fan.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |