Kennelijk wel, zie het plaatje... dat ding ziet er waarschijnlijk groter uit dan het in werkelijkheid is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:20 schreef Jurgen1990 het volgende:
lol ziet er eigenlijk best handig uit, als er idd nog ruimte is voor de man in de vagina lijkt me dit een goede gadget
het hele ding schijnt in je hand te passenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Kennelijk wel, zie het plaatje... dat ding ziet er waarschijnlijk groter uit dan het in werkelijkheid is.
Omdat ze onzeker zijn geworden na hun aankoop en hopen dat mensen hier die onzekerheid kunnen wegnemen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:54 schreef Godtje het volgende:
Waarom kopen mensen altijd iets en gaan daarna om ervaringen vragen terwijl dat ding al onderweg is?
Keertje cognitieve dissonantiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:58 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat ze onzeker zijn geworden na hun aankoop en hopen dat mensen hier die onzekerheid kunnen wegnemen?
gebruik je hem vaak?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:50 schreef PB-tje het volgende:
Ik heb ook een We Vibe! Fantastisch speeltje! Duur in aanschaf maar zeker de centen waard!!
- regelmatigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:55 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
gebruik je hem vaak?
alleen of met je vriend/man?
blijft hij een beetje goed zitten tijdens de sex en is het 'lastig in komen' ?
ik las ergens dat je glijmiddel nodig hebt, is dat echt zo?
volgens mij heb jij een arsenaal aan dit soort speeltjes? of is het gewoon heel toevallig dat jij juist deze in je nachtkastje hebt liggenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:22 schreef PB-tje het volgende:
[..]
- regelmatig
- vaak alleen, heb geen partner.. Maar heb hem met een scharrel wel eens gedeeld en die vond het ook een prima speeltje! Is voor beide super in gebruik!
- blijft goed liggen als de dame op haar rug ligt en haar bekken een beetje kantelt..
- je moet wel glijmiddel gebruiken, maar niet teveel en speeltjes vriendelijk
Hij is ook lekker klein en soepel in gebruik en zacht! Geen irritant oorverdovend getril
Dit is gewoon heel toevallig, heb 2 speeltjes in mijn bezit...quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:03 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
volgens mij heb jij een arsenaal aan dit soort speeltjes? of is het gewoon heel toevallig dat jij juist deze in je nachtkastje hebt liggen
Kinky handdienstenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Dit is gewoon heel toevallig, heb 2 speeltjes in mijn bezit...
Ben zelf meer van de hand en spandienstendan kom ik geiler, harder en beter
uuuh? heb je hem ook bij waat besteld? en je hebt hem al binnen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:36 schreef stbabylon het volgende:
Zo, hij hangt aan de lader. Eerste keer moet hij 24 uur laden, dus voorlopig nog geen verslag. Het is de groene geworden.
Nee, ik ben gewoon bij de Christine Le Duc binnen gelopen nadat ik boodschapen heb gedaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:38 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
uuuh? heb je hem ook bij waat besteld? en je hebt hem al binnen?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon bij de Christine Le Duc binnen gelopen nadat ik boodschapen heb gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |