Weblinkquote:Na een rumoerig begin van dit televisieseizoen, waarin SBS besloot De Zaterdagavondshow na vier afleveringen van de buis te trekken, ben ik weer vol aan de slag met De Wereld van Beau. In dit reportageprogramma duik ik onder in spannende subculturen. Ik probeer die wereldjes beter te begrijpen en voor de kijker inzichtelijk te maken door er zelf aan mee te doen. Als er een aflevering over basejumping zou gaan, dan zou ik dus met die levensmoede jongens en meisjes ’s nachts in hijskranen gaan klimmen om ze er van af te zien springen. Ik zou met ze mee naar huis gaan om te kijken hoe ze leven en wat ze overdag doen en hoe hun ouders en vrienden denken over deze hachelijke hobby en dat zou ik dan het liefst een paar weken of zelfs maanden volhouden, tot ik begrijp hoe die wereld in elkaar zit. Tenslotte zou ik natuurlijk ook gaan proberen om zelf van zo’n hijskraan te springen en met ze meegaan op hun nachtelijke avonturen. Dit lijkt me trouwens ook helemaal geweldig: wingsuit flying.
De corpsnicht die sympathiek en oprecht geinteresseerd is in andere mensen Wat een eikel is het toch ookquote:Ik probeer die wereldjes beter te begrijpen en voor de kijker inzichtelijk te maken door er zelf aan mee te doen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:18 schreef PiRANiA het volgende:
Ik was niet van plan te gaan kijken eigenlijk.
Dat is best veel voor zondag 21:30 vind ik. Daarvoor zit misschien wel Wegmisbruikers, maar dat is wel een ander soort publiek. Qua promo's heb ik hier vreemd genoeg amper iets van gehoord dus ik denk dat dit de eerste aflevering weinig mensen zal aantrekken en uiteindelijk (en hopelijk) een snelle dood zal krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:21 schreef PiRANiA het volgende:
Zullen we kijkcijfers raden? Ik ga voor de 475.000.
Roep een getal .quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat is best veel voor zondag 21:30 vind ik. Daarvoor zit misschien wel Wegmisbruikers, maar dat is wel een ander soort publiek. Qua promo's heb ik hier vreemd genoeg amper iets van gehoord dus ik denk dat dit de eerste aflevering weinig mensen zal aantrekken en uiteindelijk (en hopelijk) een snelle dood zal krijgen.
330000. Maar het ligt wel aan de promo's deze week. De Zaterdagshow scoorde in het begin ook wel aardig, maar het niveau was te dramatisch. Dit niveau is waarschijnlijk niet beter, alleen het voorfilmpje maakt me al misselijk. Vijf maanden doodgaan Kan iemand in Nederland sympathie voor die gast hebben?quote:
We hebben een fan gevonden .quote:
Waarschijnlijk omdat volgende week pas afl 1 is te zien.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:34 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zie hem niet tussen de kijkcijfers staan...
http://www.kijkonderzoek.(...)ers/file,dp-0-63-0-p
Ik dacht vandaag . Duidelijk dan. Hij is wel op tijd begonnen met promoten dan .quote:Op maandag 30 mei 2011 09:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat volgende week pas afl 1 is te zien.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:24 schreef Mike het volgende:
Ik doe eens positief en denk dat het mogelijk moet zijn om hier een 1.000.000 kijkers voor te halen. De zondagavond is voor SBS hun sterkste avond en de concurrentie is amper aanwezig op dat tijdstip. Moet een keer lukken dus voor Beau!
Het programma is waarschijnlijk 1 grote egotrip van een toch al egotrippende presentator . Ik verwacht er ook niet veel van. Wat interesseren mij de avonturen van fucking Beau van Erven Dorens. Maar misschien vinden de kijkers de overacting van Beau wel leuk.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:02 schreef Laureline het volgende:
Het concept (toen ik het interview zag bij DWDD) vond ik eigenlijk een beetje BNN Try before you die, maar dan wat uitgebreider.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |