abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97161358
Eerste deel te vinden hierzo: De geplande rampen van mei 2011 en juni 2011; Aardbevingen USA & Japan

Bankfurt:
quote:
Ik wil een topic openen over een dreigende natuurramp, die op de agenda staat van de Illuminati; maar ik wil niet dat dit topic gelijk verziekt wordt en dicht gaat.

Dreigende rampenreeks van ca. rond 21 mei 2011 a.s. en in de maand juni 2011:
Die HAARP-aardbeving annex tsunami bij Japan in maart j.,l. is daarbij kinderspel.

De volgende rampen staan op de agenda binnen 6 weken:

Japan mega aardbevingen/tsunamis
Californie idem
Golf-van Mexico - New Madrid Fault Line - Chicago idem
Yellowstone - Texas mega ontploffingen.
Nederland overstroming

alles moet er aan gedaan worden om dit te voorkomen;

dus bid tot God.

Mijn vraag was: "Kan dit topic geopend en beschermd worden ? "

Ik heb de toezegging dat Moderator Bastard dit topic zou beschermen, dus hier bij deze geopend.

Ik vrees dat de ramp niet 100% is te voorkomen, de mensheid heeft zo'n grote puinhoop gemaakt van deze planeet, dat er nu "afbetaald" moet worden. Nederland zal in dit geval niet ontsnappen, er dreigt hoog water na de bevingen in de USA.

Er wordt actief gewerkt aan het stoppen van de dreigende rampen.

Maar bidden helpt; intentie om het tegen te gaan ook; ik ben betrokken in het monitoren van het globale proces, doch mijn functie hierin is niet veel meer dan berichtgever hierin naar buiten toe.

De New Madrid Fault Line is nu echt hot .. ..zandzakken voor de deur helpen niet veel meer....

http://altnewsreport.wordpress.com/2011/05/12/may-2011-video/

Dit is 1 van de 3 problemen:

Wordt vervolgd;

tussendoor kritische posts an analyses posten, geen bezwaar.
  zondag 22 mei 2011 @ 17:29:49 #2
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_97161459
linkje naar vorig deel
wat is dit
pi_97161461
Californie idem
Nederland overstroming

Allemaal wereldrampen en dan

Nederland overstroming :')
pi_97161604
Maar waarom willen ze per se ontsnappen dan, ik dacht dat ze hier de macht juist al hadden en lekker op de troon zaten?
  zondag 22 mei 2011 @ 17:40:26 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97161950
SMS reeks ON ^O^
The truth was in here.
pi_97161983
quote:
alles moet er aan gedaan worden om dit te voorkomen;
Waarom? Wil van God dan toch volgens jou? Of is dat selectief bij Christenen? :')

Ik zeg: laat maar komen wat komen gaat. Que sera, sera.
  Moderator zondag 22 mei 2011 @ 18:50:24 #7
249559 crew  Lavenderr
pi_97165020
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:41 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Waarom? Wil van God dan toch volgens jou? Of is dat selectief bij Christenen? :')

Ik zeg: laat maar komen wat komen gaat. Que sera, sera.
Zo sta ik er ook ongeveer in.
pi_97167695
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:29 schreef FreezePop het volgende:
Californie idem
Nederland overstroming

Allemaal wereldrampen en dan

Nederland overstroming :')
Nederland heeft ca. 9 miljoen mensen die wonen en leven onder NAP in een gebied dat grenst aan open zee, zeer dicht bij de Atlantische Oceaan.

Op wereldschaal een uniek en groot fenomeen.
pi_97167861
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:32 schreef Degodvader het volgende:
Maar waarom willen ze per se ontsnappen dan, ik dacht dat ze hier de macht juist al hadden en lekker op de troon zaten?
Als je mijn posts goed gelezen hebt weet je dat er meer aan de hand is, een externe bedreiging, en meer dan dat voor de Illuminati.
pi_97169879
rtl 4, film over yellowstone?
pi_97170712
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:26 schreef Silverdigger2 het volgende:
rtl 4, film over yellowstone?
bankfurt is die hippie met baard en lange haren !
pi_97176296
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:47 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Als je mijn posts goed gelezen hebt weet je dat er meer aan de hand is, een externe bedreiging, en meer dan dat voor de Illuminati.
Ik probeer je posts zo goed mogelijk te begrijpen hoor, don't bite me. Maar je geeft aan dat deze aardbevingen, door HAARP veroorzaakt en door de illumnatie gepland onderdeel zijn van een spiritueel ritueel om alle spiritruele rommel op te ruimen die deze wereld rijk is. Deze aardbevingen/het ritueel is echter ook een gevaar voor de illumnatie zelf, die menen te kunnen ontsnappen door naar een andere tijd/ruimte zone te vluchten.

Als ik helemaal in dit verhaal meega kan ik niet inzien waarom de illumnatie het risco willen lopen en hun aanval toch uitvoeren terwijl ze nu op hun troon zitten en de macht in handen hebben in de wereld?
  zondag 22 mei 2011 @ 22:08:24 #13
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_97177264
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:42 schreef Bankfurt het volgende:

[..]
Ik kijk of er interessante slimme mensen op BNW zijn; Neem bijvoorbeeld iemand als J0kkebr0k, die niet gelooft in de meeste Illuminati-zaken- en conspiracies; maar voor wie ik een enorm respect heb. Ik verwacht ook dat hij odd zal gaan inzien dat ik geen hoaxen vertel.

Er worden gewoon meningen en informatie uitgewisseld op BNW; wederzijds standpunten worden gewogen en meegenomen.

Bovendien leer ik ook heel veel van Ticker, Lambiekje, Resonancer en andere BNW-ers.

Dan heb je nog Ali-Kannibali, die ook heel veel weet; maar met hem verschil ik van mening over de uitleg en interpretatie van het Christendom, en ..

BTW Ali; ik verkondig wel het evangelie i.t.t. wat jij elders over mij schreef.
Leuk om te weten dat je ook leert van mij en andere. Voor mij is het meer een term, een term in context met ... e.d. waarmee je weer verder kunt zoeken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 22 mei 2011 @ 22:09:50 #14
52357 Lambiekje
pi_97177357
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:44 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nederland heeft ca. 9 miljoen mensen die wonen en leven onder NAP in een gebied dat grenst aan open zee, zeer dicht bij de Atlantische Oceaan.

Op wereldschaal een uniek en groot fenomeen.
... en de dijken zijn niet zo heel goed (meer) beschermend als men denkt. Niet eens met opzet waarschijnlijk maar wel achterstallig onderhoud.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 22 mei 2011 @ 22:11:46 #15
52357 Lambiekje
pi_97177502
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Ik probeer je posts zo goed mogelijk te begrijpen hoor, don't bite me. Maar je geeft aan dat deze aardbevingen, door HAARP veroorzaakt en door de illumnatie gepland onderdeel zijn van een spiritueel ritueel om alle spiritruele rommel op te ruimen die deze wereld rijk is. Deze aardbevingen/het ritueel is echter ook een gevaar voor de illumnatie zelf, die menen te kunnen ontsnappen door naar een andere tijd/ruimte zone te vluchten.

Als ik helemaal in dit verhaal meega kan ik niet inzien waarom de illumnatie het risco willen lopen en hun aanval toch uitvoeren terwijl ze nu op hun troon zitten en de macht in handen hebben in de wereld?
Zo moeilijk is het niet te begrijpen dat negatieve energie omgezet moet worden. Vulkaanuitbarstingen zie ik dan als 'zuivering'.
pi_97182642
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Ik probeer je posts zo goed mogelijk te begrijpen hoor, don't bite me. Maar je geeft aan dat deze aardbevingen, door HAARP veroorzaakt en door de illumnatie gepland onderdeel zijn van een spiritueel ritueel om alle spiritruele rommel op te ruimen die deze wereld rijk is.
HAARP is gereedschap van de Illuminati, ja.

Maar de Illuminati zijn niet geinteresseerd in spiritualiteit; Ze willen alleen ontsnappen; en om te kunnen ontsnappen is een speciaal ritueel nodig; en dat ritueel heeft in dit geval een zeer negatief spirituele omgeving nodig om te kunnen slagen.

quote:
Deze aardbevingen/het ritueel is echter ook een gevaar voor de illumnatie zelf, die menen te kunnen ontsnappen door naar een andere tijd/ruimte zone te vluchten.
Nee, dit ritueel is voeding voor hun poging, d.w.z. voeding voor negatieve entiteiten die hen kunnen helpen te ontsnappen naar een andere ruimte/tijd-matrix.

quote:
Ik schreef toch dat ze niet meer zoveel macht hebben, dat ze bedreigd worden bijv. een externe dreiging.

Ze zijn ingesloten in deze ruimte/tijd daarom willen ze ontsnappen.
pi_97182688
quote:
17s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:40 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

bankfurt is die hippie met baard en lange haren !
:D
Nee hoor, ik ben vorige week nog naar de kapper gegaan.
pi_97182734
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:35 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

:D
Nee hoor, ik ben vorige week nog naar de kapper gegaan.
het was meer om te illustreren hoe ze die man belachelijk maken, maar er later achter komen dat hij toch geleik had, nu nog hopen dat ze ook echt de schepen open maken voor de rest, en dan is alles gesneden koek
pi_97182767
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het niet te begrijpen dat negatieve energie omgezet moet worden. Vulkaanuitbarstingen zie ik dan als 'zuivering'.
Ja dat kan, het is in dit geval een vrij gevaarloze ontlading, althans zo lijkt het op het 1e gezicht met dit geval op Ijsland..
  maandag 23 mei 2011 @ 10:39:10 #20
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_97190642
Ik geloofde eerst niet in god enzo maar ja toch voor de zekerheid wezen bidden in de kerk en dat heeft wel geholpen, bedankt voor het openen van mijn ogen.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  maandag 23 mei 2011 @ 10:44:05 #21
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97190759
HAARP :') Daar ben ik nog niet van overtuigd. Wat zijn daar nou de argumenten voor?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_97191070
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Leuk om te weten dat je ook leert van mij en andere. Voor mij is het meer een term, een term in context met ... e.d. waarmee je weer verder kunt zoeken.
Graag gedaan. :)

Lambiekje, jij weet heel veel, vooral over de medische mafia.

en wat is jouw mening over de planned New Madrid Fault Line disaster ?
pi_97196133
Californie idem
Nederland overstroming

Doet me een beetje denken aan de Edgar Cayce Prophecies :

•Mt. Etna and nearby Vesuvius, and Mt Pelee signal the major changes.
•As to the changes physical again: The earth will be broken up in the western portion of America. The greater portion of Japan must go into the sea.
•The upper portion of Europe will be changed as in the twinkling of an eye. Land will appear off the east coast of America.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_97197391
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:12 schreef UncleScorp het volgende:
Californie idem
Nederland overstroming

Doet me een beetje denken aan de Edgar Cayce Prophecies :

•Mt. Etna and nearby Vesuvius, and Mt Pelee signal the major changes.
•As to the changes physical again: The earth will be broken up in the western portion of America. The greater portion of Japan must go into the sea.
•The upper portion of Europe will be changed as in the twinkling of an eye. Land will appear off the east coast of America.
Ja, dat heb je goed gezien; de voorspellingen van Cayce voor de USA en Japan zijn zowat exact dezelfde als in deze topic - TS-filmpjes. Cayce's voorspellingen zijn vrij nauwkeurig omschreven in de boeken over hem; het thema Atlantis heeft er ook mee te maken.

Zoek bijvoorbeeld ook Cayce- New Madrid Fault Line thema's op youtube.
pi_97197960
Shit, de USA is nu echt in de problemen; :{

En Japan..... ,

tja, het is nu zelfs officieel: :|W

http://www.dailymail.co.u(...)9-feet-sideways.html

Nederland heeft een klein jaar uitstel gekregen ....., maar de kuststrook niet echt ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')