Voor de kijkcijfers zou Dominique erin moeten blijven aangezien de sfeer in de groep daardoor slecht werd. En ruzie=sensatie=leuk=meer kijkcijfersquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:16 schreef Dekatria het volgende:
Sowieso een non-argument om in een individueel programma iemand eruit te gooien omdat'ie niet in de groep past. Alles voor de kijkcijferts!
Ymke in EMIDJquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:38 schreef Laureline het volgende:
Stomme keuze inderdaad, Yosie had weggemoeten.
't Is natuurlijk wel de Boodschap van RTL de laatste tijd, dat zie je ook in de andere realityprogramma's: als iemand niet in een groep past, en door de rest wordt weggetreiterd, buitengesloten of gepest ligt het blijkbaar 100% aan jou, niet aan die groep. Leuke les
Ik vond het eerst niets maar moet toegeven het nu wel leuk te vindenquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:10 schreef THEFXR het volgende:
ik vind Jenna maar een (geile)nerd met dit kapsel!
Inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:38 schreef Laureline het volgende:
Stomme keuze inderdaad, Yosie had weggemoeten.
't Is natuurlijk wel de Boodschap van RTL de laatste tijd, dat zie je ook in de andere realityprogramma's: als iemand niet in een groep past, en door de rest wordt weggetreiterd, buitengesloten of gepest ligt het blijkbaar 100% aan jou, niet aan die groep. Leuke les
Kijk in een verkleind scherm, zodat de video's aan de zijkant eraf vallen, dan zie je het nog nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
En RTL is kut, je ziet al meteen wie eruit gaat.
+1 superslim!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kijk in een verkleind scherm, zodat de video's aan de zijkant eraf vallen, dan zie je het nog niet.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:40 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik vond het eerst niets maar moet toegeven het nu wel leuk te vinden/ontwenningsverschijnselen.
Die kop van Merron toen ze aan het lachen was trouwens![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Precies, maar daar zegt Van Ekelen helemaal niks over. Ook de manier hoe ze reageert op Do's eliminatie past niet bij een dame, maar goed, zal wel aan Do liggen volgens Van Ekelen. Ook raar dat Dave er nog in zit als ze van mening is dat hij amper is veranderd sinds z'n deelname.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:30 schreef Injetta het volgende:
Die Jenna doet wel leuk en zo, maar in mijn optiek is ze eigenlijk helemaal geen spat veranderd. Ze is nog steeds een bitch.
ik wacht nog steeds op het moment dat ze zeggen dat het een grap is en het gewoon een Chinese Meron look a like is.quote:
Eens en dan ook nog eens zo'n oude vieze vent die constant op je vingers loopt te kijken en denkt dat hij helemaal het mannetje is als hij de fucking slaaf van de burgemeester is.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:04 schreef ukga het volgende:
Wat een gelul dat Do er uit moet;
Gaat die stinkwijf van Ekelen zeggen; "je bent te zenuwachtig en je liet steken vallen tijdens je stage bla bla":
Ja logisch, bode voor de burgemeester zijn, is iets anders dan meelopen in een brandweerpakkie en een vuurkorfje blussen.
Tevens gaat tijdens je eerste werkdag altijd alles fout. Kut argumentatie van Strontvlek van Ekelen
Wie is dat dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
volgende week werken bij 2 verschrikkelijke mensen![]()
Die arrogante smerige halfdove vent met 1 hit achter zn naam staan en die denkt dat hij helemaal de bom is.
Oh, owja ''hij''quote:Op zondag 1 mei 2011 20:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
The master of the wheels of steel
Dj Jean
2 gezichtenquote:Op maandag 2 mei 2011 02:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik denk dat Meron gewoon twee gezichten heeft en heel goed is in het manipuleren van mensen.
Dat moet bijna wel, als je de redenen leest waarom ze voor dit programma is opgegeven ...
Maar ze ging vaak uit, dat kan echt niet in frieslandquote:Op maandag 2 mei 2011 02:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik vind die allergie van Meron enorm sneu. Daar moet je je toch wel heel rot bij voelen, als je zoiets overkomt, en dan ook nog eens tijdens een deelname in een dergelijk programma.
Overigens vraag ik me af, hoe zij in dit programma is beland? Ik vind het een enorm lief, empathisch, en vooral een heel beschaafd meisje. Beslist geen asociaaltje die manieren moet leren of moet leren om een dame te worden. Imho was Meron al een dame toen ze de poort binnenstapte. Of ik zie dat allemaal verkeerd, dat kan natuurlijk ook.
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
The master of the wheels of steel
Dj Jean
Inderdaadquote:
Inderdaad.quote:
Omdat ze verantwoordelijk is voor het meest trieste gedeelte van die foute rioolkrantquote:Op maandag 2 mei 2011 20:11 schreef zoem het volgende:
Nanninga
Ze denkt dat ze meer is dan een ander vanwege d'r baan en behandelt PA's als slaafjes
Ik had het niet beter kunnen omschrijven.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Omdat ze verantwoordelijk is voor het meest trieste gedeelte van die foute rioolkrant![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |