abonnement Unibet Coolblue
pi_94193468
*O*
For great justice!
pi_94193475
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 15:21 schreef Q. het volgende:

[..]

Ah, de junks werken alleen op dinsdag?

Nu is het Jaarbeursplein gelukkig wel een relatief veilige plek om je fiets neer te zetten. Zeker als je hem bovenin die dubbeldeks-rekken en nog met een goed slot vast zet.
For great justice!
pi_94195663
Het is toch een dienst; vind het niet zo raar om er geld voor te vragen eigenlijk.
pi_94196894
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:09 schreef zatoichi het volgende:
Het is toch een dienst; vind het niet zo raar om er geld voor te vragen eigenlijk.
Nee, als het een bewaakte fietsenstalling is niet. Maar om dan alle gewone, gratis plekken weg te halen, dat is gewoon gemeen.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_94196926
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:32 schreef Naamah het volgende:

[..]

Nee, als het een bewaakte fietsenstalling is niet. Maar om dan alle gewone, gratis plekken weg te halen, dat is gewoon gemeen.
Dan zet iedereen zn fiets gewoon net buiten de 'verboden' zone neer, op het Vredenburg ofzo. Dat zal een lekkere choas worden dan. :').
For great justice!
pi_94197739
Ha, de elektronisch beveiligde fietsenstalling van mijn werkgever - vlakbij het station en de stad - is 24/7 bereikbaar voor mij. Daar kan ik hem én veilig én gratis stallen!

DUS JA, IK RAUS HEM OOK GRATIS NEER!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:52:45 #7
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94210976
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:33 schreef Q. het volgende:

[..]

Dan zet iedereen zn fiets gewoon net buiten de 'verboden' zone neer, op het Vredenburg ofzo. Dat zal een lekkere choas worden dan. :').
Precies. Hoe naïef ben je als je daadwerkelijk denkt dat zo'n plan een succes gaat worden. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_94211347
Ik pak alleen nog maar de trein als ik in Amsterdam-Zuid moet zijn, omdat dat gewoon echt 2 a 3x zo lang kan duren met de auto. Overige bestemmingen buiten Utrecht doe ik toch mooi met de auto. Als ik bijv. naar m'n ouders ga in Maastricht is het zelfs nog iets van 7 euro goedkoper en dan bespaar ik daarnaast ook nog een buskaart :')
Too much is never enough!
pi_94227564
Auto goedkoper? Nou ja ik heb dan geen auto, dus kan ook geen goede vergelijking maken, maar toen ik laatst de Greenwheels bij mij in de straat pakte om langs mijn opa en oma te gaan in Alphen a/d Rijn, was ik voor die paar uurtje 80 euro kwijt; de trein is dan stukken goedkoper.

Maar ja dat kan natuurlijk ook aan de Greenwheels liggen...

Verder hoef ik bijna nooit buiten Utrecht te zijn, dus dat scheelt :D
  donderdag 17 maart 2011 @ 09:03:16 #10
141482 Q.
JurassiQ
pi_94227669
Gewoon iedereen de vouwfiets meeslepen in de trein, dat ga ik dan wel vaker doen. Dat zal ze leren.
For great justice!
pi_94228143
Als je de kosten van benzine afzet tegen de kosten van een treinkaartje, dan is de auto goedkoper. Op het traject dat ik regelmatig reis, kost mijn benzine precies net zoveel als een treinkaartje met korting. Als je geen korting hebt, is de auto dus al snel aantrekkelijker.

Natuurlijk heb je voor een auto ook allerlei bijkomende kosten, maar die reken ik even niet mee, want die heb je tóch wel, of je dat ene ritje nou de auto of de trein pakt.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_94228451
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 09:28 schreef Naamah het volgende:
Natuurlijk heb je voor een auto ook allerlei bijkomende kosten, maar die reken ik even niet mee, want die heb je tóch wel, of je dat ene ritje nou de auto of de trein pakt.
Ja behalve dus als je geen auto hebt zoals ik. Ik ben er sterk over aan het denken om er een te kopen, maar ik kom er echt maar niet uit... Eigenlijk is dat natuurlijk een luxeprobleem; ik heb hem in de buurt niet nodig, dat ding kost een hoop geld en er is nauwelijks parkeerplek bij mij in de buurt en benzine wordt de komende tijd alleen maar duurder.

Aan de andere kant is het handig als je een keer wel buiten Utrecht moet zijn, je op vakantie wilt met de auto, en er over een half jaartje een kleine aankomt, waarvoor een auto toch ook wel handig kan zijn...
  donderdag 17 maart 2011 @ 09:50:56 #13
141482 Q.
JurassiQ
pi_94228669
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 09:42 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ja behalve dus als je geen auto hebt zoals ik.
En ik. Die vaste lasten (maar ook oa reparatie, gebruikte die auto gemiddeld 1x per 3 weken, dan tikt dat gemiddeld per gebruik aardig aan) waren de belangrijkste reden om hem weg te doen. Had dus een auto maar ik heb hem weg gedaan, heb hem niet nodig. Kan bijna alles wel met het OV doen en dan is het OV veeeeel goedkoper. Als ik al buiten Utrecht kom is het naar een andere plaats met goed OV, Amsterdam o.a.
For great justice!
pi_94230119
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 09:42 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ja behalve dus als je geen auto hebt zoals ik. Ik ben er sterk over aan het denken om er een te kopen, maar ik kom er echt maar niet uit... Eigenlijk is dat natuurlijk een luxeprobleem; ik heb hem in de buurt niet nodig, dat ding kost een hoop geld en er is nauwelijks parkeerplek bij mij in de buurt en benzine wordt de komende tijd alleen maar duurder.

Aan de andere kant is het handig als je een keer wel buiten Utrecht moet zijn, je op vakantie wilt met de auto, en er over een half jaartje een kleine aankomt, waarvoor een auto toch ook wel handig kan zijn...
Wij hebben ook pas een auto gekocht toen onze kleine er was. Met kind vind ik zo'n ding erg handig, zeker als je 's nachts weer eens naar de weekendpost moet ofzo. Maar als ik nu geen kind van 9 maanden had, zouden we ook geen auto hebben.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_94230362
Auto heb ik vooral ivm hobby waarvoor het erg handig is, maarja.. als je 'm eenmaal hebt gebruik je 'm wel voor meer natuurlijk. Binnen Utrecht doe ik inderdaad nooit iets met de auto, da's ook helemaal niet handig. Nouja.. laatste, toen ik snel van Overvecht noord naar de Uithof moest, dat is echt heel onhandig met het ov en nog best ver op de fiets.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_94235263
Ik werk op locaties waar ik toch echt met de auto heen moet. Een vroege dienst op zondag red ik niet eens met het OV (plus 20 minuten lopen), dan kom ik met de eerste trein bijna een uur te laat, met de auto ben ik er binnen een kwartier. Dat is een van de locaties, een andere is helemaal niet met het OV te bereiken, andere locaties kan ik wel met OV en veel lopen bereiken, maar dan bijv. een keer per uur een bus en dan doe ik er anderhalf uur over van deur tot deur en met de auto max. een half uur.
Naar de binnenstad ga ik met het OV, naar Amsterdam ook, verder alles lopend of met de auto.
pi_94235981
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 08:57 schreef zatoichi het volgende:
Auto goedkoper?
Dan doelde ik wel op de benzinekosten voor die reis. Verzekering/wegenbelasting/brandstof maken het totaal natuurlijk wel weer duurder.
Moet nu 2x per week, en binnenkort 3x per week in Houten/Nieuwegein/Leidsche Rijn zijn. Op zich prima te bereiken met OV, maar dan moet je eerst weer naar het station fietsen en daar weer op het OV overstappen. Vind het toch 10x prettiger om in de auto te stappen en in 1x naar bestemming te rijden.
Too much is never enough!
pi_94236528
Haha Leidsche Rijn zeker, tenminste als je niet verdwaald... Zelf moet ik regelmatig voor mijn werk in Nieuwegein zijn, en dan is het voor mij bijna makkelijker om met het OV te gaan. 5 min fietsen naar het station, en dan 20 minuten in de tram.

Wellicht gaat rijden sneller, maar aangezien mijn baas al mijn OV kosten betaalt (die toch maar 2¤ per rit kosten) is het een makkelijke keuze. Bovendien kan ik elke ochtend dat ik die kant op ga 20 min extra slapen in de ochtend :D
pi_94236838
Ik moet dagelijks in Nieuwegein zijn, dan fiets ik inderdaad naar het station en pak daar de bus. Ben altijd vroeg, dus alle ruimte om m'n fiets in de stalling die langs het busstation loopt te zetten. Als die stalling weg gaat en er een betaalde stalling komt, die ook nog verder weg is, dan ga ik echt wel de auto pakken. Irritante aan zo'n betaalde stalling is ook dat het zoveel meer tijd en gedoe kost dan gewoon je fiets ergens neerplempen.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:53:46 #20
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_94249357
Greenwheels zijn een stel afzetters. Als je regelmatig een auto gebruikt (dwz een keer in de week) dan ben je goedkoper uit om hem zelf te kopen.
Gelukkig is er nu ook een andere initiatief wheels4all, stukken goedkoper en voor zover ik nu ervaren heb werkt dat ook prima.

Over junks en fietsendiefstal gesproken: volgens mij gebeurt dat bijna niet meer. De paar keren dat ik laatst tot laat in de stad was werd mij geen fietsen meer aangeboden. En ik heb ook wel het idee dat fietsdiefstal een stuk is afgenomen de laatste tijd.
Ik heb een tijdje de stalling gebruikt om te zorgen dat mijn fiets echt niet gejat of gevandaliseerd zou worden, maar dat vind ik niet echt nodig meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Neelix op 17-03-2011 19:24:40 ]
pi_94255828
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef Neelix het volgende:
Greenwheels zijn een stel afzetters. Als je regelmatig een auto gebruikt (dwz een keer in de week) dan ben je goedkoper uit om hem zelf te kopen.
Gelukkig is er nu ook een andere initiatief wheels4all, stukken goedkoper en voor zover ik nu ervaren heb werkt dat ook prima.

Over junks en fietsendiefstal gesproken: volgens mij gebeurt dat bijna niet meer. De paar keren dat ik laatst tot laat in de stad was werd mij geen fietsen meer aangeboden. En ik heb ook wel het idee dat fietsdiefstal een stuk is afgenomen de laatste tijd.
Ik heb een tijdje de stalling gebruikt om te zorgen dat mijn fiets echt niet gejat of gevandaliseerd zou worden, maar dat vind ik niet echt nodig meer.
Mijn fiets is een paar weken terug nog gejat bij het station. Maar goed, aangezien ik die fiets voor nog geen honderd euro had gekocht vond ik het niet de moeite er een duur slot aan te hangen :(
pi_94271877
Haha les één voor fietseneigenaren in Utrecht; je slot is meer waard dan je fiets...
  vrijdag 18 maart 2011 @ 00:20:06 #23
62913 Blik
The one and Only!
pi_94272489
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 00:09 schreef zatoichi het volgende:
Haha les één voor fietseneigenaren in Utrecht; je slot is meer waard dan je fiets...
Fiets: 50 euro
Slot: 40 euro

:D
  vrijdag 18 maart 2011 @ 07:46:35 #24
141482 Q.
JurassiQ
pi_94277857
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:37 schreef TMan het volgende:

[..]

Mijn fiets is een paar weken terug nog gejat bij het station. Maar goed, aangezien ik die fiets voor nog geen honderd euro had gekocht vond ik het niet de moeite er een duur slot aan te hangen :(
Dan vraag je er om.
For great justice!
pi_94278280
In 10 jaar tijd is mijn fiets nog nooit gejat gelukkig.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:53:31 #26
62913 Blik
The one and Only!
pi_94278754
Mijn fiets is sinds ik in Utrecht woon ook niet meer gejat :D
pi_94279614
Ik zet hem vaak in de gratis stalling van Smakkelaarsveld. Ben je binnen 2 minuten op het perron en 24/7 bewaakt.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_94280050
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:32 schreef Radioheader het volgende:
Ik zet hem vaak in de gratis stalling van Smakkelaarsveld. Ben je binnen 2 minuten op het perron en 24/7 bewaakt.
Toezicht, geen bewaking. Oftewel als je fiets gejat wordt dan is het niet aan hen te wijten.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:59:47 #29
141482 Q.
JurassiQ
pi_94280423
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:47 schreef Robertv het volgende:

[..]

Toezicht, geen bewaking. Oftewel als je fiets gejat wordt dan is het niet aan hen te wijten.
Het is iig veiliger dan willekeurig ergens neerzetten, als er een junk met een grote schaar naar binnen loopt zal dit vast wel opvallen. :7 Ik zet hem daar ook nog wel eens neer, ook als ik ga stappen, moet daar toch langs.
For great justice!
pi_94280995
Vooral als je hem in één van de rekken boven zet; vast met slot aan de greep om die dingen naar beneden te trekken, waardoor een fietsendief ontzettend veel moeite moet doen om een beetje normale hoek te vinden om het slot door te krijgen...
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:42:07 #31
141482 Q.
JurassiQ
pi_94281779
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:19 schreef zatoichi het volgende:
Vooral als je hem in één van de rekken boven zet; vast met slot aan de greep om die dingen naar beneden te trekken, waardoor een fietsendief ontzettend veel moeite moet doen om een beetje normale hoek te vinden om het slot door te krijgen...
Zo zet ik hem ook altijd neer op de stalling op het Jaarbeursplein, ook in de hoge-hoge rekken (zo hoog mogelijk dus).
For great justice!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:47:48 #32
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94281979
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 00:09 schreef zatoichi het volgende:
Haha les één voor fietseneigenaren in Utrecht; je slot is meer waard dan je fiets...
Ik heb al twee jaar een fiets zonder hangslot. :') Alleen zo'n lullig standaardslotje, nooit gejat.
Gourmetten of steengrillen?
pi_94285149
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik heb al twee jaar een fiets zonder hangslot. :') Alleen zo'n lullig standaardslotje, nooit gejat.
Ik heb beide, maar gebruik een extra slot maar af en toe uit pure luiheid :') Tot nu toe nog altijd mee weggekomen
Too much is never enough!
pi_94285956
Als ik uitga in de stad -> drie sloten anders altijd twee.30 jaar Utregter zonder gestolen fiets *O*
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:04:41 #35
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94287194
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:12 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Ik heb beide, maar gebruik een extra slot maar af en toe uit pure luiheid :') Tot nu toe nog altijd mee weggekomen
Ik ben te verstrooid voor een hangslot. Heb ooit m'n hangslot (vorige fiets) opengemaakt, die aan het stuur gehangen, naar huis gefietst, kwam ik thuis aan...Geen slot?! :o

Ik snapte er niks van...Teruggefietst naar het station..Had ik mijn slot aan een ander stuur gehangen. :')
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:12:31 #36
62913 Blik
The one and Only!
pi_94287494
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:04 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik ben te verstrooid voor een hangslot. Heb ooit m'n hangslot (vorige fiets) opengemaakt, die aan het stuur gehangen, naar huis gefietst, kwam ik thuis aan...Geen slot?! :o

Ik snapte er niks van...Teruggefietst naar het station..Had ik mijn slot aan een ander stuur gehangen. :')
:')
pi_94332672
quote:
UTRECHT - Het slachtoffer van de steekpartij in de Utrechtse wijk Overvecht is overleden. Een man is aangehouden als verdachte. Dat meldt de politie.

Op de Camera Obscuradreef werd tegen het middaguur iemand neergestoken. Een traumahelikopter vloog uit, maar reanimatie mocht niet baten.

De politie heeft de straat afgezet en een tent opgezet om de plek af te schermen.

Over de toedracht van de steekpartij is nog niets bekend.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/344603

Dat is bij mij in de straat :(
  zaterdag 19 maart 2011 @ 14:27:51 #38
62913 Blik
The one and Only!
pi_94333112
Gisteren naar Wouter Hamel geweest in Tivoli, en vervolgens was er Wicked Jazz Sounds. Was erg gaaf en heb nu een licht katertje :)
pi_94333119
quote:
Het feestje moet nog beginnen, maar de felicitaties van de burgemeester zijn er al voor het 50-jarige Overvecht. "Overvecht is steeds beter op dreef", zegt hij in een persbericht.
:')
  maandag 21 maart 2011 @ 14:37:32 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_94419669
Lente O+. Eerste grietsies liggen in het Wilhelminapark.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:37:44 #41
8369 speknek
Another day another slay
pi_94419680
Beter op dreef hihihoehoeha
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_94420955
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef speknek het volgende:
Lente O+. Eerste grietsies liggen in het Wilhelminapark.
Wilhelminapark :7 Zo relaxt was dat altijd om na college daar te chillen omdat je er toch langs komt.
Kom er nu eigenlijk nooit meer in de buurt. Misschien daar eens een woning zoeken :D (en wachten tot de vriendin bakken met geld verdient).
Too much is never enough!
  maandag 21 maart 2011 @ 15:42:07 #43
8369 speknek
Another day another slay
pi_94422379
Ja lachen was dat. Een keer zitten picknicken, zaten een paar ballen naast ons stevig te brassen met literflessen AH Rose. Op den duur verzorgden ze vermaak voor het hele park dat ze toe/uit zat te lachen toen ze over elkaar in de bosjes in slaap vielen, of probeerden te pissen maar met hun broek op de knieen midden in het gras stonden omdat ze de boom niet konden vinden..

Nu heb ik zelf een tuin met barbecue, maar mis het stiekem nog wel een beetje.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_94422819
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:42 schreef speknek het volgende:
Ja lachen was dat. Een keer zitten picknicken, zaten een paar ballen naast ons stevig te brassen met literflessen AH Rose. Op den duur verzorgden ze vermaak voor het hele park dat ze toe/uit zat te lachen toen ze over elkaar in de bosjes in slaap vielen, of probeerden te pissen maar met hun broek op de knieen midden in het gras stonden omdat ze de boom niet konden vinden..

Nu heb ik zelf een tuin met barbecue, maar mis het stiekem nog wel een beetje.
Dan hoef je toch niet niet meer naar het park te gaan? Kom daar nog ieder jaar (net als in het griftpark).
pi_94422934
Was gisteren nog met de kleine in het Griftpark. Vooral de koeien, kippen en varkens van de kinderboerderij hebben indruk gemaakt. Tsja, ze heeft dan toch een hele andere belevenis van het Griftpark dan de belevingen die ik er opdeed in mijn studententijd.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 21 maart 2011 @ 15:57:35 #46
141482 Q.
JurassiQ
pi_94423065
Ik wil ook een BBQ-tuin.
For great justice!
  maandag 21 maart 2011 @ 15:57:57 #47
141482 Q.
JurassiQ
pi_94423087
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef Nielsch het volgende:
Was gisteren nog met de kleine in het Griftpark. Vooral de koeien, kippen en varkens van de kinderboerderij hebben indruk gemaakt. Tsja, ze heeft dan toch een hele andere belevenis van het Griftpark dan de belevingen die ik er opdeed in mijn studententijd.
Samenvatting: je wordt een oude, saaie lul.
For great justice!
  maandag 21 maart 2011 @ 16:09:26 #48
8369 speknek
Another day another slay
pi_94423635
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Dan hoef je toch niet niet meer naar het park te gaan? Kom daar nog ieder jaar (net als in het griftpark).
M'n vriendin en ik zijn allebei docent op de universiteit, dus we kunnen ook niet meer lam worden tussen de stundenten ;).

quote:
8s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:57 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook een BBQ-tuin.
Onze halve wijk staat te koop, allemaal tuintjes (alhoewel ik bang ben--voor anderen, har har--dat de huizenprijzen hier niet heel erg gezakt zijn).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:19:18 #49
141482 Q.
JurassiQ
pi_94424070
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Onze halve wijk staat te koop, allemaal tuintjes (alhoewel ik bang ben--voor anderen, har har--dat de huizenprijzen hier niet heel erg gezakt zijn).
Met de nieuwe hypotheekregels en gestegen prijzen kan ik mn eigen appartement nauwelijks meer kopen alhoewel ik wel 50% meer ben gaan verdienen sinds ik die heb gekocht. :')
For great justice!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:38:25 #50
21865 WaVe
WaVe detected
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:40:30 #51
141482 Q.
JurassiQ
pi_94479218
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef WaVe het volgende:
is deze al langs geweest?

Een goede reactie op Bouwput Utrecht:

quote:
Kommer en kwel, ramp en spoed, niks en nada, filmpje en discussie. Terwijl we nu eindelijk het gevoel hebben dat Utrecht die shit rondom het CS aan het aanpakken is door als eerste de betonknipper in die vermaledijde bak te zetten, is er weer beerputje met tranen opengegaan, over wat is en wat komt.

Met de advent van herstelde singel, Muziekpaleis, bieb en een fris station hebben wij de neiging het glas halfvol te zien. Opgeteld hebben deze ontwikkelingen voldoende potentie om de juiste energie te brengen die het stationsgebied nodig heeft om de zaken de goede kant op te buigen. Groen? Nee, niet echt. Dat groen is er wel, maar ligt op daken.

Daar komt bij dat de giragomo-kolos ook meer is dan winkels van Corio. Het zijn talloze appartementen, kantoren, een zalencentrum, ga maar door. Tenzij iemand de Amerikanen influistert dat Gaddafi in het Radboudkwartier een commandocentrum heeft gevestigd om de strijd vanuit het buitenland voor te zetten, gaat Hoog Catharijne nooit meer weg. Daarover filosoferen dient dan ook andere behoeften dan stedenbouwkundige. Ja, we hadden ook graag De Utrecht nog gehad, of Westerstraat 14.
http://www.bouwpututrecht.nl/bu/2011/03/21/glas-half-vol/
For great justice!
pi_94480962
Goed filmpje. Ik zie het inderdaad nog wel zo uitpakken..
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:10:35 #53
141482 Q.
JurassiQ
pi_94481028
Het is vooral triest gemiep, dat het Vredenburg kleiner wordt bv is een zegen, vooral mooi dat die dode hoek bij P&C weg gaat, nu wordt het tenminste een fatsoenlijk plein.
For great justice!
pi_94481233
Op dat punt wel, maar dat het hele stationsgebied gerenoveerd wordt en HC in al z'n lelijkheid blijft bestaan en zelfs uitbreidt, dat lijkt me geen zege. Zelfde geldt voor dat er weer allerlei tunnels en overkappingen willen, dat ziet er op plaatjes misschien best prima uit, in de praktijk is dat het meestal niet.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:14:25 #55
141482 Q.
JurassiQ
pi_94481273
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:13 schreef Naamah het volgende:
Op dat punt wel, maar dat het hele stationsgebied gerenoveerd wordt en HC in al z'n lelijkheid blijft bestaan en zelfs uitbreidt, dat lijkt me geen zege. Zelfde geldt voor dat er weer allerlei tunnels en overkappingen willen, dat ziet er op plaatjes misschien best prima uit, in de praktijk is dat het meestal niet.
Nee, maar het blijft een feit dat Corio en de Jaarbeurs de gemeente in een dermate grote houtgreep hebben dat HC niet weg gaat en ook niet naar straatniveau gaat, daar heeft Corio niets aan, is alleen maar lastig. Het geld regeert.
For great justice!
pi_94533335
Weet iemand een fietsenmaker te vinden in de buurt van winkelcentrum overvecht? Woon niet echt in de buurt, en heb geen zin om daar ter plekke te repareren.

thx
pi_94545431
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:31 schreef Fukjoeman het volgende:
Weet iemand een fietsenmaker te vinden in de buurt van winkelcentrum overvecht? Woon niet echt in de buurt, en heb geen zin om daar ter plekke te repareren.

thx
Winkelcentrum overvecht zelf?

Aan de voorkant zit een Halfords (repareert volgens mij alleen eigen fietsen) en aan de achterkant zit er ook een, ik dacht het baniershuis ofzoiets. Anyway houd er rekening mee dat die op woensdag dicht zijn.
pi_94545483
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:31 schreef Fukjoeman het volgende:
Weet iemand een fietsenmaker te vinden in de buurt van winkelcentrum overvecht? Woon niet echt in de buurt, en heb geen zin om daar ter plekke te repareren.

thx
Banierhuis, als je hem 's morgens tussen 09 en 10 brengt is hij eind van de middag klaar.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_94545512
Ik heb erg slechte ervaringen met het Banierhuis op 't Smaragdplein. Chagrijnige man, bijna nooit plek en tijd, website die op zondag 'dicht' is en tot twee keer toe was mijn fiets niet klaar op de afgesproken tijd. Hopelijk is die in Overvecht dus iets beter.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:26:40 #60
141482 Q.
JurassiQ
pi_94545939
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 10:11 schreef Nielsch het volgende:
website die op zondag 'dicht' is
En ik dacht dat ik de Bible Belt ontvlucht was....
For great justice!
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:58:36 #61
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94546911
Mooi he, die lasers in de stad savonds.
Gourmetten of steengrillen?
pi_94550152
Inderdaad, vanuit mijn kamer heb ik er mooi uitzicht op.



Jammer dat het zo helder is 's nachts de laatste dagen, als het iets vochtiger is komen ze wat beter tot hun recht denk ik.
  donderdag 24 maart 2011 @ 12:47:23 #63
8369 speknek
Another day another slay
pi_94551171
Hihi, homo vlag achter de Dom.

imageshack doet het niet hier.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_94552227
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 12:47 schreef speknek het volgende:
Hihi, homo vlag achter de Dom.
Project van een stel Utrechtenaren...
pi_94556294
Hmm nog eens met tinypic proberen dan

  Forum Admin vrijdag 25 maart 2011 @ 09:01:38 #66
232445 crew  Specularium
pi_94587653
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:31 schreef Fukjoeman het volgende:
Weet iemand een fietsenmaker te vinden in de buurt van winkelcentrum overvecht? Woon niet echt in de buurt, en heb geen zin om daar ter plekke te repareren.

thx
Amsterdamsestraatweg zitten er 3 over de hele lengte vanaf Marnixlaan tot Paardenveld,
15-20 min lopen vanaf winkelcentrum Overvecht..
Het is niet gelijk om de hoek maar het is mooi weer dus...

Deze bevalt mij wel:
http://www.freewheeler.nl/
  Forum Admin vrijdag 25 maart 2011 @ 09:07:55 #67
232445 crew  Specularium
pi_94587777
Trouwens, hoorde vandaag dat er weer een debat o.i.d. komt in de gemeenteraad over de maximale hoogte van gebouwen want er moet toch op de een of andere manier iets lelijks komen dat hoger is dan de Dom in Leidsche Rijn volgens mij.

Kunnen ze de regel dat de Dom het hoogst is en blijft in Utrecht niet gewoon respecteren?
Gewoon een vorm van cultuurbehoud ipv beoogd rendement per gebouw.
pi_94587993
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Amsterdamsestraatweg zitten er 3 over de hele lengte vanaf Marnixlaan tot Paardenveld,
15-20 min lopen vanaf winkelcentrum Overvecht..
Het is niet gelijk om de hoek maar het is mooi weer dus...

Deze bevalt mij wel:
http://www.freewheeler.nl/
Vond die juist een beetje duur
Too much is never enough!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:00:20 #69
141482 Q.
JurassiQ
pi_94589104
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:07 schreef Specularium het volgende:
Trouwens, hoorde vandaag dat er weer een debat o.i.d. komt in de gemeenteraad over de maximale hoogte van gebouwen want er moet toch op de een of andere manier iets lelijks komen dat hoger is dan de Dom in Leidsche Rijn volgens mij.

Kunnen ze de regel dat de Dom het hoogst is en blijft in Utrecht niet gewoon respecteren?
Gewoon een vorm van cultuurbehoud ipv beoogd rendement per gebouw.
Lekker belangrijk als er in Leidsche Rijn een gebouw komt wat hoger dan de Dom is, dat hoort niet eens bij Utrecht. En als je alleen maar lagere gebouwen toestaat krijg je van die muren zoals de Rabotoren of het nieuwe Stadskantoor (90 meter). Die blokkeren het zicht op de Dom pas! Als de Rabotoren 2x zo hoog en dus half zo breed zou zijn zou ik de Dom nog kunnen zien vanaf huis.
For great justice!
pi_94597482
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:07 schreef Specularium het volgende:
Trouwens, hoorde vandaag dat er weer een debat o.i.d. komt in de gemeenteraad over de maximale hoogte van gebouwen want er moet toch op de een of andere manier iets lelijks komen dat hoger is dan de Dom in Leidsche Rijn volgens mij.

Kunnen ze de regel dat de Dom het hoogst is en blijft in Utrecht niet gewoon respecteren?
Gewoon een vorm van cultuurbehoud ipv beoogd rendement per gebouw.
Ja, laten we vooral doorgang met brede lage gebouwen bouwen. Dan zie je straks nergens meer de dom.

Ik zeg, gewoon hoger bouwen dan de Dom, zeker in het Stationsgebied en langs de Croeselaan en de Graad van Roggeweg!

Als we een dergelijke mentaliteit vroeger gehad zouden hebben, dan zou de Domtoren nooit gebouwd zijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:06:09 #71
141482 Q.
JurassiQ
pi_94598086
Het Stadskantoor is ook weer zo'n exponent van de niet-te-hoog-bouwen-mentaliteit in dit dorp:



Dat ding wordt zo breed dat je zometeen vanuit een groot deel van Utrecht-West de Dom niet meer kan zien. Als ze hem nou eens hoger hadden gemaakt hadden minder mensen daar last van gehad.
For great justice!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:16:12 #72
8369 speknek
Another day another slay
pi_94598483
Ik vind het sowieso een vrij wanstaltelijk ding dat het halve complete nieuw aan te leggen station en westplein in de schaduw legt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:14:36 #73
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_94603836
Wees maar niet bang, de rest van het plein komt ook in de schaduw door het mega complex aan de overkant van de croeselaan.

En wees maar blij dat we die regel over domhoogte hebben anders was die flat aan het neude nog lelijker geweest. Het voegt echt wel wat aan de sfeer toe dat er niet zulke hoge gebouwen in de stad staan. Stelletje zwartkijkers ;)
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:15:11 #74
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94603863
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:14 schreef Neelix het volgende:
Wees maar niet bang, de rest van het plein komt ook in de schaduw door het mega complex aan de overkant van de croeselaan.

En wees maar blij dat we die regel over domhoogte hebben anders was die flat aan het neude nog lelijker geweest. Het voegt echt wel wat aan de sfeer toe dat er niet zulke hoge gebouwen in de stad staan. Stelletje zwartkijkers ;)
Vind ik ook. Zodra het hier op Rotterdam begint te lijken ben ik weg.
Gourmetten of steengrillen?
pi_94604420
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:49 schreef Nielsch het volgende:
Als we een dergelijke mentaliteit vroeger gehad zouden hebben, dan zou de Domtoren nooit gebouwd zijn.
:D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_94604445
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:15 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vind ik ook. Zodra het hier op Rotterdam begint te lijken ben ik weg.
Als ze hier het centrum gaan platbombarderen vertrek ik idd ook.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:30:02 #77
141482 Q.
JurassiQ
pi_94604559
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Als ze hier het centrum gaan platbombarderen vertrek ik idd ook.
Het had weinig gescheeld, Utrecht was het volgende doel van de Luftwaffe.
For great justice!
pi_94605165
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:15 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vind ik ook. Zodra het hier op Rotterdam begint te lijken ben ik weg.
Inderdaad zodra Utrecht Feyenoord achterna gaat ben ik weg!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:57:11 #79
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94605687
Zo erg zal het vast niet gaan met de FC.
Gourmetten of steengrillen?
pi_94711221
Ik zit er aan te denken om te beginnen met motorrijlessen. Heeft iemand een idee welke rijscholen goed zijn?
Bruinsma heb ik meer het idee bij dat het een grote fabriek is, niet zo'n goed gevoel bij. Hier in de buurt zit Wierenga en verder ken ik nog Veronica. Is dat wat?
Had ik nou ook hier m'n autorijbewijs maar gehaald, dan had ik al een idee waar ik wel/niet moest zijn :P
Too much is never enough!
  maandag 28 maart 2011 @ 13:35:22 #81
8369 speknek
Another day another slay
pi_94711317
Heb zelf bij Veronica gelest voor m'n auto, deed er vier keer over :P. (maar dat zal ongetwijfeld meer aan mezelf hebben gelegen). Vond het verder geen verkeerde rijschool, alhoewel hij volgens mij niet echt kleiner is dan Bruinsma.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_94724559
Bruinsma is niet zo verkeerd. Inderdaad groot, maar daardoor ook goed georganiseerd. Ze hebben veel verschillende instructeurs, oud, jong, rustig, druk etc. en soms is het even zoeken tot je iemand hebt die bij je past. Maar daar staan ze open voor, wisselen van instructeur mag altijd, dus dat vind ik echt een pluspunt.

Motorrijinstructeurs is natuurlijk een kleiner clubje, maar heb ze wel eens gezien en ze leken best oke. Zou Bruinsma in elk geval niet te snel uitsluiten.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:10:10 #83
141482 Q.
JurassiQ
pi_94797352
Vandaag is het precies 50 jaar geleden dat met de bouw van Overvecht is begonnen. Gefeliciteerd, Overvecht! *O*
For great justice!
pi_94797591
Ah dit topic; wilde dit nog plaatsen:
quote:
UTRECHT De politie heeft maandagavond drie personen aangehouden omdat zij bij het zien van de politie er vandoor gingen.

Tijdens de surveillance reden agenten omstreeks 20.05 uur over het Zandpad. Toen de agenten de inzittenden van een auto wilde controleren ging de bestuurder er met hoge snelheid vandoor. De achtervolging werd ingezet. De bestuurder reed over de Einsteindreef, Brailledreef, Talmalaan, Draaiweg en de Johannes de Bekastraat. Hier raakte de agenten de auto even kwijt. Niet veel later kwam de auto uit de Havikstraat rijden en vervolgde zijn vlucht. De rit ging via de Adelaarstraat richting de Zaagmolenkade en linksaf de Willem Arntskade op.

Hier raakte de bestuurder de macht over het stuur kwijt en botste tegen een hek. De bestuurder ging er rennend vandoor. Hij rende via de Zwaluwstraat, de Van Der Mondestraat de Melis Stokerstraat in. Hier werd de 27-jarige verdachte uit Maarssen ingehaald door een agent en aangehouden. Bij de auto werden nog twee verdachten, 19 en 15 jaar beiden uit Maarssen aangehouden. De politie vermoedt dat de 15-jarige jongen achter het stuur heeft gezeten en uit handen van de politie wilde blijven.
Dat was dus bij mijn in de straat; drie motoragenten en vijf wagens echt met een rotvaart die ene auto achterna; gelijk feest bij mij in de buurt, waar echt nooit wat gebeurt :P

Politie pakte dit echt slim aan (maar die automobilist was ook een mongooltje eerst klas dat ie deze weg koos....)
pi_94801722
Iemand trouwens enig idee wat ze naast verzorginghuis tamarinde (Overvecht, naast de watertoren) aan het bouwen zijn?
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:32:29 #86
62913 Blik
The one and Only!
pi_94801893
Ik had ook iets bizars afgelopen vrijdag, volgens mij had ik een engeltje op mijn schouder

Ik fietste met mijn fietskrot over de A'damsestraatweg richting station, de laatste tijd rammelt mijn fiets nogal dus dat ging nogal luidruchtig. Ik kom bij de kruising Weerdsingel/Daalseweg aan, en zie dat het rood is. Ik probeer te remmen, maar ik trap door mijn achteruittraprem heen! Ik knal via de stoep de weg op waar ik op de grond val, godzijdank kan de auto die er net aankomt nog remmen en word ik niet aangereden. Ondertussen kijken 25 man mij met starende ogen aan...

Lekker momentje was dat. Na inspectie bleek heel mijn achterwiel heen en weer te zwabberen. Heb mijn fiets achtergelaten bij fietsenstalling Laag-Catharijne en heb daar ook een nieuwe fiets gekocht de volgende dag. Daarbij had ik ook veel geluk, na 300 meter knapte de ketting al en na 3 kilometer had ik al een lekke band (de binnenband zat dubbel).

Dus ik had een heel gelukkig fiets-weekend...
pi_94802363
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef Blik het volgende:
Ik had ook iets bizars afgelopen vrijdag, volgens mij had ik een engeltje op mijn schouder

Ik fietste met mijn fietskrot over de A'damsestraatweg richting station, de laatste tijd rammelt mijn fiets nogal dus dat ging nogal luidruchtig. Ik kom bij de kruising Weerdsingel/Daalseweg aan, en zie dat het rood is. Ik probeer te remmen, maar ik trap door mijn achteruittraprem heen! Ik knal via de stoep de weg op waar ik op de grond val, godzijdank kan de auto die er net aankomt nog remmen en word ik niet aangereden. Ondertussen kijken 25 man mij met starende ogen aan...

Dus ik had een heel gelukkig fiets-weekend...
Pfoe! Dan heb je echt mazzel idd. Mooi kutpunt om op de weg te belanden aangezien ze er flink door rijden.
Too much is never enough!
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:48:50 #88
62913 Blik
The one and Only!
pi_94802501
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:45 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Pfoe! Dan heb je echt mazzel idd. Mooi kutpunt om op de weg te belanden aangezien ze er flink door rijden.
Ja, absoluut. Toevallig reed er op de eerste (rechter)baan op dat moment niet veel verkeer, op de tweede (linker)baan reden wel gewoon veel auto's met 50 km/u.
pi_94808405
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef lost95 het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat ze naast verzorginghuis tamarinde (Overvecht, naast de watertoren) aan het bouwen zijn?
Ik reed er gisteren langs en vroeg het me ook af.
Heb even gezocht, denk dat dit het wordt: http://www.architectenweb.nl/aweb/projects/project.asp?PID=17921

Oh, vanwege 50 jaar Overvecht is de watertoren t/m zondag te bezichtigen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Doedezemaar op 30-03-2011 14:37:28 ]
pi_94845866
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik reed er gisteren langs en vroeg het me ook af.
Heb even gezocht, denk dat dit het wordt: http://www.architectenweb.nl/aweb/projects/project.asp?PID=17921

Oh, vanwege 50 jaar Overvecht is de watertoren t/m zondag te bezichtigen.
dat is het, thanks!
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:33:40 #91
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_94878590
Utrecht doet is gek, kreeg deze week een brief dat ze hier ook gaan controleren op fout parkeren
en dat in een zone waar het nog geen betaald parkeren is.
Ze hebben het geld zeker nodig, of teveel parkeerwachters (ww'ers) over.
Mag trouwens hopen dat ze opschieten met die fly-over moet een reis om de wereld maken al wil ik voor de deur hier gaan tanken.
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:38:08 #92
62913 Blik
The one and Only!
pi_94878873
Gingen ze bij mij in de buurt maar eens controleren op fout parkeren, hoe vaak er hier wel niet auto's op de stoep staan...
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:10:29 #93
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_94880914
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef Blik het volgende:
Gingen ze bij mij in de buurt maar eens controleren op fout parkeren, hoe vaak er hier wel niet auto's op de stoep staan...
Ga is klagen zou ik zeggen :P
Zat net namelijk nog is die brief te bekijken en blijkbaar is dit dus op basis van aanhoudende
klachten uit de wijk. (Of ze hopen zo sneller instemming op betaald parkeren te krijgen ;) )
  vrijdag 1 april 2011 @ 07:31:17 #94
62913 Blik
The one and Only!
pi_94890181
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef marcek het volgende:

[..]

Ga is klagen zou ik zeggen :P
Zat net namelijk nog is die brief te bekijken en blijkbaar is dit dus op basis van aanhoudende
klachten uit de wijk. (Of ze hopen zo sneller instemming op betaald parkeren te krijgen ;) )
Nee, ik heb zelf twee persoonlijke parkeerplaatsen. :) Dus het klagen laat ik over aan de buurtgenoten die er daadwerkelijk last van hebben en niet kunnen parkeren
pi_94893520
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef marcek het volgende:

[..]

Ga is klagen zou ik zeggen :P
Zat net namelijk nog is die brief te bekijken en blijkbaar is dit dus op basis van aanhoudende
klachten uit de wijk. (Of ze hopen zo sneller instemming op betaald parkeren te krijgen ;) )
Het is gewoon terecht; eergisteren nog konden wij de auto niet kwijt omdat notabene een Ford Ka of all cars, twee plekken bezet had... Was blij te zien dat die al een bon onder de ruitenwissers had.
pi_94893741
Parkeren op één plek is hier ook duidelijk te moeilijk. Helaas hebben een paar dichtbije buren ook een parkeergebrek, waardoor er structureel te weinig auto's in de buurt van ons huis kunnen staan.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_94893991
Ik mag waarschijnlijk kijken bij een nog grotere kamer in hartje centrum. Lijkt me heel vet om daar te kunnen wonen, maar moet me alleen even afvragen of ik daar de auto kwijt kan :')
Too much is never enough!
pi_94894075
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:41 schreef The6thgate het volgende:
Ik mag waarschijnlijk kijken bij een nog grotere kamer in hartje centrum. Lijkt me heel vet om daar te kunnen wonen, maar moet me alleen even afvragen of ik daar de auto kwijt kan :')
Antwoord: neen.
pi_94894134
En duur.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 1 april 2011 @ 14:20:41 #100
62913 Blik
The one and Only!
pi_94901896
Gisteren contract getekent, dus nu naast wonen in Utrecht nu ook werk in Utrecht :)
  vrijdag 1 april 2011 @ 14:21:10 #101
141482 Q.
JurassiQ
pi_94901914
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 14:20 schreef Blik het volgende:
Gisteren contract getekent, dus nu naast wonen in Utrecht nu ook werk in Utrecht :)
Gefeliciteerd! *O*
Wat, waar?
For great justice!
pi_94902880
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:46 schreef Vanyel het volgende:
En duur.
¤17 per maand valt nog wel te overzien.

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:44 schreef Thomass het volgende:

[..]

Antwoord: neen.
:'(
Too much is never enough!
  vrijdag 1 april 2011 @ 15:31:19 #103
62913 Blik
The one and Only!
pi_94904611
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 14:21 schreef Q. het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O*
Wat, waar?
Ik werkte hiervoor als consultant bij een consultancy-bureau in Amsterdam, ga nu precies hetzelfde doen alleen dan bij een consultant die op Papendorp zit.
  vrijdag 1 april 2011 @ 15:43:53 #104
141482 Q.
JurassiQ
pi_94905111
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 15:31 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik werkte hiervoor als consultant bij een consultancy-bureau in Amsterdam, ga nu precies hetzelfde doen alleen dan bij een consultant die op Papendorp zit.
Stukkie dichterbij. Hendig. Gefeliciteerd. :7
For great justice!
  vrijdag 1 april 2011 @ 15:59:01 #105
8369 speknek
Another day another slay
pi_94905672
Als consultant ben je toch meestal de hort op, of niet? :P.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_94905686
consultancy in wat dan? Ik vind dat altijd zo algemeen klinken; je kan bijna net zo goed zeggen dat je werknemer bent... :P
pi_94905866
Oh trouwens aangezien je toch consultant bent; ik moet een oude trap laten vervangen in mijn huis; daarbij moet waarschijnlijk ook het trappengat deels vergroot of verplaats worden; er moet dus daarna ook weer gestukadoord worden enz.

Wat zijn een beetje goede betrouwbare aannemers in Utrecht?

Als iemand anders goede ervaringen heeft, hoor ik het ook graag!
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:04:26 #108
62913 Blik
The one and Only!
pi_94905906
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 15:59 schreef speknek het volgende:
Als consultant ben je toch meestal de hort op, of niet? :P.
Klopt, zal niet vaak op kantoor in Utrecht te vinden zijn :)

Alhoewel ik het wel fijn vind om dan bijvoorbeeld op vrijdag op kantoor te werken, zodat je je collega's ook nog een keer ziet. En natuurlijk zit je ook op kantoor (of thuis) als je geen project hebt, dan ben je bezig met andere zaken zoals artikelen schrijven, proposals maken en andere ondersteunende zaken die gedaan kunnen worden.

[ Bericht 20% gewijzigd door Blik op 01-04-2011 16:10:05 ]
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:07:35 #109
62913 Blik
The one and Only!
pi_94906038
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 15:59 schreef zatoichi het volgende:
consultancy in wat dan? Ik vind dat altijd zo algemeen klinken; je kan bijna net zo goed zeggen dat je werknemer bent... :P
Een heleboel dingen worden tegenwoordig consultant genoemd. Maar ik ben wel werkzaam in de traditionele management consultancy. Ik kom bij een bedrijf voor korte tijd om een (verander-)traject uit te voeren, en ga dan weer weg. Mijn specialiteit is Supply Chain Management, en dan met name met een focus op inkoopprocessen.

Aannemers heb ik dus niet zoveel kaas van gegeten :D
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:53:36 #110
8369 speknek
Another day another slay
pi_94907852
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:03 schreef zatoichi het volgende:
goede betrouwbare aannemers
Oxymoron ;(.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_94908155
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:03 schreef zatoichi het volgende:
Oh trouwens aangezien je toch consultant bent; ik moet een oude trap laten vervangen in mijn huis; daarbij moet waarschijnlijk ook het trappengat deels vergroot of verplaats worden; er moet dus daarna ook weer gestukadoord worden enz.

Wat zijn een beetje goede betrouwbare aannemers in Utrecht?

Als iemand anders goede ervaringen heeft, hoor ik het ook graag!
www.werkspot.nl
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:17:40 #112
141482 Q.
JurassiQ
pi_95221985
Het slopen van die lelijke sporthal gaat snel! *O*
http://www.bouwpututrecht(...)pSporthal_080411.jpg
For great justice!
pi_95253174
Sowieso gaat dat overal hard; oudenoord is ook bijna plat, nu nog opbouwen, daar gaat meestal veel meer tijd in zitten...

Hoewel de binnenhof schiet ook al aardig op moet ik zeggen.
pi_95254307
Ben benieuwd hoeveel ik van de bouw van Oudenoord ga horen.. of zouden ze niet gaan heien?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  maandag 11 april 2011 @ 12:52:42 #115
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_95338887
Iemand enig idee waarom ze ineens "omleidings" borden hebben neergezet in de tunnels bij het station? Als je daar doorheen loopt staat ineens de richting aangegeven van de stad en het Jaarbeursplein. Het lijkt me toch niet dat ze de stationshal zullen dicht gooien?
  maandag 11 april 2011 @ 13:00:12 #116
8369 speknek
Another day another slay
pi_95339120
Volgens mij zouden ze die tunnels dicht gaan doen.

Uit het vorige topic:

quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 08:05 schreef Q. het volgende:
Update van de werkzaamheden in het stationsgebied, behoorlijk ingrijpend allemaal:

- De afbouw van de vloer (die zonder problemen is gestort) van de kelder van het Muziekpaleis zal in de komende twee maanden plaatsvinden. Heijmans geeft aan dat dit jaar het hoogste punt zal worden bereikt en dat dit jaar ook het gehele stalen skelet van het gebouw zal worden geplaatst. Er is vertraging opgetreden door de vele rommel en viezigheid die men in de bodem aantrof, maar dat is in de orde van weken, eerder nog dan maanden.

- Er komt bij het Muziekpaleis geen kraan van 90 meter, maar een kraan kleiner dan de huidige. Deze komt ook redelijk dichtbij de huidige te staan. Plaatsing over enkele maanden.

- Dit jaar veel overlast door omleidingen en afzettingen voor fietsers en voetgangers. Op veel plaatsen gaat de straat weer open. Besix/ProRail hebben ruimte nodig voor werkzaamheden rondom het station. Heijmans gaat deze zomer en najaar het Vredenburgviaduct slopen. Eneco gaat stadsverwarming rondom het Beatrixgebouw verleggen. De Van Sijpesteijntunnel zal enige tijd dicht gaan voor voetgangers en fietsers. Langs de Catharijnebaan zal worden gewerkt aan allerlei kabel- en leidingzaken: water, data, stroom, riolering. Kortom afzettingen en open stoepen.

- Er komen op het Smakkelaarsveld 3500 extra fietsenrekken, waarmee het totale gebied op 6000 (tijdelijke) stallingplaatsen komt.

- Straat ter hoogte van politiebureau zal over enkele weken worden afgezet voor autos om de spuikoker daar ter plaatse te kunnen slopen.

- Vredenburgviaduct zal op of na de zomer worden gesloopt. Fietsroutes worden drastisch omgelegd. Bussen zullen een soort haarspeldbocht gaan maken naar de zuidkant, over waar nu nog de expeditiekelder in aanbouw ligt.

- Ondanks dat taxikeurmerk er voorlopig even niet komt, gaat sluiting van Stationsplateau op 31 januari a.s. gewoon door.

- Inwendige sloop van sporthal in volle gang. Er is echter veel meer asbest aangetroffen dan verwacht. Dit levert vertraging op maar dat zal van weinig invloed zijn op andere projecten.

- Defensie is al uit de Knoopkazerne vertrokken. Rabobank zal enkele maanden gebruik maken van dit oude rijkskantoor. Rabobank kent in juni haar officiële opening. Tot die tijd nog overlast van werk aan de stadsverwarming langs het Beatrixtheater en Mineurslaan. Zodra het stookseizoen voorbij is gaat Eneco er volop mee aan de slag.

- Op de Van Sijpesteinkade zijn inmiddels ook fietsenrekken neergezet waar voorheen autoparkeerplaatsen waren. Fietsproblematiek wordt aangevlogen met zoveel mogelijk (tijdelijk) rekken bijplaatsen en tussendoor flink handhaven met weesfietsenacties. Bij dergelijke acties blijkt een op de vier nachtelijk gestalde fietsen na 28 dagen uiteindelijk geen baasje te hebben en wordt verwijderd. Bij de laatste actie waren dat er het record-aantal van 1500. Fietsenrekken die worden bijgeplaatst op meer dan 200 meter van een stationsingang worden slecht gebruikt en dragen niet bij aan de oplossing van het stallingprobleem.

- De tijdelijke sluiting van de Van Sijpesteijntunnel voor voetgangers en fietsers zal zeer ingrijpend zijn. ProRail wil daar geen verkeer hebben als ze bezig gaat met de tunnel en de noordoostelijke stallingen. Omleiding vermoedelijk door de Leidseveertunnel. Deze is echter nogal krap en zal eerst moeten worden verbeterd en opgeknapt. Lastig verhaal.

- Na de zomer gaat ook het fietspad dat pal oostelijk van het stationsgebouw loopt eruit. ProRail/Besix hebben de ruimte nodig voor bouwplaats en een grote bouwkraan.

Bron: http://www.bouwpututrecht(...)je-schouw/#more-6404
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 11 april 2011 @ 13:14:04 #117
141482 Q.
JurassiQ
pi_95339642
quote:
Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef Neelix het volgende:
Iemand enig idee waarom ze ineens "omleidings" borden hebben neergezet in de tunnels bij het station? Als je daar doorheen loopt staat ineens de richting aangegeven van de stad en het Jaarbeursplein. Het lijkt me toch niet dat ze de stationshal zullen dicht gooien?
Dat komt doordaat de Jaarbeurstraverse tegenwoordig 's nachts is afgesloten ivm sloopwerkzaamheden van de Catharijne sporthal. De noordertunnel is de omleidingsroute.
For great justice!
  maandag 11 april 2011 @ 17:58:57 #118
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_95350470
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:00 schreef speknek het volgende:
Volgens mij zouden ze die tunnels dicht gaan doen.

Uit het vorige topic:

[..]

Die fietserstunnel gaat idd dicht, maar de omleiding staat juist in de voetgangerstunnel bij de sporen.

quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 13:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat komt doordaat de Jaarbeurstraverse tegenwoordig 's nachts is afgesloten ivm sloopwerkzaamheden van de Catharijne sporthal. De noordertunnel is de omleidingsroute.
Ik heb geen idee of het in de stationshal staat aangegeven, maar dat mogen ze dan in die tunnel wel beter aangeven. Want volgens mij gaat die normaal rond een uur of elf 's avonds dicht en ik heb nergens in die tunnel gezien dat dat nu ineens anders is....
  maandag 11 april 2011 @ 18:00:47 #119
141482 Q.
JurassiQ
pi_95350560
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of het in de stationshal staat aangegeven, maar dat mogen ze dan in die tunnel wel beter aangeven. Want volgens mij gaat die normaal rond een uur of elf 's avonds dicht en ik heb nergens in die tunnel gezien dat dat nu ineens anders is....
http://www.cu2030.nl/jaarbeurstraverse_asnachts_afgesloten

quote:
28 maart 2011
Tussen 3 en 24 april is de Jaarbeurstraverse, de looproute tussen het Jaarbeursplein en het station, doordeweeks s nachts afgesloten.

Drie weken lang is de traverse in de nachten van zondag op maandag, ma/di, di/wo, wo/do en donderdag op vrijdag afgesloten tussen 01.30 en 05.00 uur. De nachten van vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag is de traverse wel te gebruiken.

De looproute wordt s nachts vooral gebruikt door reizigers die met de nachttrein reizen. Tijdens de afsluiting zijn het station en de binnenstad en het Jaarbeursplein bereikbaar via een omleiding die loopt via de Noordertunnel. De omleiding is met borden aangegeven.
Bent u niet in staat (zelfstandig) gebruik te maken van deze omleiding, dan wordt u begeleid door een medewerker van de aannemer.

De sloop van de sporthal gaat de komende maand 24 uur per dag door. Voor bepaalde werkzaamheden moet de looproute worden afgesloten om veilig en snel te kunnen werken. De afsluiting gebeurt s nachts wanneer er veel minder reizigers zijn. Meer weten? Check de CU op straat.
For great justice!
pi_95350587
Waarom gaat de Jeremiebrug naar Leidsche Rijn? Die lui verdienen niet zo'n mooi monument in hun moderne wijk. Totaal misplaatst!



[ Bericht 66% gewijzigd door Nielsch op 11-04-2011 19:04:17 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 11 april 2011 @ 18:02:13 #121
141482 Q.
JurassiQ
pi_95350642
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:01 schreef Nielsch het volgende:
Waarom gaat de Jeremiebrug naar Leidsche Rijn? Die lui verdienen niet zo'n mooi monument in hun moderne wijk. Totaal misplaatst!
In de oude stad kon er geen goede plaats voor gevonden worden. ;(.
For great justice!
  maandag 11 april 2011 @ 18:05:28 #122
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_95350801
Het is wel feest met omleidingen trouwens...bij de Rabo denken ze dat fietsers heel goed haakse bochten kunnen maken naar een 1 meter smal paadje.

En op de Westerkade is het nu ook feest, daar zijn ze begonnen met het nieuwe station daar (en de Jeremiebrug dus). Best een aardig ding, maar mag nog flink wat aan opgeknapt worden.
  maandag 11 april 2011 @ 18:06:12 #123
141482 Q.
JurassiQ
pi_95350831
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:05 schreef Neelix het volgende:
Het is wel feest met omleidingen trouwens...bij de Rabo denken ze dat fietsers heel goed haakse bochten kunnen maken naar een 1 meter smal paadje.

En op de Westerkade is het nu ook feest, daar zijn ze begonnen met het nieuwe station daar (en de Jeremiebrug dus). Best een aardig ding, maar mag nog flink wat aan opgeknapt worden.
De stad wordt weer lekker onbereikbaar vanuit het westen. *O* Komende tijd zijn er ook afsluitingen van de Bleekstraat en de Westerkade, dolle pret! *O*
For great justice!
  maandag 11 april 2011 @ 18:06:45 #124
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_95350849
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 18:06 schreef Q. het volgende:

[..]

De stad wordt weer lekker onbereikbaar vanuit het westen. *O* Komende tijd zijn er ook afsluitingen van de Bleekstraat en de Westerkade, dolle pret! *O*
Wat fijn dat die langzaamverkeerbrug er al is! *Not*
  maandag 11 april 2011 @ 18:08:29 #125
141482 Q.
JurassiQ
pi_95350926
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:06 schreef Neelix het volgende:

[..]

Wat fijn dat die langzaamverkeerbrug er al is! *Not*
Eind 2014 is de laatste planning die ik heb gezien. :7
For great justice!
pi_95353459
Ja hoe zit dat met de afsluiting van de Westerkade en de Bleekstraat? Daar kom ik best vaak langs op weg naar stad of Ledig Erf...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 11 april 2011 @ 19:30:45 #127
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_95354691
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:07 schreef Nielsch het volgende:
Ja hoe zit dat met de afsluiting van de Westerkade en de Bleekstraat? Daar kom ik best vaak langs op weg naar stad of Ledig Erf...
Westerkade is nu dicht tot en met eind van het jaar. Bleekstraat gaat een paar keer in de weekenden dicht, maar niet heel veel. Volgens mij nog 1 of 2 keer.

Omleidingen gaan dan via het viaduct bij de Albatrosstraat.
  vrijdag 15 april 2011 @ 08:40:34 #128
141482 Q.
JurassiQ
pi_95528924
Veel plezier met die busbaan voor je deur, Neelix:

quote:
HOV-baan Kruisvaartkwartier
Als er een trambaan naar De Uithof komt, kunnen de bussen niet meer over de Adama van Scheltemabaan rijden. Er komt dan een vrijliggende HOV-busbaan, parallel aan het spoor langs het Kruisvaartkwartier naar de Jaarbeurszijde van de OV-terminal. Het college legt dit tracé nu vast, de route en haltering van de bussen vóór de eindhalte in de OV-terminal wordt nog bezien. De HOV-baan Kruisvaartkwartier moet gereed zijn voordat de werkzaamheden voor de aanleg van de trambaan op de Adama van Scheltemabaan starten. Belanghebbenden zullen te zijner tijd worden betrokken bij het ontwerp hiervan. In juni 2010 hebben Bestuur Regio Utrecht en gemeente Utrecht al besloten dat alle tramhaltes aan de binnenstadszijde komen en (uiteindelijk bij het hele tramnetwerk) alle bushaltes aan de Jaarbeurszijde. In de ruimtelijke plannen van het Stationsgebied en het Kruisvaartkwartier is al rekening gehouden met een vrije busbaan
For great justice!
  vrijdag 15 april 2011 @ 08:42:39 #129
62913 Blik
The one and Only!
pi_95528965
wanneer zijn alle werkzaamheden klaar? Rond 2030?
  vrijdag 15 april 2011 @ 08:49:13 #130
141482 Q.
JurassiQ
pi_95529100
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 08:42 schreef Blik het volgende:
wanneer zijn alle werkzaamheden klaar? Rond 2030?
Als alles mee zit.
For great justice!
pi_95529303
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 08:42 schreef Blik het volgende:
wanneer zijn alle werkzaamheden klaar? Rond 2030?
Ik gok er niet op :') Vredenburg begint wel hard te gaan trouwens. Ben nu vooral benieuwd wanneer de Catharijnesingel wat meer vorm gaat krijgen.
Too much is never enough!
pi_95529319
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:30 schreef Neelix het volgende:

[..]

Westerkade is nu dicht tot en met eind van het jaar. Bleekstraat gaat een paar keer in de weekenden dicht, maar niet heel veel. Volgens mij nog 1 of 2 keer.

Omleidingen gaan dan via het viaduct bij de Albatrosstraat.
Ik kom vanaf de Jutfaseweg (met de fiets) en moet dan (dagelijks) de Catharijnesingel op. Kan dat ook nog als de Bleekstraat afgesloten is? Oftewel, blijft de Kruisvaartbrug gewoon open?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_95529330
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 08:58 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Ik gok er niet op :') Vredenburg begint wel hard te gaan trouwens. Ben nu vooral benieuwd wanneer de Catharijnesingel wat meer vorm gaat krijgen.
De Catharijnesingel doen ze pas veel later. Maar op het Vreeburg gaat het snel ja. De liftschachten van het muziekpaleis schieten de hoogte in en ook het winkelcentrum begint vorm te krijgen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:52:00 #134
141482 Q.
JurassiQ
pi_95530870
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De Catharijnesingel doen ze pas veel later. Maar op het Vreeburg gaat het snel ja. De liftschachten van het muziekpaleis schieten de hoogte in en ook het winkelcentrum begint vorm te krijgen.
Ze beginnen al bijna aan de 2e verdieping van De Vredenburg, vanaf daar gaat echt snel. *O* Hele aanzicht daar gaat veranderen, ten goede uiteraard. :7
For great justice!
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:52:16 #135
141482 Q.
JurassiQ
pi_95530887
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 08:58 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Ik gok er niet op :') Vredenburg begint wel hard te gaan trouwens. Ben nu vooral benieuwd wanneer de Catharijnesingel wat meer vorm gaat krijgen.
Vanaf 2017. Het is de laatste fase van het project.
For great justice!
pi_95531033
http://cu2030.nl/webcam

Vooral camerastandpunten 3, 7 en 10 tonen aan hoe snel het gaat op het Vreeburg.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 15 april 2011 @ 10:16:27 #137
141482 Q.
JurassiQ
pi_95531817
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:56 schreef Nielsch het volgende:
http://cu2030.nl/webcam

Vooral camerastandpunten 3, 7 en 10 tonen aan hoe snel het gaat op het Vreeburg.
10 is mijn favoriet. :7
For great justice!
  vrijdag 15 april 2011 @ 10:17:05 #138
141482 Q.
JurassiQ
pi_95531841
For great justice!
pi_95532603
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:52 schreef Q. het volgende:

[..]

Ze beginnen al bijna aan de 2e verdieping van De Vredenburg, vanaf daar gaat echt snel. *O* Hele aanzicht daar gaat veranderen, ten goede uiteraard. :7
Absoluut, een kleiner Vredenburg kan alleen maar positief zijn. Als dan straks ook nog eens die oerlelijke kale wand van de P&C weg is, kan het zowaar nog wat worden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 15 april 2011 @ 10:41:53 #140
141482 Q.
JurassiQ
pi_95532796
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 10:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Absoluut, een kleiner Vredenburg kan alleen maar positief zijn. Als dan straks ook nog eens die oerlelijke kale wand van de P&C weg is, kan het zowaar nog wat worden.
Idd, het Vredenburg is nu gewoon een nare vlakte, vooral die inham bij de P&C zorgt er voor dat het een bijzonder onaangemaam plein is. Het wordt nog wel wat! *O*
For great justice!
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:35:32 #141
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_95534942
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 08:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik kom vanaf de Jutfaseweg (met de fiets) en moet dan (dagelijks) de Catharijnesingel op. Kan dat ook nog als de Bleekstraat afgesloten is? Oftewel, blijft de Kruisvaartbrug gewoon open?
De onderdoorgang bij de Bleekstraat blijft zo goed als altijd open. Hij gaat een keer een weekendje dicht om hem wat verder uit te diepen dacht ik. En er komt zelfs een aparte brug voor fietsers binnenkort.
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:41:11 #142
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_95535157
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 08:40 schreef Q. het volgende:
Veel plezier met die busbaan voor je deur, Neelix:

[..]

Gelukkig zit er nog water en een hoge aarden wal tussen.
Maar zal vast heel mooi wonen worden dan in het Kruisvaartkwartier als daar ooit woningen komen :')
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:43:56 #143
141482 Q.
JurassiQ
pi_95535267
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef Neelix het volgende:

[..]

Gelukkig zit er nog water en een hoge aarden wal tussen.
Maar zal vast heel mooi wonen worden dan in het Kruisvaartkwartier als daar ooit woningen komen :')
Die zijn volgens mij toch alweer afgeketst. :7
For great justice!
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:46:12 #144
141482 Q.
JurassiQ
pi_95535376
De Vredenburg wordt best een groot gebouw:

For great justice!
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:51:43 #145
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_95535629
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:43 schreef Q. het volgende:

[..]

Die zijn volgens mij toch alweer afgeketst. :7
Nope, er was een ontwikkelaar, maar die heeft uiteindelijk toch afgezien. De plannen zijn er nog steeds, alleen het wachten is op een ontwikkelaar die het wil doen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:59:44 #146
141482 Q.
JurassiQ
pi_95535942
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef Neelix het volgende:

[..]

Nope, er was een ontwikkelaar, maar die heeft uiteindelijk toch afgezien. De plannen zijn er nog steeds, alleen het wachten is op een ontwikkelaar die het wil doen.
In de huidige markt gaat dat nog wel een tijdje duren.
For great justice!
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:00:22 #147
8369 speknek
Another day another slay
pi_95535963
Is er eigenlijk nog iets bekend over de Wolff megabioscoop? Er staat nog steeds heel optimistisch 2011-2012 op de website...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:01:08 #148
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_95535993
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:00 schreef speknek het volgende:
Is er eigenlijk nog iets bekend over de Wolff megabioscoop? Er staat nog steeds heel optimistisch 2011-2012 op de website...
Volgens mij is het nog steeds de vraag of die er überhaupt gaat komen. 2011-2012 vind ik dan wel bijzonder naief optimistisch.
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:03:29 #149
8369 speknek
Another day another slay
pi_95536073
Ja het laatste wat ik hoorde was dat het afgeblazen was, maar daarna misschien toch weer niet. Ergens vorig jaar of zelfs twee jaar terug was dat. Maar cu2030 is op zich meestal wel enigszins up to date. (volgens google geupdatet 20 jan 2011)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:12:52 #150
141482 Q.
JurassiQ
pi_95536426
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 12:00 schreef speknek het volgende:
Is er eigenlijk nog iets bekend over de Wolff megabioscoop? Er staat nog steeds heel optimistisch 2011-2012 op de website...
Er is nog steeds geen overeenkomst afgesloten. Ik verwacht hier geen actie tot minimaal 2014.
For great justice!
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:35:02 #151
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_95537332
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:12 schreef Q. het volgende:

[..]

Er is nog steeds geen overeenkomst afgesloten. Ik verwacht hier geen actie tot minimaal 2014.
Ik vraag me eigenlijk af wat Holland Casino gaat doen dan. Als ik het me goed herinner waren er wat problemen met arbeidsomstandigheden in het huidige pand en is dat uiteindelijk goedgepraat door te zeggen dat ze toch "binnenkort" naar een ander pand zouden gaan.
pi_95537528
En dat terwijl een megabioscoop op die plek echt wel positief zou zijn! Dagjesmensen die naar de Jaarbeurs gaan en daarna nog even een filmpje meepikken. De kwaliteit van de bioscopen in Utrecht is enorm slecht, we zijn wel toe aan iets moderns.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:48:40 #153
8369 speknek
Another day another slay
pi_95537883
Yep, ik ging alleen nog naar Rembrandt, maar eigenlijk is er altijd wel iets mis, beeld dat niet goed afgesteld is, geluid dat ineens wegvalt, medewerkers die het niet snappen, verkeerde film op de band.. En dat voor een prijs waar je de dvd voor hebt. Nu is het dus downloaden wat de klok slaat.

Ben alleen bang dat de Wolff nog drie keer zoveel Marokkanen aan gaat trekken als Catharijne.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:37:54 #154
141482 Q.
JurassiQ
pi_95540041
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:35 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk af wat Holland Casino gaat doen dan. Als ik het me goed herinner waren er wat problemen met arbeidsomstandigheden in het huidige pand en is dat uiteindelijk goedgepraat door te zeggen dat ze toch "binnenkort" naar een ander pand zouden gaan.
Ze zouden daar 5 jaar mogen zitten. Inmiddels is dat al 8 volgens mij. :').
For great justice!
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:38:31 #155
141482 Q.
JurassiQ
pi_95540085
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef speknek het volgende:

Ben alleen bang dat de Wolff nog drie keer zoveel Marokkanen aan gaat trekken als Catharijne.
Dat is handig voor de "eindoplossing". Hoef je ze niet meer bij elkaar te zoeken.

Oh, dat was niet echt aardig hè? B-).
For great justice!
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:38:45 #156
141482 Q.
JurassiQ
pi_95540094
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:39 schreef Nielsch het volgende:
En dat terwijl een megabioscoop op die plek echt wel positief zou zijn! Dagjesmensen die naar de Jaarbeurs gaan en daarna nog even een filmpje meepikken. De kwaliteit van de bioscopen in Utrecht is enorm slecht, we zijn wel toe aan iets moderns.
Ik ga alleen nog maar naar filmhuizen.
For great justice!
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:39:08 #157
8369 speknek
Another day another slay
pi_95540112
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:38 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat is handig voor de "eindoplossing". Hoef je ze niet meer bij elkaar te zoeken.

Oh, dat was niet echt aardig hè? B-).
Ja maar daar was Catharijne bioscoop voor, die kun je dan tegelijk met Hoog Catharijne zelf ten gronde brengen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:44:59 #158
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_95540398
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja maar daar was Catharijne bioscoop voor, die kun je dan tegelijk met Hoog Catharijne zelf ten gronde brengen.
Alleen jammer dat daar zoveel werkende mensen langskomen, en dan bedoel ik forensen met NS, niet de rabo.
Noise is all relative to the silence preceding it
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:51:16 #159
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_95540678
Hier in lombok zijn er naar zeggen behoorlijk wat bis woningen gekocht, dan opgesplitst en dan weer apart verkocht.
Met name bewoners zitten er niet op te wachten ivm drukte en meer auto's enz.
Ik zit hier in een studentenhuis met 4 anderen en de huisbaas heeft nu gesprekken met gemeente over het niet hebben van een vergunning en slechte staat.
Weten jullie iets over hoe de gemeente hierin staat? Wat is het bestemmingsplan?

Hoe gaat het in jullie wijken met de woningnood?
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_95542818
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:38 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik ga alleen nog maar naar filmhuizen.
Ik kom ook graag in Springhaver of LHC, maar ook daar is vaak iets mis. Hele hete zaal bijvoorbeeld, omdat de airco barslecht is.

Soms zijn er gewoon films waar ik een loeigroot scherm wil, keihard geluid, bassen die je doen trillen in je stoel, goede airco en gewoon relaxte stoelen waar je heerlijk in kan hangen. Dat heb je eigenlijk niet echt meer in Utrecht.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:56:20 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_95543434
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:51 schreef Undergod het volgende:
Hier in lombok zijn er naar zeggen behoorlijk wat bis woningen gekocht, dan opgesplitst en dan weer apart verkocht.
Met name bewoners zitten er niet op te wachten ivm drukte en meer auto's enz.
Ik zit hier in een studentenhuis met 4 anderen en de huisbaas heeft nu gesprekken met gemeente over het niet hebben van een vergunning en slechte staat.
Weten jullie iets over hoe de gemeente hierin staat? Wat is het bestemmingsplan?

Hoe gaat het in jullie wijken met de woningnood?
Geen idee, ik woon ook in Lombok, maar ben al een tijdje geen huurder van een studentenwoning meer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_95545727
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:51 schreef Undergod het volgende:
Hier in lombok zijn er naar zeggen behoorlijk wat bis woningen gekocht, dan opgesplitst en dan weer apart verkocht.
Met name bewoners zitten er niet op te wachten ivm drukte en meer auto's enz.
Ik zit hier in een studentenhuis met 4 anderen en de huisbaas heeft nu gesprekken met gemeente over het niet hebben van een vergunning en slechte staat.
Weten jullie iets over hoe de gemeente hierin staat? Wat is het bestemmingsplan?

Hoe gaat het in jullie wijken met de woningnood?
Er staat het een en ander te koop, en verder worden vaak mooie woningen waar een leuk gezin kan wonen opgesplitst naar studiootjes waar mensen komen met een rijke papa; volk waar ik niet echt op zit te wachten...
  zaterdag 16 april 2011 @ 13:37:24 #163
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_95579252
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:35 schreef Neelix het volgende:

[..]

De onderdoorgang bij de Bleekstraat blijft zo goed als altijd open. Hij gaat een keer een weekendje dicht om hem wat verder uit te diepen dacht ik. En er komt zelfs een aparte brug voor fietsers binnenkort.
Kwam er vandaag nog langs, op de nacht van zondag op maandag gaat de onderdoorgang dicht.

De Jeremiebrug is intussen al verdwenen, dat ging wel heel snel zeg...
pi_95705735
Nog meer mensen gisterochtend rond half 7 in Overvecht geschrokken van die sirenes?
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/350990
  woensdag 20 april 2011 @ 08:23:53 #165
141482 Q.
JurassiQ
pi_95749287
Vandaag eerste paal voor het Stadskantoor. *O*

For great justice!
  woensdag 20 april 2011 @ 14:48:48 #166
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_95761632
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 13:37 schreef Neelix het volgende:

[..]

Kwam er vandaag nog langs, op de nacht van zondag op maandag gaat de onderdoorgang dicht.

Vanaf zaterdagavond tot zondagnacht is de onderdoorgang bij de Bleekstraat weer dicht.

Ook irritant, ze zijn zowel links als rechts ervan langs het spoor aan het werk en moeten af en toe met een bulldozer of vrachtwagen oversteken of in/uitrijden. Flink gedoe op een van de drukste punten van Utrecht ;)
  woensdag 20 april 2011 @ 17:35:11 #167
8369 speknek
Another day another slay
pi_95768186
quote:
Zwarte dag voor Aleid Wolfsen

Zielig: de twee Marokkaanse straatterroristjes die in de Utrechtse vinexwijk Leidsche Rijn tijdenlang warlord waren en zowel heterobewoners, homobewoners, politie, justitie en de rechtstaat de baas waren, worden verbannen. De rechter heeft bepaald dat de lichtgetinte broertjes Jut en Jul voor half tien hedenochtend hun woning uit moeten. Dus het kan wel, optreden tegen overlastgevers. Maar dat was nou precies wat burgemeester Aleid Wolfsen al die tijd niet wilde. Alles heeft hij er aan gedaan om deze ettertjes in de wijk te houden. Menselijke cirkels van respect en PvdA-picknicks hebben toch niet kunnen voorkomen dat een Nederlandse rechter eindelijk eens een nuttige uitspraak deed. Arme Aleid. Tonnen aan buurtcoaches, vinexregisseurs, seksueelzelfbeeldknuffelaars, landhuizen en hectoliters thee verspild aan het bij elkaar houden van onschuldige burgers en totaal criminele maar allochtone dus per definitie onschuldige rotjongeren. Jongeren in de bloei van hun leven uit hun huis gezet, bloemen in de knop geknakt. Zo gaan we toch niet met elkaar om in dit land? Straks voelen vinexwijkbewoners zich nog veilig op straat en is de enige overlast die ze ervaren wat etensluchtjes in het portiek. Dat moeten we dus niet willen met z'n allen. Daarom mogen de twee tuigbroertjes zolang ze willen bij ome Aleid logeren en de hele dag in de rijke witte buurt van de Wolfsens op straat spelen. Op kosten van de zaak, all inclusive. Gaarne melden bij huize Wolfsen. Aleid weet er van.
Waarschijnlijk beetje verdraaid stuk van Geenstijl, Wolfsen zei dat hij al die tijd bezig was met een dossier zodat ze de jongens zonder problemen eruit konden schoppen. Maar goed, Wolfsen pesten altijd terecht, dus /care.

[ Bericht 0% gewijzigd door speknek op 20-04-2011 17:50:11 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 20 april 2011 @ 17:45:13 #168
141482 Q.
JurassiQ
pi_95768559
Ik mot dat tuig niet bij Wolfsen in de straat hoor, das hier veel te dichtbij.
For great justice!
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:33:36 #169
141482 Q.
JurassiQ
pi_95848842
quote:
UIT HUIS ZETTEN VADER TREITERBROERS 'SNOEIHARD'

Bijzonder hoogleraar Rechten van het Kind Caroline Forder vindt het uit huis zetten van de vader van de twee broers die overlast hebben veroorzaakt in de wijk Terwijde snoeihard. Dat valt af te leiden uit de bespreking van een anonieme casus in NRC Handelsblad van afgelopen donderdag die wel heel veel overeenkomsten vertoont met de uithuisplaatsing in Terwijde.

Forder vindt het vreemd dat de vader om hulp heeft gevraagd en die niet heeft gekregen. Zij zou daar onmiddellijk onderzoek naar hebben laten verrichten. Forder vindt het ook tragisch dat de vader zijn sociaal netwerk is kwijtgeraakt en zijn gezag als vader is uitgehold.

De hoogleraren Schilder en Brouwer vinden de uitspraak het bewijs van de “bijna onbegrensde mogelijkheden” van een woningcorporatie om een huurovereenkomst te ontbinden.

De vader heeft inmiddels zijn huurhuis aan de Heinrich Bertéstraat verlaten. Zijn jongste zoon zit in een jeugdinrichting en zijn oudste zoon heeft een gebiedsverbod voor Terwijde en woonde ook niet meer bij zijn vader. (deStadUtrecht.nl)
http://www.destadutrecht.(...)d&utm_medium=twitter

En die weggepeste buren hebben zeker geen rechten? :') Die vader heeft zn rechten verspeeld door zn kutkinderen niet op te voeden.
For great justice!
pi_95860403
Die pa zat toch in Marokko? Dan heeft hij hier ook geen huis nodig lijkt me. En wat nou sociale netwerk kwijtraken? Hij liet die kutjochies daar aan hun lot over en zat in Marokko.
  zondag 24 april 2011 @ 11:58:32 #171
50430 Yuki
Student Midwife
pi_95913737
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik kom ook graag in Springhaver of LHC, maar ook daar is vaak iets mis. Hele hete zaal bijvoorbeeld, omdat de airco barslecht is.

Soms zijn er gewoon films waar ik een loeigroot scherm wil, keihard geluid, bassen die je doen trillen in je stoel, goede airco en gewoon relaxte stoelen waar je heerlijk in kan hangen. Dat heb je eigenlijk niet echt meer in Utrecht.
Ik vind het ook niet echt een feest om in Utrecht naar de bios te gaan. Wat een verpauperde zalen allemaal, zeg.
LHC is ook niet zaligmakend. Service is er suboptimaal en die explicateurs zijn leuk, maar ze moeten wel weten waar ze het over hebben (en vooral de boel goed uitspreken :') ). Was een leuk momentje slappe lach, bij Haar Naam was Sarah :X

Springhaver vond ik een erg fijne zaal. Maar ook daar ging iets mis. Was iets defect aan de projector, dus film begon te laat. En dan toch de reclame doorzetten... :{
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_95915531
Dus omdat een film een keer te laat begin schrijf je springhaver af? Springhaver, 't Hoogt en LHC zijn goede zalen; altijd beter dan de commerciele kutzalen als pathé en catherijne waar je tussen het dronken, schetende, door de film pratende en bellende kutpubliek zit... en dan is het nog niet eens suikerfeest...
pi_95915611
LHC ben ik laatst eigenlijk pas voor het eerst geweest. Wat me alleen erg tegenviel was de tijd die het kost om een drankje te bestellen.
Too much is never enough!
  zondag 24 april 2011 @ 13:14:15 #174
50430 Yuki
Student Midwife
pi_95915612
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:10 schreef zatoichi het volgende:
Dus omdat een film een keer te laat begin schrijf je springhaver af? Springhaver, 't Hoogt en LHC zijn goede zalen; altijd beter dan de commerciele kutzalen als pathé en catherijne waar je tussen het dronken, schetende, door de film pratende en bellende kutpubliek zit... en dan is het nog niet eens suikerfeest...
Waar lees je dat ik Springhaver afschrijf?

Ik zet juist neer dat ik het een hele fijne zaal vind 8)7
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 24 april 2011 @ 15:47:08 #175
141482 Q.
JurassiQ
pi_95920018
Morgen Marathon en dus de hele stad weer onbereikbaar. Wat een onleesbare kutkaart is dit toch. :')

http://www.athletic.nl/2011/docs/jum2011_verkeer_utrecht.pdf

Maar eens kijken of ik morgen überhaupt het station kan bereiken. :')
For great justice!
pi_95921237
Oh fuck! Dank je voor t posten, kan ik vast een route gaan uitstippelen en uren vertraging incalculeren :(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_95922749
Goeiedag zeg, heel Utrecht loopt ook weer om 16u in de AH rond. Toch echt maar eens proberen zoveel mogelijk op zaterdag al in te slaan :')
Too much is never enough!
  zondag 24 april 2011 @ 16:53:31 #178
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_95922900
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 15:47 schreef Q. het volgende:
Morgen Marathon en dus de hele stad weer onbereikbaar. Wat een onleesbare kutkaart is dit toch. :')

http://www.athletic.nl/2011/docs/jum2011_verkeer_utrecht.pdf

Maar eens kijken of ik morgen überhaupt het station kan bereiken. :')
Het lijkt op een to do list voor de lui die de hekjes neer moeten zetten.
Iig verstandig om ze niet over de kanaalstraat te sturen op een nat. feestdag met mooi weer.
Dus ik kan er mooi langsrijden.
Noise is all relative to the silence preceding it
  zondag 24 april 2011 @ 17:24:01 #179
141482 Q.
JurassiQ
pi_95923790
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:53 schreef Undergod het volgende:

[..]

Het lijkt op een to do list voor de lui die de hekjes neer moeten zetten.
Gewoon via Utrecht.nl gevonden. Waardeloze kaart.
For great justice!
pi_95924700
Vage kaart. Ik wil morgen met de auto vanuit Arnhem naar mijn huis aan de Adamsestraatweg, maar even heel goed bedenken hoe ik ga rijden.. Denk stukje A27 of via Maarssen, ik ga niet eens proberen door de stad te rijden.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_95927799
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:54 schreef Naamah het volgende:
Vage kaart. Ik wil morgen met de auto vanuit Arnhem naar mijn huis aan de Adamsestraatweg, maar even heel goed bedenken hoe ik ga rijden.. Denk stukje A27 of via Maarssen, ik ga niet eens proberen door de stad te rijden.
Van de A12 idd de A27 op en meteen weer eraf bij afrit Veemarkt. Dan de Kardinaal de Jongweg afrijden, einde links naar de Talmalaan (rode brug is afgesloten dus je moet wat omrijden) en dan via oudenoord richting straatweg.
Of doorrijden op de A12, bij de Ikea eraf en dan via de jaarbeurs.

1 van die 2 routes neem ik iig regelmatig :) Volgens google maps is via Ikea 3 minuten korter.
Too much is never enough!
pi_95931234
Ja, denk dat ik inderdaad dat eerste doe. Via de jaarbeurs lijkt me geen succes worden, geloof niet dat je daar doorheen komt. Vind het normaal gesproken het fijnst om door Hoograven, Tolsteeg en dan Catharijnesingel te gaan.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zondag 24 april 2011 @ 21:50:09 #183
141482 Q.
JurassiQ
pi_95932308
Terreur-berbers strike again! *O*

quote:
MEISJES MISHANDELD OP VERJAARDAGSFEESTJE

Een verjaardagsfeestje in een huis aan de Hoogravense Harnaslaan eindigde vrijdagavond in een drama. Twee meisjes van 14 en 16 vierden hun verjaardag samen met vrienden en vriendinnen. Het feestje speelde zich af in de achtertuin en de benedenverdieping van de woning.

De sfeer sloeg om toen een tiental onuitgenodigde jongens zich bij de schutting van de tuin meldden en aangaven naar binnen te willen. Toen hen te verstaan werd gegeven dat zij niet welkom waren op het feest begonnen zij met pesterijen richting de feestgangers. Dit werd door de aanwezigen als dermate vervelend ervaren dat het feest naar binnen werd verplaatst. Echter, toen de pestende jongens dit merkten klommen drie van hen over de schutting en gingen over tot fysiek geweld tegen de feestvierders.

Twee meisjes raakten door dit geweld buiten bewustzijn. Er ontstond paniek. De hulpdiensten werden gealarmeerd. De politie kwam met enkele eenheden en een hondenteam ter plaatse vanwege de ontstane onrust in de buurt. Toen de ambulance arriveerde was een van de meisjes alweer bij bewustzijn. Het andere meisje werd met een hersenschudding en mogelijk een gebroken jukbeen afgevoerd naar het ziekenhuis.

Een van de daders zou door zijn vader aan de politie zijn overhandigd. Van de andere daders zouden de namen en adressen bekend zijn bij de politie. De politiewoordvoerder kon dit weekend nog geen uitspraken doen over het incident. Dit omdat er in het weekend enkel informatie wordt verstrekt over calamiteiten, waar dit incident volgens de woordvoerder niet onder valt.
DNU.nu
For great justice!
  zondag 24 april 2011 @ 21:55:35 #184
8369 speknek
Another day another slay
pi_95932664
Balen dat het hondenteam schijnbaar niet op tijd was :(.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 24 april 2011 @ 21:56:39 #185
141482 Q.
JurassiQ
pi_95932719
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:55 schreef speknek het volgende:
Balen dat het hondenteam schijnbaar niet op tijd was :(.
Zitten daar uitgehongerde pitbulls in? :7
For great justice!
pi_95941369
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef Q. het volgende:
Terreur-berbers strike again! *O*

[..]

DNU.nu
Waar staat dat het berbers waren? Ben je dat zelf aan het verzinnen?
  maandag 25 april 2011 @ 08:17:50 #187
8369 speknek
Another day another slay
pi_95946354
Hoograven? Laat weinig te raden over. De enige groepen Nederlanders daar zijn bejaarden. Jonge meisjes in groepsverband knockout slaan is ook niet echt Nederlands.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 25 april 2011 @ 08:49:13 #188
141482 Q.
JurassiQ
pi_95946478
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:32 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Waar staat dat het berbers waren? Ben je dat zelf aan het verzinnen?
GeenStijl. :7
http://www.geenstijl.nl/m(...)laan_meisjes_kn.html
For great justice!
  maandag 25 april 2011 @ 17:18:57 #189
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_95959938
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 08:17 schreef speknek het volgende:
Hoograven? Laat weinig te raden over. De enige groepen Nederlanders daar zijn bejaarden. Jonge meisjes in groepsverband knockout slaan is ook niet echt Nederlands.
Tuurlijk. Hoograven zuid is een grote ghetto. Maar huizen daar kosten nog steeds meer dan 3 ton.

Ik zou van een modje toch iets doordachtere reacties verwachten.
  dinsdag 26 april 2011 @ 07:38:35 #190
141482 Q.
JurassiQ
pi_95983149
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Neelix het volgende:

[..]

Tuurlijk. Hoograven zuid is een grote ghetto. Maar huizen daar kosten nog steeds meer dan 3 ton.

90% van de huizen daar is sociale huur. :7
For great justice!
pi_95983199
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2011 07:38 schreef Q. het volgende:

[..]

90% van de huizen daar is sociale huur. :7
Onder het Goylaan (Hoograven Zuid) wel, daarboven is het echt een stuk beter. Zeker nu de meeste van de allochtonenflats in Hoograven Noord gesloopt zijn en vervangen zijn door Leidsche Rijn stijl huizen in de prijscategorie 3,5 - 4 ton. De meeste flats in Hoograven Noord zijn ook gewoon koop en worden bevolkt door starters / bejaarden / autochtone Utrechters. Schotels zie je er bijvoorbeeld niet hangen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 26 april 2011 @ 07:46:34 #192
141482 Q.
JurassiQ
pi_95983211
Het gaat hier dan ook over zuid, niet over noord. :7
For great justice!
pi_95983229
Wel netjes van die vader die z'n eigen zoon heeft aangegeven!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 26 april 2011 @ 07:53:28 #194
141482 Q.
JurassiQ
pi_95983277
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 07:48 schreef Nielsch het volgende:
Wel netjes van die vader die z'n eigen zoon heeft aangegeven!
Ik hoop dat dat kutkind eerst een flink pak rammel heeft gehad.
For great justice!
  dinsdag 26 april 2011 @ 09:30:52 #195
8369 speknek
Another day another slay
pi_95984723
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 07:45 schreef Nielsch het volgende:
Onder het Goylaan (Hoograven Zuid) wel, daarboven is het echt een stuk beter. Zeker nu de meeste van de allochtonenflats in Hoograven Noord gesloopt zijn en vervangen zijn door Leidsche Rijn stijl huizen in de prijscategorie 3,5 - 4 ton. De meeste flats in Hoograven Noord zijn ook gewoon koop en worden bevolkt door starters / bejaarden / autochtone Utrechters. Schotels zie je er bijvoorbeeld niet hangen.
Zijn die gekleurde flats gesloopt?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 26 april 2011 @ 09:37:43 #196
8369 speknek
Another day another slay
pi_95984891
Overigens nog wel wat schotels ;). Maar zie inderdaad op google maps dat het er een stuk beter uitziet. Heb een tijdje op de Opaalweg gewoond en ben zelfs een keer wezen kijken bij zo'n gekleurde flat. Wat een drama was dat :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:39:22 #197
141482 Q.
JurassiQ
pi_95999461
quote:
Man valt uit bouwkraan Vredenburg

UTRECHT - Op het Vredenburg in Utrecht is een man uit een bouwkraan gevallen. De politie zegt dat het slachtoffer bij kennis is. Over zijn verwondingen is niet veel meer bekend.

Er is een traumahelikopter vloog om medische assistentie te verlenen, maar landde uiteindelijk niet.

Wel is een gespecialiseerd hoogtereddingsteam gealarmeerd.

Op het Vredenburg staan op dit moment grote bouwkranen, omdat daar het Muziekpaleis wordt gebouwd.
For great justice!
  dinsdag 26 april 2011 @ 17:09:59 #198
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_96000767
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 07:46 schreef Q. het volgende:
Het gaat hier dan ook over zuid, niet over noord. :7
Zowel noord als zuid lijkt er een heel groot verschil te zijn tussen oost en west. Zeker in Hoograven zuid is het westelijk deel vooral koop en meer dorps dan een ghetto. Maar het zuidoostelijk deel is wel wat anders lijkt het.
  Forum Admin dinsdag 26 april 2011 @ 19:15:19 #199
232445 crew  Specularium
pi_96006861
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:32 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Waar staat dat het berbers waren? Ben je dat zelf aan het verzinnen?
Al was het altijd verzonnen is het nog 8 van de 10 keer juist.
Helaas, dat dan weer wel.
  woensdag 27 april 2011 @ 12:57:52 #200
141482 Q.
JurassiQ
pi_96040206
http://www.geenstijl.nl/m(...)dagsmeisjes_lok.html

quote:
Politie: feestvierders lokten het zelf uit

Nog even terug naar Utrecht, want het verhaal van de huisvredebreuk in Hoograven neemt vreemde wendingen. Terwijl de verjaardag vierende meisjes zich sinds de achtertuinbestorming door Noord-Afrikaanse stadsguerrillas niet eens meer veilig voelen in hun eigen huis, krijgen ze van de politie een vermanende vinger in het gezicht gewapperd: De politie heeft het meisje van 16 dat naar het ziekenhuis werd vervoerd laten weten dat het van haar niet verstandig was om de inhoud van haar glas naar de dader te gooien, aldus onze bron (man, keukenschort, barbecuegereedschap).

Oftewel: eigen schuld, jongedame. Moet je een ongewenste indringer die jouw feestje komt verpesten maar gewoon chips & cola geven. Tot overmaat van ramp besliste justitie in het kader van een snelle afdoening dat er te weinig bewijs is tegen de daders. WTF-factor: het meisje dat met een gebroken oogkas in het ziekenhuis belandde, was buiten bewustzijn en kon dus geen duidelijke verklaring afleggen. Zowel zij als het andere verjaardagsmeisje hebben echter beiden geheel zelfstandig de dader geïdentificeerd. En of het nog niet WTF genoeg is, zou er volgens de politie zelfs geen sprake zijn van huisvredebreuk omdat er, volgens onze bron, geen volwassenen anders dan de daders aanwezig waren. Man man man. Wat een land en wat een politie. Nog even en de kinderen krijgen zelf de schuld.
For great justice!
  woensdag 27 april 2011 @ 13:03:21 #201
8369 speknek
Another day another slay
pi_96040421
Zijn ze nog goed weggekomen dat de man met het barbecuegereedschap geen bon heeft gekregen voor barbecueen tijdens code rood.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_96040727
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:03 schreef speknek het volgende:
Zijn ze nog goed weggekomen dat de man met het barbecuegereedschap geen bon heeft gekregen voor barbecueen tijdens code rood.
Daar zeg je wat; het had helemaal mis kunnen lopen! De Marrokanen zijn helden omdat ze de BBA op tijd hebben gestopt!
  woensdag 27 april 2011 @ 13:31:06 #203
141482 Q.
JurassiQ
pi_96041543
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Daar zeg je wat; het had helemaal mis kunnen lopen! De Marrokanen zijn helden omdat ze de BBA op tijd hebben gestopt!
Tijd voor een medaille!
For great justice!
  woensdag 27 april 2011 @ 13:37:23 #204
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96041830
Het blijft wel fucking triest natuurlijk dat zoiets in onze stad gebeurt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_96051503
Wat een teringpolitie hebben we hier zeg. Waarschijnlijk een opdrachtje van Wolfsen die - in navolging van die achterlijke partijgenoot Job Cohen - liever thee gaat drinken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 28 april 2011 @ 16:55:59 #206
141482 Q.
JurassiQ
pi_96095069
*O*

quote:
Utrechts meisje na vechtpartij op feest nu met dood bedreigd

Wijk kijkt niet op van uit de hand gelopen feest
Het 14-jarige meisje dat afgelopen vrijdag, samen met haar 16-jarige vriendin, tijdens haar feestje klappen kreeg van Marokkaanse jongens uit de buurt, is nu per sms met de dood bedreigd.

Dat meldt AD/UN.

De sms komt van één van de jongens uit het groepje dat het feest binnenviel. Dat meldt een familielid. De politie bevestigt de aangifte, maar wil niet ingaan op de aard van de bedreiging.

Het feest bij de meisjes in de Utrechtse wijk Hoograven liep uit de hand toen ongenode gasten weg werden gestuurd. Drie jongens worden vastgezet, maar hetzelfde weekeinde vrijgelaten, omdat de verklaringen van de meisjes tegenstrijdig zouden zijn.

'Het was de hele avond al onrustig rond dat huis,' zegt een jongen die om de hoek woont. 'Die groep Marokkaanse jongens stond al uren te klieren. Het verbaast mij niets dat het zo uit de hand liep.'

Ook andere buurtbewoners wijzen met een beschuldigende vinger naar die groep. Toch staat het buurtje volgens politiewoordvoerder Mieke Kort niet slecht bekend. Zij ziet het voorval dan ook als een 'naar incident'. Een overbuurman vindt de ophef over het feestje overdreven. 'Die jongens moeten daar wegblijven, maar ik vraag me af of het niet wat anders ligt dan dat die familie zegt. Ik zag allemaal dronken tieners alleen in huis. Tja, dan vraag je om problemen.' Het getroffen gezin wil zelf niet reageren, maar een familielid wel. 'Ze waren alleen thuis, inderdaad. Voor de eerste keer mocht ze een feestje geven zonder moeder. Dat mag toch?'
For great justice!
  donderdag 28 april 2011 @ 16:57:46 #207
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96095132
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:55 schreef Q. het volgende:
'Die jongens moeten daar wegblijven, maar ik vraag me af of het niet wat anders ligt dan dat die familie zegt. Ik zag allemaal dronken tieners alleen in huis. Tja, dan vraag je om problemen.'
Mensen met dit soort redeneringen mag je wat mij betreft ook naar een goelag in Siberie sturen. Ondermijnt alle waarden waar we in Nederland al eeuwen voor staan.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:48:52 #208
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_96134496
quote:
http://www.bouwpututrecht(...)p-catharijneviaduct/
Vraag je je ook wel eens af hoe dat nu precies moet: de sloop van het viaduct over de gedempte Catharijnebaan, terwijl al het verkeer door moet gaan? Kijk dan op de twee plaatjes. De onderste is de huidige situatie. Daarbij worden spuikoker en bak gesloopt en de expeditietoerit en (ondergrondse) expeditiehof gebouwd. Vervolgens worden de rijbanen verplaatst en rijden de bussen en taxis tijdelijk over het betondak van de expeditiehof, zoals in het bovenste plaatje. In de krappe ruimte wordt vervolgens eerst het viaduct verwijderd, dan de palen getrokken en het ontbrekende deel van de toerit plus de nieuwe brug gebouwd.
Zoals je ziet is er op het viaduct geen ruimte meer voor fietsers en voetgangers. Deze zullen een omweg gaan maken over het bouwterrein, ter hoogte van de Lange Koestraat.
POS bevestigde dat deze tekeningen van circa twee jaar geleden nog op grote lijnen kloppen. Wanneer het zover zal zijn kon POS niet aangeven. Op dit moment zijn van de nieuw te bouwen toerit nog slechts de damwanden te zien.
Dus we gaan weer gezellig omfietsen bij het Smakkelaarsveld. Vraag me af of ze alle fietsers ook echt zover gaan krijgen.

Bij het Moreelse Park is er nu ook iets veranderd.... Daar is nu gelegaliseerd wat iedereen eigenlijk al jaren deed :')
http://dnu.nu/artikel/437(...)s-langs-moreelsepark
pi_96136120
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:48 schreef Neelix het volgende:

[..]

Dus we gaan weer gezellig omfietsen bij het Smakkelaarsveld. Vraag me af of ze alle fietsers ook echt zover gaan krijgen.

Bij het Moreelse Park is er nu ook iets veranderd.... Daar is nu gelegaliseerd wat iedereen eigenlijk al jaren deed :')
http://dnu.nu/artikel/437(...)s-langs-moreelsepark
Lol ja net als dat fietspad naar Mariaplaats. Alsof je eerst om dat hele viaduct gaat fietsen en 3 stoplichten mee kunt pakken _O-
Too much is never enough!
pi_96141230
Mensen nog plannen voor Koninginnenacht? Wij zouden met vrienden de stad in gaan (meestal Jacobiplein), maar de kleine ligt met ruim 39 graden koorts op bed. Oppas en vrienden dus maar afgebeld.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_96144276
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:48 schreef Neelix het volgende:
Bij het Moreelse Park is er nu ook iets veranderd.... Daar is nu gelegaliseerd wat iedereen eigenlijk al jaren deed :')
http://dnu.nu/artikel/437(...)s-langs-moreelsepark
Oooooh! Ik snap nú pas hoe de oude fietsroute blijkbaar liep. Ik snapte daar nooit iets van, was ineens het fietspad weg _O-

En met dat Vredenburgviaduct, hoe moet je straks dan fietsen vanaf de Amsterdamsestraatweg naar het station? Daar zie ik de omleiding niet zo voor.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:51:22 #212
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96145542
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:20 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Lol ja net als dat fietspad naar Mariaplaats. Alsof je eerst om dat hele viaduct gaat fietsen en 3 stoplichten mee kunt pakken _O-
Haha inderdaad. Soms zie ik wel eens een fietser zo gaan, dat zijn dezelfde idioten die snachts stoppen voor een rood stoplicht terwijl er in 5 km omtrek geen auto te bekennen is. :')
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:16:21 #213
141482 Q.
JurassiQ
pi_96146335
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha inderdaad. Soms zie ik wel eens een fietser zo gaan, dat zijn dezelfde idioten die snachts stoppen voor een rood stoplicht terwijl er in 5 km omtrek geen auto te bekennen is. :')
Gehoorzame burgers. Zo zouden we allemaal moeten zijn!
For great justice!
pi_96147495
Overigens viel me net bij Moreelsepark op dat er nog wel eenrichtingsverkeer borden staan. Even daarna staat wel idd een stoplicht naar dezelfde kant toe :')
Wat een enorme chaos is het op de weg. Hele verkeersplein naar de straatweg toe stond weer bomvol.
Too much is never enough!
pi_96147619
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha inderdaad. Soms zie ik wel eens een fietser zo gaan, dat zijn dezelfde idioten die snachts stoppen voor een rood stoplicht terwijl er in 5 km omtrek geen auto te bekennen is. :')
Serieus, ik vraag me echt af wie dat doet? Haha
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 1 mei 2011 @ 10:17:17 #216
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_96199033
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:20 schreef Naamah het volgende:

[..]

Oooooh! Ik snap nú pas hoe de oude fietsroute blijkbaar liep. Ik snapte daar nooit iets van, was ineens het fietspad weg _O-

En met dat Vredenburgviaduct, hoe moet je straks dan fietsen vanaf de Amsterdamsestraatweg naar het station? Daar zie ik de omleiding niet zo voor.
Het is juist vanaf de straatweg makkelijker. Ze leggen de oversteek nu zeg maar voor het viaduct. Dus als je vanaf het station komt moet je eerst een stuk naar links, oversteken en dan terug.
pi_96208069
Ben benieuwd wat er nou weer aan de hand is. Aan het begin van de Amsterdamsestraatweg staat een politie auto te voorkomen dat iemand de straatweg in rijdt, en bij de kruising met de Acaciastraat staat nog een motoragent. Maakt me toch altijd weer nieuwsgierig.

edit: nu staan er ook 2 ME busjes bij

[ Bericht 8% gewijzigd door The6thgate op 01-05-2011 16:13:15 ]
Too much is never enough!
pi_96208548
De 020sestraatweg, ben blij dat ik daar nooit heb gewoond...

Koninginnedag was trouwens gezellig! 's Ochtends vroeg begonnen met de kleine over de kindervrijmarkt in de Twijnstraat en op 't Lepelenburg. Authentieke Fisher Price kassa gescoord. Daarna heerlijk gewandeld door het Museumkwartier en over de Nieuwe Gracht. Vervolgens een lekkere cappucino gedronken bij DE Café in de Domstraat, terwijl we daar de stad wakker zagen worden. Vervolgens over de vrijmarkt gelopen (onder andere bij de Van Asch van Wijkkade en de Hopakker) om daarna uit te rusten in het Griftpark. Vervolgens richting binnenstad gelopen en via de Catharijnesingel terug naar het Ledig Erf om nog even te feesten bij een Johnny Cash tributeband. Hele dag heerlijk buiten geweest!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_96208775
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:33 schreef Nielsch het volgende:
De 020sestraatweg, ben blij dat ik daar nooit heb gewoond...

Altijd wat te zien _O- Maar ik moet zeggen dat m'n volgende woning toch wel aan een iets rustigere straat wordt.

Heb m'n meest nutteloze koninginnedag ooit gehad, hele dag op bed met een kater :')
Too much is never enough!
  zondag 1 mei 2011 @ 16:03:38 #220
8369 speknek
Another day another slay
pi_96210092
Was inderdaad echt een schitterende koninginnenacht/dag. Balen dat om half zeven de stekker eruit getrokken werd bij Ledig Erf, want het weer was mooi genoeg om er nog een avond aan vast te plakken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_96210613
Ah hier gaat het om

quote:
zondag 1 mei 2011 15:32 uur
UTRECHT - Bij het Station Zuilen in Utrecht hangt een gespannen sfeer rond een geplande 1 mei-demonstratie. Zo'n 150 demonstranten hebben zich op de St. Josephlaan verzameld. De politie is in grote getalen uitgerukt en de ME is aanwezig met agenten te paard.

De demonstratie mocht niet op het geplande tijdstip beginnen omdat sommige deelnemers niet aan de voorwaarden van de politie voldeden. Zo hielden sommige mensen hun gezicht bedekt en waren er te grote spandoeken.

Uiteindelijk is de demonstratie rond vier uur vertrokken.
Geloof dat ze zo voor m'n raam langs komen, hoor al aardig wat geschreeuw. Ben benieuwd
* buigen ze net een andere straat in, jammer :')

[ Bericht 9% gewijzigd door The6thgate op 01-05-2011 16:23:23 ]
Too much is never enough!
  zondag 1 mei 2011 @ 16:43:30 #222
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_96211869
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:14 schreef The6thgate het volgende:
Ah hier gaat het om

[..]

Geloof dat ze zo voor m'n raam langs komen, hoor al aardig wat geschreeuw. Ben benieuwd
* buigen ze net een andere straat in, jammer :')
Zijn ze eindelijk onderweg? De helikopter vloog eerst al 2 uur rondjes boven mijn tuin maar hangt nu recht boven mijn hoofd stil, ik voel me meteen behoorlijk bekeken...
Nulla verba sed acta
  zondag 1 mei 2011 @ 16:44:29 #223
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_96211908
Ut was erg gezellig bij Station Zuilen :P







🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 1 mei 2011 @ 16:49:24 #224
8369 speknek
Another day another slay
pi_96212088
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:14 schreef The6thgate het volgende:
Ah hier gaat het om
De demonstratie mocht niet op het geplande tijdstip beginnen omdat sommige deelnemers niet aan de voorwaarden van de politie voldeden.
Maximaal drie weken geleden gedouched hebben?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 1 mei 2011 @ 16:52:10 #225
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_96212191
Ze moesten de stokken van de spandoeken inleveren (nadat ze er mee op de politiepaarden hadden geslagen geloof ik?) en ze moesten mutsen en sjaals afdoen oid.

Lees net dat ze ergens bij de Nijenoord weer stilstaan en dat de ME ze weer niet door laat lopen.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_96214034
quote:
Een 1-mei demonstratie van circa 250 autonomen en krakers uit onder andere Utrecht, Nijmegen en Amsterdam is door de politie bij station Zuilen opgehouden. Volgens de politie is een spandoek te groot en daarom mag de stoet niet richting binnenstad vertrekken.
bron: dnu.nu

Misschien een stomme vraag, maar "autonomen"? Wtf zijn dat?
  zondag 1 mei 2011 @ 17:49:32 #227
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_96214246
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:43 schreef TMan het volgende:

[..]

bron: dnu.nu

Misschien een stomme vraag, maar "autonomen"? Wtf zijn dat?
Volgens wikipedia:

quote:
Autonomisme is een radicaal-linkse streven naar de opbouw van een alternatieve orde buiten de reguliere, kapitalistische orde om. Hoewel soms marxistisch geïnspireerd, is het tegengesteld aan de 'orthodoxie' van die stroming, waarin uitgegaan wordt van het overnemen van de staat door revolutionairen (zie dictatuur van het proletariaat).
Autonomisme is sinds de jaren '60 sterk aanwezig in de Nederlandse en Duitse kraakbeweging. Het heeft volgens sommigen invloed op de andersglobaliseringsbeweging.
Nu mogen ze wel eens uitgedemonstreerd zijn, ik wilde straks graag rustig via de Straatweg naar de Il Mulino lopen }:|
Nulla verba sed acta
pi_96214673
quote:
11s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Zijn ze eindelijk onderweg? De helikopter vloog eerst al 2 uur rondjes boven mijn tuin maar hangt nu recht boven mijn hoofd stil, ik voel me meteen behoorlijk bekeken...
lag je naakt te zonnen in de tuin ofzo?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_96214704
Hopelijk ramt de ME er straks nog even op los. Altijd mooi als een stelletje luie uitvretende nietsnutten die een gewoonte hebben gemaakt van het stelen van andermans eigendommen een pak rammel krijgen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_96214971
Volgens het bericht op de frontpage hebben ze ook een bushokje vernield bij station Zuilen. Dan kap je die hele demonstratie toch meteen af :? Normaal gedragen en anders maar oprotten.
Too much is never enough!
  zondag 1 mei 2011 @ 18:12:38 #231
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_96214984
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

lag je naakt te zonnen in de tuin ofzo?
Neen, maar ik heb wel even voor de zekerheid gecheckt of ik geen inkijk had :')
Nulla verba sed acta
pi_96215716
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:12 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Neen, maar ik heb wel even voor de zekerheid gecheckt of ik geen inkijk had :')
en?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 1 mei 2011 @ 20:09:39 #233
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_96218975
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

en?
Ik was volledig decent, dus daar kan het niet aan gelegen hebben ^O^ .
Nulla verba sed acta
  zondag 1 mei 2011 @ 21:11:23 #234
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_96222205
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:12 schreef The6thgate het volgende:
Volgens het bericht op de frontpage hebben ze ook een bushokje vernield bij station Zuilen. Dan kap je die hele demonstratie toch meteen af :? Normaal gedragen en anders maar oprotten.
Die instellingen hadden ze ook wel bij de politie en de ME hoor :D Heb er vanaf het begin met mijn neus bovenop gestaan. Op een gegeven moment werd de hele groep demonstranten omsingeld door de ME die er als 1 grote hamer indook en de wapenstok hanteerde! Gasten werden tegen busjes gedrukt en afgevoerd en uiteindelijk kozen de demonstranten toch maar de veilige weg van de regels naleven die de politie wou en werden ze in een gedwongen kolonne (me busjes links en rechts, ME-ers links, rechts, voor en achter, ME te paard voor en achter) over de Josephlaan en Amsterdamsestraatweg geleid. De groep daar echt te lijf gaan en dwingen weg te gaan en het op die manier te laten escaleren was denk ik niet echt een optie, het was gewoon echt midden in de woonwijk bijna en er waren heul veul burgers die op het tumult af kwamen (waaronder moi :D )
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:57:37 #235
141482 Q.
JurassiQ
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:02:09 #236
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96301233
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Maximaal drie weken geleden gedouched hebben?
_O-
Gourmetten of steengrillen?
pi_96301339
Too much is never enough!
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:27:00 #238
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_96354728
Ik ga dit jaar voor het eerst naar een 5 mei festival die niet in Wageningen is, namelijk die van Utrecht (en in de avond weer naar Wageningen :P). Er werd me verteld dat in Utrecht in Park Transwijk is, op een terrein met hek etc, en ingangen. Word er daar dan gecontroleerd? Ik dacht er bijv. aan om zelf bier mee te nemen, maar nu denk ik dat dat wss geconfisceerd wordt :P
When all else fails, you always have delusion.
pi_96355676
Ja, even op de website kijken welke regels er dit jaar precies zijn. Vorig jaar waren er van die ingangspoortjes en werd er echt heel streng gecontroleerd.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_96355970
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:27 schreef Mirel het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst naar een 5 mei festival die niet in Wageningen is, namelijk die van Utrecht (en in de avond weer naar Wageningen :P). Er werd me verteld dat in Utrecht in Park Transwijk is, op een terrein met hek etc, en ingangen. Word er daar dan gecontroleerd? Ik dacht er bijv. aan om zelf bier mee te nemen, maar nu denk ik dat dat wss geconfisceerd wordt :P
Er wordt erg streng gecontroleerd, bovendien is het raadzaam om vroeg te komen, anders is het vol. Utrecht is een toffe stad, maar ik kan me voorstellen dat Bevrijdingsdag in Wageningen een stuk leuker is. Waarom blijf je daar niet?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:50:52 #241
141482 Q.
JurassiQ
pi_96356058
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:27 schreef Mirel het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst naar een 5 mei festival die niet in Wageningen is, namelijk die van Utrecht (en in de avond weer naar Wageningen :P). Er werd me verteld dat in Utrecht in Park Transwijk is, op een terrein met hek etc, en ingangen. Word er daar dan gecontroleerd? Ik dacht er bijv. aan om zelf bier mee te nemen, maar nu denk ik dat dat wss geconfisceerd wordt :P
Ja, bier mee naar binnen smokkelen kan je vergeten, tenzij je het in je ondergoed verstopt. 8-)
For great justice!
pi_96356447
Ik hoor juist van iedereen dat ze naar Wageningen gaan :') Vond Transwijk vorig jaar wel prima, maar niet echt geweldig. Helaas gewoon werken morgen :{
Too much is never enough!
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:10:03 #243
141482 Q.
JurassiQ
pi_96357223
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:57 schreef The6thgate het volgende:
Ik hoor juist van iedereen dat ze naar Wageningen gaan :') Vond Transwijk vorig jaar wel prima, maar niet echt geweldig. Helaas gewoon werken morgen :{
Wageningen is mij te ver weg, Transwijk is prima, kan ik lopend naar toe. 8-)
For great justice!
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:18:44 #244
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_96361332
Ik woon dan dichtbij Wageningen, maar ik wilde ook zien wat er te beleven viel in Utrecht. ;)
When all else fails, you always have delusion.
pi_96361646
Dan had je beter op Koninginnenacht danwel -dag kunnen komen, dat is altijd een erg leuk feest hier! Je bent natuurlijk van harte welkom hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat het hier leuker is dan in Wageningen.

Park Transwijk ligt erg uit het centrum. Het is dus niet dat je na afloop zo de stad inloopt om nog wat te gaan drinken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:40:07 #246
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_96362702
Met Koninginnenacht en -dag was ik er ook. Was erg leuk. Leuk om te zien tot hoever zich alles uitbreidt. Was alleen niet blijven in de nacht feesten, geen zin om moe thuis te gaan treinen iedere keer.

Maar ik wil nou eens zien hoe 5 mei in andere steden is. Kan me niet voorstellen dat Wageningen de grootste festiviteiten heeft, al is dat waarschijnlijk wel zo.
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 5 mei 2011 @ 08:45:30 #247
62913 Blik
The one and Only!
pi_96376015
Wageningen is wel serieus "the place to be" met bevrijdingsdag, daar kunnen die paar podia van Utrecht echt niet tegenop. Denk dat er rond de 20 podia staan door heel Wageningen heen. En je hebt natuurlijk ook nog het défilé wat voorbij komt.
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:33:47 #248
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96376860
Ik vind het belachelijk dat het 'bevrijdingsfestival' echt een of ander afgesloten fort is geworden waar bij de ingang een stel kampcommandanten / Obersturmbahnführers staan die iedereen tegenhouden die lekker daar een biertje wil drinken op onze vrijheid.

Nee, in plaats daarvan ben je dus verplicht om daar op dat terrein een of andere lauwe pisbeker aan te schaffen met kakbier waar je ook nog eens drie euro voor betaalt.

HALLO, VRIJHEID?!

Vorig jaar was het ook nog afgesloten, niemand kon naarbinnen, en op het park zelf was het bepaald niet afgeladen vol. :')
Overigens is de muziek ook altijd belabberd, dan wordt er iets aangekondigd wat zogenaamd echt geweldig moet zijn en dan zit je 2,5 uur naar een Peruviaanse panfluitband te kijken.

Maar verder is het natuurlijk altijd de vuistregel bier + zon + lekkere wijven = prima dagje.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:35:40 #249
62913 Blik
The one and Only!
pi_96376910
Ga naar Wageningen, iedereen loopt rond met rugzakken vol met blikken bier, nergens controle.

En ook nog eens betere artiesten als Utrecht
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:04:15 #250
141482 Q.
JurassiQ
pi_96377684
Ik ben gewoon te lui om naar Wageningen te gaan. :7
For great justice!
pi_96394162
Transwijk is al vol _O-
Too much is never enough!
  donderdag 5 mei 2011 @ 18:11:46 #252
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_96396837
Transwijk was gezellig maar idd best klein. Nou ja het terrein is groot maar er zijn simpelweg weinig podia. Op naar Wageningen zometeen :)
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:46:41 #253
141482 Q.
JurassiQ
pi_96400336
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:54 schreef The6thgate het volgende:
Transwijk is al vol _O-
Iedereen wil natuurlijk bij mij in de buurt zijn. O+
For great justice!
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:58:44 #254
8369 speknek
Another day another slay
pi_96400927
Festivals :'), Lombok braaierie in mijn straat _O_.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:09:45 #255
62913 Blik
The one and Only!
pi_96401473
plek voor 12.000 man in een stad waar alleen al 25.000 studenten zitten. Is natuurlijk kansloos klein. En dan moeten de "topacts" zelfs nog komen.
pi_96405861
Blik waarom heb jij geen usericon? Vroeger had je toch een smiley ofzo?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:27:15 #257
141482 Q.
JurassiQ
pi_96406436
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:09 schreef Blik het volgende:
plek voor 12.000 man in een stad waar alleen al 25.000 studenten zitten. Is natuurlijk kansloos klein. En dan moeten de "topacts" zelfs nog komen.
Tja, waar in de stad weet jij een betere plek?
For great justice!
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:29:31 #258
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_96406597
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:58 schreef speknek het volgende:
Festivals :'), Lombok braaierie in mijn straat _O_.
Lombok was weer gezellig ^O^
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:12:28 #259
62913 Blik
The one and Only!
pi_96409830
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:27 schreef Q. het volgende:

[..]

Tja, waar in de stad weet jij een betere plek?
Gewoon in de binnenstad, als Wageningen meer dan 100.000 man kwijt kan in hun "binnenstad", moet dat in Utrecht al helemaal geen probleem zijn.
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:14:53 #260
62913 Blik
The one and Only!
pi_96409989
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:19 schreef Nielsch het volgende:
Blik waarom heb jij geen usericon? Vroeger had je toch een smiley ofzo?
Die is volgens mij "kwijtgeraakt' bij de nieuwe lay-out, nooit de moeite gedaan om een nieuwe te zoeken

moet ik misschien maar eens doen
pi_96410962
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef Blik het volgende:

[..]

Gewoon in de binnenstad, als Wageningen meer dan 100.000 man kwijt kan in hun "binnenstad", moet dat in Utrecht al helemaal geen probleem zijn.
Inderdaad, genoeg plekken om een podia neer te zetten, voor ieder wat wils:

- Mariaplaats
- Neude
- Griftpark
- Vreeburg
- Oudkerkhof
- Lucasbolwerk
- Janskerkhof
- Lepelenburg
- Ledig Erf
- Domplein
- Jacobskerkhof
- Nieuweroord
- Moreelsepark

Dus eigenlijk gewoon net als op Koninginnenacht en -dag.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 5 mei 2011 @ 23:29:34 #262
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_96414570
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:58 schreef speknek het volgende:
Festivals :'), Lombok braaierie in mijn straat _O_.
Dan heb ik vanmiddag in jouw straatje gewandeld :D
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 8 mei 2011 @ 11:25:08 #263
251893 WD.40
Multispray
pi_96499247
Actie op de van Tuyllkade; vijf politiewagens, 1 ambulance, 2 aanhoudingen en een woning afgezet.
Even spuiten...zo gepiept!
  zondag 8 mei 2011 @ 11:31:11 #264
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_96499390
wat dan?
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 8 mei 2011 @ 11:42:07 #265
251893 WD.40
Multispray
pi_96499669
Geen idee, maar ik ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd. Had echter geen tijd/zin om nog langer te blijven kijken.
Even spuiten...zo gepiept!
  zondag 8 mei 2011 @ 12:03:10 #266
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_96500164
Hhmm.. bij mij om de hoek bijna. Het is dat ik een oppaskindje heb zitten hier anders was ik er ff naar toe gelopen :D

* Ireth is sensatiebak....
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 8 mei 2011 @ 13:07:33 #267
251893 WD.40
Multispray
pi_96502175
Het blijkt om een steekpartij te gaan; http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/357950
Even spuiten...zo gepiept!
pi_96503747
Leuke omgeving daar :') Was vrijdag even in het winkelcentrum Zuilen waar een beetje werd gereld. Waren wat tokkie vrouwen slaags met wat jongeren leek het. In elk geval een hoop geschreeuw, lading agenten erbij _O- Sowieso wel duidelijk dat het daar een volksbuurt is.
Too much is never enough!
pi_96562881
Ik ontdekte vandaag dat we in Overvecht al 2 vestigingen van Meltem Plaza multiculturele supermarkt hebben. In de voormalige Hoogvliet aan de Theemsdreef is onlangs ook een vestiging geopend. Wat een uitzoek en de prijzen liggen lager dan bij die kleine lokale buitenlandse winkeltjes. Heerlijk winkelen, en gelukkig nu ook dichtbij, dus ik hoef geen grote voorraden thuis aan te leggen.
pi_96584537
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ontdekte vandaag dat we in Overvecht al 2 vestigingen van Meltem Plaza multiculturele supermarkt hebben. In de voormalige Hoogvliet aan de Theemsdreef is onlangs ook een vestiging geopend. Wat een uitzoek en de prijzen liggen lager dan bij die kleine lokale buitenlandse winkeltjes. Heerlijk winkelen, en gelukkig nu ook dichtbij, dus ik hoef geen grote voorraden thuis aan te leggen.
In diezelfde Meltem Plaza maakte ik vorige week deze foto.

Die lage prijzen moeten ze toch èrgens mee compenseren :')
pi_96584775
Is dat duur? Ik koop nooit koffie. Ziet er wel duur uit ja. Hahaha.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 10 mei 2011 @ 09:37:52 #272
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96585844
Volgens mij kost zo'n pak bij de Appie toch gewoon 2,99 euro ofzo? :')
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 09:49:42 #273
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_96586274
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:37 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij kost zo'n pak bij de Appie toch gewoon 2,99 euro ofzo? :')
Iets meer, zijn wel 500 grams pakken.

Van albert.nl

🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_96600865
Ik heb een misschien wat rare vraag:

Voor een schoolopdracht moet ik het leven van de mensen in de steden van NL vastleggen, en vandaag in Utrecht.

Weten jullie misschien wat plekken die bekend staan om Utrecht én waar zich dakloze mensen (deze wil ik gaan portretteren) bevinden?

Alvast héél erg bedankt.
pi_96601060
Geen idee waar de daklozen zich tegenwoordig bevinden. Vroeger lagen ze allemaal bij elkaar in één overdekte straat in Hoog Catharijne (Stationsdwarsstraat), maar die is sinds jaren afgesloten. Volgens mij lopen er echter nog steeds veel daklozen op Hoog Catharijne. Dat is ook iets waar Utrecht om bekend staat; een foeilelijk overdekt winkelcentrum uit de jaren '60/70 in het midden van de stad, dat ons desondanks toch een hoop economische voorspoed heeft opgeleverd.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:58:02 #276
8369 speknek
Another day another slay
pi_96601081
Op de kruising Voorstraat / Jansveld (ter hoogte van Baltien feestkleding) zit een daklozenopvang, Stichting Sleep-inn Het Snurkhuis. Dat is redelijk in het centrum (een straat van De Neude en achter het Janskerkhof / Harde bollenstraat--van de hoeren).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_96601279
Vroeger lagen er ook veel daklozen op het Smakkelaarsveld (parkje bij het station). Daar staan nu echter allemaal stallingen voor fietsen, dus er is geen plaats meer voor daklozen. Ooit komt daar misschien de nieuwe bibliotheek.

In de Van Sijpesteijntunnel en op de Van Sijpesteijnkade lopen er ook nog wel eens dakloze junks rond, omdat daar een soort van opvang zig. De Van Sijpesteijnkade is trouwens veel in het nieuws geweest de laatste tijd omdat de oude karakteristieke huizen (waaronder een monumentaal) pand op de slooplijst staan in verband met het nieuwe Utrecht Centraal Station. Veel gemeenteraadsleden en inwoners van de stad zijn hier tegen in opstand gekomen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_96601291
Gut,dat van die DE koffie is wel extreem.

En qua daklozen zou je contact kunnen opnemen met de Straatkrant/Straatnieuws, die wordt door daklozen verkocht. De verkopers staan o.a. bij de overgang van Hoog Catharijne naar het station, en bij de ingang van veel supermarkten. Verder zie je niet veel daklozen meer in HC, daar mogen ze namelijk niet meer rondhangen. Ze zitten vaak in parken, waaronder het Lucasbolwerk (naast de schouwburg) en een stukje verder in Park Lepelenburg.
pi_96601314
Okee, het monumentale pand staat trouwens als enige niet op de slooplijst, omdat dat niet mag.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_96601378
Ze zitten volgens mij nog steeds met z'n allen in een portiek net voor of net na de Stationsdwarsstraat.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_96601454
Bedankt allemaal, hier kan ik wat mee.
pi_96601491
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef Naamah het volgende:
Ze zitten volgens mij nog steeds met z'n allen in een portiek net voor of net na de Stationsdwarsstraat.
Nooit gezien eigenlijk. Vroeger hielden ze zich ook nog wel eens op in nisjes aan de westzijde van het station (rond het Jaarbeursplein, de sporthal Hoog Catharijne, op die trappen daar enzo), maar dat is sinds kort ook allemaal gesloopt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:06:14 #283
8369 speknek
Another day another slay
pi_96601493
Van Seijpestijnkade is echt een troosteloze bende. Ik ben heel erg voor oude gevels, maar dat mensen zich daar druk over gaan maken.. In Lombok aan de overkant van het Westplein (en gelukkig gaat die er ook aan), staat er nog genoeg.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_96601498
En op de Jacobsstraat zit zo'n plek waar ze een wekelijkse uitkering ofzo krijgen. Als het weer zover is staan ze daar ook met z'n allen voor de deur.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_96601528
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nooit gezien eigenlijk. Vroeger hielden ze zich ook nog wel eens op in nisjes aan de oostzijde van het station (rond het Jaarbeursplein, de sporthal Hoog Catharijne enzo), maar dat is sinds kort ook allemaal gesloopt.
Oja. Gesloopt. Mijn hersens waren nog even niet zover.. :)
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_96601569
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:06 schreef Naamah het volgende:
En op de Jacobsstraat zit zo'n plek waar ze een wekelijkse uitkering ofzo krijgen. Als het weer zover is staan ze daar ook met z'n allen voor de deur.
Dat was eerst toch altijd bij die gemeentelijke dienst op de Oudenoord?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_96601679
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat was eerst toch altijd bij die gemeentelijke dienst op de Oudenoord?
Ja, dat bedoel ik. Maar dat heet nog net Jacobsstraat. Na het kruispunt heet het pas Oudenoord.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:10:23 #288
8369 speknek
Another day another slay
pi_96601704
Ik wil het nieuwe topic openen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_96601772
Dat is goed jochie! Verwach ik wel een leuke danwel geweldige OP en dito TT!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_96601853
Gaat je OP iets worden met dat onzalige idee van die milieuführer van GroenLinks?

http://dnu.nu/artikel/4434-aprilgrap-dnu-wordt-werkelijkheid
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:19:40 #291
8369 speknek
Another day another slay
pi_96602251
Nee, een ode aan de lente
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:42:53 #292
8369 speknek
Another day another slay
pi_96603485
Ach ik ga zo naar huis dus gooi hem alvast dicht.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:47:14 #293
8369 speknek
Another day another slay
pi_96603721
grr duurt wat langer, ik kan geen nieuw topic in de reeks openen omdat er nog ergens eentje als open staat...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:48:44 #294
8369 speknek
Another day another slay
pi_96603804
waarschijnlijk moet ie meer dan 300 posts hebben
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:48:56 #295
8369 speknek
Another day another slay
pi_96603815
pompiedom
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:49:19 #296
8369 speknek
Another day another slay
pi_96603830
lalala
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:50:32 #297
8369 speknek
Another day another slay
pi_96603900
Een dikke piemel voor fok's onderliggende code

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:50:54 #298
8369 speknek
Another day another slay
pi_96603924
*postopkrik*
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:51:30 #299
8369 speknek
Another day another slay
pi_96603954
Bijnaa.....
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:51:59 #300
8369 speknek
Another day another slay
pi_96603988
Heel het topic dakloos...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:52:28 #301
8369 speknek
Another day another slay
pi_96604018
En nu eindelijk dicht?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:54:07 #302
8369 speknek
Another day another slay
pi_96604110
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')