Ze heeft wel een punt, aan de andere kant een show cancellen kost enorm veel geldquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:59 schreef Tokus het volgende:
de oorzaak voor het vertrek lijkt gevonden: Anette was ziek afgelopen vrijdag. Elize en Alyssa, de achtergrondzangeressen van Kamelot, namen haar taak over. Anette vond het vervolgens raar dat de band de show wilde laten doorgaan terwijl een bandlid in het ziekenhuis ligt.
Misschien schept dit meer duidelijkheidquote:Press statement
Another chapter of the Nightwish story has ended today. Nightwish and Anette Olzon have decided to part company, in mutual understanding, for the good of all parties involved.
In recent times it has become increasingly obvious that the direction and the needs of the band were in conflict, and this has led to a division from which we cannot recover.
Nightwish has no intention of cancelling any upcoming shows, and as a result we have decided to bring in a substitute vocalist starting in Seattle 1.10.2012. Her name is Floor Jansen from The Netherlands (ex-After Forever, ReVamp), and she has graciously stepped in to help us complete the Imaginaerum world tour.
We are all strongly committed to this journey, this vehicle of spirit, and we are sure that this will lead to a brighter future for everyone.
We forever remain excited about the adventures to come, and we are extremely proud of the two beautiful albums and the wonderful shows we shared together.
- NIGHTWISH & Anette Olzon
Floor in de schaduw van Thuomas gaan staan. Denk het niet. Ja Floor is een goeie Frontvrouw maar ze moet wel haar eigen ding kunnen doen en dat kan in Nightwish nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:03 schreef NaturalScience het volgende:
Floor zou een FANTASTISCHE aanwinst zijn als ze bij de band zou blijven.
Ik vraag het me maar af.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Floor in de schaduw van Thuomas gaan staan. Denk het niet. Ja Floor is een goeie Frontvrouw maar ze moet wel haar eigen ding kunnen doen en dat kan in Nightwish niet
Misschien wel het zou tof voor Floor zijn en misschien wel beter voor Nightwishquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:12 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik vraag het me maar af.
Natuurlijk, Thuomas ziet Nightwish echt als zijn eigen project en met zijn maatje Marco wil daarin graag de touwtjes vast hebben. Floor is zelf ook een enorm sterke songwriter die enorm goed weet wat ze zelf wil.
Toch heb ik het idee dat ook Floor een beetje terug snakt naar de doorbraak die ze had met After Forever en die nu half niet zo goed meer van de grond lijkt te komen met ReVamp.
In Nightwish kan ze weer naar alle hartelust haar sopraan stem gebruiken en combineren met een wat ruigere sound. Ik denk ook dat qua persoonlijkheden Nightwish en Floor wat beter bij elkaar passen waardoor ze misschien wat meer inbreng van elkaar accepteren.
Ik heb een kaartje voor Orlando gekocht, puur omdat Floor nu zingt. Ben altijd te spreken geweest over haar zangtalent en ik denk dat het best een goede match isquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:41 schreef Jabberwocky het volgende:
Nou ik heb net twee tickets voor Londen gekocht, daar woon ik toch dus kan mooi na het werk even gaan kijken. Was eigenlijk al wel klaar met Nightwish maar ben hier nog wel benieuwd naar.
Net even Manchester gepitched bij Mr.Mo, is alweer een tijd geleden dat ik ze gezien hebquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:41 schreef Jabberwocky het volgende:
Nou ik heb net twee tickets voor Londen gekocht, daar woon ik toch dus kan mooi na het werk even gaan kijken. Was eigenlijk al wel klaar met Nightwish maar ben hier nog wel benieuwd naar.
ik zag dat dat bericht inmiddels nog iets is uitgebreid...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:46 schreef Ferry_76 het volgende:
Tarja heeft in ieder geval geen interesse om terug te keren:
Ik zie het... Leuke band, jammer dat ze schijnbaar nogal onbeleefd met zangeressen omgaan..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:11 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik zag dat dat bericht inmiddels nog iets is uitgebreid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |