abonnement Unibet Coolblue
pi_91947509
Welkom bij deel 14 van het topic 'Studentenkamers'!
Dit topic betreft informatie en foto's van voormalige studenten. Studenten variëren nogal qua inrichting van hun eigen studentenkamer. In dit topic wordt een vervolg aangeboden op de vorige delen. Men kan hier goed een beeld krijgen wat een gemiddelde student qua kosten kwijt is en hoe een studentenkamer eruit kan zien.

Enkele voorgaande topics:
Deel 1: Studentenkamers
Deel 2: Studentenkamers #2
Deel 3: Studentenkamers #3
Deel 4: Studentenkamers #4
Deel 5: Studentenkamers #5
Deel 6: Studentenkamers #6
Deel 7: Studentenkamers #7
Deel 8: Studentenkamers #8
Deel 9: Studentenkamers #9
Deel 10: Studentenkamers #10
Deel 11: Studentenkamers #11
Deel 12: Studentenkamers #12
Deel 13: Studentenkamers #13

Enkele foto's uit het vorige deel:

kamer van ainoo:



Kamer van lienekien:




Kamer van princess-a:




[ Bericht 5% gewijzigd door dynamiet op 27-01-2011 17:28:26 ]
pi_91947835
Vanaf nu geen offtopic geklets meer over de Bodenterein studio's in Groningen hiervoor kun je in dit topic zijn: Bodenterein studio's Groningen
pi_91948653
deel 13 linkt naar deel 12 ;)
pi_91948721
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:25 schreef loecje het volgende:
deel 13 linkt naar deel 12 ;)
Zag ik ook toen ik plaatjes aan het invoegen was, nu gefixt. ;)
pi_91948798
Iemand die misschien heel toevallig in een appartement van het Intermezzo-complex woont in Tilburg? Ik wil er misschien wel gaan wonen, maar wil het wel eens van binnen zien. O-)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_91951595
Weer even volgen :)

In Nijmegen is eindelijk het groene licht gegeven voor de nieuwe Doornroosje met daarboven studentenwoningen. Perfecte locatie natuurlijk, 50 meter van het station, centrum, poppodia met de lift bereikbaar :P
Verwachte oplevering midden 2014.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 28 januari 2011 @ 14:54:03 #7
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_91990085
Voor de mensen die op kamers gaan of in een studio en je zoekt nog (nieuwe) pannen..
Nu in de aanbieding bij de Makro. 4 pannen van Sola voor 35 euro inclusief.
Ik heb zelf ook een pannenset van Sola op een dergelijke manier op de kop getikt en ben er nu na anderhalf jaar nog steeds tevreden over. Alle oren zitten er nog aan ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_91991932
En weer volgen :) Hopelijk meer foto's dan in het vorige deel ;)
pi_91992287
Geef het goede voorbeeld ;)
pi_91992565
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:43 schreef dynamiet het volgende:
Geef het goede voorbeeld ;)
Heb alleen dit collage ;)

http://img340.imageshack.us/img340/6799/20100825.jpg
pi_92389808
Update van: Studentenkamers #13

Gisteren en vandaag bezig geweest met verhuizen en opbouwen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me mooie koelkast is ook binnengekomen *) (vergeten foto van te maken) maar het is deze


Hoef ik niet me voedsel kwijt in 1 van de 2 beschimmelde koelkasten in de keuken :r

Muren zijn nog beetje kaal... dat komt omdat de muur van beton is... niet door te komen met een normale boor dus, moet hiervoor een betonboor eventjes dagje gaan uren.

todo list:
• twijfelaar.
• bankstel.
• muur decoreren.
• Stellage monteren in de bijruimte (kon dus ook niet vanwege de muur).
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:53:11 #12
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_92390271
Voor de mensen die nog op kamers gaan en nog huishoudelijke dingen zoeken..

In de aanbieding bij de Makro vanaf dinsdag voor de komende 2 weken
http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/folder_new.asp?active=523
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_92390468
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
Voor de mensen die nog op kamers gaan en nog huishoudelijke dingen zoeken..

In de aanbieding bij de Makro vanaf dinsdag voor de komende 2 weken
http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/folder_new.asp?active=523
Ja en...? Daar heb je als normale consument helemaal niets aan... Alleen bedrijven kunnen inkopen doen bij de makro.
pi_92397583
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:57 schreef Dale. het volgende:

[..]

Ja en...? Daar heb je als normale consument helemaal niets aan... Alleen bedrijven kunnen inkopen doen bij de makro.
Niet alleen bedrijven, ook mensen zoals mijn ma die via-via aan zo'n kaart kon komen :)
Het was bedoelt voor 'boodschappen' voor haar werk, dat doet ze echter niet meer, maar ze mag de kaart + toegang gewoon houden.
pi_92397984
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:43 schreef Dale. het volgende:
Update van: Studentenkamers #13

Gisteren en vandaag bezig geweest met verhuizen en opbouwen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me mooie koelkast is ook binnengekomen *) (vergeten foto van te maken) maar het is deze
[ afbeelding ]

Hoef ik niet me voedsel kwijt in 1 van de 2 beschimmelde koelkasten in de keuken :r

Muren zijn nog beetje kaal... dat komt omdat de muur van beton is... niet door te komen met een normale boor dus, moet hiervoor een betonboor eventjes dagje gaan uren.

todo list:
• twijfelaar.
• bankstel.
• muur decoreren.
• Stellage monteren in de bijruimte (kon dus ook niet vanwege de muur).
Ziet er goed uit ^O^
Is dat nou een brandweerkazerne door je raam heen? :D
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zondag 6 februari 2011 @ 02:10:47 #16
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_92398437
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:57 schreef Dale. het volgende:

[..]

Ja en...? Daar heb je als normale consument helemaal niets aan... Alleen bedrijven kunnen inkopen doen bij de makro.
Ik denk dat als jij aan de eerste 5 mensen vraagt die jij morgen tegen komt of zij een Makro pas hebben of daar aan kunnen komen dat minstens 1 ja zegt.

Niet alleen bedrijven, ook stichtingen kunnen aan die pasjes komen. En anders is 1 topic op Fok! genoeg met de vraag of iemand een pas heeft.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_92403739
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Ik denk dat als jij aan de eerste 5 mensen vraagt die jij morgen tegen komt of zij een Makro pas hebben of daar aan kunnen komen dat minstens 1 ja zegt.

Niet alleen bedrijven, ook stichtingen kunnen aan die pasjes komen. En anders is 1 topic op Fok! genoeg met de vraag of iemand een pas heeft.
Ja ok maar dat mag dus eigenlijk niet he :P maar waar is dat topic O-) :P
  zondag 6 februari 2011 @ 14:56:35 #18
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_92411509
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:41 schreef Dale. het volgende:


[..]

Ja ok maar dat mag dus eigenlijk niet he :P maar waar is dat topic O-) :P
Er mag wel meer niet ;) ik gebruik mijn pasje trouwens wel regelmatig voor evenementen e.d. En als de Makro dergelijk gebruik niet wenselijk zou vinden, waarom is er dan zo'n grote kledingafdeling aanwezig met heel veel wintersport spul en allemaal snowboards. Dat is allemaal voor persoonlijk gebruik hoor echt niet voor binnen een bedrijf. En al het speelgoed rond Sinterklaas en met kerst (ongeveer 300m2)... Tuurlijk, een gedeelte zal heus worden ingekocht voor de bedrijfs-sinterklaasviering maar het meeste gewoon door particulieren hoor.
En dan heb je nog de tuinsets. Niet de tafels die je vaak tegenkomt op terrassen maar meer de dingen die je (bij mij o.a.) weer bij particulieren in de tuin tegen komt.
Ik denk dat ze zonder de particuliere verkoop wel bijna de helft van de inkomsten mislopen.

En ik bedoelde met een topic: open er 1 met de vraag naar en whoppaa! ;) of je zegt waar je woont.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_92899742
Ik heb sinds vandaag een kamer in Amsterdam achter vondelpark, yeah :D. Weten jullie of er nog leuke kringloop winkels in de buurt zijn? Anders is IKEA nog altijd een optie.
pi_94324506
Ik wil binnen 3 maanden aan de H. Cleyndertweg in Amsterdam Noord gaan wonen (woon op dit moment ook in noord maar wil graag op mezelf). Weet iemand hoe het zit met de privacy op de kamers?
pi_94329858
waarschijnlijk zit er wel een slot op de deur. genoeg privacy lijkt mij.
pi_94330060
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef Cerbie het volgende:
Weer even volgen :)

In Nijmegen is eindelijk het groene licht gegeven voor de nieuwe Doornroosje met daarboven studentenwoningen. Perfecte locatie natuurlijk, 50 meter van het station, centrum, poppodia met de lift bereikbaar :P
Verwachte oplevering midden 2014.
wie wil er in godesnaam BOVEN een popcentrum wonen? :') :o
Ja doei.
pi_94336967
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wie wil er in godesnaam BOVEN een popcentrum wonen? :') :o
Eeuwige studenten? :P
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_94340627
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:38 schreef loecje het volgende:
waarschijnlijk zit er wel een slot op de deur. genoeg privacy lijkt mij.
maar hoe zit het met geluidsoverlast daar? hoor je iedere stap in de andere kamers of valt dat mee?
pi_94341355
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:09 schreef julian6 het volgende:

[..]

maar hoe zit het met geluidsoverlast daar? hoor je iedere stap in de andere kamers of valt dat mee?
ik ken die woningen niet. dat zou je aan iemand moeten vragen die daar woont.
je hoort altijd wel iets van je buren. als je dat niet wilt moet je een hutje op de hei nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')