abonnement Unibet Coolblue
  maandag 31 januari 2011 @ 14:46:04 #76
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92122846
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:38 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Met dat eerste deel ben ik het eens.

Tweede deel niet, Suarez kan beter worden.
Van Persie vind ik soms grandioos, maar minstens net zo vaak niet. Erg wisselvallig. En Rooney geldt eigenlijk hetzelfde voor als Van Persie: beetje wisselvallig, nooit ECHT die doorstap gemaakt naar echte grootsheid, en de laatste jaren ook niet echt heel doeltreffend meer...

Suarez vind ik NU eigenlijk dus al beter, en kan nog beter worden. Sterker nog, ik denk dat wanneer Suarez zich door blijft ontwikkelen, dat hij straks gewoon van het niveau Messi/ C. Ronaldo kan zijn. Ik weet alleen niet of Liverpool wel helemaal de geschikte ploeg voor hem is. Bij een Tottenham zit een trainer die vertrouwen geeft aan dit soort creatieve spelers waardoor ze opbloeien (Vd Vaart, Bale), maar Liverpool is toch meer een soort 'hard werken' ploeg met een 'doe maar normaal' attitude, en een beetje voorspelbaar voetbal.

Als Suarez daar 2-3 wedstrijden op rij ondermaats speelt, mede omdat hij niet het vertrouwen enzo voelt, en de rest van de team niet zo aanvallend denkt als hij en hij dus te ver van de goal zijn acties moet maken, dan gaat hij het daar nog moeilijk krijgen.

Ik had Suarez dus liever bij een Tottenham, een Man Utd of een Everton gezien...
pi_92122860
Edit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_92122873
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar is mijn posting gebleven?
:W
★★★
pi_92122905
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:46 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Van Persie vind ik soms grandioos, maar minstens net zo vaak niet. Erg wisselvallig. En Rooney geldt eigenlijk hetzelfde voor als Van Persie: beetje wisselvallig, nooit ECHT die doorstap gemaakt naar echte grootsheid, en de laatste jaren ook niet echt heel doeltreffend meer...

Afgelopen jaar 34 goals in 44 wedstrijden, nee die schiet er niks meer in die knul. :|W
  maandag 31 januari 2011 @ 14:50:45 #80
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_92123046
We dwalen af van de bedoeling van dit topic
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 31 januari 2011 @ 14:50:46 #81
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92123049
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:44 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hoe kun je dit zeggen als je hem nog nooit in een grote competitie hebt zien spelen? :')
Omdat ik kijk naar de basiskwaliteiten van een speler, zoals aannames, overzicht, doeltreffendheid, persoonlijkheid, etc etc, en daar een inschatting van maak t.o.v. die kwaliteiten bij andere spelers.

Suarez heeft alles in zich om het uitstekend te doen op het hoogste niveau. En persoonlijk schat ik hem hoger in dan zowel Rooney als Van Persie.

Maar nogmaals, of Liverpool de juiste club is voor hem, is even afwachten. Zoals ik Liverpool de laatste jaren ken (of eigenlijk al veel langer dan 'de laatste jaren'), dan zullen ze toch ook echt nog wel iets moeten aanpassen op het middenveld ook, en ook qua complete instelling t.o.v. van voetbal en dan vooral 'aanvallend voetbal' gebaseerd op druk zetten en balbezit en voetballen op de helft van de tegenstander. Liverpool vind ik namelijk veels te vaak veels te ver van de goal van de tegenstander spelen, en Suarez vind ik nu juist een speler die het daar niet van moet hebben.
pi_92123050
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:46 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Van Persie vind ik soms grandioos, maar minstens net zo vaak niet. Erg wisselvallig. En Rooney geldt eigenlijk hetzelfde voor als Van Persie: beetje wisselvallig, nooit ECHT die doorstap gemaakt naar echte grootsheid, en de laatste jaren ook niet echt heel doeltreffend meer...

Suarez vind ik NU eigenlijk dus al beter, en kan nog beter worden. Sterker nog, ik denk dat wanneer Suarez zich door blijft ontwikkelen, dat hij straks gewoon van het niveau Messi/ C. Ronaldo kan zijn. Ik weet alleen niet of Liverpool wel helemaal de geschikte ploeg voor hem is. Bij een Tottenham zit een trainer die vertrouwen geeft aan dit soort creatieve spelers waardoor ze opbloeien (Vd Vaart, Bale), maar Liverpool is toch meer een soort 'hard werken' ploeg met een 'doe maar normaal' attitude, en een beetje voorspelbaar voetbal.

Als Suarez daar 2-3 wedstrijden op rij ondermaats speelt, mede omdat hij niet het vertrouwen enzo voelt, en de rest van de team niet zo aanvallend denkt als hij en hij dus te ver van de goal zijn acties moet maken, dan gaat hij het daar nog moeilijk krijgen.

Ik had Suarez dus liever bij een Tottenham, een Man Utd of een Everton gezien...
Je bent niet zo goed bezig vandaag ..
★★★
pi_92123091
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Omdat ik kijk naar de basiskwaliteiten van een speler, zoals aannames, overzicht, doeltreffendheid, persoonlijkheid, etc etc, en daar een inschatting van maak t.o.v. die kwaliteiten bij andere spelers.

Suarez heeft alles in zich om het uitstekend te doen op het hoogste niveau. En persoonlijk schat ik hem hoger in dan zowel Rooney als Van Persie.

Maar nogmaals, of Liverpool de juiste club is voor hem, is even afwachten. Zoals ik Liverpool de laatste jaren ken (of eigenlijk al veel langer dan 'de laatste jaren'), dan zullen ze toch ook echt nog wel iets moeten aanpassen op het middenveld ook, en ook qua complete instelling t.o.v. van voetbal en dan vooral 'aanvallend voetbal' gebaseerd op druk zetten en balbezit en voetballen op de helft van de tegenstander. Liverpool vind ik namelijk veels te vaak veels te ver van de goal van de tegenstander spelen, en Suarez vind ik nu juist een speler die het daar niet van moet hebben.
Dat kun je toch niet vergelijken jonge! In Engeland krijg je evenveel ruimte als in de Eredivisie? Nee.

In Engeland krijg je elke wedstrijd 20 kansen? Nee.

:')___
★★★
pi_92123099
quote:
13s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Je bent niet zo goed bezig vandaag ..
Goed beargumenteerd.
Citius, Altius, Fortius.
  maandag 31 januari 2011 @ 14:52:22 #85
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92123107
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:47 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Afgelopen jaar 34 goals in 44 wedstrijden, nee die schiet er niks meer in die knul. :|W
Dat was idd weer even een hele goede periode van Rooney, maar daarvoor was het een tijd een stuk minder, en ook dit seizoen is het een stuk minder. Vandaar dat ik zei 'wisselvallig'. Misschien dat je op 'woordenboek.nl' even kunt nakijken wat dat betekent.
pi_92123189
quote:
2s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:52 schreef Agüero het volgende:

[..]

Goed beargumenteerd.
Goed hé ..
★★★
pi_92123232
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:52 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat was idd weer even een hele goede periode van Rooney, maar daarvoor was het een tijd een stuk minder, en ook dit seizoen is het een stuk minder. Vandaar dat ik zei 'wisselvallig'. Misschien dat je op 'woordenboek.nl' even kunt nakijken wat dat betekent.
Je zei dat hij de afgelopen jaren niet meer zo doeltreffend is/was dat heb ik ontkracht, dat hij wiselvallig is klopt, maar dat is vrijwel elke speler qua stats op het allerhoogste niveau.
  maandag 31 januari 2011 @ 14:55:34 #88
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92123260
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef Mark het volgende:
We dwalen af van de bedoeling van dit topic
AFC AJAX
pi_92123384
markvanrijswijk Mark van Rijswijk
Zonde, Patrick Paauwe stopt per direct met profvoetbal...
Reden: fysiek meer problemen en steeds minder plezier
Citius, Altius, Fortius.
  maandag 31 januari 2011 @ 14:59:09 #90
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92123440
quote:
2s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:57 schreef Agüero het volgende:
markvanrijswijk Mark van Rijswijk
Zonde, Patrick Paauwe stopt per direct met profvoetbal...
Reden: fysiek meer problemen en steeds minder plezier
Lijkt me geen gerucht zo :P
AFC AJAX
pi_92123535
quote:
11s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:59 schreef msnk het volgende:

[..]

Lijkt me geen gerucht zo :P
Een transfer is het ook niet. :P
Citius, Altius, Fortius.
  maandag 31 januari 2011 @ 15:29:17 #92
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92124592
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:54 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Je zei dat hij de afgelopen jaren niet meer zo doeltreffend is/was dat heb ik ontkracht, dat hij wiselvallig is klopt, maar dat is vrijwel elke speler qua stats op het allerhoogste niveau.
De laatste jaren niet heel doeltreffend meer. Dan pik jij er even net het moment uit in die paar jaar dat hij WEL doeltreffend was, maar vandaar dus dat ik zei dat hij erg wisselvallig is.

Iedereen zit/zag ooit de potentie van Rooney, en hij is nog maar 25 geloof ik, dus hij kan nog echt wel een stapje maken, maar vooralsnog vind ik dat hij redelijk is blijven hangen in zijn ontwikkeling de laatste jaren. Hij heeft geweldige kwaliteiten, maar op de een of andere manier is hij toch nog niet ECHT doorgebroken bij die top 3 beste spelers in de wereld.

Mijn punt was meer: wanneer Man Utd en Arsenal belachelijke bedragen zouden eisen voor spelers als Rooney en Van Persie, terwijl ik die persoonlijk niet beter vind dat Suarez, plus het feit dat je in Engeland sowieso belachelijke bedragen ziet voor middelmatige spelers, dan had Ajax wat mij betreft gewoon de poot stijf kunnen houden op 30 miljoen.

Vergeet ook niet dat de kans op CL-voetbal MET Suarez bij Ajax een hele stuk groter is dan de kans op CL voetbal zonder Suarez. Dat scheelt je dus ook meteen al weer een paar miljoen euro. Ik geloof ook niet dat Suarez minder waard zou zijn geworden als hij nu nog een half jaartje was gebleven en in de Europa League had kunnen schitteren.

Dus wat mij betreft had Ajax er beter aan gedaan om hem gewoon dit seizoen te laten afmaken. Zonder Suarez kom je normaal gesproken toch iets verder in de Europa League, je maakt meer kans op CL-voetbal voor volgend jaar, en de prijs die je kunt vragen voor hem (contract tot zomer 2013) zal echt niets afnemen in dat half jaar, tenzij hij zijn been breekt ofzo natuurlijk...

Maar goed, hij is weg, Ajax heeft weer voor de centjes gekozen ipv voor het sportieve belang, enigzins begrijpelijk ook wel, en nu wachten we het rustig af wat die geweldenaar gaat doen bij Liverpool, wat ik een lastige ploeg vind voor hem, gezien de mentaliteit daar, de manier van spelen, en de kwaliteit van het team waar hij in komt.
pi_92124888
Laat ik het opvallend noemen dat jij Suarez niet minder vindt dan Rooney.
  maandag 31 januari 2011 @ 15:48:17 #94
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92125401
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:36 schreef Paul-89 het volgende:
Laat ik het opvallend noemen dat jij Suarez niet minder vindt dan Rooney.
Ik vind hem zelfs beter dan Rooney...

...maar goed, dat komt ook omdat ik Rooney te wisselvallig en ondermaats vind spelen de laatste jaren, en het zou best kunnen dat Rooney in een iets andere rol, of onder een andere trainer, of bij een andere club, opeens weer een extra stap maakt en al zijn kwaliteiten opeens wel weer helemaal eruit komen.
pi_92125510
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik vind hem zelfs beter dan Rooney...

...maar goed, dat komt ook omdat ik Rooney te wisselvallig en ondermaats vind spelen de laatste jaren, en het zou best kunnen dat Rooney in een iets andere rol, of onder een andere trainer, of bij een andere club, opeens weer een extra stap maakt en al zijn kwaliteiten opeens wel weer helemaal eruit komen.
Sterker nog : Wayne mag de veters van Luis nog niet eens strikken.
pi_92125540
Op de website van de BBC doen ze live verslag van vandaag:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9380667.stm
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_92125658
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:50 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Sterker nog : Wayne mag de veters van Luis nog niet eens strikken.
Drogba, Eto'o, Berbatov, Ibra, Villa en Torres ook niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_92125808
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Drogba, Eto'o, Berbatov, Ibra, Villa en Torres ook niet
Wie zijn dat ?
pi_92125912
Slechte spitsen in vergelijking met Suarez, hebben in tegenstelling tot Lucho ook nog niks gewonnen, want die heeft de KNVB beker gewonnen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_92126061
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:50 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Sterker nog : Wayne mag de veters van Luis nog niet eens strikken.
wat een onzin :')
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')