abonnement Unibet Coolblue
pi_91425685
Originele OP

quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het viel me op dat er nog geen centraal topic is voor depressies en/of angstklachten. Wel een topic over medicatie bij psychische problemen en een hoe voel je je nu topic, maar die dekken naar mijn mening niet helemaal de lading.

Ik denk dat dit topic wel kan bijdragen in dit subforum. Veel mensen kampen namelijk met depressieve of angstklachten en zo kunnen we een beetje steun bij elkaar zoeken en elkaar van adviezen en tips voorzien :)
Vorige delen

Depressie & Angst #1
Depressie & Angst #2
Depressie & Angst #3
Depressie & Angst #4

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:42 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Kun je die studie niet bij een andere school doen dan? Als je een BSN hebt is dat normaal alleen voor je eigen school en kun je de opleiding wel bij andere scholen doen.

Ik begin ik volgens mij eindelijk een beetje effect van de AD te merken. Gaat al 2 dagen best redelijk met me, ben goed aan het leren voor tentamen van morgen, kan me gewoon goed concentreren, doe dingen in het huishouden die al een hele tijd waren blijven liggen, zoals strijken en voel me niet erg somber ofzo :)
Ja. Dat kan. Alleen dan moet ik heel veel verder weg en is het een nieuwe plek met nieuwe mensen etc, en ik wil dat dus liever echt niet.

Was ff aan het kijken naar Hbo misschien is dat wat. Anders misschien toch een andere studie. Of geen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tegan op 16-01-2011 20:20:14 ]
pi_91426079
Dat is idd wel waar, succes met het maken van een beslissing!

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:42 schreef Sylvana het volgende:

Ik begin ik volgens mij eindelijk een beetje effect van de AD te merken. Gaat al 2 dagen best redelijk met me, ben goed aan het leren voor tentamen van morgen, kan me gewoon goed concentreren, doe dingen in het huishouden die al een hele tijd waren blijven liggen, zoals strijken en voel me niet erg somber ofzo :)
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Goed nieuws Syl :). Welke gebruik je eigenlijk?

Ik gebruik nu 100 mg Sertraline :)
  zondag 16 januari 2011 @ 20:03:56 #3
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_91426199
Tegan je hebt niet op de knop gedrukt en daarom is de OP constructie weggevallen.
Ik maak even een nieuw topic aan - hopelijk willen jullie je posts even daar in zetten.
pi_91426281
Vervroegde afspraak met andere psychiater is er waarschijnlijk niet doorgekomen. Heb iig niks gehoord van casemanager. Dan maar woensdag naar mijn eigenlijke psychiater en hopelijk hoor ik deze week iets van een psycholoog.

Hoewel het nu wel redelijk met me gaat, maar toch is het wel noodzaak om zo snel mogelijk iemand te spreken, de dipjes zijn niet meer vol te houden soms..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_91426343
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef caroline88 het volgende:
Tegan je hebt niet op de knop gedrukt en daarom is de OP constructie weggevallen.
Ik maak even een nieuw topic aan - hopelijk willen jullie je posts even daar in zetten.
Je kan ook de OP hier neerzetten en een mod vragen om deze naar de OP te kopieeren
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_91426389
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:05 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Je kan ook de OP hier neerzetten en een mod vragen om deze naar de OP te kopieeren
Kan Tegan niet gewoon de OP er alsnog in zetten? Anders is het idd handiger om een mod dat te laten doen dan een nieuw topic te openen.
pi_91426478
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef caroline88 het volgende:
Tegan je hebt niet op de knop gedrukt en daarom is de OP constructie weggevallen.
Ik maak even een nieuw topic aan - hopelijk willen jullie je posts even daar in zetten.
Wel. Ik dacht dat er geen OP was. Er stonden alleen quotes in.

Edit: Zo goed?
pi_91427102
Ik vind het goed zo hoor, wat mij betreft aan we gewoon hier verder :)
pi_91428602
Mij maakt het ook niet zoveel uit hoor.:)
  zondag 16 januari 2011 @ 20:43:06 #10
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_91429030
Ook goed heb ik me voor niets uitgesloofd om een overzichtelijk en niet eenzijdige OP te maken.
pi_91429672
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef caroline88 het volgende:
Ook goed heb ik me voor niets uitgesloofd om een overzichtelijk en niet eenzijdige OP te maken.
Trek het je niet persoonlijk aan meid, Tegan was eerder en heeft ook moeite gedaan om een OP te maken. Geduld is een schone zaak, je had misschien beter even kunnen wachten en kijken of de OP hier nog veranderd werd. Vaak wordt een topic snel geopend en de OP later nog bijgewerkt met oudere berichten etc.

*knuffel* :*
pi_91429823
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef caroline88 het volgende:
Ook goed heb ik me voor niets uitgesloofd om een overzichtelijk en niet eenzijdige OP te maken.
ach, het kan helemaal geen kwaad. Zowieso kan het helemaal geen kwaad, en op deze manier kan er allerlei nuttige informatie op 1 plek verzameld worden! En het is alleen maar mooi als het er is hoor! _O_

Hier heb ik een paar betere dagen achter de rug, hoewel ik gisteren het centrum in ben geweest en ik merk dat ik het met tegenzin doe, omdat ik wel iets kleins moet meenemen voor familie, maar ik eigenlijk niks wil meenemen, want ze niet eens in staat te laten weten of ze nog leven, dus tja, het zijn een soort van vreemden geworden.
Maar het hoort erbij, en voor de personen die ik echt belangerijk vindt pak ik iets meer uit.
Verder heel veel gevecht met de notebook, want ik haat het als het met tig programmas komt die ik nooit gebruik.
En nog wat bijklussen door laptops te fixen..en toetsenborden te vervangen enzo ervan en dat is een stomme klus vanwege al die kleine schroefjes :N

Maar verder gaat het wel redelijk :Y

O, een idee als ik me niet vergis blijken er nu 2 op's te bestaan, die heus neit hetzelfde zijn mischien even samenvoegen ervan :D
pi_91430128
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef caroline88 het volgende:
Ook goed heb ik me voor niets uitgesloofd om een overzichtelijk en niet eenzijdige OP te maken.
Ja, eh. Het was sowieso niet nodig om een extra nieuw topic te openen, en nu vind ik het helemaal vreemd dat je mijn topic dus en stom vindt en bovendien mij een schuldgevoel aanpraat voor de 'foute' OP maken met deze post. En dat terwijl er niets mis is met mijn OP.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:58:14 #14
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_91430430
Ik trek het me wel aan. Gewoon de zoveelste groep die me uitkotst, ja zo voelt dat. Maar geeft niets hoor. Ik ben weg. Veel plezier met tegan's topic waar cafpow's laatste post blijkbaar niet belangrijk genoeg is.
pi_91430617
Besef je je wel dat met jouw post jij mij net zo hard uitkotst als dat jij denkt dat wij jou uitkotsen.

Er is niets aan de hand, je bent nog steeds erg welkom, maar je post vond ik persoonlijk niet zo tof, om dezelfde reden als jij mijn posts niet tof vindt :) .
pi_91430699
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef caroline88 het volgende:
Ik trek het me wel aan. Gewoon de zoveelste groep die me uitkotst, ja zo voelt dat. Maar geeft niets hoor. Ik ben weg. Veel plezier met tegan's topic waar cafpow's laatste post blijkbaar niet belangrijk genoeg is.
Ik kots je niet uit, ik zeg alleen maar dat je je op hier kan neerzetten en dan dat we die kunnen gebruiken, hoeft geen nieuw topic voor te komen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_91430852
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef caroline88 het volgende:
Ik trek het me wel aan. Gewoon de zoveelste groep die me uitkotst, ja zo voelt dat. Maar geeft niets hoor. Ik ben weg. Veel plezier met tegan's topic waar cafpow's laatste post blijkbaar niet belangrijk genoeg is.
Jammer dat je er zo over denkt, dat is echt helemaal nergens voor nodig :N
pi_91433776
Jammer dat het zo loopt en ik denk dat er een beetje overdreven wordt hier en daar. :X
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_91433876
Wat mij betreft gaan we vanaf nu gewoon weer ontopic, en iedereen is welkom om te posten.
pi_91434225
Ontopic dus.

Ik heb even niet terug gelezen want ik heb het heel erg druk dus sorry dat ik mijn frustratie hier zomaar in kom gooien.. :@

Het gaat met momenten heel goed en dan kan ik de hele wereld aan.. maar andere momenten voel ik me klein en niets waard. Ik denk wel herkenbaar voor velen hier. Nu voel ik me dus echt waardeloos. Ik kan fysiek zo weinig en daar baal ik zo van... :'( Ik haat mijn handicap nu echt even héél erg. En aangezien ik er niet over kan praten met mensen die dichtbij me staan.. schrijf ik het maar hier. -O-
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_91434353
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:38 schreef Swietje het volgende:
Ontopic dus.

Ik heb even niet terug gelezen want ik heb het heel erg druk dus sorry dat ik mijn frustratie hier zomaar in kom gooien.. :@

Het gaat met momenten heel goed en dan kan ik de hele wereld aan.. maar andere momenten voel ik me klein en niets waard. Ik denk wel herkenbaar voor velen hier. Nu voel ik me dus echt waardeloos. Ik kan fysiek zo weinig en daar baal ik zo van... :'( Ik haat mijn handicap nu echt even héél erg. En aangezien ik er niet over kan praten met mensen die dichtbij me staan.. schrijf ik het maar hier. -O-
Dat is heel vervelend ja. Sterkte. Maar probeer te genieten en te denken aan de momenten waarop het wel goed gaat, misschien gaat het dan beetje bij beetje steeds beter en worden die kutmomenten steeds minder.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 16 januari 2011 @ 22:03:00 #22
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_91436310
Lezen helpt wel. Ik schreef "voelt".

Als gevoelens logisch waren, had niemand zo'n topic geopend want werd alles met simpele wiskunde opgelost :)

Swietje, sterkte.

:W
  zondag 16 januari 2011 @ 22:16:55 #23
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_91437483
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:38 schreef Swietje het volgende:
Ontopic dus.

Ik heb even niet terug gelezen want ik heb het heel erg druk dus sorry dat ik mijn frustratie hier zomaar in kom gooien.. :@

Het gaat met momenten heel goed en dan kan ik de hele wereld aan.. maar andere momenten voel ik me klein en niets waard. Ik denk wel herkenbaar voor velen hier. Nu voel ik me dus echt waardeloos. Ik kan fysiek zo weinig en daar baal ik zo van... :'( Ik haat mijn handicap nu echt even héél erg. En aangezien ik er niet over kan praten met mensen die dichtbij me staan.. schrijf ik het maar hier. -O-
Maar daar is dit topic toch ook voor? :)

Als jij je ook maar ietsjes beter voelt door hier je verhaaltje neer te zetten, dan moet je dat gewoon doen.
Het is jammer dat je er niet over kan praten met mensen die dichtbij staan, maar ik vind het fijner zelfs om het hier neer te zetten. Ik wil niemand om me heen te veel lastig vallen met mijn problemen, dus heb ik zoiets van als ik het hier neer zet dan kiezen mensen er zelf voor om het te lezen (zo zie ik het tenminste).
pi_91437984
jammer dat hier stroef liep/loopt, maar dat is deels ook weer gerelateerd aan depressie want doordat je niet lekker in je vel zit kan je minder tegen stootjes en loopt de communicatie makkelijker mis, iets wat ik hier thuis goed genoeg merk.
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:38 schreef Swietje het volgende:
Ontopic dus.

Ik heb even niet terug gelezen want ik heb het heel erg druk dus sorry dat ik mijn frustratie hier zomaar in kom gooien.. :@

Het gaat met momenten heel goed en dan kan ik de hele wereld aan.. maar andere momenten voel ik me klein en niets waard. Ik denk wel herkenbaar voor velen hier. Nu voel ik me dus echt waardeloos. Ik kan fysiek zo weinig en daar baal ik zo van... :'( Ik haat mijn handicap nu echt even héél erg. En aangezien ik er niet over kan praten met mensen die dichtbij me staan.. schrijf ik het maar hier. -O-
zoals je zegt, het is allemaal heel herkenbaar en het lastige is om ervanaf te komen.
En dat gaat alleen door vallen en opstaan.
Maar ach, nu moet je valkuilen leren kennen en er een oplossing tegen zien te vinden...en dat is lastig maar wat wil en moed en doorzettingsvermogen kom je er wel hoor. ;)
pi_91449827
Dankjewel voor alle lieve woorden. Ik hoop dat ik er op een gegeven moment van af ben, van die zwarte diepe kuilen bedoel ik. :Y
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')