Ik zal vast niet de enige zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dus omdat jij je verveelt op zondag moeten de winkels maar open zijn?
maar wel verrekte handig als je als enige vervoersmiddel een fiets hebt en boodschappen moet doen!quote:
daarom pak ik altijd mijn kranten fiets ruimte zat.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn fietstas (zo'n losse aan 1 kant) is heul zo groot niet. Daar past niet zoveel in hoor
Fietstassen zijn zo sexy als een vrouw met een bodywarmer.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
! wel fucking handig. Mijne zijn gejat. Bitches. Dingen waren handig, alles kon erin.
Neuh, vast niet. En met mij genoeg mensen die waarde hechten aan hun vrije zondag. Als je je verveelt, ga je maar lekker een film kijken/gamen/boek lezen/whatever. Eigenlijk sneu dat mensen zichzelf niet meer kunnen vermakenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zal vast niet de enige zijn
dat dus.quote:
Ach tot 4 volle tassen aan je stuur moet lukken tochquote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar meer dan als je met een tas aan je stuur moet gaan fietsen.
Niet zozeer om het vervelen, ook om het gemak. We leven ondertussen in een 24 uurs economie, laat de winkeliers dan ook zelf bepalen of en in hoeverre ze daaraan mee willen doenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dus omdat jij je verveelt op zondag moeten de winkels maar open zijn?
Waarom boeit jou het dat de supermarkt op zondag open is, als je er zelf toch niet naartoe gaat?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, vast niet. En met mij genoeg mensen die waarde hechten aan hun vrije zondag. Als je je verveelt, ga je maar lekker een film kijken/gamen/boek lezen/whatever. Eigenlijk sneu dat mensen zichzelf niet meer kunnen vermaken
Alstuquote:Op maandag 10 januari 2011 22:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sad eigenlijk. Nu weer leren danzij DaMook
Niet als je handvat los zit en je een terugtraprem hebt.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach tot 4 volle tassen aan je stuur moet lukken toch.
Vanwege de mensen die dan moeten werken. Dat kunnen ze je dus verplichten, als je bij een winkel oid werkt.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom boeit jou het dat de supermarkt op zondag open is, als je er zelf toch niet naartoe gaat?
boodschappen doen op zondag omdat je je verveelt vind ik ridicuul. verveel je je op andere dagen dan niet vraag ik me af? en hoe kan iemand het zo druk hebben dat ie de kans niet heeft ergens op ma-za boodschappen te doen? dan zijn de supermarkten vaak ook al lang genoeg open....quote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, vast niet. En met mij genoeg mensen die waarde hechten aan hun vrije zondag. Als je je verveelt, ga je maar lekker een film kijken/gamen/boek lezen/whatever. Eigenlijk sneu dat mensen zichzelf niet meer kunnen vermaken
Iemand die me snaptquote:Op maandag 10 januari 2011 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
boodschappen doen op zondag omdat je je verveelt vind ik ridicuul. verveel je je op andere dagen dan niet vraag ik me af? en hoe kan iemand het zo druk hebben dat ie de kans niet heeft ergens op ma-za boodschappen te doen? dan zijn de supermarkten vaak ook al lang genoeg open....
en dat!quote:
Ik kan mezelf erg goed vermaken, maar als ik op zondag zin heb om te winkelen, waarom zou de overheid dat verbieden ? Laat dat lekker aan de winkelier overquote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
winkels hoeven van mij niet op zondag open, maar waar ik wel aan erg is dat de winkeliers niet zelf kunnen bepalen om zondag open te zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
neuken?quote:
Ik werk ook nachten en zondagen en zelfs feestdagen, dat is een keuzequote:Op maandag 10 januari 2011 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanwege de mensen die dan moeten werken. Dat kunnen ze je dus verplichten, als je bij een winkel oid werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |