abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 12 januari 2011 @ 23:10:48 #51
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_91242070
quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maandag zou Bert Kruismans komen, die mag er eigenlijk dan al terug uit, vooral omdat ik die voor een komiek eigenlijk bijzonder ongrappig vind.
Ik bedoel dit niet verkeerd hoor, maar als ik jouw reacties (meerdere) lees ben ik toch blij dat jij niet in mijn woonkamer zit mee te kijken... Jij bent wel heel kritisch en ziet wel erg veel complotten en toestanden hé. Vergalt toch een beetje je kijkplezier? Of heb ik dat mis?
Are you fokking to me?
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:23:25 #52
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_91242802
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:10 schreef Marie30 het volgende:
Ik bedoel dit niet verkeerd hoor, maar als ik jouw reacties (meerdere) lees ben ik toch blij dat jij niet in mijn woonkamer zit mee te kijken... Jij bent wel heel kritisch en ziet wel erg veel complotten en toestanden hé. Vergalt toch een beetje je kijkplezier? Of heb ik dat mis?
Misschien kijk ik wel gewoon zoals iedereen en heb ik het alleen maar hier over mijn complotten. Het zijn maar saaie topics als het gewoon opsommingen van resultaten en quotes uit afleveringen zijn zonder enige discussie.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_91242868
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:00 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Goede voorspelling enkele seconden voor het einde! :)
:)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_91243526
quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Misschien kijk ik wel gewoon zoals iedereen en heb ik het alleen maar hier over mijn complotten. Het zijn maar saaie topics als het gewoon opsommingen van resultaten en quotes uit afleveringen zijn zonder enige discussie.
Niet om je aan te vallen, maar heb je ook 'bronnen' voor je argumenten? Heb namelijk het idee dat je in België woonachtig bent en dus beschikt over wat meer 'lokale roddelpers'.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  † In Memoriam † donderdag 13 januari 2011 @ 01:45:47 #55
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_91248410
quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Misschien kijk ik wel gewoon zoals iedereen en heb ik het alleen maar hier over mijn complotten. Het zijn maar saaie topics als het gewoon opsommingen van resultaten en quotes uit afleveringen zijn zonder enige discussie.
Goed punt. :)
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † donderdag 13 januari 2011 @ 01:46:37 #56
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_91248433
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Niet om je aan te vallen, maar heb je ook 'bronnen' voor je argumenten? Heb namelijk het idee dat je in België woonachtig bent en dus beschikt over wat meer 'lokale roddelpers'.
Ik ben een Vlaamse en weet geen bronnen wat niet wil zeggen dat ze niet bestaan. ;) Alleen heb ik er geen weet van.
Are you fokking to me?
  donderdag 13 januari 2011 @ 02:50:02 #57
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_91249330
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:00 schreef grasisbruin het volgende:
Jeuj, eindelijk 500+
Heeft er iemand ooit 600 punten behaald?

Laat ik hem anders stellen: is dat mogelijk?

quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maandag zou Bert Kruismans komen, die mag er eigenlijk dan al terug uit, vooral omdat ik die voor een komiek eigenlijk bijzonder ongrappig vind.

Nu weten we meteen waarom Linda zei dat Steven haar grote favoriet was.
Geen fan van zwarte humor?
pi_91250667
quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het best wel een makkelijke aflevering, maar Steven leek de enige die dat doorhad.
Bwa, ik vond het toch een van de moeilijkere, als je kijkt naar de lage scores van de kandidaten.... De enige die op het einde goed stond was Steven, en dan kreeg hij ook nog eens een tamelijk nieuw fragment.
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:15:35 #59
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_91251102
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Niet om je aan te vallen, maar heb je ook 'bronnen' voor je argumenten? Heb namelijk het idee dat je in België woonachtig bent en dus beschikt over wat meer 'lokale roddelpers'.
Ik lees gewoon alle dagen het Nieuwsblad. Daarin stond dus dat de 3e en 4e aflevering van Bart op de avond net voor ze de nota Vande Lanotte kregen, werden opgenomen en ik vind het opvallend dat hij net die avond het een paar keer verrassend liet afweten. Later zei hij ook nog dat hij eventueel tijdens de finaleweek wel wil terugkeren als hij dan tijd heeft (de logica suggereert dan dat hij dus niet zou verschijnen als hij geen tijd had, wat het geval was wanneer hij met Vande Lanotte moest praten :7). Volgens een poll van dezelfde krant dachten trouwens 52% van de lezers dat Bart er zich bewust had laten uitspelen, dus ik ben nauwelijks de enige, alleen misschien de enige hier :P.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:21:17 #60
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_91251148
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 08:15 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik lees gewoon alle dagen het Nieuwsblad. Daarin stond dus dat de 3e en 4e aflevering van Bart op de avond net voor ze de nota Vande Lanotte kregen, werden opgenomen en ik vind het opvallend dat hij net die avond het een paar keer verrassend liet afweten. Later zei hij ook nog dat hij eventueel tijdens de finaleweek wel wil terugkeren als hij dan tijd heeft (de logica suggereert dan dat hij dus niet zou verschijnen als hij geen tijd had, wat het geval was wanneer hij met Vande Lanotte moest praten :7). Volgens een poll van dezelfde krant dachten trouwens 52% van de lezers dat Bart er zich bewust had laten uitspelen, dus ik ben nauwelijks de enige, alleen misschien de enige hier :P.
Nee, bij BDW dacht ik het nu ook wel op voorhand, zeker na zijn opmerking over yves desmet, vandaar dat ik jouw reactie ook meteen had verwacht. Maar als je dan de aflevering zag, dan leek het niet echt op bewust verliezen, daarvoor toonde hij net iets te veel eergevoel. Maar ook dat kan mis zijn, mss is hij wel een groot couperuskenner.

Van Freek Braeckman en de rest vond ik van niet, maar ik kan verkeerd zijn.
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:56:00 #61
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_91251790
Was 't ook Bart niet die niets wist over Stefan Everts? Dat lijkt me ook sterk. Ach, voor de rest waren er gewoon een paar die nauwelijks aangedaan leken door 't feit dat ze eruit gingen, terwijl ze in 't verleden toch getuigden van een competitieve instelling, dan ga ik me gewoon afvragen of ze er wel echt 100% zin in hadden.

Paul D'Hoore leek bijvoorbeeld wel zwaar teleurgesteld, maar die bleek helemaal van zijn melk toen een van zijn antwoorden niet werd goedgekeurd terwijl dat wel het geval had moeten zijn, waarmee Van Looy en de redactie trouwens erg verveeld zaten
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:20:32 #62
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_91256077
Wat een finale gisteren joh _O- Nadat hij Van Agt als antwoord gaf, bleef het nog even een paar seconde stil, totdat Erik eindelijk zei: Ja, Van Agt, dat is goed ja. :')
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:26:22 #63
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_91269317
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:20 schreef BoerBert het volgende:
Wat een finale gisteren joh _O- Nadat hij Van Agt als antwoord gaf, bleef het nog even een paar seconde stil, totdat Erik eindelijk zei: Ja, Van Agt, dat is goed ja. :')
Ja, was me ook opgevallen :{
Trotse Belg.
pi_91276942
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 02:50 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Heeft er iemand ooit 600 punten behaald?

Laat ik hem anders stellen: is dat mogelijk?
Is mogelijk, maar hoogste score ooit tot nu toe is behaald door Wouter Deprez: 570 punten in de finaleaflevering van seizoen 4
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_91277169
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:20 schreef BoerBert het volgende:
Wat een finale gisteren joh _O- Nadat hij Van Agt als antwoord gaf, bleef het nog even een paar seconde stil, totdat Erik eindelijk zei: Ja, Van Agt, dat is goed ja. :')
Ik dacht ook dat het fout was. :P
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:41:42 #66
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_91278441
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:20 schreef BoerBert het volgende:
Wat een finale gisteren joh _O- Nadat hij Van Agt als antwoord gaf, bleef het nog even een paar seconde stil, totdat Erik eindelijk zei: Ja, Van Agt, dat is goed ja. :')
Weet je ook meteen hoe zielsveel Erik van Linda houdt... _O-
  † In Memoriam † donderdag 13 januari 2011 @ 22:18:05 #67
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_91288813
quote:
Finale 'Allerslimste mens' gelekt op YouTube

De finale van de aflevering van De Allerslimste Mens Ter Wereld van gisteren was gisteravond om acht uur 's avonds al te bekijken op Youtube.

De Youtube-gebruiker '6plus2GRATIS' postte het filmpje op Youtube. De link vond zijn weg op Twitter, waardoor een paar honderd mensen nog voor de eigenlijke uitzending zagen hoe Koen Fillet de maat nam van Linda De Win.

De bewuste Youtube-gebruiker was daarmee niet aan zijn proefstuk toe. Dinsdag gooide hij ook al de finale tussen Bart De Wever en Steven Van Herreweghe online.

De VRT zit uiteraard verveeld met de zaak. Vermoedelijk heeft iemand het filmpje gedownload van de server waarop het stond te wachten om onmiddellijk na de uitzending te verschijnen op de website van Eén.

Volgens woordvoerder Björn Verdoodt is het niet eenvoudig de bron van het lek te achterhalen. 'Het filmpje wordt in de loop van de dag klaargezet met een code in de bestandsnaam die moet voorkomen dat iemand het zomaar openbaar kan maken. Toch zullen we proberen te achterhalen wie het filmpje onrechtmatig heeft gedownload en gepubliceerd. '
Bron

En voor de echte echte echte fans :') , bij mijn lijfblad HUMO! zit volgende week een DVD met de beste fragmenten uit al de seizoenen slimste mens. Plus extra's, bloopers, nooit vertoonde fragmenten...met commentaar van Van Looy, enkel bij Humo! verkrijgbaar. Maar tweeënhalve euro extra...! Verschijnt nu dinsdag.

[ Bericht 12% gewijzigd door Marie30 op 13-01-2011 22:38:39 ]
Are you fokking to me?
pi_91290552
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Bron

En voor de echte echte echte fans :') , bij mijn lijfblad HUMO! zit volgende week een DVD met de beste fragmenten uit al de seizoenen slimste mens. Plus extra's, bloopers, nooit vertoonde fragmenten...met commentaar van Van Looy, enkel bij Humo! verkrijgbaar. Maar tweeënhalve euro extra...! Verschijnt nu dinsdag.
dank voor de info. Zeker de moeite waard om aan te schaffen lijkt me :)
_O_
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_91290676
Ik heb gisteren trouwens ook helemaal krom gelegen door die jury, ik kom even niet op zijn naam.
ARE YOU TALKING TO ME? ARE YOU FUCKING TALKING TO ME? ........ _O-
Dat zou ik graag nog eens terugzien :)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_91291121
hahahaha, wie denk je dat het gaat halen?
- Nou Eric, euh, het interessert me geen fuck _O-
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  † In Memoriam † donderdag 13 januari 2011 @ 22:58:27 #71
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_91291617
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Ik heb gisteren trouwens ook helemaal krom gelegen door die jury, ik kom even niet op zijn naam.
ARE YOU TALKING TO ME? ARE YOU FUCKING TALKING TO ME? ........ _O-
Dat zou ik graag nog eens terugzien :)
Was dat Adriaan Van Hoof niet? Vind hem ook altijd heerlijk om naar te kijken in: mag ik u kussen?
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † donderdag 13 januari 2011 @ 22:59:11 #72
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_91291664
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

dank voor de info. Zeker de moeite waard om aan te schaffen lijkt me :)
_O_
Lijkt me ook de moeite! De Humo! zelf is ook nooit een miskoop. Heel interessant and you're welcome! :*
Are you fokking to me?
pi_91291761
Probeert die Lamoot altijd zo geforceerd grappig te doen?

Aardige, niet bijzondere, aflevering dit keer.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  † In Memoriam † donderdag 13 januari 2011 @ 23:06:10 #74
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_91292075
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:00 schreef marcodej het volgende:
Probeert die Lamoot altijd zo geforceerd grappig te doen?
Ja.

Ik heb een hekel aan die man. :@
Are you fokking to me?
pi_91292226
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Marie30 het volgende:
En voor de echte echte echte fans :') , bij mijn lijfblad HUMO! zit volgende week een DVD met de beste fragmenten uit al de seizoenen slimste mens. Plus extra's, bloopers, nooit vertoonde fragmenten...met commentaar van Van Looy, enkel bij Humo! verkrijgbaar. Maar tweeënhalve euro extra...! Verschijnt nu dinsdag.
Ah, zeer interessant! Ik koop enkel de humo als er leuke dingen bijzitten, anders lees ik hem meestal bij vrienden.
Deze keer zal ik hem alvast kopen.
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:06 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ja.

Ik heb een hekel aan die man. :@
En dat

heb ik ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')