ligt er heel er aan of je bij de eerste tekening al het thema door hebt, anders is het idd dramaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:57 schreef Jhonny44 het volgende:
Die fotorondes van de huistekenaar zijn echt altijd enorm moeilijk om er iets uit te halen of in te zien. Ze zouden daar toch wat aan moeten doen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan alvast de komende nacht niet slapen, kom er niet overheen...
Is Goedele dus de vervangster van Caroline Gennez? Ik dacht dat die nooit meer mee wilde doen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hmm, in de Humo van volgende week kan je gewoon zien wie er in welke aflevering nog bijkomt. Trouwens nog 3 slimste mensen in die slotweek, samen met overschotje Goedele Liekens.
Deze post had ik zo voelen aankomen van je.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik kreeg toch gemengde signalen van Bart. Enerzijds is hij competitief en wil hij wel winnen, maar anderzijds was de opname van zijn laatste aflevering net een paar uur vóór hij de nota van Vande Lanotte kreeg en zegt hij nu dat hij opgelucht was dat hij er, geheel toevallig, die avond uitging.
Hij leek het ook wel heel erg interessant te vinden toen hij in het begin van de aflevering te horen kreeg dat hij al vóór Yves Desmet stond en dat z'n 4 afleveringen met wat geluk misschien al volstonden om de finaleweek te halen. En dan constant zitten melden dat hij die aanvullingen ook allemaal wist, ik kreeg er echt een "ik ga er nu wel uit, maar ik ben toch nog steeds de slimste, hoor"-gevoel bij.
Bij mij heen probleemquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef MaatjeTho het volgende:
Godver bij mij thuis doet Een het vanavond niet (Canvas ook niet). Meer mensen last van? (Ziggo)
Nog vier kansen, Stephen, Koen, Ivan of de persoon die er maandag bij komt. En dan schakelen deze vier twee van zichzelf uit, dus eigenlijk kunnen maar twee kandidaten nog over hem heengaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:25 schreef Beregd het volgende:
Kans is vrij reëel dat Bart Terug komt, zoveel spelers komen er niet meer, en hij staat nu derde, dus er moeten er nog 2 over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |