abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 januari 2011 @ 08:53:26 #101
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_91302900
quote:
99s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En 1001 kooktips gebasseerd op blenders en levende wezens!
25 dingen die je nooit wilde weten over sex maar gedwongen werd om achter te komen
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:37:02 #102
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_91319063
Kutzooi... mijn slaapritme is weer helemaal fucked up. Positief blijven: het is iig beter dan vorig jaar rond deze tijd...
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 06:07:55 #103
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_91356995
Keej, dit is een bericht voor de mensen die weten waar het over gaat:
Ik heb de derde te pakken, ik ga zo even ergens vertoeven waar geen internets is, ik zie jullie wanneer ik jullie zie. Ik word zometeen opgehaald...
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_91377046
Suk6 daar dan (al lees je dit vast niet meer)
Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!
pi_91379722
Misschien handig voor Zwollenaren die op zondag nog wat nodig hebben:

quote:
Elke zondag geopend
Met ingang van 2e kerstdag 2010 / 26-12-2010 is onze Spar elke zondag open van 16:00 - 20:00 uur. Hiermee zijn wij de eerste 'echte' Zwolse supermarkt waar je op zondag terecht kan voor alle boodschappen. Vers brood, croissants, pistolets, zelfgeperste sinaasappelsap en alle andere lekkere producten die u van ons gewend bent.
http://www.sparzwolle.nl/v2/index.php?p=p_home

Spar Mulder
Roemer Visscherstraat 19
8023 AL Zwolle
pi_91381394
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:16 schreef swollywood het volgende:
Misschien handig voor Zwollenaren die op zondag nog wat nodig hebben:

[..]

http://www.sparzwolle.nl/v2/index.php?p=p_home

Spar Mulder
Roemer Visscherstraat 19
8023 AL Zwolle
Oh hell yeah! Eindelijk worden we een moderne stad :D

Dat er mar veel supermarkten mogen volgen :D
  zaterdag 15 januari 2011 @ 20:59:57 #107
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_91381842
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:16 schreef swollywood het volgende:
Misschien handig voor Zwollenaren die op zondag nog wat nodig hebben:

[..]

http://www.sparzwolle.nl/v2/index.php?p=p_home

Spar Mulder
Roemer Visscherstraat 19
8023 AL Zwolle
Hey dat is fucking handig!
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  zondag 16 januari 2011 @ 19:23:50 #108
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_91424214
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Hey dat is fucking handig!
Understatement van het jaar. Dit is gewoon in 1 woord fantastisch!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_91452344
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oh hell yeah! Eindelijk worden we een moderne stad :D

Dat er mar veel supermarkten mogen volgen :D
begin maar met de jumbo, dat is tenminste enigzins in de buurt :)
Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!
pi_91460040
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef Croli het volgende:
Heb je al enorme megakriebels in je buik (op die van de kleine na natuurlijk ;) ) Want dat had ik wel namelijk. Echt enorm spannend hoe dat gaat verlopen enzo. Ik wens jullie heel veel succes met onderhandelen. En vergeet niet he; het is momenteel een kopersmarkt.
Weten jullie ook in wat voor situatie de verkopers zitten? Wij hadden de wetenschap dat de verkopers al een ander huis hadden gekocht dus wellicht al met dubbele lasten zaten, dus zodoende wat van hun max bod af kunnen halen omdat ze dat geld anders toch kwijt waren geweest als wij het daarom niet zouden kopen. Uiteindelijk is het best een leuk spelletje!!! Alleen gaat het natuurlijk om veel geld!!
Die verscherpte regels in 2011 zinnen me maar niets! Ik PB je even! Edit : PB kan niet zie ik?
pi_91486108
Ikke niet weet hoe je dat veranderd??? Maar je heb mijn mail ook toch?
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_91486630
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:01 schreef Richfield het volgende:

[..]

begin maar met de jumbo, dat is tenminste enigzins in de buurt :)
Voor zo'n buurtsupertje als de SPAR kan het waarschijnlijk wel uit om op zondag open te gaan.
Caissière en vakkenvuller en ze zijn klaar qua personeel.

De Jumbo is zo groot dat ze al snel 10 man nodig hebben om de toko te bemannen met al die versafdelingen.
Om nog maar niet te spreken over verlichting, verwarming etc.
Dan moeten ze al een goede omzet draaien in die 4 uur om nog wat te verdienen.
pi_91806705
Ok dit neigt een beetje naar spam, maar er is verder niet commercieels ofzo aan, heb hier zelf geen financieel belang in ofzo.

Jaarlijks keert Free2Dance terug tijdens het bevrijdingsfestival in Zwolle.

Gemeente Zwolle heeft besloten het af te schaffen! Dit omdat ze bang zijn dat er teveel mensen naar Zwolle komen en ze de drukte niet aankunnen. Belachelijk natuurlijk, dat je het dan verbiedt in plaats van een goede oplossing te zoeken om de drukte aan te kunnen.

Zwollenaren (en alle mensen uit Overijssel en omgeving): teken ook even a.u.b. en laat deze achterlijke gemeente zien dat het 'dance-eiland' een onmisbaar deelte van het BF is.

http://petities.nl/petitie/red-free2dance <--- hier kun je tekenen!
pi_91807192
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:17 schreef john-x het volgende:
Ok dit neigt een beetje naar spam, maar er is verder niet commercieels ofzo aan, heb hier zelf geen financieel belang in ofzo.

Jaarlijks keert Free2Dance terug tijdens het bevrijdingsfestival in Zwolle.

Gemeente Zwolle heeft besloten het af te schaffen! Dit omdat ze bang zijn dat er teveel mensen naar Zwolle komen en ze de drukte niet aankunnen. Belachelijk natuurlijk, dat je het dan verbiedt in plaats van een goede oplossing te zoeken om de drukte aan te kunnen.

Zwollenaren (en alle mensen uit Overijssel en omgeving): teken ook even a.u.b. en laat deze achterlijke gemeente zien dat het 'dance-eiland' een onmisbaar deelte van het BF is.

http://petities.nl/petitie/red-free2dance <--- hier kun je tekenen!
Ik denk dat dit compleet de verkeerde plek is daarvoor. 80% van de mensen hier staat bij het popfront podium te werken op die dag. En de rest heeft ook weinig met dance :P
pi_91807571
quote:
99s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik denk dat dit compleet de verkeerde plek is daarvoor. 80% van de mensen hier staat bij het popfront podium te werken op die dag. En de rest heeft ook weinig met dance :P
Hoezo zou de rest weinig met dance hebben? Vast genoeg hier ook wel toch?
En bovendien: nu wordt het juist ook nog drukker in het Wezenlandenpark dus mensen die niet naar dat 'eiland' gaan hebben er ook nadeel van als er een deel van die mensen nu daarheen komt.
pi_91807659
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:33 schreef john-x het volgende:

[..]

Hoezo zou de rest weinig met dance hebben? Vast genoeg hier ook wel toch?
En bovendien: nu wordt het juist ook nog drukker in het Wezenlandenpark dus mensen die niet naar dat 'eiland' gaan hebben er ook nadeel van als er een deel van die mensen nu daarheen komt.
Misschien 2, incl. ik (en ik ga nooit naar het eiland :P). Maar je tweede punt is een goede. We willen die pillenknagers natuurlijk niet op het gewone veld :D
pi_91807838
quote:
99s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Misschien 2, incl. ik (en ik ga nooit naar het eiland :P). Maar je tweede punt is een goede. We willen die pillenknagers natuurlijk niet op het gewone veld :D
Beetje domme opmerking, die laatste. Het publiek op het eiland was heel mainstream en absoluut geen 'pillen'-publiek. Misschien dat het bij dat hardstyle-feest op het Rode Torenplein anders was, maar ook daar zal het wel meevallen. Het is Zwolle he? :P
pi_91807951
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:39 schreef john-x het volgende:

[..]

Beetje domme opmerking, die laatste. Het publiek op het eiland was heel mainstream en absoluut geen 'pillen'-publiek. Misschien dat het bij dat hardstyle-feest op het Rode Torenplein anders was, maar ook daar zal het wel meevallen. Het is Zwolle he? :P
dance liefhebbers, dus pillenknagers :{w

en lekker naive opmerking dat het in Zwole wel meevalt _O-
pi_91808015
quote:
99s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef stbabylon het volgende:

[..]

dance liefhebbers, dus pillenknagers :{w
Rock liefhebbers, dus langharig werkschuw blowend tuig :{w In elk geval hadden 'wij' de betere chicks. :7
quote:
en lekker naive opmerking dat het in Zwole wel meevalt _O-
Ja, vergeleken met de randstand of Brabant zeker wel.
pi_91810032
Pffff....
Wel of niet tekenen is de vraag toch?

Wat maakt het nou uit hoe die mensen eruit zien/wat ze doen etc...

Ik weet nog niet of ik ga tekenen. Als het dance gedeelte toch weg blijft, houdt dat niet perse in dat iedereen die daarheen zou dan maar naar het mainveld komt.
want als je alleen voor de dancemuziek zou komen, dan blijf je dan dus thuis...
pi_91810114
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Kekaa het volgende:
Pffff....
Wel of niet tekenen is de vraag toch?

Wat maakt het nou uit hoe die mensen eruit zien/wat ze doen etc...

Ik weet nog niet of ik ga tekenen. Als het dance gedeelte toch weg blijft, houdt dat niet perse in dat iedereen die daarheen zou dan maar naar het mainveld komt.
want als je alleen voor de dancemuziek zou komen, dan blijf je dan dus thuis...
Een deel ervan zal sowieso gaan natuurlijk. Die zijn niet specifiek dance-liefhebber maar als het er is en ze mogen kiezen, gaan ze.
pi_91817540
Gezien de populariteit van het hele Dance op BFO zouden ze en verstandiger aan doen om een grotere plek te vinden om dat stuk te doen. Dan heb je niet dat het er te vol is zodat er ongeregeldheden ontstaan en dat er mensen teleurgesteld worden omdat ze er niet meer bij kunnen. Maarja t is maar een idee
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_91817790
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef Croli het volgende:
Gezien de populariteit van het hele Dance op BFO zouden ze en verstandiger aan doen om een grotere plek te vinden om dat stuk te doen. Dan heb je niet dat het er te vol is zodat er ongeregeldheden ontstaan en dat er mensen teleurgesteld worden omdat ze er niet meer bij kunnen. Maarja t is maar een idee
Precies. Vorig jaar sprongen er allemaal mensen het water in, omdat het zo vol was. :')
pi_91817952
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef Croli het volgende:
Gezien de populariteit van het hele Dance op BFO zouden ze en verstandiger aan doen om een grotere plek te vinden om dat stuk te doen. Dan heb je niet dat het er te vol is zodat er ongeregeldheden ontstaan en dat er mensen teleurgesteld worden omdat ze er niet meer bij kunnen. Maarja t is maar een idee
Het druk zijn is dan ook de reden van de gemeente om te zeggen dat het dance podium niet meer kan op BFO. En ergens anders een dance podium neerzetten kan niet omdat er niet genoeg politie is om de boel in gaten te houden.
  maandag 24 januari 2011 @ 20:55:13 #125
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_91818172
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:17 schreef john-x het volgende:
Ok dit neigt een beetje naar spam, maar er is verder niet commercieels ofzo aan, heb hier zelf geen financieel belang in ofzo.

Jaarlijks keert Free2Dance terug tijdens het bevrijdingsfestival in Zwolle.

Gemeente Zwolle heeft besloten het af te schaffen! Dit omdat ze bang zijn dat er teveel mensen naar Zwolle komen en ze de drukte niet aankunnen. Belachelijk natuurlijk, dat je het dan verbiedt in plaats van een goede oplossing te zoeken om de drukte aan te kunnen.

Zwollenaren (en alle mensen uit Overijssel en omgeving): teken ook even a.u.b. en laat deze achterlijke gemeente zien dat het 'dance-eiland' een onmisbaar deelte van het BF is.

http://petities.nl/petitie/red-free2dance <--- hier kun je tekenen!
Ik word helemaal schijtziek van mongolen die maar overal petities voor starten zonder te onderzoeken waarom iets is afgeschaft. Lees wat Slenderhose zegt, dit klopt namelijk.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')