abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91202514
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat zeg ik helemaal niet, zie je dat hierboven staan dan?

Ik hou er over op, geen zin om moeite aan jou te verspillen.
Zeg dat dan meteen, ipv 1 of ander kutexcuus te verzinnen dat het niet Zwolle gerelateerd is. Dat was mij namelijk wel duidelijk, maar ietwat beledigend dat je denkt dat ik daar in trap.
pi_91203129
quote:
99s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zodat ze makkelijk de vader een poot kan uitdraaien als het toch niet werkt _O-
ze zijn beiden verantwoordelijk, alle2 de lusten en de lasten
Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!
pi_91203288
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 11:05 schreef Richfield het volgende:

[..]

ze zijn beiden verantwoordelijk, alle2 de lusten en de lasten
Los van C en hoe het bij haar gaat (daar hebben we het niet meer over), zou het zo moeten zijn. Helaas in de praktijk is het vaak niet eerlijk verdeeld.
pi_91203390
Maar dat hoeft niet te betekenen hoe het bij Jan en mij zal gaan, toch? Laten we ons vooral niet teveel druk maken om mij. Daar ben ik zelf prima toe in staat. :+
pi_91203511
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Los van C en hoe het bij haar gaat (daar hebben we het niet meer over), zou het zo moeten zijn. Helaas in de praktijk is het vaak niet eerlijk verdeeld.
daarom was dat precies de reden waarom ik het aangaf :)
Zwolle!
pi_91203639
Gelukkig zijn er ook een hoop positieve reacties :) Daar focus ik me dan maar op.

Zaterdag maar even weer wat lieve en leuke mensen in Zwolle zien! Biertjes tappen :D
pi_91203648
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Maar dat hoeft niet te betekenen hoe het bij Jan en mij zal gaan, toch? Laten we ons vooral niet teveel druk maken om mij. Daar ben ik zelf prima toe in staat. :+
Hoeft ook niet te betekenen dat het niet zo gaat. Er mag hoop uitgesproken worden. Er mag ook vraagtekens gezet worden bij de korte tijd dat jullie bij elkaar zijn. Wil je dat niet horen, moet je er niks over zeggen, of het niet lezen.
pi_91203716
Iedereen heeft recht op een mening, over die van sommige mensen lees ik heen ;)
pi_91203769
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:25 schreef Cyntiaa het volgende:
Iedereen heeft recht op een mening, over die van sommige mensen lees ik heen ;)
Ja, dat lukt je erg goed :')
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:29:50 #60
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_91203885
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef Cyntiaa het volgende:

Ik hou er over op, geen zin om moeite aan jou te verspillen.
Dat zei zijn moeder ook! *badoem tsssj!* :')

Weet iemand trouwens het password van SLDUSER op de development omgeving?
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_91203942
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Dat zei zijn moeder ook! *badoem tsssj!* :')

Gelukkig maakt jouw moeder altijd tijd voor mij *badoem tsssj!* :')
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:31:35 #62
94617 Ps2K
pi_91203963
quote:
99s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hoeft ook niet te betekenen dat het niet zo gaat. Er mag hoop uitgesproken worden. Er mag ook vraagtekens gezet worden bij de korte tijd dat jullie bij elkaar zijn. Wil je dat niet horen, moet je er niks over zeggen, of het niet lezen.
Ja dat is het hele probleem met kinderen, je zit er langer aan vast dan aan een kat. En katten leven al verrekte lang. Naja ik ga er vanuit dat ze oud en wijs genoeg is om voor zichzelf te zorgen :)
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_91204104
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Ja dat is het hele probleem met kinderen, je zit er langer aan vast dan aan een kat. En katten leven al verrekte lang. Naja ik ga er vanuit dat ze oud en wijs genoeg is om voor zichzelf te zorgen :)
Om haar maak ik me ook totaal niet druk.
pi_91204423
Gelukkig dat jullie je om mij niet druk maken :)

Ps2K : Je was best rustig zaterdag, ben ik niet van je gewend :P
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:49:59 #65
94617 Ps2K
pi_91204640
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef Cyntiaa het volgende:
Gelukkig dat jullie je om mij niet druk maken :)

Ps2K : Je was best rustig zaterdag, ben ik niet van je gewend :P
Ik geloof dat Beelz daar wel genoeg voor heeft gecompenseerd :D
pi_91204695
Dat is waar... Hoewel ik niet weet hoe het na de tijd is gegaan ;)
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:02:14 #67
94617 Ps2K
pi_91205067
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Nou, de woonkamer ziet er uit als Liberia op een slechte dag...
pi_91205192
Nog steeds? :D
pi_91205366
Waarschijnlijk wel ;)
pi_91205966
Hee Coen, jij hier :D
pi_91206347
Ik heb honger!
pi_91206436
Ik al niet meer :)
Zwolle!
pi_91206692
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:39 schreef Richfield het volgende:
Ik al niet meer :)
Hier is het pas kwart voor twaalf, over een kwartiertje wandel ik het centrum in :)
pi_91208150
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb jullie er niet gezien.... dus ik was er denk ik later. Ik kwam van mn werk, maar daar plakt de vloer na een avond werken nog niet zo erg.
En dat Beelz zn kleren kwijt is kan ik me ook erg goed voorstellen,... die had ie niet meer aan toen ie de deur open deed :')
Verder grote chaos, maar Optimus was wel lief :)
pi_91208190
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:43 schreef Croli het volgende:
En hoe reageerden ze? Weten je ouders het ook al?

Wil er nog iemand even een hypotheekje doen? het is een beetje te rustig op t werk.....
Waar werk je ook alweer?
Ben op zich wel geinteresseerd in of ik uberhaupt in aanmerking kom voor een hypotheek.
pi_91208431
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ik heb jullie er niet gezien.... dus ik was er denk ik later. Ik kwam van mn werk, maar daar plakt de vloer na een avond werken nog niet zo erg.
En dat Beelz zn kleren kwijt is kan ik me ook erg goed voorstellen,... die had ie niet meer aan toen ie de deur open deed :')
Verder grote chaos, maar Optimus was wel lief :)
Wij zijn rond 22:30 weg gegaan geloof ik... En Carlo was toen al behoorlijk in de feeststemming *O* Optimus heeft heel veel aandacht gehad die avond ;) Allemaal visite die met hem wil kroelen..

Werkt Croli niet bij de ING?
pi_91215696
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef Cyntiaa het volgende:

Werkt Croli niet bij de ING?
Jup!

En Tes, je mag best binnenkort even een bakje thee komen doen! ik denk dat ik wel redelijk beeld zou moeten kunnen geven of een hypotheek haalbaar is. Puur qua berekeningen enzo.
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_91216429
Jan en ik zijn ook druk bezig met hypotheken! Ons droomhuis gezien dus we hopen dat het haalbaar is. Zit financieel alleen wat lastig aangezien Jan zijn eigen zaak heeft.. Even goed uitzoeken! Heb een intentieverklaring gevraagd bij mijn baas dus dat moet wel goed zitten ;)
pi_91216540
Hoe lang heeft Jan zijn eigen zaak al?
Maar dat is inderdaad wat lastiger dan inderdaad. Want zijn inkomen zullen jullie vast en zeker nodig hebben om het droomhuis te kopen. Deze staat in Kampen???
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_91216671
Staat in kampen, vraagprijs is ¤ 157.500 en we gaan zijn hypotheek meenemen. Ook daar zitten weer wat haken en ogen aan. Maandag gaat hij naar zijn financieel adviseur.. Jan heeft nu 5 jaar zijn eigen zaak geloof ik.. Of was het 4 jaar...

Zijn de regels nu ook anders/strenger dan in 2010?
pi_91217119
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 16:03 schreef Croli het volgende:

[..]

Jup!

En Tes, je mag best binnenkort even een bakje thee komen doen! ik denk dat ik wel redelijk beeld zou moeten kunnen geven of een hypotheek haalbaar is. Puur qua berekeningen enzo.
Dat is goed.
Ik ben sinds deze week vrij op woensdagen, en altijd al op de vrijdag overdag. Anders zaterdags of zondagsmiddags.

Wat voor informatie heb je allemaal van mij nodig om het een en ander te berekenen?
pi_91217357
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Jan en ik zijn ook druk bezig met hypotheken! Ons droomhuis gezien dus we hopen dat het haalbaar is. Zit financieel alleen wat lastig aangezien Jan zijn eigen zaak heeft.. Even goed uitzoeken! Heb een intentieverklaring gevraagd bij mijn baas dus dat moet wel goed zitten ;)
Slim om die te regelen voor je over je zwangerschap verteld ^O^
pi_91217622
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 16:32 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Dat is goed.
Ik ben sinds deze week vrij op woensdagen, en altijd al op de vrijdag overdag. Anders zaterdags of zondagsmiddags.

Wat voor informatie heb je allemaal van mij nodig om het een en ander te berekenen?
Jaarsalaris, eventuele schulden en wel of niet negatieve tiel notering :)
pi_91217641
Misschien sms ik je ook nog wel even Croli! Even kijken wat Jan zijn financieel adviseur gaat vertellen!
pi_91217647
Volgens mij vroeg ik het aan Carola...
pi_91217710
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef Kekaa het volgende:
Volgens mij vroeg ik het aan Carola...
En ik geef antwoord. Waarom zou alleen Carola het antwoord weten? Ik heb ook jaren bij de ING gewerkt. En ik heb 3x een hypotheek aangevraagd.
pi_91217726
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Slim om die te regelen voor je over je zwangerschap verteld ^O^
Wat zou het voor verschil maken als ik het andersom zou doen?
pi_91217783
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 16:44 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Wat zou het voor verschil maken als ik het andersom zou doen?
Er zijn nogal wat bazen die eigenlijk eikels zijn en plotseling niet meer aan een vast contract doen als een vrouw zwanger wordt. Dan krijg je niet die reden mee (want dat mag niet), maar verzinnen ze wel wat anders. Vaak genoeg gezien.
pi_91217972
Oh, dat zit wel goed. Heb een vast contract :) En ontslaan mag niet tijdens je zwangerschap en je verlof erna. Wanneer je terug komt kunnen ze dat kunstje altijd nog uithalen maar daar ga ik hier niet vanuit. Mits er weer een reorganisatie komt dan valt er helemaal niets tegen te houden.
pi_91218054
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 16:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh, dat zit wel goed. Heb een vast contract :) En ontslaan mag niet tijdens je zwangerschap en je verlof erna. Wanneer je terug komt kunnen ze dat kunstje altijd nog uithalen maar daar ga ik hier niet vanuit. Mits er weer een reorganisatie komt dan valt er helemaal niets tegen te houden.
Oh, intentieverklaring voor loonsverhoging dan? Ik dacht voor een vast contract. Maar idd, dan is er niks aan het handje :D
pi_91218153
Intentieverklaring zodat ik een hypo af kan sluiten. Toegezegd in November, staat zwart op wit. Dus leg het zo op zijn bureau neer, morgen met krabbel retour hoop ik! Vast contract had ik 10 maanden na aanvang van de baan al in the pocket.
pi_91218282
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 16:52 schreef Cyntiaa het volgende:
Intentieverklaring zodat ik een hypo af kan sluiten. Toegezegd in November, staat zwart op wit. Dus leg het zo op zijn bureau neer, morgen met krabbel retour hoop ik! Vast contract had ik 10 maanden na aanvang van de baan al in the pocket.
Die snap ik niet. Je hebt een vast contract, dus een intentieverklaring is dan niet nodig na wij dachten. Dan is een werkgeversverklaring genoeg. Tenzij dat recentelijk is veranderd.
pi_91218406
Edit het is een werkgeversverklaring. :)

Het is een lange dag geweest.. Nu maar lekker naar huis en op tijd naar bed!
pi_91218635
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 16:57 schreef Cyntiaa het volgende:
Edit het is een werkgeversverklaring. :)

Het is een lange dag geweest.. Nu maar lekker naar huis en op tijd naar bed!
That makes more sense :)
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:10:49 #95
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_91232478
Zo... december heeft me eindelijk ingehaald geloof ik, kom net uit bed omdat ik niet kon slapen gister. Das niet zo goed voor iemand met een slaapstoornis :')
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_91243420
@ cyntia; prima hoor als je mij ook wil informeren. Maar als Jan al 4 a 5 jaar zijn eigen bedrijf heeft is dat volgens mij wel goed qua berekeningen enzo, maar daar weet ik het fijne niet precies van hoor! En met jou inkomen erbij kom je natuurlijk een heel stuk verder. Alleen Jan zijn hypotheek meenemen... ligt eraan wat daar de rente van is. Want anders is het vaak net zo makkelijk om die af te lossen uit de verkoop van zijn woning en van de aankoop van jullie droomhuis iets volledig nieuws af te sluiten.

@ Tess; Keertje in het weekend dan ofzo? Savonds heb ik doordeweeks vaak wel tijd en de donderdags ben ik dan vrij. En tja Baby had wel gelijk aan wat je ongeveer moet meenemen dan. Maar als je in eerste instantie alleen je inkomen weet dan kunnen we al een redelijke schatting maken. Ik neem aan dat je samen met Maarten wilt gaan doen, dus dan van beiden is wel zo handig dan!!!

NU: naar bed!
pi_91258181
Vanmiddag gaan we al een bod doen op het huis, onder voorbehoud van financieren natuurlijk ;) Oh jippie! *;
pi_91279359
Heb je al enorme megakriebels in je buik (op die van de kleine na natuurlijk ;) ) Want dat had ik wel namelijk. Echt enorm spannend hoe dat gaat verlopen enzo. Ik wens jullie heel veel succes met onderhandelen. En vergeet niet he; het is momenteel een kopersmarkt.
Weten jullie ook in wat voor situatie de verkopers zitten? Wij hadden de wetenschap dat de verkopers al een ander huis hadden gekocht dus wellicht al met dubbele lasten zaten, dus zodoende wat van hun max bod af kunnen halen omdat ze dat geld anders toch kwijt waren geweest als wij het daarom niet zouden kopen. Uiteindelijk is het best een leuk spelletje!!! Alleen gaat het natuurlijk om veel geld!!
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:24:33 #99
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_91289239
Het Zwolle topic, voor al uw hypotheekadvies!
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_91290655
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef beelz het volgende:
Het Zwolle topic, voor al uw hypotheekadvies!
En 1001 kooktips gebasseerd op blenders en levende wezens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')