abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 april 2011 @ 20:28:39 #201
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_95314721
Leuke dingen heb je gekocht Ingrid.
Die perlen pennen zijn heel leuk om pareltjes mee te maken. Doe ze alleen wel als laatste op je LO want ze hebben echt een paar uur nodig om mooi op te drogen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_95316347
Tnx!
Ik heb het nog nooit gebruikt, ben benieuwd!
pi_95333228
Zo, de scrapboekverzameling thuis is ook weer aangevuld. Vooral papier is ingeslagen door vrouwlief. Ongeveer 80 vellen, zitten leuke tussen. Ze heeft ook wat papier gekocht van 4 euro per vel :o (meeste was 1 euro per stuk)

Nu weer foto's afdrukken, dat doen we tegenwoordig op www.photo.com , lekker goedkoop (al is het programma om de foto's erheen te sturen wat brak en onduidelijk).
  woensdag 20 april 2011 @ 16:54:00 #204
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_95766550
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2011 09:55 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Zo, de scrapboekverzameling thuis is ook weer aangevuld. Vooral papier is ingeslagen door vrouwlief. Ongeveer 80 vellen, zitten leuke tussen. Ze heeft ook wat papier gekocht van 4 euro per vel :o (meeste was 1 euro per stuk)

Nu weer foto's afdrukken, dat doen we tegenwoordig op www.photo.com , lekker goedkoop (al is het programma om de foto's erheen te sturen wat brak en onduidelijk).
Lekker zo veel papier. Daar kan je nooit genoeg van hebben. :P Maar 4 euro per vel? Wow!

Ik print m'n foto's altijd zelf uit omdat ik van te voren niet weet in welk formaat ik de foto's wil hebben. Dat weet ik pas als ik een LO in mijn hoofd heb zitten.

Ik heb er vanmiddag weer 1 gemaakt:


Hebben jullie nog gescrapt de laatste tijd? Ben wel benieuwd naar jullie creaties.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_95824107
de meeste vellen waren goedkoper hoor, tussen de 80 en 120 cent per vel.
We hebben nog wat scrapboeken gekocht via de webwinkel in Heesch.

Verder niks gescrapped hier, alleen maar geld eraan uitgegeven... tijdgebrek.
pi_95824259
ik ben nog steeds bezig met mijn album. ik loop een beetje vast nu. ik zal komend weekend eens laten zien wat ik al heb.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95824517
Niks gemaakt iig niets met scrappen.
Alleen een paarlo's op de foto gezet van een paar jaar geleden voor een ander forum.
pi_95824641
even een vraag van de n00b: wat betekent lo?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95824743
Layout, oftwel je pagina.
pi_95828082
is dat andere forum interessant? Als iemand linkjes heeft naar scrapboek forums enzo, kan je ze dan plaatsen? Altijd leuk natuurlijk.
pi_95864745
kijk eens op flickr; daar zijn ook een aantal scrapbook-groups met hele leuke LO!
  woensdag 27 april 2011 @ 16:14:23 #212
343237 Allesea
I do Riverdance...
pi_96048236
Wat een onzettend gaaf topic !!! :D
Ik doe aan Ierse Dans en ik maak van elke wedstrijd en van elk optreden een 'LO' in een plakboek. En naast de verzamelde papiertjes en frutseltjes en lintjes enzo gebruik ik vaak ook onderdelen van het programmaboekje of entreekaartje van die dag :D Ik zal eens kijken of ik binnenkort foto's kan laten zien hier :D
pi_96120911
Plakken en knutselen was nooit mijn ding vroeger. Zoek nu iets leuks voor de kids en dank,dank voor dit forum. Idee is geboren (of gejat :-)).

gr.
pi_96368900
Hoe leuk, een scrapbook thread! Ik ben met scrappen begonnen een zestal jaar geleden. Heel fervent mee bezig geweest, eerst een jaar met papier, daarna nog uitsluitend digitaal. De laatste maanden is het een beetje stil gevallen omdat ik met veel andere dingen bezig ben, maar ik blijf het een zalige hobby vinden :)

Hele mooie pagina's hier hoor! Jambo: mooie kleurencombinatie (die laatste), welk papier is dat?

Ingrid, zo'n rilding zou ik me ook willen aanschaffen, om kaartjes die ik zelf print te rillen dan. Werkt dat makkelijk?
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:09:44 #215
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_96379799
Freckles, dat papier is een oudere lijn van Graphic 45.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_96421727
Dat merk kende ik nog niet. Heel mooi papier hebben ze, ik hou wel van die vintage stijl.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:44:43 #217
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_96431727
Graphic heeft inderdaad heel mooi papier. Maar persoonlijk vind ik het ook wel erg moeilijk papier om mee te scrappen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:17:40 #218
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_96469313
Ik heb een fotolijstje gepimpt. Het is een kadootje, dus er zit nog geen goede foto in. Dat mag ze zelf doen. :P
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_96470168
Leuk zeg! Zulke leuke cadeautjes krijg ik nou nooit.
pi_96470840
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:17 schreef Jambo het volgende:
Ik heb een fotolijstje gepimpt. Het is een kadootje, dus er zit nog geen goede foto in. Dat mag ze zelf doen. :P
[ afbeelding ]
Oh wow wat onwijs mooi O+ Erg leuk cadeau!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_96577802
Hooi,,

Ik wil graag ook beginnen aan een scrapbook alleen is er ook iets als een starterpakket en waar kan ik dat kopen..
Heb zelf al wat rond gekeken maar ken niks vinden..
Doelen zijn dromen met een deadline
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:31:03 #222
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_96641685
Ik ken ook geen starterspakketten voor scrapbook A-ce. Heb er nog even op gegoogled maar kwam ook niks tegen.
Maar de basisbenodigdheden kan je natuurlijk ook los aanschaffen.
Ik denk dat je als basis het volgende nodig hebt:

• Snijmat (ongeveer 2 euro bij de Action voor A3 formaat)
• Snijmesje
• 3D-schaartje (die hebben ze ook wel bij de Action)
• Lijm
• Enkele vellen scrapbook papier
• Wat leuke dingen (bv. bloemen of stickers ofzo) om erbij te plakken

En het is dan aan jezelf of je er gelijk een echt scrapbook bij wilt hebben of dat je bv. op A4 formaat begint en daarvoor een ringband/ordner met insteekhoezen voor koopt.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_96660133
Als je het moeilijk vindt om te beginnen kun je er ook voor kiezen om bijv. bij de pipoos een 'thema pakket' te kopen. Qua instrumenten zijn een schaar(tje), lijm en snijmesje inderdaad onontbeerlijk.

Er zijn ook wel scrapbookwinkels die zogeheten beginnerscursussen organiseren. Vooral een keten als hobbyworld wil dat nog wel eens doen.

Pas wel op want het kan behoorlijk verslavend zijn ;)

toevoeging: een (snij)lineaal is ook wel handig als je een beetje recht wil snijden
Zo ik iets ben, ben ik een Hagenaar
pi_96667154
Of een snijapparaat/fotosnijder.
Zo'n pipoos pakket kan ook handig zijn, dan past alles al bij elkaar.
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:05:23 #225
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_96677035
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:26 schreef Zomerjurkje het volgende:
toevoeging: een (snij)lineaal is ook wel handig als je een beetje recht wil snijden
Lol, ik wist dat ik wat vergeten was, maar ik kon er niet op komen. :D
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')