Ik heb ook Messing Flop Bif Cd'squote:
Zo, ga je ook eindelijk weer eens wat voor de maatschappij betekenen, langharig werkschuw tuig dat je er bent.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 08:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo, ga je ook eindelijk weer eens wat voor de maatschappij betekenen, langharig werkschuw tuig dat je er bent.
Dat mag. Ik snap alleen niet waarom je dan bent blijven luisteren...quote:Op maandag 3 januari 2011 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh en mag ik even zeggen dat ik gisteren zowat 3 uur lang moest huilen van ellende met Frank die op Timur en Ramon zn tijd zat?
Oh ik was vanalles aan het doen en ik had geen zin om telkens een nieuwe cd aan te zetten en het praten stoorde me, de muziek nietquote:Op maandag 3 januari 2011 08:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat mag. Ik snap alleen niet waarom je dan bent blijven luisteren...
oh-oh! Ook voor jou een goed nieuwjaar gewenst!quote:Op maandag 3 januari 2011 08:46 schreef oh-oh het volgende:Hello
![]()
Eerste werkdag vandaag Roel?
![]()
Oh en gelukkig nieuwjaar nog aan al mn vriendjes en vriendinnetjes hier
Wat is er mis met Frank?quote:Op maandag 3 januari 2011 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh en mag ik even zeggen dat ik gisteren zowat 3 uur lang moest huilen van ellende met Frank die op Timur en Ramon zn tijd zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |