Games speel ik niet, ik FOK!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hobby's? Kleren kosten wel meer dan ¤50,- normaal. Games? Console? iPod?
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
dan moet je naar zo'n website gaan.. weet niet hoe het heet..
daar sta ik in, maar bij een enquête geld dat niet.quote:
Dat inderdaad. Echt mee uitkijken met waar je je telefoonnummer achterlaat.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bel me niet register.
maar als je in zo'n enquete je nummer hbt gegeven, of iemand ander deed dat, dan mag je wel gebeld worden want dan is het niet ongewenst....
In het internet verdwenen...quote:Op zondag 2 januari 2011 01:26 schreef miieejj het volgende:
waar zijn die 6 kleine foto's heen eigenlijk..
Saai..quote:
hoewel een komma ook niet had misstaanquote:
trusten popje!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:26 schreef miieejj het volgende:
diep in de nacht, het was gezellig maar ik ga slapen
Ik heb net gezegd hoe ik aan mijn kleren en games kom. Even terug lezen. Een MP3 speler heb ik niet een telefoon wel met abonnement die word betaald door mijn moeder. En ik ga nooit uit daar heb ik niet de juiste vrienden voor en alleen gaan is volkomen kut.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goh, wat gek dat ik geld uitgeef, Heb jij geen kleren nodig, heb je geen hobby's, ga je nooit uit, heb je geen iPod/console/weet ik veel wat?
ik heb mijn tel nr al 8 jaar en toen was nog alles koek en ei.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Echt mee uitkijken met waar je je telefoonnummer achterlaat.
Trusten!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:26 schreef miieejj het volgende:
Ik heb mijn telefoonnummer nu geloof ik 5 jaar en de enigen die me eens bellen is het Rode Kruis, vanwege SR..quote:Op zondag 2 januari 2011 01:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb mijn tel nr al 8 jaar en toen was nog alles koek en ei.
Slaap lekker en tschuss!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:26 schreef miieejj het volgende:
Trustequote:Op zondag 2 januari 2011 01:26 schreef miieejj het volgende:
Nja, dat uitgaan scheelt al een grote slok op de borrel. Ben benieuwd hoe dat na je middelbare school is.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb net gezegd hoe ik aan mijn kleren en games kom. Even terug lezen. Een MP3 speler heb ik niet een telefoon wel met abonnement die word betaald door mijn moeder. En ik ga nooit uit daar heb ik niet de juiste vrienden voor en alleen gaan is volkomen kut.
Je wil niet weten hoeveel MP3 spelers en oordopjes ik de afgelopen jaren heb versleten.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Games speel ik niet, ik FOK!
iPod/mp3 speler koop je hooguit eens in de paar jaar oid.
Hobby's, ik verzamel Donald Duckstwee keer per jaar koop ik voor een paar tientjes strips, denk bij elkaar ¤50 p.j. En kleren red ik makkelijk met 50 e p.m. Dat spaar ik op heb nu nog +/- 200 e. dat ik uit kan geven aan kleding, heb op t moment niets nodig, wat ik heb is nog goed en ik ben ook niet zo'n van van shoppen
Laatst een nieuw vest gekocht, en merkkleding gaat jaren mee.
ik zo'm 9jaar en ik werd laatst ineens gebeld door de bankgiroloterij ozfo. netjes afgepoeierd. ik ga ze niet meteen verrot schelden. dat doe ik als ze door blijven zeuren, maar deze nam met "ik doe uit principe niet mee aan loterijen" genoegenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoonnummer nu geloof ik 5 jaar en de enigen die me eens bellen is het Rode Kruis, vanwege SR..
voor mij exact gelijkt. gem 1 keer per jaarquote:Op zondag 2 januari 2011 01:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nja, dat uitgaan scheelt al een grote slok op de borrel. Ben benieuwd hoe dat na je middelbare school is.
Dan moet ik denk wel gaan werken inderdaad.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nja, dat uitgaan scheelt al een grote slok op de borrel. Ben benieuwd hoe dat na je middelbare school is.
Dan koop je bagger MP3-spelers. Ik heb al een jarenoude liggen, nog met 1 gb, die ik nog altijd voor nood kan gebruiken. Een samsung-dingetje.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel MP3 spelers en oordopjes ik de afgelopen jaren heb versleten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |