abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:00:07 #176
329287 Wickyleaks
Wat doooooooeeeeee je?
pi_90975351
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:46 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ahw ;(
Wat heb je?
kut geslapen, minder dan 5 uur... dan functioneer ik al niet lekker... veel gedaan op werk (kut klusjes) daardoor rugpijn, stond scheef gister echt niet normaal.... dus zware pijnstillers (2x) en weinig eten en amper drinken.... Werkt niet.... stond te trillen als een rietje... kreeg gisteraaf ook nog geen hap door me keel en ongeveer 13uur geslapen en nog moe. ;( Dacht gisteraaf echt eat ik van me stokkie zou gaan opweg naar trein/in de trein
pi_90975896
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:00 schreef Wickyleaks het volgende:

[..]

kut geslapen, minder dan 5 uur... dan functioneer ik al niet lekker... veel gedaan op werk (kut klusjes) daardoor rugpijn, stond scheef gister echt niet normaal.... dus zware pijnstillers (2x) en weinig eten en amper drinken.... Werkt niet.... stond te trillen als een rietje... kreeg gisteraaf ook nog geen hap door me keel en ongeveer 13uur geslapen en nog moe. ;( Dacht gisteraaf echt eat ik van me stokkie zou gaan opweg naar trein/in de trein
Oh :o
Sterkte :*
Ik denk dat het goed is als je toch wat probeert te eten..
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:24:40 #178
329287 Wickyleaks
Wat doooooooeeeeee je?
pi_90976385
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:12 schreef Michhas het volgende:

[..]

Oh :o
Sterkte :*
Ik denk dat het goed is als je toch wat probeert te eten..
kheb al een bolletje met een eitje op en een reepje van me bon bon block ;)

vraag me nu alleen af of het vlees wat ik gisterochtend uit de vriezer heb gehaald vanavond nog goed is (koelkast ontdooit)
pi_90976711
Dat vlees is nog wel goed hoor denk ik als het al die tijd in de koelkast gelegen heeft.
Haters gonna hate.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:47:37 #180
329287 Wickyleaks
Wat doooooooeeeeee je?
pi_90977474
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat vlees is nog wel goed hoor denk ik als het al die tijd in de koelkast gelegen heeft.
oeh heb jij een staffordje???? O+
pi_90981160
wat doe je op je werk als er geen werk is?
dat raden jullie toch nooit.
jawel elastiekjes uitzoeken op maat enzo. :? :N
pi_90981280
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:07 schreef Dropkogel het volgende:
wat doe je op je werk als er geen werk is?
dat raden jullie toch nooit.
jawel elastiekjes uitzoeken op maat enzo. :? :N
Ik ga met de lamineermachine spelen. druppeltjes verf ertussen of fotocollages, of wat ik maar kan vinden eigenlijk :D
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_90995810
Vandaag had ik voor de eerste keer dexamfetamine op, 5 mg ging echt goed O+ heerlijk rustig terwijl ik toch sociaal was en op sommige punten toch lekker druk :D tot nu toe echt veeel beter dan methylfenidaat.
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_90997267
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:10 schreef seasushi het volgende:

[..]

Ik ga met de lamineermachine spelen. druppeltjes verf ertussen of fotocollages, of wat ik maar kan vinden eigenlijk :D
dat is leuker.
vandaag een collega tegen mij van achter de lamineermachine kom eens want jij bent tenminste vrolijk.
hij was toe aan een goed gesprek met een luchtig tintje.
toen zijn we maar gaan roken.

weet je wat je moet doen de lamineermachine te koud zetten dan krijg je mooie bobbels in het plastic ^O^
pi_91011096
Joehoe!
Ik kan niet slapen... :')
pi_91013911
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 01:17 schreef oddeyed het volgende:
Joehoe!
Ik kan niet slapen... :')
Je bent niet de enige :)
pi_91015398
Goedemorgen :D
pi_91016044
Pffffgg nog plannen voor vandaag?
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_91016932
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 10:25 schreef beatrijs het volgende:
Pffffgg nog plannen voor vandaag?
Goeiemorgen!

Vandaag een nieuwe poging om boodschappen te gaan doen ;(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  zaterdag 8 januari 2011 @ 11:35:38 #190
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_91017326
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 10:25 schreef beatrijs het volgende:
Pffffgg nog plannen voor vandaag?
Nog meer zooi uit mijn eigen huis verhuizen naar vriendjes huis
Mn nieuwe marlies setje aan en daarvan genieten *O*
Puzzelen
Katten aaien
Vriendje aaien
En eten hè

Trouwens, ik hoorde van een collega (zijn vrouw is diëtiste) dat adhd en chocolade een slechte combi is. Word je druk van.
Hebben jullie daar ervaring mee of een mening over?

* Murmeli nu zichzelf onder de douche zet
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_91019038
Dat van chocolade heb ik vaker gehoord, maar geloof het niet echt eerlijk gezegd;) Dan nog kan je niet zomaar generaliseren, de een is er gevoeliger voor dan de ander :P
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
  zaterdag 8 januari 2011 @ 13:16:27 #192
329287 Wickyleaks
Wat doooooooeeeeee je?
pi_91020218
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef beatrijs het volgende:
Dat van chocolade heb ik vaker gehoord, maar geloof het niet echt eerlijk gezegd;) Dan nog kan je niet zomaar generaliseren, de een is er gevoeliger voor dan de ander :P
Ik ben dus gevoelig voor aspertaam... als ik daar te veel van binnenkrijg word ik depressief... katerachtig gevoel :')
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 10:25 schreef beatrijs het volgende:
Pffffgg nog plannen voor vandaag?
Ondanks me ontzettend kut voelen naar gehoorzaamheidscursus gegaan.... lekke reen uur in de regen trainen met een hond die of irritant was en hard trok om naar andere honden te gaan of aan het janken was vanwege de regen en wind... alsof iemand er zuur op hem gooide :') held _O-

dus lekker doorweekt enzo zodat ik me nog kutter voel. Lig nu weer onder de dekens en ga niet naar familie dag }:|
pi_91020590
Ga gewoon joh! In bed blijven en liggen zorgt alleen nog maar voor meer lamlendigheid.
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
  zaterdag 8 januari 2011 @ 13:33:39 #194
329287 Wickyleaks
Wat doooooooeeeeee je?
pi_91020775
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:27 schreef beatrijs het volgende:
Ga gewoon joh! In bed blijven en liggen zorgt alleen nog maar voor meer lamlendigheid.
neej voel me gewoon lichamelijk niet lekker.... me hoofd opzich in orde.... bietje grieperig en heb dan geen zin om 2uur in auto heen en 2uur terug te zitten en uren lang verplicht gezellie te doen.Ben juist blij dat ik eens leer om naar mijn lichaam te luisteren :)
pi_91021007
best wel handig als het even lukt jezelf te concentreren.
waar ik normaal 3 uur over doe was nu in een uur klaar.
dus ik heb weer een schoon huis *)
pi_91029338
Sinds gisteren heb ik officieel ADHD :+ . Volgende maand afspraak om medicijnen af te stemmen. Al die weken die iedere keer tussen al die afspraken liggen begin ik wel een beetje zat te worden..
pi_91052419
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:06 schreef Horchata het volgende:
Sinds gisteren heb ik officieel ADHD :+ . Volgende maand afspraak om medicijnen af te stemmen. Al die weken die iedere keer tussen al die afspraken liggen begin ik wel een beetje zat te worden..
Mooi nu heeft je vriendengroep dus officieel een ADHDer

Wou toch nog eventjes melden dat ik daarnet een beetje te veel suiker binnen had :)
Ben op mijn bed beginnen springen en er door gezakt ^^
Heb hier op men eentje zitten lachen :D

Maar gelukkig geen latten gebroken :) waren er wel vijf uitgevallen ^^
pi_91055703
Ik kan niet slapen. :( En ik moet morgen 'vroeg' op want familiedag. Heb 5 wekkers gezet :'). In principe is het geen probleem als ik maar 4 of 5 uurtjes slaap, maar dan ben ik om 7 uur 's avonds niet echt meer gezellig.

Blegh er spookt echt van alles door mijn hoofd, wat ik nog moet doen en alles. Ik schrijf het op, maar het liefst doe ik het meteen. Maar om nou midden in de nacht in mijn pyjama naar de glasbak te lopen is ook zo vreemd :P
pi_91057152
Goedemorgen :O :W
quote:
Op zondag 9 januari 2011 03:12 schreef frame-saw het volgende:
Ik kan niet slapen. :( En ik moet morgen 'vroeg' op want familiedag. Heb 5 wekkers gezet :'). In principe is het geen probleem als ik maar 4 of 5 uurtjes slaap, maar dan ben ik om 7 uur 's avonds niet echt meer gezellig.

Blegh er spookt echt van alles door mijn hoofd, wat ik nog moet doen en alles. Ik schrijf het op, maar het liefst doe ik het meteen. Maar om nou midden in de nacht in mijn pyjama naar de glasbak te lopen is ook zo vreemd :P
Herkenbaar, als ik weet dat ik iets moet doen de volgende dag kom ik slecht in slaap :')
pi_91058474
*O* Goeiemorgen!
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')