JAquote:
ik heb mijn pakje ook nog nietquote:Op woensdag 15 december 2010 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Straks heeft iedereen z'n pakje, behalve ik
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:42 schreef Cat22 het volgende:
Paaaaaakjuuuuuuhhhhh!!!!!!!
![]()
(foto volgt)
LEUKquote:Op woensdag 15 december 2010 12:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(de dame sprong zo vanuit mijn kast bovenop mijn adres)
Van wie zou het toch zijn?![]()
[ afbeelding ]
Ze komen wel automatisch maar verdwijnen (nog) niet automatischquote:Op woensdag 15 december 2010 12:51 schreef Maes het volgende:
Ik heb de hele tijd een melding dat ik een PM bericht zou hebben ontvangen en die heb ik dan helemaal niet
Die melding blijft staan tot je hem wegklikt, ook als je de pm al lang gelezen hebt.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:51 schreef Maes het volgende:
Ik heb de hele tijd een melding dat ik een PM bericht zou hebben ontvangen en die heb ik dan helemaal niet
Jawelquote:Op woensdag 15 december 2010 12:51 schreef Maes het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 15 december 2010 12:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die melding blijft staan tot je hem wegklikt, ook als je de pm al lang gelezen hebt.
Hoi trouwens
Het was na het lezenquote:
Ik had ook een keer dat ie rechts in mn scherm stond, ik klikte en toen stond hij ineens links in mn schermquote:Op woensdag 15 december 2010 12:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Hoi![]()
En klikt en klikt en klikt. Hij komt gewoon terug
Ja klopt, je moet echt PRECIES op het kruisje klikkenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had ook een keer dat ie rechts in mn scherm stond, ik klikte en toen stond hij ineens links in mn schermBeetje een onhandige melding vind ik het
Maar het verhaal was toch spannend genoeg.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Spannend Cat![]()
![]()
En dan nog een week moeten wachten, al had ik daar vorig jaar weinig last van
Ik zag het ja...is ze hier al?quote:
Goed hoor....lekker boomslopen enzoquote:
Nou, ik vond het echt niet leukquote:Op woensdag 15 december 2010 13:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar het verhaal was toch spannend genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |