Pakjesregen vandaagquote:Op woensdag 15 december 2010 16:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Post uit Lapland volgens de afzender![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Post uit Lapland volgens de afzender![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar als iets verplicht is dan heeft 'er klaar mee zijn' vaak geen nut
Als Tombo het al niet eens weet!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
No way! Lees de 18 topics van de afgelopen drie dagen maar door (want ik ga het niet terugzoeken).
Dat is de wraak van de walrus koekoeketjoequote:Op woensdag 15 december 2010 15:59 schreef Qwea het volgende:
ik ben er nu al klaar mee, dat verplichte bankhangen
Awwalief!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:06 schreef tombolafan het volgende:
Frans liedje op de radio en ik denk aan APK
Die van ons moet een paar daagjes in de garage blijven.quote:
Ah dat is mooi.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef Maes het volgende:
Zo even naar Utrecht geweest en ik heb de fotoboeken van de eerste levensjaren van mijn zoon gekregen.![]()
Die waren om een of andere reden nog steeds bij mijn ex.
kerstliedjesquote:Op woensdag 15 december 2010 16:18 schreef Rewimo het volgende:
Christan heeft vanavond zijn eerste optreden met het schoolkoorIk mag beslist niet weten wat ze allemaal gaan zingen
Nee joh, hoe kom je daar nou bijquote:
De Lupo nog steeds??quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Die van ons moet een paar daagjes in de garage blijven.
Succes!
Ik gok dat ie stukkig isquote:Op woensdag 15 december 2010 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
De Lupo nog steeds??
Wat is er mee dan?
quote:
Dan is ie behoorlijk stukkigquote:Op woensdag 15 december 2010 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wát dan. Want hij staat al meer dan een week bij de garage nu toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |