quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's heul niet om te lachen.Ik heb me morgen speciaal vrij genomen voor mijn pakje. It better be there!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's heul niet om te lachen.Ik heb me morgen speciaal vrij genomen voor mijn pakje. It better be there!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zul je zien, ik zit steeds thuis, morgen ben ik er niet, dan zal ie net komen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Hey die heb ik verstuurdquote:
Eh, ik weet van niks!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:38 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ging helemaal stuk toen ik mn post openmaakte vandaag![]()
Thnx Ingpingeling en Tombolala, tenminste, ik ga er vanuit dat die twee anonieme katten die me aanstaren vanuit een kast Nelis en Sjefke zijn?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn leven heeft weer kleur gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk een levering van Zooplusquote:
Awww... is hij bij de douane blijven hangen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemerslijstje:
Muis006
Ingetje79
Tombolafan voorpret
Pagan
Strega
Cat22
Ferrari_rood pakje
DeZwabber
Maes pakje
Ml-etje
DanseMacabre pakje
Bamba
JJH
Dizzy-Miss-Lizzy
Ynske
planning: alles is als het goed is verstuurd, 22 december is pakjesopeningsavond!
LijstjeJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Waren we vorig jaar niet eerder?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:04 schreef Ynske het volgende:
k heb t idee dat alles veel later binnenkomt dan vorig jaar
Ik weet het wel zeker. Vorig jaar hebben we ook eerder geopend dacht ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:04 schreef Ynske het volgende:
k heb t idee dat alles veel later binnenkomt dan vorig jaar
Ik ging in zijn post history kijken: en dan is - in dit kader- deze TT wel een pareltje.quote:
Dat deed ik ook altijd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ging in zijn post history kijken: en dan is - in dit kader- deze TT wel een pareltje.![]()
Een aansteker opvoeren?
Ik ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:26 schreef Ynske het volgende:
ik mag mn haar gaan verven
voor buzzer
deze kleur gaat t worden
[ afbeelding ]
leuk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |