abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 november 2010 @ 16:01:55 #151
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_89258857
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 09:43 schreef Federer-fan het volgende:
Een jongen schrijft een brief naar de impresario van Madonna waarin hij schrijft dat hij ongeneeslijk ziek is en dat een ontmoeting met Madonna zijn grootste wens is. Dus zo gezegd zo gedaan en Madonna zoekt die jongen thuis op en die jongen biecht dan aan Madonna op dat hij eigenlijk helemaal niet ziek is.
Zegt Madonna: "Nou, ik voel me knap belazerd."
Zegt die jongen: "Het stomste is nog, ik dacht dat u die bekende voetballer was."
geniaal _O- *O*
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 28 november 2010 @ 17:27:54 #152
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_89262080
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:01 schreef najazeg het volgende:

[..]

geniaal _O- *O*
:@ :{ *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_89262149
Niet zelf bedacht, van een klasgenoot.

Zitten er 2 vrouwen op de scooter, valt er 1 af, de ander heet Bertha.
pi_89262199
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:30 schreef marsPlanets het volgende:
Niet zelf bedacht, van een klasgenoot.

Zitten er 2 vrouwen op de scooter, valt er 1 af, de ander heet Bertha.
Zeg maar tegen die klasgenoot dat het een kutgrap is :|W
  zondag 28 november 2010 @ 18:08:18 #155
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_89263383
Dus op een dag zit een man van zo'n 85 jaar te internetten. Hij doet dit al sinds zijn 7e, dus veel problemen heeft hij niet. Tot vandaag. Hij zoekt naar bepaalde verzekeringen, waarvan de computer een bepaalde verzekeringsgroep weglaat. Echter weet deze meneer zeker dat die optie er is, dus hij besluit een reparateur te laten komen. De reparateur bekijkt de website, drukt op F5 en opeens komt de optie erbij! zegt de oude meneer: '' Ja, dat overkomt mij weer. '''

[ Bericht 1% gewijzigd door Runselpink op 28-11-2010 18:16:58 ]
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  zondag 28 november 2010 @ 18:37:45 #156
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_89264498
Frenk heeft onschuldig twintig jaar in de gevangenis gezeten. De rechter wist dat Frenk onschuldig was, maar veroordeelde hem toch wegens moord. Frenk was destijds namelijk schoenmaker en hij had die rechter een keer een hak gezet. Toen de rechter tot Frenks verbazing het vonnis had geveld werd hij meteen afgevoerd naar de genvangenis. Nu, twintig jaar later, staat Frenk bij de rechter voor de stoep.
Hij belt aan, de rechter doet open en Frenk zegt alleen: "Waarom?"
Zegt die rechter: "Je moet geen ouwe koeien uit de sloot halen."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_89265599
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:08 schreef Runselpink het volgende:
Dus op een dag zit een man van zo'n 85 jaar te internetten. Hij doet dit al sinds zijn 7e, dus veel problemen heeft hij niet. Tot vandaag. Hij zoekt naar bepaalde verzekeringen, waarvan de computer een bepaalde verzekeringsgroep weglaat. Echter weet deze meneer zeker dat die optie er is, dus hij besluit een reparateur te laten komen. De reparateur bekijkt de website, drukt op F5 en opeens komt de optie erbij! zegt de oude meneer: '' Ja, dat overkomt mij weer. '''
Ik mis de clue ;(
pi_89267430
Als het hier om slechte zelfbedachtje mopjes gaat dan kan ik ook nog wel een bijdrage leveren.
Mijn streven is om 10 moppen per minuut te bedenken. let op!

Lopen twee augurken in een weiland, zegt die ene augurk tegen de ander, zullen we verstoppertje spelen? zegt die ander ja is goed! dus die ene augurk gaat in een molshoop zitten en de ander telt tot 10, na een tijdje onder elk grasprietje gekeken te hebben geeft ie het op en zegt ie, joh! kom maar te voorschein hoor, ik kan je toch niet vinden. de augurk klimt uit de molshoop omhoog en zegt: zal ik jou es ff lekker in je bek schijten??

Mop 2
2 draken lopen over de kermis zegt die ene draak tegen de ander, zullen we ff een ritje doen in het spookhuis? zegt die andere draak ja is goed, leuk! en dan springen we onderweg eruit om elkaar in de kont te neuken oke? zegt die ander dat lijkt me een geil plan!

mop 3
harry vraagt aan zijn buurman die onlangs 8 jaar TBS heeft gehad of hij ff een schep mag lenen, zegt de buurman, als je wel de bloedsporen er weer afveegt na gebruik anders krijg ik zoals altijd weer de schuld!

mop 4
jantje wordt gepest op de basisschool, op een dag is jantje het zat en neemt een M16 mee en 3 handgranaten, hij gaat voor de klas staan en zegt zo, vandaag is het paybacktime! na al die jaren van terreur ben ik es een keertje aan de beurt! en jantje begint in het wilde weg te schieten en pompt al zijn klasgenootjes vol met kogels, het is inmiddels 16.00 uur, zo zegt jantje en nu eerst een cup-a-soup! en hij neemt de bebloede schedel van leentje in zijn handen en slubbert die helemaal leeg! :)

mop 5
De fiets van piet heeft een lekke band dus brengt hij hem naar de fietsenmaker, zegt die fietsenmaker zozo! dat is een behoorlijk lekke band he? hoe denk jij dat te gaan betalen? zegt piet, as usual, ikgeef u net als vorige keer weer een flinke pijpbeurt.

Mop 6
De KKK komt langs in het azielzoekerscentrum op sinterklaasdag en deelt allemaal cadeautjes uit. ze mogen het pas uitpakken als zij van het terrein afzijn, als ze weg zijn pakt iedereen gretig hun kadootje uit. Tot ieders verbazing zitten er condooms in.

mop 7
twee zwerfhonden lopen over straat, zien ze een neger lopen, zegt die ene hond tegen de ander, blijf jij of blaf ik? zegt die ander hond blaf jij maar net was ik al geweest

Mop 8
3 koeien staan op stal, zegt 1 koe, saai hier he? zullen we een leuk spelletje doen? ik verveel me zo! zegt die andere koe ja, wat wil je doen dan? wat dacht je van poep en plassex is het voorstel! ja hoooi zegt die andere koe weer, doe dat maar lekker met jezelf mafkees!!

mop 9
3 hoeren doen een wedsrtijdje wie het eerste een klant heeft, ze wedden om 50 euro. Opeens ziet een hoertje een marokkaan lopen en ze zegt; hey kom gratis neuken! die marokkaan hapt meteen toe, kan ik ff afcashen ladys zegt ze. moeehahahahahahaa

mop 10
hans en pietje enzo zitten in een vliegtuig, zegt pietje kaap jij hem of kaap ik hem, zegt hans, zitten we al boven Mekka dan?
pi_89267557
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:45 schreef zotte_henkie het volgende:
Als het hier om slechte zelfbedachtje mopjes gaat dan kan ik ook nog wel een bijdrage leveren.
Mijn streven is om 10 moppen per minuut te bedenken. let op!

Lopen twee augurken in een weiland, zegt die ene augurk tegen de ander, zullen we verstoppertje spelen? zegt die ander ja is goed! dus die ene augurk gaat in een molshoop zitten en de ander telt tot 10, na een tijdje onder elk grasprietje gekeken te hebben geeft ie het op en zegt ie, joh! kom maar te voorschein hoor, ik kan je toch niet vinden. de augurk klimt uit de molshoop omhoog en zegt: zal ik jou es ff lekker in je bek schijten??

Mop 2
2 draken lopen over de kermis zegt die ene draak tegen de ander, zullen we ff een ritje doen in het spookhuis? zegt die andere draak ja is goed, leuk! en dan springen we onderweg eruit om elkaar in de kont te neuken oke? zegt die ander dat lijkt me een geil plan!

mop 3
harry vraagt aan zijn buurman die onlangs 8 jaar TBS heeft gehad of hij ff een schep mag lenen, zegt de buurman, als je wel de bloedsporen er weer afveegt na gebruik anders krijg ik zoals altijd weer de schuld!

mop 4
jantje wordt gepest op de basisschool, op een dag is jantje het zat en neemt een M16 mee en 3 handgranaten, hij gaat voor de klas staan en zegt zo, vandaag is het paybacktime! na al die jaren van terreur ben ik es een keertje aan de beurt! en jantje begint in het wilde weg te schieten en pompt al zijn klasgenootjes vol met kogels, het is inmiddels 16.00 uur, zo zegt jantje en nu eerst een cup-a-soup! en hij neemt de bebloede schedel van leentje in zijn handen en slubbert die helemaal leeg! :)

mop 5
De fiets van piet heeft een lekke band dus brengt hij hem naar de fietsenmaker, zegt die fietsenmaker zozo! dat is een behoorlijk lekke band he? hoe denk jij dat te gaan betalen? zegt piet, as usual, ikgeef u net als vorige keer weer een flinke pijpbeurt.

Mop 6
De KKK komt langs in het azielzoekerscentrum op sinterklaasdag en deelt allemaal cadeautjes uit. ze mogen het pas uitpakken als zij van het terrein afzijn, als ze weg zijn pakt iedereen gretig hun kadootje uit. Tot ieders verbazing zitten er condooms in.

mop 7
twee zwerfhonden lopen over straat, zien ze een neger lopen, zegt die ene hond tegen de ander, blijf jij of blaf ik? zegt die ander hond blaf jij maar net was ik al geweest

Mop 8
3 koeien staan op stal, zegt 1 koe, saai hier he? zullen we een leuk spelletje doen? ik verveel me zo! zegt die andere koe ja, wat wil je doen dan? wat dacht je van poep en plassex is het voorstel! ja hoooi zegt die andere koe weer, doe dat maar lekker met jezelf mafkees!!

mop 9
3 hoeren doen een wedsrtijdje wie het eerste een klant heeft, ze wedden om 50 euro. Opeens ziet een hoertje een marokkaan lopen en ze zegt; hey kom gratis neuken! die marokkaan hapt meteen toe, kan ik ff afcashen ladys zegt ze. moeehahahahahahaa

mop 10
hans en pietje enzo zitten in een vliegtuig, zegt pietje kaap jij hem of kaap ik hem, zegt hans, zitten we al boven Mekka dan?
Ik heb een paar gelezen, en die waren grof en plat.
pi_89267594
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik heb een paar gelezen, en die waren grof en plat.
nee, ze zijn gewoon megaslecht, eerste klas bagger ^O^
En zo hoort het ook bij slechte zelfbedachte moppen
pi_89267675
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef zotte_henkie het volgende:

[..]

nee, ze zijn gewoon megaslecht, eerste klas bagger ^O^
En zo hoort het ook bij slechte zelfbedachte moppen
Nee, zo hoort het niet bij slechte zelfbedachte moppen. Het is niet de bedoeling om onsamenhangede bagger te posten. Dat kan iedereen wel ;)
pi_89267785
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:49 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Nee, zo hoort het niet bij slechte zelfbedachte moppen. Het is niet de bedoeling om onsamenhangede bagger te posten. Dat kan iedereen wel ;)
Nee, zijn maar weinig die dat kunnen, net als abstracte kunt, veel denken het te kunnen maken maar dat kunnen ze gewoon niet
pi_89267804
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef zotte_henkie het volgende:

[..]

Nee, zijn maar weinig die dat kunnen, net als abstracte kunt, veel denken het te kunnen maken maar dat kunnen ze gewoon niet
Klopt, lees de OP maar ;)
  zondag 28 november 2010 @ 21:09:46 #164
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_89272357
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:32 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Zeg maar tegen die klasgenoot dat het een kutgrap is :|W
idd zeg :')
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 28 november 2010 @ 21:10:28 #165
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_89272407
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:08 schreef Runselpink het volgende:
Dus op een dag zit een man van zo'n 85 jaar te internetten. Hij doet dit al sinds zijn 7e, dus veel problemen heeft hij niet. Tot vandaag. Hij zoekt naar bepaalde verzekeringen, waarvan de computer een bepaalde verzekeringsgroep weglaat. Echter weet deze meneer zeker dat die optie er is, dus hij besluit een reparateur te laten komen. De reparateur bekijkt de website, drukt op F5 en opeens komt de optie erbij! zegt de oude meneer: '' Ja, dat overkomt mij weer. '''
_O- ^O^
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 28 november 2010 @ 21:13:00 #166
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_89272590
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Klopt, lees de OP maar ;)
ik wou het inderdaad zeggen! Beweer niet iets dat niet waar is, zotte_henkie! :{
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 28 november 2010 @ 23:36:18 #167
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_89281305
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:10 schreef najazeg het volgende:

[..]

_O- ^O^
Dank! :) Heb je de SZ-tussengrap ook gezien?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_89281490
Komt er een man bij de bakker, zegt die man, mag ik een stokbrood? zegt die bakker jawel hoor! maar je moet hem dan wel helemaal opeten! _O-
pi_89281593
Julian --->>
Julian komt bij de dokter en zegt; dokter ik heb aids!
zegt die dokter, ehm jah, dat hoor ik liever als die nieuwe CD van je :)
  maandag 29 november 2010 @ 07:17:49 #170
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_89285926
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:36 schreef Runselpink het volgende:

[..]

Dank! :) Heb je de SZ-tussengrap ook gezien?
denk het wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 29 november 2010 @ 12:48:09 #171
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_89293477
2 dikke hoendervinken zitten op een tak.
De één klaagt over hoe slecht het leven is, de ander zit wat duiven onder te schijten.
Zegt de één tegen de ander:
"Weet je wat je is wat je moet doen?"
"Nee", zegt de ander.
"Je moet is een Amerikaanse priester onderschijten."
"Oh, hoezo dat?", vraagt de ander.
"Dan wordt je poep heilig verklaart!"
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 29 november 2010 @ 12:51:06 #172
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_89293567
2 autisten zitten op een melkfles.
Zegt de een tegen de ander:
"Jij doen is kunt of niet?"
"Nederlands leren spreek zeker?", zegt de ander.
"Haha, ja inderdaad."
"Maar ja ik rook niet!"
"Nee", zegt de ander.
"Maar je kent wel Pi uit je hoofd."
"Yes, maar ik ken ook Pi uit m'n piemel."
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 29 november 2010 @ 20:28:01 #173
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_89314129
Een jongen met een enorme rugzak en een bril gaat naar school toe.
Tijdens de les vraagt de juf hem wat de hoofdstad van Zuid-Holland is. Zegt die jongen: "'s Gravenhage". "Fout", zegt de juf, "het juiste antwoord is Den Haag".
Die jongen zo van: Pablo :')
Jesus hates you.
  maandag 29 november 2010 @ 22:28:25 #174
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_89321936
Joop Kerkuil heeft het op zich best naar zijn zin in het studentenhuis, maar iets zit hem dwars en dus vraagt hij aan zijn huisgenoten waarom hij altijd hondenbrokken voorgeschoteld krijgt.
Zeggen zijn huisgenoten: "Mja, we moeten aan ons budget denken."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 29 november 2010 @ 22:31:19 #175
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_89322129
Joop's huisgenoten besluiten hem te matsen en voortaan kattenbrokjes voor hem te kopen. Dus aan tafel kijkt hij op een manier van "wtf krijgen we nu?"
Hij staat op, pakt een bezempje en gooit die in de pan met bruinebonensoep van de andere studenten.
Zij zo van: "Wat doe je nu man?"
Zegt Joop: "Hier heb je een veeg uit de pan!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')