Wat voor beeldscherm heb jijquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Gewoon een erg mooie foto. Leuke compositie, reflectie vind ik erg mooi.
- Vind hem alleen wat onscherp, vooral met 1024 pixels. Maar dat is te verwaarlozen.
[ afbeelding ]
Wow, wat een mooie foto! Vooral de kleuren vind ik erg mooi!quote:Op dinsdag 16 november 2010 04:21 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
+ mooi hoe de lichtbundels naar de kerk toe lopen, en 'm zo accentueren.
- er zit behoorlijk wat ruis in de lucht.
- de lantaarnpaal linksonder staat half op de foto.
[ afbeelding ]
+ Idee is erg leuk. Mooie reflecties in het windstille water. Dat die bomen er niet helemaal opstaan stoort mij eigenlijk niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:20 schreef Conekiller het volgende:
+ sfeervolle foto
+ kijkt rustig/vrolijk
-schoen iets onscherp
-had mss iets meer ruimte kunnen hebben boven en onder
[ afbeelding ]
rotterdam overschie
- bomen hadden er helemaal op gemoeten, maar er hing een takje in beeld. en omdat ik een fotoshop fail ben was dit de makkelijke oplossing
Kan zijn, maar wij zien hier geen fullsize versie. Als hij fullsize echt zo scherp is als je aangeeft, heb je hem blijkbaar verkeerd verkleind of is hij na het verkleinen niet nog even verscherpt. De takken van de bomen zijn gewoon een soort blur namelijk, best wel zonde... Zelfde geldt voor de enorme JPG-artifacts in de hele foto trouwens, volgens mij heb je de foto gewoon op een enorm lage kwaliteit opgeslagen.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:12 schreef Conekiller het volgende:
Maar scherp is tie wel. Je kan fullsize de tegels in de trap van het huis tellen
Waar je je foto's simpel kunt bewerken en verkleinen zonder dat je kwaliteit verliest:quote:Op donderdag 18 november 2010 19:42 schreef Conekiller het volgende:
@wiebeldak, erg strakke foto trouwenswat is het
resizen met image resizer, ben altijd blij als m'n PC niet vastloopt met progjesMss idd maar verkleinen met het prog van sony zelf dan?
Heb jaren analoog gefotografeerd en pas net DSLR. Dus bewerken heb ik ook nog niet zo veel ervaring mee
hier bijna fullsize
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=116t4i0&s=7
blijft idd wel wat donker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps. Die foto is niet van mij maar van iemand die ik ken. Dat bracht mij ook op een idee
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2010 19:50:32 ]
Je beoordeeld de verkeerde fotoquote:Op donderdag 18 november 2010 20:31 schreef Knijpflesje het volgende:
Erg strak die kleurtjes op de voorgrond en met die witte achtergrond. Ook grappig van het schaduw effect met al die kleuren.
Mijn camera is niet al te best. Maar deze moest ik gewoon posten. Ik vind hem namelijk zelf awesome.
[ afbeelding ]
Ha, leuke foto!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:31 schreef Knijpflesje het volgende:
Erg strak die kleurtjes op de voorgrond en met die witte achtergrond. Ook grappig van het schaduw effect met al die kleuren.
Mijn camera is niet al te best. Maar deze moest ik gewoon posten. Ik vind hem namelijk zelf awesome.
[ afbeelding ]
+Mooie druppelsquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:44 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ha, leuke foto!
+ de actie, het moment, al die spetters
- jammer dat ie niet scherp is, hij is wat.. snel genomen lijkt het, met weinig aandacht.
Net gemaakt in Sonsbeekpark, Arnhem. Tijdje geleden dat ik gefotografeerd heb, dus ik moest weer even inkomen
[ afbeelding ]
Tnx voor de tip mbt het blauwe licht. dat eraf halen maakt hem aanzienlijk fijner om te zien.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:59 schreef yingyangert het volgende:
+ reflectie in het water
+ ik vind die hijskraan wel een mooie toevoeging
- niet al te boeiend onderwerp
-ik had het blauwe licht er af gecropt, vind het toch niet zo passen
is mijn eerste post in dit topic en beginnend fotograaf, dus reken me niet al te hard af op mijn commentaar![]()
![]()
Mijn toevoeging tot dit topic :
[ afbeelding ]
in de kuil, Ijmuiden
+ Donker, creëert sfeer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:34 schreef problematiQue het volgende:
+ Mooie kleuren
+ Lekker wild
- Lelijke achtergrond
[ afbeelding ]
Ik had 'm 's nachts bewerkt, hij is iets te donker inderdaad : )quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
- Onderwerp had er meer uit mogen komen.
+ Goed moment. Mooi scherp en de rustige donkere achtergrond spreekt mij aan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
+ Donker, creëert sfeer.
+ Ik vind het persoonlijk ook altijd prettig als er een mooie hoek is gekozen met veel lege ruimte.
- Kadering van boven / beneden vind ik iets minder
- Onderwerp had er meer uit mogen komen.
Ik doe ook maar weer eens mee.
[ afbeelding ]
Tnxquote:Op woensdag 1 december 2010 20:17 schreef missyB het volgende:
Mij iets teveel belicht maar wel fascinerend, beam me up scotty!
dus de belichting vind ik + en - teglijkertijd
Verder groot leeg vlak, niet echt mijn type foto.
[ afbeelding ]
winterefteling dec 2009
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2010 20:31:49 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |