abonnement Unibet Coolblue
pi_89047392
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 09:25 schreef IrishBastard het volgende:
:W

S40 van '97 rijder meldt zich :s)
Welkom! Bevalt hij ;)
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:14:55 #102
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_89047563
Jazeker. Alleen heeft hij nu nog een benzinelek (wordt als het goed is as we speak gefixed :P ) bovenop de tank (waarschijnlijk die afdichtingsring op het vlotterhuisding). Komende week de winterbandjes eens laten monteren, en dan moet hij toch wel winterproof zijn :s)

Voorheen had ik een 440 2.0, beviel best goed, maar na het bijwerken van de wielkasten achter begon hij na een maand of 4 toch weer te roesten. Toen er maar uit op het moment dat ik er tenminste nog iets voor terug zou krijgen :D
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:24:58 #103
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_89047845
En even een paar pics om te showen. Zijn van toen ik hem kocht, de deuk links achterin is er ondertussen uitgehaald :)





Vorige week ook de hemel vervangen, omdat die hing ;( Was een tweedehandsje van Auto Rima, op kosten van de verkoper :D
pi_89049362
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 09:21 schreef UncleFunk het volgende:

[..]



Inderdaad :D

Waarom moet die 940 eruit, Dimitri_?
Het is een 960 3.0, en hij wordt niet meer gebruikt. Is nu ook geschorst.. Dus zonde om stil te laten staan.
Alleen zijn deze auto's totaal niet meer gewild, heb al wat losse onderdelen kunnen verkopen, waardoor ik er toch naar nijg om hem te gaan slopen.. Wat erg zonde is aangezien het blok net gereviseerd is en de gehele auto is goede staat is.
Nee.
pi_89057266
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:24 schreef IrishBastard het volgende:
En even een paar pics om te showen. Zijn van toen ik hem kocht, de deuk links achterin is er ondertussen uitgehaald :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vorige week ook de hemel vervangen, omdat die hing ;( Was een tweedehandsje van Auto Rima, op kosten van de verkoper :D
Ah, die kleur heb ik ook. Hij ziet er nog goed uit!

Als je trouwens de verweerde kunststof randen wilt opfleuren, raad ik je lijnolie aan. Dat kun je vinden in de bouwmarkt bij de terpentine e.d. Beetje op een niet-pluizende doek doen en dan erop smeren. Als het droog is, even nawrijven met een schone doek. Wordt het weer vrijwel als nieuw van. Het blijft ook redelijk lang zitten.
pi_89057306
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:14 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]



Het is een 960 3.0, en hij wordt niet meer gebruikt. Is nu ook geschorst.. Dus zonde om stil te laten staan.
Alleen zijn deze auto's totaal niet meer gewild, heb al wat losse onderdelen kunnen verkopen, waardoor ik er toch naar nijg om hem te gaan slopen.. Wat erg zonde is aangezien het blok net gereviseerd is en de gehele auto is goede staat is.
Zonde zeg. Ik heb er best interesse in, maar het kost jammer genoeg gewoon te veel geld op dit moment. Was op zoek naar een Volvo voor erbij (derde auto dus), maar heb nu toch maar gekozen voor een garagebox voor m'n S80.

Wat vraag je ervoor en wat ontbreekt eraan op dit moment?
pi_89058842
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 16:50 schreef UncleFunk het volgende:

[..]



Zonde zeg. Ik heb er best interesse in, maar het kost jammer genoeg gewoon te veel geld op dit moment. Was op zoek naar een Volvo voor erbij (derde auto dus), maar heb nu toch maar gekozen voor een garagebox voor m'n S80.

Wat vraag je ervoor en wat ontbreekt eraan op dit moment?
Even denken.. De 2 knipperlichten vooraan ontbreken (Waren wit / wit, dus erg populair), stootstrips rondom en de achterspoiler. Verder niets.. En er zit geen APK meer op, maar ik verwacht daar eigenlijk geen problemen meer mee. Enige probleem is dat de lambda sonde rot is.

Complete auto kan voor 1100 euro wel weg, is misschien niet de goedkoopste, maar alleen in het blok is al voor 600 euro geinvesteerd een paar duizend km terug.
Nee.
pi_89058872
Nog iemand zin om te kwijlen..?

Nee.
pi_89060182
[/quote]
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:28 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]



Even denken.. De 2 knipperlichten vooraan ontbreken (Waren wit / wit, dus erg populair), stootstrips rondom en de achterspoiler. Verder niets.. En er zit geen APK meer op, maar ik verwacht daar eigenlijk geen problemen meer mee. Enige probleem is dat de lambda sonde rot is.

Complete auto kan voor 1100 euro wel weg, is misschien niet de goedkoopste, maar alleen in het blok is al voor 600 euro geinvesteerd een paar duizend km terug.
Welke kleur is je 960?
Mocht je hem gaan slopen dan heb ik wel interesse in wat onderdelen :D

Woensdag hopelijk de winterbandjes oppikken voor de V40
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_89061397
Groen / blauwig.. Mooie kleur in ieder geval. :)


Waar heb je zoal interesse in dan?
Nee.
pi_89065773
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:41 schreef Dimitri_ het volgende:
Groen / blauwig.. Mooie kleur in ieder geval. :)
[ afbeelding ]

Waar heb je zoal interesse in dan?
Al geprobeerd om hem kwijt te raken via Volvoplaza? Is onderdeel van het Volvoforum.
pi_89079693
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:10 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Al geprobeerd om hem kwijt te raken via Volvoplaza? Is onderdeel van het Volvoforum.
Nee nog niet.. Maar ik ben gewoon al zo moe van het geleur.. En om nou een account aan te maken voor 1 ding te verkopen, daar ben ik ook geen fan van. Hij heeft te koop gestaan op de Volvo700Vereniging.
Nee.
pi_89094653
hier ook een volvofan
hebben een 850 2.5 20v estate op lpg.
en die rijd heerlijk!!!!!
ben wel erg verliefd geworden op de 2 serie in rally uitvoering.
ik had er pas 1 op het tankstation gezien Love it!

en een hele foute maar hele gaven amazon gezien in oss
mat zwart met vlammen.
zo fout zo cool!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_89102186
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:32 schreef winterstorm666 het volgende:
hier ook een volvofan
hebben een 850 2.5 20v estate op lpg.
en die rijd heerlijk!!!!!
ben wel erg verliefd geworden op de 2 serie in rally uitvoering.
ik had er pas 1 op het tankstation gezien Love it!

en een hele foute maar hele gaven amazon gezien in oss
mat zwart met vlammen.
zo fout zo cool!
Weer een vrouwelijke Volvofan erbij.
pi_89104284
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2010 00:27 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Nee nog niet.. Maar ik ben gewoon al zo moe van het geleur.. En om nou een account aan te maken voor 1 ding te verkopen, daar ben ik ook geen fan van. Hij heeft te koop gestaan op de Volvo700Vereniging.
Begrijp ik ook wel. Wel zonde dat deze waarschijnlijk van de weg verdwijnt. Als ik nou het geld had, had ik hem van je overgenomen.
  woensdag 24 november 2010 @ 18:59:24 #116
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89105292
:W fan - lees al een tijdje mee om wat bij te leren en van de mooie plaatjes te genieten :@
pi_89111112
recentelijk de veerpoten voor + schokdempers vervangen, motor afgesteld en een opfrisbeurt gegeven, en dan nu ook wat meer cosmetisch werk: 'nieuwe' motorkap!
volgend weekend of daarop komen er nieuwe achterlichten op met verse rubbers.

al heel veel gedaan met elke keer een enorm merkbare verbetering, het was niet veel maar het is nu echt een betrouwbare auto aan het worden.. de todo-list is echter niet kleiner geworden - en de plannen alleen maar groter ;)

later nog eens een andere bestuurdersdeur, vario afstellen, bodem schoonmaken + tectyleren en schade aan linksvoor herstellen. en dan komt het 'pimpen' voor een hipper uiterlijk en meer features B-)
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_89117262
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef powerflux het volgende:
recentelijk de veerpoten voor + schokdempers vervangen, motor afgesteld en een opfrisbeurt gegeven, en dan nu ook wat meer cosmetisch werk: 'nieuwe' motorkap!
volgend weekend of daarop komen er nieuwe achterlichten op met verse rubbers.

al heel veel gedaan met elke keer een enorm merkbare verbetering, het was niet veel maar het is nu echt een betrouwbare auto aan het worden.. de todo-list is echter niet kleiner geworden - en de plannen alleen maar groter ;)

later nog eens een andere bestuurdersdeur, vario afstellen, bodem schoonmaken + tectyleren en schade aan linksvoor herstellen. en dan komt het 'pimpen' voor een hipper uiterlijk en meer features B-)
Wel foto's posten he :)

Per 1 december heb ik trouwens een garagebox voor de S80. Kan hij lekker binnen staan, veilig voor vogelstront, hars en sleutels.
  woensdag 24 november 2010 @ 22:57:39 #119
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_89119351
Vogelstront :r

Kan hier praktisch iedere twee dagen wel de auto wassen :'(
pi_89122221
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:41 schreef Dimitri_ het volgende:
Groen / blauwig.. Mooie kleur in ieder geval. :)
[ afbeelding ]

Waar heb je zoal interesse in dan?
Als de auto dezelfde kleur was geweest, deuren mits de bovenrand niet verroest is.
Spiegel bestuurderskant
Achterbumper

Zondag een nieuw 2e hands dakraam (of hoe zou je dit anders noemen?) aangeschaft.

Iemand die toevallig nog een setje winterbanden heeft liggen voor onder een V40?
Ze gaan er vanavond onder :)

[ Bericht 7% gewijzigd door ArcticBlizzard op 26-11-2010 19:13:08 ]
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:14:21 #121
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_89187030
Hmm. 1 op 21 volgens de boordcomputer is dus 1 op 18,5 IRL. eigenlijk nog niet eens zo slecht.
Wel jammer dat ik bij de eerste vorstdag achter moet komen dat de blower nu definitief naar de haaien is. De voorruit ontdooit alleen als er door te rijden wat lucht langsblaast, alleen zie ik de eerste kilometers dan niks.
in de file terug is het ook leuk: handschoenen en sjaal aan. ik mis mijn stoelverwarming...
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  zaterdag 27 november 2010 @ 12:45:14 #122
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_89221219
Nou, dat viel dus wel mee: de kachelmotor zit recht achter het dashboardkastje en is er met wat gewurm redelijk makkelijk uit te halen. Hij lijk wat zwaar te draaien, ff kijken of WD40 hier weer gaat werken..

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_89221407
Ik zie mijn naam nog in de OP staan, maar de 850 is alweer een tijdje naar de Volvo-hemel :'(
Nog wel fanboy, alleen even geen Volvo voor de deur maar een Skoda :)
  zaterdag 27 november 2010 @ 12:53:24 #124
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_89221451
Niemand wou z'n auto bij 'm in de buurt parkeren in de parkeergarage bij de Ikea ;(

Ik ben lelijk.
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:48:38 #125
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89224864
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:14 schreef Gambolputty het volgende:
Hmm. 1 op 21 volgens de boordcomputer is dus 1 op 18,5 IRL. eigenlijk nog niet eens zo slecht.
Wel jammer dat ik bij de eerste vorstdag achter moet komen dat de blower nu definitief naar de haaien is. De voorruit ontdooit alleen als er door te rijden wat lucht langsblaast, alleen zie ik de eerste kilometers dan niks.
in de file terug is het ook leuk: handschoenen en sjaal aan. ik mis mijn stoelverwarming...
Stoelverwarming. O+

De vectra's waar wij mee rijden hebben dat niet. -O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')