Onder Vrienden valt het reizen naar vrienden toe en het reizen met vrienden ergens naar toe. Als deze reis niet echt een duidelijk doel heeft, valt het onder Treinen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij mij staat vriendenbezoek onder Overig![]()
Al is er bij Spoorhobby natuurlijk ook heel veel wat ik samen met (spoor)vrienden doe
Ik dacht even dat je iedereen in dit topic begroette.quote:
Ik gok dat Enkhuizen wordt bedoeld?quote:
Naast Spuit 11.quote:
Je zou zo'n ding wel als bar in je kamer kunnen zetten, je kunt alleen je benen niet kwijt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je hoe lomp groot die dingen zijn?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:43 schreef von_Preussen het volgende:Kreeg toen nog een brief terug dat "het helaas niet mogelijk is om een trein per post op te sturen",
Dan zet je hem op pootjes. Afgezaagde rookpalen ofzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je zou zo'n ding wel als bar in je kamer kunnen zetten, je kunt alleen je benen niet kwijt.
Ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:36 schreef von_Preussen het volgende:
Zou je zo een oude CTA-bak voor thuis kunnen krijgen?
Ik dacht dat de panto's 't enige waren dat werkte aan die trein. Nou, mooi niet dusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:54 schreef trainfreak het volgende:
Maandag en/of waren er testritten met de Albatros op L2 (Leuven-Luik)
En maandagnacht zijn de sleetstukken van de panto's doorgebrand door grote vonkvorming.
Goed nieuws dusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:54 schreef trainfreak het volgende:
En maandagnacht zijn de sleetstukken van de panto's doorgebrand door grote vonkvorming.
Wat gaan ze eigenlijk doen met de grote halaanwijzer in Utrecht? Toch niet ook vervangen door 2 van die kleine prutschermpjes?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:02 schreef Duvel het volgende:
Over TBP's: http://www.kplusv.nl/uplo(...)081&CFTOKEN=68916992
"Landelijke invoering kan in het tweede kwartaal van 2007 beginnen en is anderhalf jaar later afgerond."
In Den Haag is ie geloof ik helemaal weg... Rotterdam heeft er ook geen meer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:26 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat gaan ze eigenlijk doen met de grote halaanwijzer in Utrecht? Toch niet ook vervangen door 2 van die kleine prutschermpjes?
Jaa, echt een toppertje, die V250quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:54 schreef trainfreak het volgende:
Ja, en dan krijg je 2 van die kleine kutschermpjes terugquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
In Den Haag is ie geloof ik helemaal weg... Rotterdam heeft er ook geen meer.
Volgende keer meeten we gewoon bij Crientj op schootquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:59 schreef Duvel het volgende:
Klopt, die grote borden zijn veel handiger. Ook om onder af te spreken met mensen waar je een biertje mee gaat pakken.
EN dan krijg je 2 schermpjes terug. Die in Den Haag dubbel zoveel ruimte per trein nodig hebben dan die op gewone stations, waardoor er maar 8-10 treinen op kunnenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:59 schreef Duvel het volgende:
Klopt, die grote borden zijn veel handiger. Ook om onder af te spreken met mensen waar je een biertje mee gaat pakken.
Nee, maar goed, die OV hoerenkaart ook niet. Komt er toch. Wen er maar aanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:12 schreef Ascendancy het volgende:
Dat gaat in Utrecht toch nooit werken,
Ik ben heel blij met dat ding. Strippenkaart is op 1 goed dagje zo vol. Alleen dat uitchecken als je toch gratis mag is een beetje storend. En in de trein hoef ik helemaal niets met dat ding maar kan ik gewoon instappen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar goed, die OV hoerenkaart ook niet. Komt er toch. Wen er maar aan
*kuchquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer meeten we gewoon bij Crientj op schoot
Pardon? xD Dat gaat nooit passen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer meeten we gewoon bij Crientj op schoot
LOL.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 06:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je iedereen in dit topic begroette.
o.O Die moet blijven, maar puur omdat die halaanwijzer zo fucking geniaal is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:26 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat gaan ze eigenlijk doen met de grote halaanwijzer in Utrecht? Toch niet ook vervangen door 2 van die kleine prutschermpjes?
Haha.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bah. Dat gaat je een fles kiwisap kosten
D'r is nog relatief veel van over, foto's op nu.nl.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:33 schreef Peter het volgende:
Auto 2x geraakt door trein: http://www.nu.nl/algemeen(...)ar-treinongeluk.html
Dat wordt 'm niet nee.quote:
Je was verdacht scherp ja!quote:Ik was aan het praten met een collega xD.
Hee. Wacht eens. kiwisap.
DUVEL!
Ja, maar je zat ook zo naar mij te kijken van; Herkent ze mij dit keer nu wel of niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat wordt 'm niet nee.
[..]
Je was verdacht scherp ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |