abonnement Unibet Coolblue
pi_148311081
quote:
10s.gif Op zondag 4 januari 2015 11:28 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

was.
Vooral veel was.
*O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_148315204
Wasjes O+

Ik heb deel 1 van mijn wekelijkse lading ook weer opstaan. Daarna meteen de droger in en aan het eind van de dag een wasmand vol schoon spul. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_148315950
Ben lui vandaag..
Heb puur voor t oog schoongemaakt op deze manier ongeveer.
http://sochicken.nl/fake_een_schoon_huis_in_6_stappen
pi_148316004
Is er een andere manier? :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_148316706
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is er een andere manier? :@
Moet je bij die zes stappen ook stoffen? :@

Ik knal meestal meteen naar stap 6 :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_148316775
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Moet je bij die zes stappen ook stoffen? :@

Ik knal meestal meteen naar stap 6 :')
Ja want als je maar genoeg dimt zie je de ellende niet...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_148318262
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja want als je maar genoeg dimt zie je de ellende niet...
Exact _O-

Al ben ik ook best ijverig met rommel opruimen. Lang leve een dekenkist als salontafel. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_148318435
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Exact _O-

Al ben ik ook best ijverig met rommel opruimen. Lang leve een dekenkist als salontafel. :+
Bij mij valt het eigenlijk reuze mee tegenwoordig. Vroeger was ik veeeuel erger. Over het algemeen kan er zo iemand binnen komen vallen zonder dat ik me dood hoef te generen. Maar als ik een volgepropte week heb zal de zeut me echt worst zijn.

Sowieso weten mensen dat ik er een hekel aan heb wanneer ze onverwacht op m'n stoep zijn. Doe je dat toch heb je mazzel als ik je binnen laat, dus als je je dan ook nog tegen mijn zeut aan gaat zitten te lopen te bemoeien... :{w
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_148318902
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Bij mij valt het eigenlijk reuze mee tegenwoordig. Vroeger was ik veeeuel erger. Over het algemeen kan er zo iemand binnen komen vallen zonder dat ik me dood hoef te generen. Maar als ik een volgepropte week heb zal de zeut me echt worst zijn.

Sowieso weten mensen dat ik er een hekel aan heb wanneer ze onverwacht op m'n stoep zijn. Doe je dat toch heb je mazzel als ik je binnen laat, dus als je je dan ook nog tegen mijn zeut aan gaat zitten te lopen te bemoeien... :{w
Ja! Volmondig ja!

Ik heb zelden echt rotzooi, mijn bank is op luie dagen wel opslag voor zaken die een lui mens daar echt nodig heeft. :7
En afwas.... afwas heb ik altijd staan :r Dat is echt een dingetje waar ik aan begin net voordat ik bezoek krijg. Of mijn borden op raken :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_148319255
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja! Volmondig ja!

Ik heb zelden echt rotzooi, mijn bank is op luie dagen wel opslag voor zaken die een lui mens daar echt nodig heeft. :7
En afwas.... afwas heb ik altijd staan :r Dat is echt een dingetje waar ik aan begin net voordat ik bezoek krijg. Of mijn borden op raken :')
Vaatwasser. Ik heb hem ook pas sinds kort. En god, ik zal nooit meer zonder doen. Nooit. Mijn levensgeluk is 2 punten hoger door dat ding.

Nee, het is niet veel werk, maar ik deed het gewoon nooit. Dus.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 4 januari 2015 @ 15:45:19 #286
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_148319376
Ik wil ook een vaatwasser maar ik heb een kleine woningbouwkeuken waar ik er niet zomaar een in kan zetten :r
hier is in huis wel te merken dat ik door het ziek zijn het huishouden amper bij kan houden ook. Erg vervelend, want als ik iets niet leuk vind is het een vies rommelig huis en ik ging net zo lekker... :(
pi_148319470
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Vaatwasser. Ik heb hem ook pas sinds kort. En god, ik zal nooit meer zonder doen. Nooit. Mijn levensgeluk is 2 punten hoger door dat ding.

Nee, het is niet veel werk, maar ik deed het gewoon nooit. Dus.
Ik heb plek en geld voor een vaatwasser. En, als er ooit een nieuwe keuken inkomt, staat hij bovenaan de lijst. Maar tot die tijd doe ik zonder, houdt me nederig. O~)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_148320598
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:45 schreef douche-eendje het volgende:
Ik wil ook een vaatwasser maar ik heb een kleine woningbouwkeuken waar ik er niet zomaar een in kan zetten :r
hier is in huis wel te merken dat ik door het ziek zijn het huishouden amper bij kan houden ook. Erg vervelend, want als ik iets niet leuk vind is het een vies rommelig huis en ik ging net zo lekker... :(
In mijn oude flat hadden wij een mini keuken maar (daarnaast) een mega badkamer. Stond mijn vaatwasser dus in de badkamer.

Hopelijk heb je het snel weer wat op orde.

Hier is mijn bar/kookeiland eindelijk weer leeg. Het blijft een verzamelplek voor 'dingetjes'.
Met een meidenkwartet
  zondag 4 januari 2015 @ 16:25:08 #289
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_148320907
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:16 schreef Cathmar het volgende:

[..]

In mijn oude flat hadden wij een mini keuken maar (daarnaast) een mega badkamer. Stond mijn vaatwasser dus in de badkamer.

Hopelijk heb je het snel weer wat op orde.

Hier is mijn bar/kookeiland eindelijk weer leeg. Het blijft een verzamelplek voor 'dingetjes'.
De badkamer is met 2*2 meter ook niet echt de meest royale ruimte van het huis... dus helaas. Geen vaatwasser voor mij -O-. Als het mogelijk was stond er echt wel een hoor, want ik vervloek het doen van de afwas.

Ik ga zo maar weer eens wat doen, want de lijst lijkt alleen maar langer en langer te worden en mijn roostervrije dag morgen gaat ook even niet door omdat een andere collega nu ziek is. Meh :/ . Nou ja, dan blijft de kerstboom maar wat langer staan.

Hier is mijn eettafel die ik amper gebruik toch wel de plek voor de meeste troepjes, die ik uiteindelijk als ik ze 'opruim' in een kast mik. Die kast die zou ik nu uit gaan zoeken na vakantie, maar nog niet aan toegekomen dus. Komt wel als ik mij weer beter voel en er de energie voor heb.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 4 januari 2015 @ 16:27:28 #290
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_148321015
Een oude schoonmaakster zonder vaatwasser vertelde me eens dat ze bij haar thuis de vuile vaat in een teiltje deed en dat achter het gordijntje onder de gootsteem uit het zicht zette.
The love you take is equal to the love you make.
pi_148321354
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:27 schreef Lienekien het volgende:
Een oude schoonmaakster zonder vaatwasser vertelde me eens dat ze bij haar thuis de vuile vaat in een teiltje deed en dat achter het gordijntje onder de gootsteem uit het zicht zette.
Dat is mijn noodgreep bij onverwacht bezoek/geen tijd/écht geen zin. :Y

Maar, be proud! De afwas (van een kleine week :@ ) staat nu uit te druppen in het gootsteenrekje *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 4 januari 2015 @ 16:42:55 #292
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_148321597
De sink wordt tegenwoordig trouw geshined. Zelfs toen in we allemaal buikgriep hadden is de sink geshined. :P Nu de rest van de routines er nog inkrijgen... :')
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 16:45:44 #293
155227 crew  Guppy
dus
pi_148321733
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Vaatwasser. Ik heb hem ook pas sinds kort. En god, ik zal nooit meer zonder doen. Nooit. Mijn levensgeluk is 2 punten hoger door dat ding.
Precies dat O+

Oh en bedankt dames. Nu wil ik ook een Kärcher Windowvac :@ werkt dat čcht??
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 4 januari 2015 @ 16:47:17 #294
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_148321785
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:45 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Precies dat O+

Oh en bedankt dames. Nu wil ik ook een Kärcher Windowvac :@ werkt dat čcht??
Ik heb een mannelijke fok!er hem zien gebruiken/demonstreren voor de leuk op een meet. Ja, het werkt. Ja, ik wil er ook een :') Zijn 5jarige zoontje kon hem zelfs gebruiken en vond het leuk om te doen!

quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:27 schreef Lienekien het volgende:
Een oude schoonmaakster zonder vaatwasser vertelde me eens dat ze bij haar thuis de vuile vaat in een teiltje deed en dat achter het gordijntje onder de gootsteem uit het zicht zette.
Mn vader zette het altijd in een emmer met sop, als hij dan wat nodig had trok hij dat uit de emmer, spoelde het af onder de kraan, theedoek erover en klaar :r
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 16:50:04 #295
155227 crew  Guppy
dus
pi_148321887
quote:
17s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:47 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik heb een mannelijke fok!er hem zien gebruiken/demonstreren voor de leuk op een meet. Ja, het werkt. Ja, ik wil er ook een :') Zijn 5jarige zoontje kon hem zelfs gebruiken en vond het leuk om te doen!

Gawd, nu wil ik m nog meer :')

Jouw lijst lijkt trouwens ook heel erg op de mijne... Pfff
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 4 januari 2015 @ 16:52:17 #296
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_148321986
Goed voornemen voor dit jaar is een glazenwasser mn buitenramen eens laten doen. Ik woon hier nu bijna 3 jaar en ik kan het zelf niet want 3e verdieping en onmogelijk om er goed veilig bij te kunnen :+ Dus die gaat ook even op de lijst. In het voorjaar zullen er wel weer briefjes in de bus belanden van werkzoekende ramenzemers :9
pi_148323881
Tafel is bij mij volledig in gebruik 3x per dag met eten dus daar liggen geen troepjes meer.

Ik werk nu met wunderlist en reminders en dat gaat vrij aardig. Heb ik ook bij mijn man erop gezet en ik deel hem taken toe :)
Met een meidenkwartet
  maandag 5 januari 2015 @ 13:41:13 #298
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_148353897
Awww er zijn meer mensen gek op schoonmaken net als moi! O+
  maandag 5 januari 2015 @ 13:42:47 #299
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_148353939
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:45 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Precies dat O+

Oh en bedankt dames. Nu wil ik ook een Kärcher Windowvac :@ werkt dat čcht??
Jazeker.. heb hem zelf ook!
pi_148357875
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:41 schreef Amnistia het volgende:
Awww er zijn meer mensen gek op schoonmaken net als moi! O+
Nee hoor, het gros van de mensen hier heeft er een hekel aan. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')