Dat!quote:Op donderdag 30 september 2010 03:38 schreef opastokvis het volgende:
inderdaad.
de mannen moeten hem 'helemaal' omhoog doen.
dus mogen de vrouwkes hem 'helemaal' omlaag doen.
jullie zijn geen suikerpoppetjes!
Het is gewoon heel simpel: Het ziet er niet uit wanneer een bril en/of klep omhoog staat.quote:Op donderdag 30 september 2010 03:30 schreef KNAK het volgende:
Daar snap ik nou eigenlijk niet veel van.
Waarom is het een ongeschreven regel dat mannen de bril omlaag doen (als deze uiteraard omhoog stond) na het zeiken?
Geeft een omhoogstaande bril niet een sterker gevoel van hygiene voor de vrouw, dat deze ook zo stond tijdens een mannelijk bezoek? 9/10 keer spat er mannelijk urine op de bril, ook al is dit niet waarneembaar, er zit altijd wel iets op.
Waar komt deze 'regel' vandaan? eh? En waarom veranderen vrouwen dit niet aangezien die hele activiteit voor hun gedaan wordt?
idemquote:Op donderdag 30 september 2010 07:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel: Het ziet er niet uit wanneer een bril en/of klep omhoog staat.
Ik doe altijd netjes de bril omlaag als ik klaar ben. Gewoon voor het gezicht, en omdat het zooooo een kleine moeite is.
Meen je dit echt?quote:Op donderdag 30 september 2010 07:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel: Het ziet er niet uit wanneer een bril en/of klep omhoog staat.
Ik doe altijd netjes de bril omlaag als ik klaar ben. Gewoon voor het gezicht, en omdat het zooooo een kleine moeite is.
Uhhh homo?quote:Op donderdag 30 september 2010 03:47 schreef DrDentz het volgende:
Op een wc met bril kun je beter zittend plassen, hoef je de bril ook niet omhoog te doen. Een urinoir is om staand in te zeiken.
WTF?quote:Op donderdag 30 september 2010 07:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja euh, ik wil geloof ik al niet eens weten hoe de rest van je huis d'r uit ziet als je zo denkt.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
WTF?![]()
Het is een plee, geen museum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |