abonnement Unibet Coolblue
pi_86734228
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!


De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Be2
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De ervaringsdeskundigen:




Voorgaande deel:
Datingsite Ervaringen #46 -- BIER tegen Tieten?


OP met dank aan GlenSpey
Laatst bijgewerkt op zaterdag 7 augustus 2010 door Lolaatje
Deze OP kan je hier vinden.
pi_86734265
Dus
pi_86734335
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:31 schreef Ruudt het volgende:
Dus
wb, tijdje succesvolle dates gehad?
pi_86734416
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:26 schreef Thornado het volgende:

[..]

Hmm..stabiel denk ik. Ik heb reallife gedate en via RP gedate. Was allebei erg leuk maar niet meer dan dat. Geen vonk van beide kanten...ik zie het nu allemaal wel :)
Mjah ik snap dat nooit zo. Heeft iemand dan ooit 1e dates waarbij gelijk vonken in de rond spatten? Naar mijn mening is dat ook wel erg onrealistisch? Of ben ik nou gewoon zo'n nuchter geval?
pi_86734515
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Mjah ik snap dat nooit zo. Heeft iemand dan ooit 1e dates waarbij gelijk vonken in de rond spatten? Naar mijn mening is dat ook wel erg onrealistisch? Of ben ik nou gewoon zo'n nuchter geval?
Check! Jaren geleden gehad, daarna ruim 5 jaar een relatie met elkaar gehad :)

maar ik denk zelf dat je dat ook sneller hebt wanneer je nog jong bent
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_86734529
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:32 schreef Neelix het volgende:

[..]

wb, tijdje succesvolle dates gehad?
Niet via internet, wel irl. Heb nog wel wat lopen maar dat moet ik rustig aanpakken (lees: geduldig zijn).
pi_86734541
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Mjah ik snap dat nooit zo. Heeft iemand dan ooit 1e dates waarbij gelijk vonken in de rond spatten? Naar mijn mening is dat ook wel erg onrealistisch? Of ben ik nou gewoon zo'n nuchter geval?
Nah, dat hoeft ook niet per se, maar bij sommige dates kan je wel vrij snel merken dat het hem gewoon niet gaat worden. Kan je wel een tijd doordaten en het heel gezellig hebben, maar vaak loopt dat op niets uit.
pi_86734555
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:37 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Niet via internet, wel irl. Heb nog wel wat lopen maar dat moet ik rustig aanpakken (lees: geduldig zijn).
Zo'n gevalletje heb ik hier ook... Geduldig zijn sucks :P
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_86734644
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Mjah ik snap dat nooit zo. Heeft iemand dan ooit 1e dates waarbij gelijk vonken in de rond spatten? Naar mijn mening is dat ook wel erg onrealistisch? Of ben ik nou gewoon zo'n nuchter geval?
Zo'n date heb ik wel ooit gehad ja, dat was vanaf het begin af aan zeer heftig. Is alweer 5 jaar geleden maar deze zomer hadden we elkaar bijna weer gezien, helaas was ze toen ineens terug bij haar ex. Maar na wat mails op en neer merkten we wel dat die klik er nog steeds is.
pi_86734768
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:38 schreef Arnax het volgende:

[..]

Zo'n gevalletje heb ik hier ook... Geduldig zijn sucks :P
Ontzettende klik maar een heel voorzichtig meisje.
pi_86734834
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:45 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Ontzettende klik maar een heel voorzichtig meisje.
Dat voorzichtige doet mij altijd denken aan 'rugzakjes' en dat soort geouwehoer...
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
  woensdag 22 september 2010 @ 23:48:20 #12
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_86734851
Het hoeft ook niet gelijk heftig te zijn, ik heb persoonlijk liever een gezellige eerste date.:)

Ik denk wel dat het belangrijk is dat het gevoel er is dat het meer kan worden...als dat er niet is, dan is verder daten volgens mij niet echt zinvol, tenzij je ook date om nieuwe vrienden te ontmoeten.
pi_86734967
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:48 schreef Thornado het volgende:
Het hoeft ook niet gelijk heftig te zijn, ik heb persoonlijk liever een gezellige eerste date.:)

Ik denk wel dat het belangrijk is dat het gevoel er is dat het meer kan worden...als dat er niet is, dan is verder daten volgens mij niet echt zinvol, tenzij je ook date om nieuwe vrienden te ontmoeten.
Zijn er dan mensen die daten om nieuwe vrienden te ontmoeten ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  woensdag 22 september 2010 @ 23:51:46 #14
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_86734968
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:47 schreef Arnax het volgende:

[..]

Dat voorzichtige doet mij altijd denken aan 'rugzakjes' en dat soort geouwehoer...
Ik vind 'rugzakje' echt een beladen en zeurderige term.

We maken allemaal dingen mee, dat vormt ons. Als je die ervaringen een rugzakje wilt noemen, geef je al aan dat je het verleden meezeult i.p.v. dat je je ervaringen wil gebruiken om aan een leuke toekomst te werken.

Iig, zo komt het op mij over :)
pi_86734974
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:47 schreef Arnax het volgende:

[..]

Dat voorzichtige doet mij altijd denken aan 'rugzakjes' en dat soort geouwehoer...
Mja ik kan dit geval niet uitleggen uit respect voor haar privacy. :)
  woensdag 22 september 2010 @ 23:52:18 #16
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_86734982
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:51 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Zijn er dan mensen die daten om nieuwe vrienden te ontmoeten ?
Ik niet in ieder geval.
pi_86734987
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Mjah ik snap dat nooit zo. Heeft iemand dan ooit 1e dates waarbij gelijk vonken in de rond spatten? Naar mijn mening is dat ook wel erg onrealistisch? Of ben ik nou gewoon zo'n nuchter geval?
Hmmmm ja wel 1 keer gehad. Maar dat is lang, lang geleden. Toen bestond er nog geen RP en Lexa etc. Maar toen had je slechts ICQ. :') Een jaar gechat (echt) en elkaar daarna ontmoet. En bij elkaar gebleven, heul lang. Eerste date dus wel vonken dus ja, het kan.
pi_86735021
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:51 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Zijn er dan mensen die daten om nieuwe vrienden te ontmoeten ?
Nee, hoewel je dat wel regelmatig ziet op OkC. Getrouwde mannen (vrouwen kijk ik niet naar, dus weet ik niet) of die in een relatie zitten en gewoon nieuwe mensen willen leren kennen.
  woensdag 22 september 2010 @ 23:54:05 #19
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86735029
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Mjah ik snap dat nooit zo. Heeft iemand dan ooit 1e dates waarbij gelijk vonken in de rond spatten? Naar mijn mening is dat ook wel erg onrealistisch? Of ben ik nou gewoon zo'n nuchter geval?
1x dat de vonken er echt afspatten. na ong 3 dagen intensief chatten hebben we afgesproken en we hebben vanaf die dag een jaar lang praktisch samengewoond....dat ging dan ook weer met een enorme knal uit elkaar maar toch.

en 1x dat het iets minder snel ging, afgesproken na een week chatten, bij de 2e date gezoend en na anderhalf jaar samen gaan wonen. duurde totaal 6 jaar.

imho kan het dus wel meteen vonken, maar t hoeft niet....

[ Bericht 7% gewijzigd door 3rdRock op 23-09-2010 00:01:23 ]
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 22 september 2010 @ 23:55:37 #20
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_86735063
Dan blader je profielen door en dan zie je dat iemand graag 'patat-gyros' eet...

...dat wordt een leuke date... :r
pi_86735069
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:53 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Getrouwde mannen (vrouwen kijk ik niet naar, dus weet ik niet) of die in een relatie zitten en gewoon nieuwe mensen willen leren kennen.
Yeah Right !!!!
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_86735089
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:55 schreef Thornado het volgende:
Dan blader je profielen door en dan zie je dat iemand graag 'patat-gyros' eet...

...dat wordt een leuke date... :r
Haha...nja de een houdt van spruitjes en de andere van patat-gyros of een kapsalon. :D
pi_86735102
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:55 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Yeah Right !!!!
Haha ja klinkt wat dubieus misschien hoewel het geloofwaardiger is als het om buitenlandse mannen gaat die hier net zijn komen wonen en niemand kennen.
  woensdag 22 september 2010 @ 23:58:40 #24
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_86735125
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:56 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Haha...nja de een houdt van spruitjes en de andere van patat-gyros of een kapsalon. :D
Dat is dus echte een afknapper voor mij :')
Ok..er zijn meerdere redenen waarom ik dat profiel niet zou willen daten...maar deze sprong er het meeste uit.
Nou ja, als ik met haar zou daten, zou ik gelijk een paar rollen pepermunt meenemen :')
pi_86735175
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:58 schreef Thornado het volgende:

[..]

Dat is dus echte een afknapper voor mij :')
Ok..er zijn meerdere redenen waarom ik dat profiel niet zou willen daten...maar deze sprong er het meeste uit.
Nou ja, als ik met haar zou daten, zou ik gelijk een paar rollen pepermunt meenemen :')
Haha ja maar...ja maar...jij eet toch ook wel eens shoarma met knoflooksaus of ehm, noem eens wat. Salami ofzo? Het is toch niet gezegd dat ze het eet vlak voor jullie date? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')