abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 september 2010 @ 20:53:00 #51
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_86764919
in het vorige topic stonden al die linkjes naar picasa, nu heb ik het gedownload, maar ik kan niet kiezen om de albums op te slaan naar picasa... wat doe ik fout ?

Geweldige polswarmers! Ik denk dat ik er ook een paar ga maken. Ik heb nu net m'n babymutsje af en ben bezig met een tasje. M'n hippo ga ik weg geven en ik ben ook bezig met "pass the piggies" dus iets nieuws moet even wachten denk ik :)
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  donderdag 23 september 2010 @ 20:53:25 #52
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86764941
bij mij lukt dat ook niet kruimel.
in de haak.
pi_86765155
Leuke wip foto inu
pi_86765461
ik doe ze altijd per plaatje zeg maar gewoon opslaan.
Is een rotwerk, dat wel!


Maar sommige boekjes zijn wel te downloaden, als je goed zoek(amigurumi boekjes)
pi_86765515
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:53 schreef kruimel_20 het volgende:
in het vorige topic stonden al die linkjes naar picasa, nu heb ik het gedownload, maar ik kan niet kiezen om de albums op te slaan naar picasa... wat doe ik fout ?

Gebruik je internet explorer? (en sommige gebruikers hebben die optie trouwens ook geblokkeerd)
pi_86765577
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:39 schreef Inu het volgende:
Je kunt ook gewone boodschappen erin doen O-)
Zul je zien dat dan net pakjes tampons tussen de gaatjes eruitvallen. :D
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:44 schreef EsseEi het volgende:
off je doet er een voering in. Dan is het haakwerk nog wel open maar de spullen vallen er niet uit.
Maar dan zou ik wel een mooier patroontje uitkiezen, want dan is het toch weer een tas-tas en geen boodschappentas.

Een open tas is dus gewoon niks voor mij. :')
  donderdag 23 september 2010 @ 21:16:46 #57
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_86766128
hmm ja geloof dat open tas ook niks voor mij is. Vind sowieso dat niet iedereen hoeft te zien wat er in mijn tas zit en ik gooi allemaal kleine preularia erin (lippenbalsem, sleutels, papiertjes....)
Maar ik vond die variatie van een LucyBag tot boodschappentas super leuk! En die dan met een toffe voering ofzo....
*staat nog op m'n wishlist*

Ow en wie heeft ooit gezegd dat haken ontspannend is??? Net m'n ladubug ring vast gezet en ik ga dan echt m'n adem in houden enzo :P omdat het echt een rotklusje is (naja het is niet heel vervelend maar wel beetje gepiel).
  donderdag 23 september 2010 @ 21:22:35 #58
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_86766463
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:04 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]



Gebruik je internet explorer? (en sommige gebruikers hebben die optie trouwens ook geblokkeerd)
ah,ik gebruik firefox in explorer werkt het wel :D thanx...
* kruimel_20gaat de komende dagen veeeel downloaden :)
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_86767869
Er is hier toevallig niemand die naar de hobbybeurs in Mechelen gaat morgen of zaterdag? Heb geen zin om alleen te gaan haha Waarschijnlijk zal k wel alleen gaan, of helemaal niet, weet ik nog niet.
  donderdag 23 september 2010 @ 22:23:18 #60
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_86769856
Ik heb iets cools bedacht:
m'n nichtje krijgt een keukentje voor d'r verjaardag (over een maand) en dacht misschien kan ik fruit, ijsjes en cubcakes haken ervoor!! :D maar is wel veel werk en weinig tijd en wil ook andere dingen haken (die stapeltoren eerst af....) hmmmm....
pi_86774166
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:44 schreef EsseEi het volgende:
off je doet er een voering in. Dan is het haakwerk nog wel open maar de spullen vallen er niet uit.

Over het kopje: ik dacht al dat het daar over ging maar wist het niet zeker :p hahaha ik wou juist zeggen: wat een leuk kopje :P
en I O+ Vlaams! (sorry Stefanie, maar het klinkt zo leuk :@, veel liever en beleefder dan Nederlands)
eens! :)
quote:
(overigens zijn de Vlamingen in het ziekenhuis ook veel vriendelijker
eens! :)
quote:
en beter in onderwijs geven dan de Nederlanders)
wat? :( niet helemaal mee eens! o|O (ik vind dat ik helemaal niet zo slecht ben in onderwijs geven... :P )

Mooie bloem voor een shawl inderdaad Inu :)

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn babydekentje voor baby Anne O+ ik was wel een beetje bang dat het uiteindelijk helemaal niet zo mooi zou zijn, maar het valt me alles mee, ik vind het zelf ook heel leuk geworden... :)

EsseEi niet bij de meet? :{ das jammer... ik was wel benieuwd wie er nou achter die kip-met-ei zat... :* naja, volgende keer beter... :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 24 september 2010 @ 07:03:00 #62
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_86777442
K was jullie kwijt...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_86777459
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:23 schreef EsseEi het volgende:
Ik heb iets cools bedacht:
m'n nichtje krijgt een keukentje voor d'r verjaardag (over een maand) en dacht misschien kan ik fruit, ijsjes en cubcakes haken ervoor!! :D maar is wel veel werk en weinig tijd en wil ook andere dingen haken (die stapeltoren eerst af....) hmmmm....
Dat ben ik ook al lang van plan, maar je hebt zoveel kleuren nodig!
  vrijdag 24 september 2010 @ 07:53:24 #64
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_86777718
haha Mijsje ik bedoelde de artsen in het ziekenhuis die mij dingen moeten leren :P Verder daarbuiten heb ik het nooit meegemaakt. Maar daar lijkt het alsof ze het gewoon veel leuker vinden om iemand iets uit te leggen :)

En Appelfan, ja die kleuren is wel waar...maar heb hier best wel wat liggen. In ieder geval de fruit kleuren: rood, groen, oranje, geel. Zijn maar kleine dingetjes dus je hebt niet heel veel van 1 kleur nodig. (weetniet of je beetje voorraad hebt?)

-edit- zie net verlanglijstje, staat specifiek: houten dingetjes voor keukentje :S dan maar iets anders...of even met m'n moeder overleggen.
pi_86778422
* _Arual_ denkt na over deze aanbieding:

http://www.jufsteek.nl/?p=productsMore&iProduct=99

Maar ja, waar laat ik het allemaal :')
pi_86778787
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:50 schreef _Arual_ het volgende:
* _Arual_ denkt na over deze aanbieding:

http://www.jufsteek.nl/?p=productsMore&iProduct=99

Maar ja, waar laat ik het allemaal :')
dat is een hele leuke aanbieding. Denk alleen dat ik het er hier niet door krijg.
pi_86778825
Kwak, ik vind je kussen echt supermooi, ik hou wel van wit met knalkleurtje! O+ Zoiets staat ook nog op mijn verlanglijstje voor gezellig op de bank (witte bank)...
Inu, leuke bloem! Netjes gehaakt hoor!

Ik heb gisteren weer aan mijn spaarpot gewerkt, maar eigenlijk wil ik heel graag aan de gang met de southpark poppetjes... Maar dan moet ik eerst gezicht-garen halen, maar dan moet ik weer eens langs de winkel... gevaarlijk!

@haken in de trein, doe ik ook wel eens, maar momenteel meer borduren in de trein... ook staand wil dat best wel aardig kwam ik woensdag in de overvolle trein achter ;) Maar zodra mijn boekenlegger af is ga ik ook weer hakend in de trein, lekker GS-jes maken voor mijn volgende grote project (Yoshi!)
pi_86778828
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:12 schreef AnitraX het volgende:

[..]

dat is een hele leuke aanbieding. Denk alleen dat ik het er hier niet door krijg.
Ik heb ook wat uit te leggen ja _O-
pi_86778837
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:50 schreef _Arual_ het volgende:
* _Arual_ denkt na over deze aanbieding:

http://www.jufsteek.nl/?p=productsMore&iProduct=99

Maar ja, waar laat ik het allemaal :')
Heel gevaarlijk voor een grote catania-fan als ik... maar gelukkifg heb ik momenteel weinig geld, dus dat helpt wel...
pi_86778944
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:14 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik heb ook wat uit te leggen ja _O-
:D ik denk wel dat ik wat hints ga laten vallen :@

Edit: niet meer nodig :o manlief belde op en zei doe maar! Moet nu wel mijn mond houden tot kerst :D

[ Bericht 18% gewijzigd door AnitraX op 24-09-2010 09:53:03 ]
pi_86780307
AnitraX wat doe je me aan!! Ik wil oook! Dat ga ik hier vast niet erdoorheen krijgen, ook omdat ik een aantal van die kleurtjes ook al wel heb, :@ Maar ik willut! En er zijn al een aantal kleuren op die ik gekocht had!

[ Bericht 10% gewijzigd door Lyssa op 24-09-2010 10:29:23 ]
pi_86780471
Ik mail mijn man heel subtiel die link, denkt ie dat het om lapjes stof gaat of zo. 'Wat moet je met katoen?'
_O-
pi_86780566
Hier word me gevraagd wat ik dan in totaal bespaar, in vergelijking met pipoos, waar ik normaal mn catania vandaan haal. (¤13,80!) en of ik er nog wel ruimte voor heb _O-
pi_86780579
Ooooh Anitra ik wil oooook!!! Alleen krijg ik het hier er idd ook niet door haha, ik heb al genoeg zal die zeggen ;-)
pi_86780825
Het is mijn keuze! (Klopt ook wel, we hebben geen gezamelijk rekening, alleen een gezamelijk huis :P) Maar het past nog wel in de bakken die ik heb gekocht laatst (en we gaan toch binnenkort verhuizen!)

* Lyssa heeft ze besteld :@
pi_86781383
Lyssa.... *jaloers is... goed bezig! _O_ Het is dat ik deze maand al te veel "moet" gana uitgeven, anders had ik het gedaan, maar denk dat mijn man er niet heel gelukkig van zou worden...
pi_86781555
Mijn man zou het niks kunnen schelen, (als ik het opruim dan ;) ) we hebben allebei zelf geld dat we uit mogen geven. Hij koopt daar zoiets nutteloos van als een laptop of een fototoestel en ik koop zinnige dingen als haakspul, kleren of schoenen of kettinkjes. *)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_86781587
Lyssa haha

YPPY als k het echt wil, dan mag ik wel hoor, gaat hij niet veel op zeggen maar ik heb op zich nog genoeg kleurtjes :-)
pi_86781817
Volgens mij dondert het mijn man echt niet, als ik het spul maar gebruik, en tóch overleg ik altijd even over dat soort dingen. Heel soms zegt ie dat ik iets niet moet doen. Dat is vaak tegen mijn verjaardag, en dan krijg ik het cadeau van hem op die dag. :)
pi_86781854
Volgens mij is het altijd gewoon fijn om te horen dat het een goede koop is vanuit je omgeving :+ Dan kan je het beter aan jezelf verantwoorden volgens mij _O-

zo werkt het tenminste bij mij wel :P
pi_86781939
Voor de mensen die het gekocht hebben: wat moet je aanklikken bij verzendwijze?
pi_86781963
Hier ook geen probleem, want ik koop bijna niks, alleen wol en dat is bezigheidstherapy. Maar gister al een bestelling van 90 euro :@ dus dacht dat ik even moest wachten, maar we hadden een extraatje deze maand dus kon meteen.

Verzendkosten mailen, want je moet over schrijven.
pi_86781968
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:09 schreef _Arual_ het volgende:
Voor de mensen die het gekocht hebben: wat moet je aanklikken bij verzendwijze?
Mail de verzendkosten. Het is afhankelijk van je pakketje wat je moet betalen. Dan krijg je een mailtje met de rekening gegevens etc en de verzendkosten (5,50).
pi_86782113
Ah ik dacht ik al, ik kan moeilijk heel brutaal melden dat ik het verzendkostenvrij wil
pi_86782295
Dat is voor patronen ;) En andere bezorgservice is voor als je in de buurt van Waddinxveen/Gouda woont, waar ze komen bezorgen.
pi_86782553
Manlief negeert mijn mail nog steeds :')
pi_86782613
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:28 schreef _Arual_ het volgende:
Manlief negeert mijn mail nog steeds :')
Hahaha, verstandig :P

Ik denk dat die dame erg blij is met de reclame op Fok! Allerlei dames worden verleidt ;)
pi_86782683
Het was niet mijn bedoeling om te spammen! :D Kwam het toevallig tegen.
pi_86782841
Moet je om extra korting vragen omdat ze door jou meer verkocht heeft :P

Ik heb het geld overgemaakt, hopelijk komt het dan begin volgende week O+
pi_86785414
Grrr... dacht ik slim te zijn, in mijn pauze effe snel langs de pipoos op zoek naar catania... hebben ze dat niet! :(
pi_86785740
Heb je het gekocht Lyssa!!!!! Zoveel kleurtjes!!!! :)
pi_86786953
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:56 schreef appelfan het volgende:
Heb je het gekocht Lyssa!!!!! Zoveel kleurtjes!!!! :)
Als ik het binnen heb zal ik een foto maken! :9~ Kunnen jullie mee kwijlen ;) O+
pi_86790361
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef Lyssa het volgende:
Dat is voor patronen ;) En andere bezorgservice is voor als je in de buurt van Waddinxveen/Gouda woont, waar ze komen bezorgen.
hej, daar wonen mijn ouders! welke winkel is dit? heb t even gemist!

edit: al gevonden! ga ik onthouden als ik door mn phildar heen ben en nog meer kussentjes wil maken van catania of katoen :Y ze bezorgt ook bij mn ouders in t dorp voor 2,50!

[ Bericht 20% gewijzigd door kwakz0r op 24-09-2010 15:01:06 ]
Kwak
pi_86790670
Ideaal kwakz0r :D

Mijn geld was binnen en ze gaat het pakketje klaarmaken! :D
  vrijdag 24 september 2010 @ 17:46:53 #95
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_86797247
Die link :o
*mag niet kopen, mag niet kopen, mag niet kopen*
Tis wel erg verleidelijk... :{
pi_86803387
Ben heel blij dat ik niet van katoen hou!
Maar heb gister al een luchtje gekocht, en das echt niet goed voor je portomonee.

Mn 2e melody is bijna af.
En mn alligator/draak is ook weer een stukje verder. Dus jeej.
pi_86803609
"voor negentig euro kun je ook een schaap kopen, kweek je lekker zelf je wol."

"Ja, maar het is katoen."

"Ja, nou?"

"Dat komt van een rups of zo, dat geeft zo'n rotzooi."

"Je bedoelt de wereldberoemde katoenrups _O- _O- _O- _O- "

* _Arual_ heeft toch maar besteld.
"
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:24:20 #98
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_86803805
_O-
pi_86803973
@Arual, had jij nou totoro gemaakt of was dat iemand anders?
pi_86806274
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:28 schreef Whoopdidoo het volgende:
@Arual, had jij nou totoro gemaakt of was dat iemand anders?
Ik had een lelijke zombievariant begin dit jaar. Heb hier betere exemplaren voorbij zien komen! Die van mij was zelfs binnenstebuiten gehaakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')