abonnement Unibet Coolblue
pi_86836863
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:53 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Omdat het kabinet enerzijds meent dat het geld op is en we op van alles en nog wat moeten bezuinigen, en anderzijds vrolijk met geld loopt te strooien als het op Defensie aankomt.
Er is nog geen kabinet, er zijn nog geen concrete plannen, er is nog helemaal niets bekend over een eventuele bijdrage aan Afghanistan.

Je kraakt - vanuit je ideologische voorkeuren - een rechts kabinet bij voorbaat al af, puur en enkel op een hypothese. Dát vind ik pas hypocriet.
Derevaun Seraun.
pi_86850434
De PVV is tegen een nieuwe missie
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_86857079
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:58 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Er is nog geen kabinet, er zijn nog geen concrete plannen, er is nog helemaal niets bekend over een eventuele bijdrage aan Afghanistan.

Je kraakt - vanuit je ideologische voorkeuren - een rechts kabinet bij voorbaat al af, puur en enkel op een hypothese. Dát vind ik pas hypocriet.
De opvattingen van CDA en VVD over de Nederlandse missie in Afghanistan zijn bekend. Het lijkt me meer dan 'enkel een hypothese' dat deze partijen, die waarschijnlijk het nieuwe kabinet gaan vormen, een voorstander zullen zijn van een nieuwe missie.

Je misbruikt het woord 'hypocriet' overigens, dat woord heeft deze betekenis niet. Wellicht bedoelde je 'bevooroordeeld' of 'vooruitlopend op de zaken'.
pi_86857225
Ik dacht dat we 18 miljard gingen bezuinigen?
Daar vind ik een nieuwe missie niet bij passen.
Definitely not CIA
pi_86857288
Het enige argument van kabinetleden om hier vóór te pleiten, is van persoonlijke aard. Er hangt wellicht lucratieve promotie richting een VN-baan, of een ander internationaal georienteerde baan waar de VS veel zeggenschap over heeft, in de lucht.

Reken maar dat het precies zo werkt.
  zondag 26 september 2010 @ 13:12:54 #56
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_86857305
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:55 schreef Verburg_K het volgende:
De PVV is tegen een nieuwe missie
De PVV zit niet in het Kabinet.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_86857455
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

De PVV zit niet in het Kabinet.
maar zal hier geen steun aan verlenen, als ze dat wel doen dan zullen ze heel veel stemmen verliezen bij de PS verkiezingen, de Ned bevolking is het veel te dure prijsschieten op moslims een beetje moe
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_86857525
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

maar zal hier geen steun aan verlenen, als ze dat wel doen dan zullen ze heel veel stemmen verliezen bij de PS verkiezingen
Net zoals ze vastberaden aan hun AOW-standpunt hebben vastgehouden zeker?
pi_86857683
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:20 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Net zoals ze vastberaden aan hun AOW-standpunt hebben vastgehouden zeker?
De AOW was onderdeel van het akkoord, je moet wat toegeven in een coalitie.
Afgezien daarvan is het AOW-vraagstuk een gepasseerd station
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
  zondag 26 september 2010 @ 13:27:00 #60
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_86857723
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:25 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

De AOW was onderdeel van het akkoord, je moet wat toegeven in een coalitie.
Er was anders totaal nog geen akkoord 9 uur na het bekend worden van de uitslag?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_86858528
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:25 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

De AOW was onderdeel van het akkoord, je moet wat toegeven in een coalitie.
De PVV gaf haar AOW-standpunt al op vóórdat er sprake was van een akkoord, nee, zelfs al voordat er partijen met elkaar om tafel zaten.

Volgens diezelfde redenering zou je overigens kunnen zeggen dat deelname aan een nieuwe Afghanistan-missie onderdeel wordt van het akkoord, omdat de PVV wat moet toegeven in een coalitie.
pi_86863455
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:05 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

De opvattingen van CDA en VVD over de Nederlandse missie in Afghanistan zijn bekend. Het lijkt me meer dan 'enkel een hypothese' dat deze partijen, die waarschijnlijk het nieuwe kabinet gaan vormen, een voorstander zullen zijn van een nieuwe missie.

Je misbruikt het woord 'hypocriet' overigens, dat woord heeft deze betekenis niet. Wellicht bedoelde je 'bevooroordeeld' of 'vooruitlopend op de zaken'.
Voorstander zijn van een missie betekent niet automatisch een onvoorwaardelijke steun voor zo'n missie. Er zit een verschil tussen iets willen, iets kunnen en iets doen.

Bij deze zal ik je dan bevooroordeeld noemen.
Derevaun Seraun.
pi_86863827
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:12 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

Bij deze zal ik je dan bevooroordeeld noemen.
Je gaat je gang maar. We zien wel wie uiteindelijk gelijk blijkt te hebben.
pi_86865986
Ja, NL gaat verder in Afghanistan, die voorspelling durf ik aan. Sta er zelf een beetje ambivalent tegenover. Ze zouden van mij aan de soldaten zelf mogen vragen of ze er zin in hebben en dat meenemen in het oordeel.

Zal wel mooi de afgang van Bos compleet maken, voor zover die nog niet compleet is.
Seculier-Fundamentalistisch
pi_86867839
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:18 schreef SeculasStatius het volgende:
Ja, NL gaat verder in Afghanistan, die voorspelling durf ik aan. Sta er zelf een beetje ambivalent tegenover. Ze zouden van mij aan de soldaten zelf mogen vragen of ze er zin in hebben en dat meenemen in het oordeel.

Zal wel mooi de afgang van Bos compleet maken, voor zover die nog niet compleet is.
lijkt me niet daar is geen geld meer voor.

het terug verhuizen kostte al een miljard euro, afgezien is de PVV en de PVDA tegen en terecht
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_86894134
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:18 schreef SeculasStatius het volgende:


Zal wel mooi de afgang van Bos compleet maken, voor zover die nog niet compleet is.
Het feit dat je anderen aan hun afspraak houdt, maakt je afgang compleet ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_86894366
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:18 schreef SeculasStatius het volgende:
Ja, NL gaat verder in Afghanistan, die voorspelling durf ik aan. Sta er zelf een beetje ambivalent tegenover. Ze zouden van mij aan de soldaten zelf mogen vragen of ze er zin in hebben en dat meenemen in het oordeel.

Zal wel mooi de afgang van Bos compleet maken, voor zover die nog niet compleet is.
Welke afgang precies?
Definitely not CIA
pi_86894837
Lat al die mensen die er zo voor zijn zelf een familielid naar Afghanistan sturen. Als steun!


Kijken hoelang deze onzin dan nog duurt!!
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
pi_86897269
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:55 schreef du_ke het volgende:

[..]



Echter in beide gevallen was het netto-effect, als dat al positief is, minimaal.

Naar mijn idee hebben 'we' wel even genoeg gedaan aldaar. Laat het maar even aan een aantal van onze NAVO-bondgenoten over.
Typisch links. Een grote bek hebben over solidariteit zolang anderen er voor mogen opdraaien. :P
pi_86898000
Ik vraag me af of het strategisch wel handig is voor de NATO om troepen te laten sturen door een regering die openlijk islamofoob is. Als ik Taliban was zou ik dat heel welkom achten in de strijd om de 'hearts and minds' van de Afghanen en flink uitmelken. Ik neem aan Ali Modali daar zich niet gaat verdiepen in de exacte gedoogconstructie en dan met een genuanceerd verhaal aankomt: Het land van de islamhater komt hier met militairen vechten tegen de islam.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_86898690
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vraag me af of het strategisch wel handig is voor de NATO om troepen te laten sturen door een regering die openlijk islamofoob is. Als ik Taliban was zou ik dat heel welkom achten in de strijd om de 'hearts and minds' van de Afghanen en flink uitmelken. Ik neem aan Ali Modali daar zich niet gaat verdiepen in de exacte gedoogconstructie en dan met een genuanceerd verhaal aankomt: Het land van de islamhater komt hier met militairen vechten tegen de islam.
Nou, inderdaad. Daar zeg je me wat. Had ik nog niet eens aan gedacht.
Definitely not CIA
pi_86903963
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:55 schreef Verburg_K het volgende:
De PVV is tegen een nieuwe missie
Maar die draaien nog sneller dan de PvdA, dus daar zou ik me niet zo'n zorgen om maken.
Wir haben es gewusst
pi_86912536
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:04 schreef trekhengel het volgende:

[..]

Maar die draaien nog sneller dan de PvdA, dus daar zou ik me niet zo'n zorgen om maken.
Nee dan verliezen ze veel te veel stemmen , Wilders is niet gek hoor
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
  maandag 27 september 2010 @ 19:45:29 #74
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_86913502
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:25 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Nee dan verliezen ze veel te veel stemmen , Wilders is niet gek hoor
Ik denk dat dat wel meevalt. Als de Grote Leider uitlegt dat we ook ons steentje bij moeten dragen aan de strijd tegen de islam, de kudde het wel slikt.
pi_86918813
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:45 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt. Als de Grote Leider uitlegt dat we ook ons steentje bij moeten dragen aan de strijd tegen de islam, de kudde het wel slikt.
Nee mensen zijn de oorlog in Afghanistan helemaal zat
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')