Wel zorgen voor een buffer overflow waarbij je de program counter tot de jouwe maakt zodat je return georienteerd kan programmeren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:34 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik probeerde een buffer overflow exploit er doorheen te knallen in gewone RGB waarden maar het lukte niet.
Niet ninja'editen.quote:
Dat heb ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:37 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij is t gewoon een regional setting van windows.. Keyboard instelling US international op Dutch regional setting is degene die werkt met wat jij bedoelt.
Vind jij jezelf grappig?quote:
Oke, Windows is je probleem. Ik zit op Ubuntu en ik heb nergens last van.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:43 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Vind jij jezelf grappig?Je ziet me namelijk niet lachen, en ik zit naast je.
Iexplorer is IE, dat gebruik ik niet. Explorer.exe heb ik gekilled en opnieuw gestart maar dat helpt niet. Sowieso was het laatst ook al, en sindsdien heb ik sowieso al gereboot.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:41 schreef HiDiHo het volgende:
Sluit iexplorer.exe eens, heb je het dan nog? daar zat het bij mij in
(of explorer.exe)
Dan moet je er meer mee klotenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:44 schreef Diabox het volgende:
[..]
Oke, Windows is je probleem. Ik zit op Ubuntu en ik heb nergens last van.
Jawel, jij hebt last van een falende MSN client, 50% CPU usage ook al heb je niks aan behalve Pidgin, en het feit dat de batterij van je accu 2x zo snel leegloopt als op Windows.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:44 schreef Diabox het volgende:
[..]
Oke, Windows is je probleem. Ik zit op Ubuntu en ik heb nergens last van.
start notepad, sluit explorer en kijk in notepad of je nog dubbele tekens hebtquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:44 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Iexplorer is IE, dat gebruik ik niet. Explorer.exe heb ik gekilled en opnieuw gestart maar dat helpt niet. Sowieso was het laatst ook al, en sindsdien heb ik sowieso al gereboot.
Jouw batterij zit @ 66%, mijne @ 64%. Ik heb geen problemen, jij hebt bergen problemenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:45 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Jawel, jij hebt last van een falende MSN client, 50% CPU usage ook al heb je niks aan behalve Pidgin, en het feit dat de batterij van je accu 2x zo snel leegloopt als op Windows.
Nope, nog steeds.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
start notepad, sluit explorer en kijk in notepad of je nog dubbele tekens hebt
bij mij zat er toen iets in explorer, niet explorer.exe zelf, maar iets dat ermee werkt.
mmm, ik had er een screenshot van, maar die heb ik niet meer. ik weet wel dat ik het opgelost had op een vrij simpele manierquote:
NIETESquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef Diabox het volgende:
Ik heb het net gefixed voor Luchtkoker.
Maar is het nu opgelost?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:50 schreef Luchtkoker het volgende:
Ook niet bij mij, de layout waarvan zij zeggen dat het de problematische is werkt juist bij mij.
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef Luchtkoker het volgende:
Heb hem op Engels (UK) - VS (Internationaal) gezet ipv NL - VS (Internationaal), doet 't nu weer zoals gewenst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |