haha, nee op me PC in elk programma / pagina enz (win XP)quote:Op woensdag 18 april 2007 14:59 schreef Arjan het volgende:
Waar? Op Fok? Dan moet je ff in FB posten.
In de gouden kooi? Op je webservertje? Met PHP, ASP, ASP+.net whatever?
Had ik al staan. Heb ook niets gewijzigd, ik heb alleen Vista erop/naast gezet.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:05 schreef Sanderrrr het volgende:
even je toetsenbord instellingen rechtsonder in je taalkbalk wijzigen naar Nederlands - Verenigde Staten (internationaal)
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had ik al staan. Heb ook niets gewijzigd, ik heb alleen Vista erop/naast gezet.
[afbeelding]
oh dat is raar, ik dacht dat het altijd daar aan lag. wat als je hem op Engels - VS internationaal zet?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had ik al staan. Heb ook niets gewijzigt, ik heb alleen Vista erop/naast gezet.
[afbeelding]
Wat, is dat leuk?quote:
Ik zal er even mee spelen/testenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:10 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
oh dat is raar, ik dacht dat het altijd daar aan lag. wat als je hem op Engels - VS internationaal zet?
Ik heb in taakbeheer alle services gesloten, toen ik iexplorer.exe sloot was het goed.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:27 schreef dennistd het volgende:
hmm, heb dit eerder gezien bij iemand
die heeft toen een format gedaan, dus een echte oplossing weet ik ook niet
Dat soort dingen zijn 1 van de eerste die ik uitzet in XPquote:Op woensdag 18 april 2007 15:27 schreef bob_marley het volgende:
ctrl+shift drukken kijken of dat helpt
Ik zal er eens goed naar kijken, maar ik heb Norton Antivirus 2007 erop en die vind niets.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:30 schreef dennistd het volgende:
weet je zeker dat het iexplorer.exe was, en niet iexplore.exe?
de eerste is namelijk een virus, de tweede internet explorer
ok, maar VS-internationaal gebruik ik altijd en geeft me nooit problemen. Lijkt meer op een virus/malwarequote:Op woensdag 18 april 2007 15:32 schreef pRUTsGER het volgende:
Het ligt dus wel aan de keymap, maar je moet hem op VS zetten, ipv VS Internationaal. Is altijd het eerste wat ik aanpas na een verse install...
Misschien was het je nog niet opgevallen, maar IE7 is nog niet beschikbaar voor Vista. Jij draait nu IE7 onder Vista als gevolg van je upgrade en dat is dus vragen om problemen. En zie daar, die problemen heb je nuquote:Op woensdag 18 april 2007 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is dit de dader !
[[url=HTTP://SS.ROY.SERVEHTTP.COM/3/SCREENSHOT156.JPG]afbeelding[/url]]
Ik draai nu XPquote:Op woensdag 18 april 2007 15:47 schreef Riparius het volgende:
[..]
Misschien was het je nog niet opgevallen, maar IE7 is nog niet beschikbaar voor Vista. Jij draait nu IE7 onder Vista als gevolg van je upgrade en dat is dus vragen om problemen. En zie daar, die problemen heb je nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |